Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir komfortiškas
- Puikus dizainas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Neekonomiški varikliai
- Kiek pasenęs interjero stilius
- Brangus
"CLS interjeras vėlgi išlaikė jau matytas idėjas – jaučiamas apgaubimo efektas salone, dėmesys detalėms, aukščiausios kokybės apdailos elementai ir kiek kitoks nei kitų Mercedes stilius"
2003 metais Mercedes-Benz sukūrė atskirą automobilių kategoriją – kompanija sėkmingai apjungė kupė eleganciją, sedano komfortą ir prabangų interjerą. Taip dienos šviesą išvydo Mercedes-Benz CLS. Automobilių gerbėjai ir konkurentai netruko tai įvertinti – po to sekė Volkswagen Passat CC, BMW 5 GT, Porsche Panamera, Audi A5 Sportback ir Audi A7. Dabar atėjo laikas Mercedes atsakui. Naujasis CLS išlaikė sėkmingą pirmtako formulę - elegantiškas automobilio dizainas yra labai panašus į savo pirmtako, tačiau yra rafinuotesnis, priekinės dalies dizainas kiek griežtesnis - čia jaučiama naujųjų C, E klasės ir net superautomobilio SLS AMG įtaka. Šonus puošia per dureles einanti gili linija ir išraiškingos galinių ratų arkos, o durelės išliko berėmės. Kitas skiriamasis bruožas - priekiniai LED žibintai. Pirmą kartą LED technologija naudojama visoms dinamiško apšvietimo funkcijoms. Ši inovacija pasižymi ne tik įspūdingu dizainu, bet ženkliai padidina matomumą kelyje, lyginant su ankstesnėmis apšvietimo sistemomis. Automobilio dizainas gal ir nėra drąsus žingsnis naujojo stiliaus link, tačiau kam keisti sėkmės formulę? CLS interjeras vėlgi išlaikė jau matytas idėjas – jaučiamas apgaubimo efektas salone, dėmesys detalėms, aukščiausios kokybės apdailos elementai ir kiek kitoks nei kitų Mercedes stilius. Atkreiptinas dėmesys į tai, kad pavarų perjungimo svirtis yra įtaisyta į vairo kolonėlę. CLS suteikia plačias individualizavimo galimybes: penkios interjero spalvos, penki apdailos variantai ir trijų rūšių oda. Naudojama ypatingai plona tik 1,6 milimetro storio Passion oda, atitinkanti aukščiausius standartus. Klientai gali rinktis tarp trijų išskirtinių medžio rūšių: blizgaus rudos spalvos riešutmedžio, blizgaus juodojo alksnio ir šviesiai rudos tuopos apdailos. Turbūt nereikia priminti, kad visi keturi keleiviai turi daug erdvės kojoms, gal tik sėdintiems ant galinių sėdynių gali pritrūkti vietos galvai. Bagažinės tūris siekia 520 litrų, tačiau sulankstomos galinės sėdynės yra papildomoje įrangoje. Kelyje automobilis elgiasi taip kaip iš jo tikimasi – čia puikiai subalansuotas komfortas ir sportiškumas. Salono tyla maloniai dera su vos girdimu variklio burzgimu. Automobilio kapotas, bagažinės dangtis ir sparnai yra pagaminti iš aliuminio – tai suteikia gerą balansą posūkiuose. Silpniausias variklis yra vos 2.1 litro dyzelis su 201 AG galia, galingiausias – CLS 63 AMG su 549 AG galia ir įspūdingu 800 Nm sukimo momentu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2010-11-10
„Mercedes-Benz“ pažadėjo gaminti „CLS Shooting Break“ Nors ir būdama kone konservatyviausia kompanija automobilių pasaulyje, „Mercedes-Benz“ sugeba būti naujų segmentų pioniere. Prisiminkime A klasės mikroveną ar pirmos kartos CLS kupė ketveriomis durimis. Istorija kartojasi ir vokiečiai atveria duris į dar vieną naują segmentą. Net nežinome kaip tai pavadinti - ketverių durų kupė universalas? Sportiškas karavanas? Kad ir kaip, nieko panašaus šiuo metu joks autogamintojas nesiūlo. „Mercedes-Benz“ bus pirmieji - jų „CLS Shooting Break“ konceptas pristatytas šių metų Pekino automobilių parodoje jau 2012 metais pasieks konvejerį.
Jis, kaip ir sufleruoja pavadinimas, dalinsis platforma su naujuoju CLS. Universalo kėbulas pasiūlys šiek tiek daugiau vietos jūsų kroviniams. Bet tai ne pagrindinis prioritetas jį renkantis. Stilius yra gerokai svarbiau. Nors „Mercedes-Benz“ nė žodžio neužsimena apie techninius parametrus, esame tikri, kad jie siūlys CLS montuojamus variklius. Ekonomiškus dyzelinius, rafinuotus benzininius ir būtinai AMG versijas. Įsivaizduokite, kaip puikiai atrodys „Mercedes-Benz CLS63 AMG Shooting Break“! Daugiau informacijos tikimės jums pranešti po Los Andželo parodos, kuri prasidės jau sekančią savaitę. |
Mercedes-Benz CLS klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis