Markės
1150 iš 1917
Mercedes-Benz S klasė, (W220) 1999 - 2006
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.013% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 9
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir komfortiškas
  • Solidus įvaizdis
  • S65 AMG versija
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Pigios medžiagos interjere
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm!"
Naujasis Mercedes-Benz W220 lyginant su savo pirmtaku tapo mažesnis, tačiau erdvesnis viduje. Iš išorės automobilis tapo apvalesnis, švelnesnių formų, nes senasis modelis buvo kritikuotas dėl labai didelių gabaritų ir “sunkaus” dizaino. Interjere taip pat dominuoja švelnios linijos, o prietaisų skydelis panašus į 1997 metais pasirodžiusio mažiausio mercedes – A klasės. Daugelyje Europos šalių dyzelinė S320 CDI versija tapo populiariausiu modeliu. Tai didžiausias Mercedes modelis ir buvo paklausiausias prabangus sedanas pasaulyje. Būdamas kompanijos flagmanas dažniausiai S-klasėje buvo pritaikomos įvairios inovacijos. Buvo gaminama ir itin galinga S65 AMG versija pristatyta 2005 metais. Šis monstras varomas Bi-Turbo 6.0 L variklio su 612 AG (456 kW) galia ir neįtikėtinu sukimo momentu lygiu 1000 Nm! Tai buvo pats galingiausias pasaulyje penkių vietų sedanas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausios versijos buvo šios:


S 55 AMG


S 65 AMG
Patalpino: MBW220 | 2016-01-16
MB W220 3,2cdi 150kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, įvaizdis, vairavimo malonumas. Visas automobilis yra vienas didelis pliusas.
Visi neprižiūrimi automobiliai genda.
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 14,0
Bendras automobilio aprašas
MB W220 facelift. Nuostabus automobilis. S klasė ir viskas tuom pasakyta. Dizainas, salonas, komfortas - 10 balų. Garso izoliacija nuostabi, airmatic važiuoklės darbas puikus. Bendrai, vairavimas tiek mieste, tiek trasoje idealus. Puikiai "stovi ant kelio". Tai nėra itin patikimas automobilis, bet nusipirkus "nenujotą" ir reikiamai jį prižiūrint tikrai neturėtų būti didelių problemų. Airmatic važiuoklė turi trūkumų, bijo šalčių ir remontas kainuoja, palyginus, nemažai. Nors verta paminėti, kad šiuo metu daug kas ją remontuoja/restauruoja ir kainos nėra kosminės. Pvz.: amortizatoriaus restauravimas ~250eur, liniuotės(vožtuvų bloko) restauravimas iki 100eur. Jeigu sugestų, sutvarkius šias problemas važiuosit ilgai ir ramiai. Juk viskas iš karto nesuges. ;) Varikliai patvarūs, kaip ir dauguma MB variklių. Būtent 3,2cdi(145kw ir 150kw) pasižymi purkštukų tarpinių bėdomis. Bet tai tikrai nėra didelė problema. Kartą "pramušus" vienai tarpinei, pakeiskit visas ir nebus problemų ilgą laiką. Tarpinės po kelis eurus, todėl turint omenyje, kad tai S klasė - nėra apie ką kalbėti. Dėžės kaip ir visų Mersų patvarios. Gal kiek lėtokos (pagal važiavimo stilių), bet bendrai, man asmeniškai, labai patinka. Esu turėjęs ne 1 ir ne 3 MB, todėl galiu pasakyti, kad tai ne eilinis automobilis ir jo vardas užsitarnautas pelnytai. Tai automobilis Nr.1(kalbu ne tik apie S). Prestižinis automoblis, suteikiantis tam tikrą statusą vairuotojui. Galbūt, net suteikiantis pranašumą kelyje. Išlaikymo kaštai gali būti didesni nei kitų automobilių, bet tam ir yra Mersas. Nebereikalo šios markės automobiliais yra vežiojami aukščiasi pasaulio asmenys. Bendrai galima pasakyti, kad šis automobilis savo išlaikymo kaštus atperka su kaupu. Jeigu tai būtų pigiai išlaikomas automobilis - tokius vairuotų kiekvienas ir gatvėse jų būtų kaip passat'ų ir "audi bulkų".
Variklis
3,2cdi variklis yra tirkai patvarkus. Kaip ir minėjau gali pasitaikyti menkų problemų su purkštukų tarpinėmis, bet jos išsprendžiamos pigiai ir greitai. Trauka tikrai pakankama važiuojant mieste, esant kamščiams ir t.t. Galios užtenka staigiai staruojant nuo sankryžos, įvertinus tai, kad smarkiau paspaudus pedalą nejuntama jokia perkrova ir negirdimi jokie garsai. Tiesiog, greičio rodyklė kyla į viršų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksplotacijos kaštai gan nemaži. Privalomas+kasko draudimas kainuos apie 800eur per metus. Detalės, taip pat gan nepigios, bet priklauso kur remontuosite automobilį ir kokias detales naudosite. Jeigu rinksitės originalias detales iš autolaužynų, o ne iš spec. parduotuvių ir salonų tai remonto kainos tikrai nebus labai didelės. Nuvertėjimas. Šis modelis jau beveik pasiekė savo nuvertejimo ribas ir važiuojantį facelift modelį galima įsigyti už 5-6k eur.Pre facelift modelį(iki 2003m.) rinktis nepatarčiau, nes jis turi savų problemų su rūdimis, elektronika ir t.t. Gan smarkiai skiriasi salonas ir išorė, atnaujintas modelis šiuolaikiškesnis ir modernesnis. Be abejo, jeigu trūksta pinigų facelift modeliui, galima rinktis ir tvarkingą senesnį, tai nėra priežastis nepirkti šio automobilio.
Patarimai perkančiajam
Nesirinkti pačių pigiausių. Prieš perkant pasidomėti apie silpniausias vietas. Pasiskaityti, pasidomėti į ką vertėtų atsižvelgti perkant šį gyvulį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt