Markės
932 iš 1624
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikūs dyzeliniai varikliai
  • Nepaprastai komfortiškas ir puikus salonas
  • Solidus įvaizdis
TRŪKUMAI
  • Ne pačios geriausios klasėje valdymo savybės
  • Ne pats erdviausias klasėje
  • Brangi papildoma įranga
"Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą"
E klasės Mercedes visuomet buvo pats svarbiausias kompanijos modelis, tad naujos kartos buvo laukiama su dideliu nekantrumu. Naujokas dalijasi beveik identišku dizainu su mažesniuoju C klasės Mercedes, bei turi panašumu su flagmanu S klase. Manome, kad tai gana rizikingas sprendimas, nes taip šis itin svarbus ir solidus modelis pradeda asocijuotis su mažesniu C klasės modeliu. Kita vertus pats dizainas yra puikiai suderintas, harmoningas, spinduliuojantis pasitikėjimu ir išbaigtumu. Gal tik universalo galinė dalis kiek “iškrenta” iš konteksto. Na, o interjeras nusipelnė tik geriausių įvertinimų. Medžiagų kokybė, dizainas, stilius, dėmesys detalėms ir du milžiniški 12.3 colio LCD ekranai tiesiog pribloškia net ir visko mačiusius. Tose interjero vietose kur C klasės Mercedes’e buvo pataupyta, šiame buvo lygiuotasi į S klasės flagmaną ir čia matome tik geriausios kokybės apdailą. Interjero srityje Mercedes stipriai lenkia kiek senstelėjusius 5 serijios BMW ir Audi A6, bei dar visai naują Jaguar XF. Tiesa infosistema valdoma svirtimi esančia ant transmisijos tunelio kas nėra taip patogu kaip sistemas valdant liečiant ekraną. Dėka 6,5 cm ilgesnės ratų bazės gale sėdintiems keleiviams suteikta dar didesnė erdvė, o 540 litrų bagažinė yra pati didžiausia klasėje. Tai nėra pats sportiškiausias automobilis savo klasėje, tačiau komfortas, salono tyla yra pačiame aukščiausiame lygyje. Kompanija yra įsitikinusi, kad būtent komfortas, o ne sportiškumas bus esminis kriterijus pageidaujamų automobilio sąvybių sąraše. Prie to puikiai prisideda nauji 2.0 litro 192 AG ir 400 Nm itin tylūs dyzeliniai varikliai, kurie be kita ko ir labai dinamiški – 7.3 sekundės tiek prireiks pagreitėti nuo 0 iki 100 km/h. Lyginant su pirmtaku naujoji E klasė tapo maždaug 100 kg lengvesnė, daugiausia dėka aliuminio naudojimo kėbulo elementuose. Nors E klasės Mercedes yra brangesnis nei bet kuris iš tiesioginių konkurentų, tačiau bazinė Mercedes versija turi daugiau įrangos nei konkurentai. Tad sutinkame naują klasės lyderį ir lauksime ką į tai atsakys kiti. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2020-03-11
Sėkmės istorijos tęsinys: atnaujinta „Mercedes-Benz“ E klasė
 
Nuo 1946 metų pasaulio gatvėse pasirodė daugiau nei 14 milijonų E klasės sedanų bei universalų – tai yra populiariausias „Mercedes-Benz“ per visą gamintojo istoriją. Šių metų kovo pradžia žymi naują iškilmingos automobilio istorijos pus...
2016-10-27
Dar vienas galingas „Mercedes-Benz“ išvydo dienos šviesą
Vos tik pasibaigė Paryžiaus automobilių paroda, daugelis didžiųjų automobilių gamintojų pradėjo ruoštis Los Andžele vyksiančiai parodai, kuri prasidės netrukus. Štai „Mercedes-Benz“ į šią parodą žada atvežti vieną premjerą, kurios daugelis laukė su nekantrumu.
2016-06-08
Vokiečiai pristatė talpesnį „Mercedes-Benz E-Class“
Dar visai neseniai tiek visame pasaulyje, tiek ir Lietuvoje buvo pristatytas vienas populiariausių „Mercedes-Benz“ modelių „E-Class“. Neilgai trukus vokiečiai pateikė ir dar vieną premjerą – tai gerokai talpesnę minėto modelio universalo versiją.
2016-01-07
Nutekintos „Mercedes-Benz E-Class“ nuotraukos
Vokiečių automobilių gamintojas „Mercedes-Benz“ ilgą laiką slėpė savo vieną svarbiausių modelių „E-Class“. Patys gamintojai žadėjo, jog šis modelis viešai bus pademonstruotas Detroito automobilių parodoje, kuri prasidės jau kitą savaitę.

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasėA klasė
    CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė  
   CLC klasė   
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasėGLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasė GLB klasė
    GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
    GLC klasė
    GLC klasė Coupe
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasėGLE klasė
    EQC
  Dideli visureigiai  G klasėG klasė
   GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai     X klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė  
  Dideli vienatūriai     EQV
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai    Vaneo   
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt