Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Nekomfortiška pakaba
"Tai vienas pirmųjų automobilių turintis kieto stogo sistemą"
SLK pavadinimas vokiškai skamba “Sportlich, Leicht und Kurz”, kas lietuviškai – sportiškas, lengvas ir trumpas. Dabar sunku įsivaizduoti, tačiau anuomet tai buvo pribloškiantis Mercedes gaminys - pirmas toks nedidelis, pagaliau turintis ne konservatyvų, bet modernų jaunatvišką kėbulo dizainą. Automobilis sulaukė pagyrų už šį dizainą, kietą automatiškai sulankstomą stogą ir smagius pojūčius už vairo. Tai vienas pirmųjų automobilių turintis tokią stogo sistemą - prieš tai tokią sistemą turėjo nuo 1995 metų gamintas Mitsubishi 3000GT, kurią vėliau kopijavo kiti gamintojai - Peugeot 206cc, Lexus SC, Chrysler Sebring ir t.t. Mercedes-Benz SLK buvo skirtas konkuruoti su Porsche Boxster, Mazda MX-5 ir BMW Z3 modeliais. Buvo gaminamas ir AMG variantas su 354 AG (264 kW) galia ir 3.2 L V6 rankomis surinktu varikliu. Šis SLK 32 AMG buvo tiesioginis konkurentas BMW M serijai ir Porsche Boxster S. Tarp automobilio trūkumų – labai nedidelė bagažinė (didelė kaltė patogaus kieto stogo) ir problemos su elektros sistema.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai vienas pirmųjų automobilių turintis kieto stogo sulankstymo sistemą - prieš tai tokią sistemą turėjo nuo 1995 metų gamintas Mitsubishi 3000GT:
Buvo gaminamas ir AMG variantas su 354 AG (264 kW) galia ir 3.2 L V6 rankomis surinktu varikliu:
Buvo gaminamas ir AMG variantas su 354 AG (264 kW) galia ir 3.2 L V6 rankomis surinktu varikliu:
Koncepcinis modelis atrodė taip:
2017-05-26 |
Po trijų metų ,,savininkavimo" kai automobiliui ne pirma jaunystė |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, smagus, užburiantis gamyklinis išmetimo garsas, traukiantis dėmėsį
Didokos kuro sąnaudos užmiestyje, kietas, prastos interjero detalės (labai nusilupa, bet nieko negargžda! ir malonus liesti plastikas)
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Pasžiūrėjau, kad atsiliepimai gana senoki, o tiems, kas nori pirkti šį automobilį dabar tikriausiai įdomu, kai jis laikosi po teik laiko, taigi apie mano egzempliorių. Juodas SLK 1999 metų gamybos, kopressorinis varyklis 2 litrų 141 KW, 4 cilindrai, grandinė. Automobilis pirktas 2014 metais, taigi turiu jį apie 3 metus, pirktas Lietuvoje, žmogus ji turėjo 2 metus. Žiema niebuvo važinėtas, todėl jokių rūdžių ar dar ko nors. Tačiau nereiktų pamiršti, kad tai MB ir rūdys jis mėgsta, mano kvailystė, kad vieną žiemą su juo važinėjau, po to teko perdažyti dvi arkas, tačiau pavyko išsaugoti dugną (stengiausi dažnai plauti), tačiau mašinos pagailo ir sekančias žiemas ji praleido garaže. Jokių bėdų žiemą su ja nebuvo, kastuvo vežiotis tikrai nereikėjo, tad kas ruošiasi naudoti kaip pagrindinę mašiną - laisvai, tik vertėtų pasirūpinti antikorozinėmis dangomis ir etc. Patarčiau pirkti automobilį jauniems žmonėms, be šeimos, arba kaip savaitgalinę. Nors vasaros metu naudoju automobilį kaip pagrindinį ir tikrai nesusidūriu su nepraktiškumu, dažniausiai važinėju vienas, o prireikus dar viena vieta yra, nenuleidus stogo bagažinė talpi ir tikrai prikiniams vietos per akis. Automoilis labai patikimas, neturėjau jokių problemų nei su varykliu, nei su dežė, nei su sankaba. Pakaba atskira tema - nuvaživus virš 20 tūkst. km. jokio remonto apart kaldėlių keitimo. Automobilis gana kietas, tačiau vietos jame tikrai daug (žymiai daugiau nei mazdoje ar bmw), todėl važiuojant net ir į ilgesnę kelionę nepavargsite ir maloniai nuvyksite, trasoje su juo važiuoti pasaka. Nepaisant savo metų automobilis atkreipia dėmėsį gatvėjė, kadangi jų iš ties mažai ir jis retas. Be to labai malonus jausmas kai nusiperki, jautiesi kaip įstojęs į klubą, nes sutikęs kitą SLK gatvėje vairuotojai dažniausiai visada pasisveikina, linkteli, pamujuoja, nusišypso ar pamirksi - tas kelia nuotaiką. Malonus vairuoti ir teikiantis labai daug džiaugsmo automobilis, kuri vairuoti kiekvieną dieną šventė. Manau daugiausia pasako tai, jog visus žmonės kuriuos sutikiau ir kurie turėjo tokį SLK sako gailisi pardavę (o žmonės, kurie tokį turėjo patys prieina pakalbėti kai stoji kokioje nors aikštelėje), na ir aš pats tikrai nesu artimiausiu metu nusiteikės parduoti šio mažiaus! |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per tris metus jokio remonto neturėjau. Neskaičiuoju nusidevenčių dalių ir eksploatacinių išlaidu: padangos, tepalų keitimiai, filtrai, kaladėlės ir pan. Be to kainos dalims nėra didelės, tik kai kurios jų tinka tik išimtinai šiam modeliui, todėl paieškoti šrote teks ilgiau, bet rasti visgi įmanoma. Pakaba jokių rūpesčių nekelia, varykliui traukos užtenka, nors jei imčiau kaip savaitgalinį auto, tai ieškočiau su varykliu 3.2 litro. Na, o maniškis tikrai tinka kiekvienai dienai, automobilis lengvas, todėl 141 kw jam užtenka judriai pajudėti ir palikti srautą gale, o kuro sąnaudos pakenčiamos, nors užmiestyje norėtųsi mažesnių. |
Patarimai perkančiajam |
Šiai dienai automobiliai šios klasės automobiliai artėja arba yra perkopė 200 tūkst. ridą, todėl prieš perkant būtinai nuvaryti į plovyklą ir pažiūrėti ar neteka vanduo pro stogo ir langų gumas į saloną, išvaryti į trasą ir paklausyti ar prie 100 km/h nešvilpauja vėjas pro langų gumas. Jeigu teka nedaug, gali būti, kad užteks sureguliuoti stiklus, tas pat jei nedidelis švilpavimas vėjo (tai galima pasidaryti ir pačiam, yra daug video youtoube išsamiai), jeigu daug, gali tekti keisti sandarinimo gumas, o tai tikrai labai brangus dalykas kaip tokių metų automobiliui ir gali kainoti panašiai tiek, kiek pats automobilis. Būtinai tikrinti kaip veikia stogas ar pakankamas hidraulinio skysčio lygis (ji rasitė bagažinėje po dešinę pusę). Varyklis - grandinė - jos vaikšto iki pusės miljono ir daugiau, todėl čia galvos galima nesutikti. Daugiau jokių problemų šis automobilis neturi, eksloaptacija pigi ir yra dar mersas iš tų laikų, kai viskas buvo patikimą ir amžina. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Mercedes-Benz SLK klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis