Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
W203 C-klasės bazės su dyzeliniais ir benzininiais varikliais nuo keturių cilindro (CLK200) iki aštuonių cilindrų (CLK500 ir CLK63AMG). CLK yra suprojektuotas, kad užpildyti vidutinio dydžio prabangių kupė ir kabrioletų rinką. Tai vienintelis Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis. Jo tiesioginiai konkurentai yra Volvo C70 ir Lexus SC430, nors Mercedes gaminamas su gerokai didesniais varikliais. Taip pat CLK yra klasifikuojamas kažkur viduryje tarp BMW 3 serijos kupė/kabrioletų ir BMW 6 serijos kupė/kabrioletų. Galingiausias variantas - CLK63 AMG turi 6.2 L V8 variklį su 481 AG (354 kW) galia ir 630 Nm sukimo momentu ir pagreičiu nuo 0 iki 100 km/h per 4.3 sekundės. CLK63 turi 31 % daugiau galios ir 23 % daugiau sukimo momento palyginti su jo pirmtaku. Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose.
Mercedes-Benz CLK-klasė yra vidutinio dydžio galiniais ratais varomas kupė arba kabrioletas. Automobilis buvo gaminamas ant SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pavadinimas „CLK“ šifruojamas kaip Coupe Leicht Kurz – kupė, lengvas ir trumpas.
Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė buvo gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.
Tai vienintelis tuo metu gamintas Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis.
CLK AMG:
Buvo gaminama itin reta CLK DTM AMG versija skirta žiedinėms varžyboms. Automobilis turėjo 5.4 L V8 variklį su 428 kW (582 AG) galia ir 800 Nm sukimo momentu. Šio bolido pagreitis buvo 0–100 km/h per 3.8 sekundės, o maksimalus greitis 322 km/h. Automobilio savininkai yra buvę ir esami McLaren Mercedes komandos F1 pilotai Juan Pablo Montoya, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen ir Jenson Button:
Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose:
Tokį Mercedes vairavo Holivudo aktoriai Katie Holmes ir Jude Law.
Ištiesų Mercedes-Benz CLK-klasė buvo gaminamas ant C-klasės Mercedes bazės.
Tai vienintelis tuo metu gamintas Mercedes-Benz kabrioletas su 4 sėdimomis vietomis.
CLK AMG:
Buvo gaminama itin reta CLK DTM AMG versija skirta žiedinėms varžyboms. Automobilis turėjo 5.4 L V8 variklį su 428 kW (582 AG) galia ir 800 Nm sukimo momentu. Šio bolido pagreitis buvo 0–100 km/h per 3.8 sekundės, o maksimalus greitis 322 km/h. Automobilio savininkai yra buvę ir esami McLaren Mercedes komandos F1 pilotai Juan Pablo Montoya, Mika Häkkinen, Kimi Räikkönen ir Jenson Button:
Šis CLK63 buvo naudotas kaip saugos automobilis 2006 ir 2007 metų Formulės 1 čempionatuose:
Tokį Mercedes vairavo Holivudo aktoriai Katie Holmes ir Jude Law.
Jude Law
Patalpino: Gediminas | 2011-10-04 |
Mercedes-Benz CLK270 CDI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nepriekaištingas automobilio dizainas, nemažas komfortas, labai patogios odinės sėdynės, kuro sąnaudos, žmogiški eksplotacijos kaštai.
Kaip ir kiekvienas galu varomas automobilis turi bėdų parkuojant jį žiemą, tačiau jo valdymas žiema tikrai yra geras. Metalių lankų nebuvimas virš durelių stiklų žiemą tikrai yra trūkumas.
|
Bendras automobilio aprašas |
Man tai buvo spontaniškas pirkinys dėl kurio niekada nesigailėjau ir nesigailiu iki šiol. Ištikrųjų žadėjau pirkti C klasę/BMW 3-iuką arba Mercedes-Benz E W210, kadangi nesu pensininkas trečiojo varianto pernelyg nesvarsčiau, bet tada didžiausias jo privalumas man atrodė jo dydis, minkštumas, apie C klasę galvojau todėl, kad nenorėjau pilti didžiulių kiekių degalų, o BMW 3 - nes norėjau sportiško, "pikto" automobilio. Rinktis iš šių trijų variantų buvo begalo sunku, nes kiekvienas turi savų minusų, bet ir savų pliusų... Niekada netikėjau, kad pirksiu kupė, nes mašina tada mano galva buvo tik keturdūris automobilis, o tas priekinės sėdynės lakstymas kažkokia durnystė atrodė, tačiau nusprendžiau į sąrašą įtraukti ir Mercedes-Benz CLK, kuris mane labai žavėjo savo išvaizda - buvo panašus į W211 E klasę, tačiau kur kas sportiškesnis, agresyvesnis, o ir kuro sąnaudos - mažesnės. Taigi, pagaliau susiradau mano skonį atitinkantį automobilį, kurį ir nuvažiavau apžiūrėti. Tai buvo sidabrinis CLK270 CDI su juodu salonu ir medžio apdailomis, kurį vėliau ir įsigijau. Pirmasis įspūdis atsisėdus į šį automobilį buvo puikus... Minkštos, labai malonios sėdynės, salonas nustebino, kad nėra toks mažas, nes vis dėl to juk tai - kupė, o ne keturdūris sedanas (jausmas salone yra toks, kad tiesiog W211 E klasės sedanas yra sutrumpintas)... Variklio garso salone praktiškai nesigirdi, todėl gali mėgautis puikios kokybės muzika, kurią groja originali aparatūra. Automobilio išorė yra padaryta nepriekaištingai ir atrodo labai gražiai, prabangiai. Šis modelis man net atrodo prabangiau už W221 dėl savo nepriekaištingų formų. Šis automobilis yra minkštas (aišku ne S klasė), bet tikrai labai malonus važiuoti, tikrai sportiškas, nes 2,7 dyzelinis variklis jam yra pats tas, o ir kuro sąnaudos nesikandžioja... Mieste drąsiai telpu į 9 litrus, greitkelyje - 6,5 litro. Labai nustebino jo bagažinė, kuri tikrai yra didelė kaip kupė automobiliui ir yra labai panašaus dydžio kaip ir E klasės sedano, taip pat galines sėdynes galima nulenkti jeigu reikia daugiau vietos... Aišku reikėtų pasaugoti automobilio dureles žiemą, nes virš jų stiklų nėra metalinių lankų su gumomis, tad jei per naktį jos prišals, o ryte skubėdamas daužysi jas bandydamas uždaryti, tai gali greitai ir liūdnai viskas baigtis... Šiaip automobilis tikrai nepriekaištingas... Žiema su juo važiuoti mieste tikrai nėra problemų ir jis valdosi tikrai normaliai, kadangi anti praslydimo sistema veikia tikrai puikiai. Aišku nereikėtų dėti kinietiškų padangų (pas mane žieminės padangos yra Michelin) ir lakstyti kaip galvą pametęs su juo žiemą, nes tada viskas tikrai baigsis liūdnai... Tiesa pripažinsiu, kad parkuoti žiema jį daugiabučio kiemė nėra lengva... Automobilis nėra pernelyg sunkus ir yra varomas galu, tad manevringumas per dideles pusnis tikrai nėra geriausias ir nusileidžia priekiniais ratais varomiems automobiliams, tačiau smulkios bėdelės rytais žiemą kompensuoja labai malonus važiavimas juo... Tai ko gero vienintelis automobilio minusas, kurį man teko patirti. |
Variklis |
Dyzelinis 2,7 variklis yra pats geriausias šiam automobiliui, nes jis naudoja vidutiniškai kuro, turi gerą trauką ir yra labai patvarus. Benzininiai labai kandžiojasi su kuro sąnaudomis (~15L). Į visokius 2,0 ir 2,4 net nežiūrėkite... Pilsite kurą į juos dar daugiau, o tiek trauka, tiek patikimumas labai nukentės... Kaip E klasė turi savo nepakeičiamą 3,2 variklį, taip CLK turi 2,7 variklį. Vidutinės kuro sąnaudos mieste - 9 litrai (su mechanine dėže), greitkelyje 6,5L. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Vis dėl to tai yra Mercedes-Benz, o ne Volkswagen Golf. Detalės nėra neproporcingai brangios, tačiau savo kainą vis dėl to turi. Šis automobilis turi vienodą platformą su C klase, todėl kai kurios detalės netgi yra visiškai vienodos, o C klasės detalių kainos tikrai nėra "kosminės". Tad eksplotacijos kaštai būtų tarp C ir E klasių. |
Patarimai perkančiajam |
Tradicinis moralas: tikrinkite automobilį žmogiškame servise. Geriau išleisti kelis šimtus normaliam automobilio patikrinimui, negu vėliau kišti tūkstančius jo remontui... |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 71)
Mercedes-Benz CLK klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis