Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
SLR McLaren superautomobilį. Tai pirmas Mercedes automobilis suprojektuotas būtent AMG kompanijos. SLS apibūdinamas kaip legendinio šeštojo dešimtmečio Mercedes-Benz 300SL Gullwing automobilio modernus įkūnijimas. Automobilis kaip ir jo senasis pirmtakas turi labai ilgą variklio dangtį, mažą keleivių kabiną, nustumtą toli link galinės ašies, trumpą galinę dalį ir be abejo į viršų atsidarančias duris. Beje, avarijos atveju durys gali būti visiškai išimtos. SLS kaip pridera turi įspūdingą variklį - 6.3 litro V8 su 571 AG galia ir 650 Nm sukimo momentu, automobilis iki 100 km/h greitėja per įspūdingas 3.8 sekundės ir pasiekia 317 km/h didžiausią greitį. Aliumininis erdvinis kėbulas sveria 1.620 kg, kuris tarp priekinės ir galinės ašies paskirstytas neblogu 47:53 santykiu dėka variklio pastumto už priekinės ašies. Nedidelėje keleivių kabinoje puikuojasi įspūdingo dizaino prietaisų skydelis su charakteringomis oro angomis, sidabriniais prietaisų rodmenimis ir F1 stiliaus pavarų perjungimo LED indikatoriais ir centre įtaisytu LCD ekranu. Čia randamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės, kaip įrodymas - magnio lydinio sportinės sėdynės idealiai lengvos ir stiprios.
Mercedes-Benz SLS AMG yra dvivietis GT klasės automobilis pakeičiantis Mercedes-Benz SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas Mercedes automobilis suprojektuotas pačios AMG kompanijos.
Mercedes-Benz SLS AMG galima sutikti įvairiuose video žaidimuose, tokiuose kaip Gran Turismo 5 ar Forza Motorsport 4.
Mercedes-Benz SLS AMG buvo naudojamas kaip saugos automobilis F1 2010 ir 2011 metų sezonuose:
Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:
Tokį Mercedes turi Holivudo aktorius Eddie Murphy, dainininkas Jay Kay, tenisininkas Boris Becker ir F1 lenktynininkas Nico Rosberg.
Mercedes-Benz SLS AMG galima sutikti įvairiuose video žaidimuose, tokiuose kaip Gran Turismo 5 ar Forza Motorsport 4.
Mercedes-Benz SLS AMG buvo naudojamas kaip saugos automobilis F1 2010 ir 2011 metų sezonuose:
Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:
Tokį Mercedes turi Holivudo aktorius Eddie Murphy, dainininkas Jay Kay, tenisininkas Boris Becker ir F1 lenktynininkas Nico Rosberg.
Nico Rosberg
Eddie Murphy
Jay Kay
2011-06-01
„Mercedes-Benz SLS AMG Roadster“ – tobulų formų galia „Mercedes-Benz“ pristato naują svajonių automobilį – „SLS AMG Roadster“. Šis sportiškas superautomobilis žavi tobula važiavimo bestogiu automobiliu malonumo, neįtikėtinos dinamikos ir lengvasvorės konstrukcijos sinteze. Naujojo dviviečio modelio išvaizda išsiskiria išgrynintu dizainu.
Technologiniai SLS AMG rodsterio ypatumai atspindi šiuolaikinių sportiškų automobilių gamybos abėcėlę: aliumininis nešantysis kėbulas, bazės priekyje sumontuotas AMG 6,2 ltr. darbo tūrio V8 variklis su papildomą rezervuarą turinčia tepimo sistema, išvystantis 571 AG ir 650 Nm sukimo momentą, septynių laipsnių pavarų dėžė su dviem sankabomis, sumontuota viename korpuse su diferencialu, bei sportiška pakaba su dvigubomis aliumininėmis svirtimis garantuoja neįtikėtinai dinamišką važiavimą ir rodsterio vairavimo malonumą, taip priversdami smarkiau plakti sportiškų automobilių entuziastų širdis. Kompaktiškas minkštas SLS AMG Rodsterio stogas iš audinio nuleidžiamas ir pakeliamas vos per vienuolika sekundžių, o taip padaryti galima važiuojant iki 50 km/h greičiu. Nauja „AMG Ride Control“ sportiška pakaba su elektronikos valdomais amortizatoriais yra patraukli papildoma įranga. Ji leidžia pakeisti pakabos charakteristikas mygtuko paspaudimu. Pasinaudodamas „AMG Drive Unit“ įrenginiu, SLS AMG rodsterio vairuotojas gali pasirinkti viena iš trijų nustatymų: komfortišką, sportinį ir „Sport Plus“. Svorio ir galios santykis sudaro 2,9 kg/AG„AMG Performance Media“ yra unikali nauja įranga: ši inovatyvi multimedijos sistema, įkvėpta autosporte naudojamų sprendimų, atvaizduoja tokią telemetrinę informaciją kaip šoninis ir linijinis pagreitis, įvairūs variklio duomenys, lenktynių trasos rato įveikimo laikai, o taip pat suteikia galimybę prisijungti prie spartaus interneto. „Daimler AG“ valdybos pirmininkas ir „Mercedes-Benz Cars“ vadovas dr. Dieteris Zetshe: „SLS rodsteris vienu metu yra sportiškas superautomobilis, turistinis modelis ir itin trokštama svajonių mašina, išskirtinai tęsianti kultinių „Mercedes-Benz“ sportiškų automobilių tradicijas“. „Mercedes-AMG“ vykdantysis direktorius Ola Kaellenius: „Lengvasvorė konstrukcija, išskirtinė galia ir kvapą gniaužiantis dizainas dera su bestogio automobilio vairavimo pojūčiais – naujasis SLS AMG rodsteris idealiai įkūnija AMG vokiečių inžinierijos ir meistriškumo filosofiją. Modelis su pakeliamomis durimis sužavėjo sportiškų automobilių entuziastus visame pasaulyje, o dabar sensacingai debiutuoja bestogė versija“. Išgrynintas rodsterio dizainas ir idealios proporcijos Naujasis rodsteris yra antrasis nuostabus svajonių automobilis AMG modelių šeimoje. „Mercedes-Benz“ dizaino vadovas Gordenas Wageneris: „Kaip ir modelio su pakeliamomis durimis atveju, išgrynintas atletiškas dizainas akimirksniu patraukia dėmesį. Nepriklausomai nuo to ar stogas pakeltas, ar nuleistas, SLS AMG rodsteris yra įspūdingas vizualinis reginys!“. Idealios proporcijos ir ypatingas išskirtinumas: ilgas variklio dangtis, žema galinėje dalyje esanti kabina ir trumpa galinė dalis. Automatiškai pakeliamas galinis spoileris, ilga bazė, plati tarpvėžė ir trumpi bamperiai – trumpai tariant atvirasis SLS AMG trykšta lengvu dinamiškumu ir autentiška charizma.“ Išryškintos pečių linijos, primenančios įtemptus raumenis, ir ilgos ratų bazės su dideliais ratais (265/35 ZR 19 priekyje bei 295/30 R 20 gale) kombinacija atskleidžia absoliučią galią. Patraukli ruda „AMG Sepang“ spalva ir lengvi kalti dešimties stipinų dizaino ratlankiai su poliruotu kraštu, nudažyti matine juoda spalva, yra naujame papildomai pasirenkamų priedų sąraše. Klasikinį penkiasdešimtųjų svajonių automobilį „300 SL Roadster“ primena ne tik plačios radiatoriaus grotelės su didele „Mercedes“ žvaigžde, tačiau ir skersiniais papuoštos angos ant variklio dangčio bei sparnų. Kaip ir SLS AMG rodsteris, 300 SL rodsteris pasirodė kiek vėliau už 300 SL su pakeliamomis durimis, tačiau skirtingai nuo tų laikų, abu AMG modeliai gaminami tuo pat metu. Visiškai automatizuotas lengvas minkštas stogas Pojūčiai, kuriuos sukelia SLS AMG rodsteris, dar labiau sustiprėja kai nuleidžiamas minkštas stogas, o galingas atmosferinis aštuonių cilindrų variklis, išvystantis 571 AG ir 650 Nm sukimo momentą, primena apie save tipišku AMG aštuoncilindrio agregato garsu, priversdamas širdį plakti greičiau. Minkštas audinio stogas gali būti nuleistas arba pakeltas, kai automobilis juda iki 50 km/h greičiu, o tam užtenka vos vienuolikos sekundžių. Vairuotojui pakanka prisiliesti prie stogo valdymo mygtuko, įtaisyto porankio priekinėje dalyje. Kai stogas nuleistas, jis sulankstomas Z raidės forma ir patalpinamas skyriuje už sėdynių. Prie devynių kėbulo bei aštuonių interjero spalvų galima priderinti juodą, raudoną arba smėlinį stogą. Trijų sluoksnių stogas, turintis lengvą konstrukciją iš magnio, plieno ir aliuminio, puikiai pasitarnauja išlaikant žemą svorio centrą. Minkštame stoge sumontuotas šildomas galinis langas iš saugaus vienasluoksnio stiklo. Lietaus vanduo surenkamas specialių lanksčių įdubų pagalba ir nuvedamas po kėbulu per dvi angas kiekvienoje pusėje. Tiek nuleidus, tiek pakėlus stogą, bagažinės tūris siekia 173 litrus ir beveik prilygsta SLS AMG kupė (176 litrai). Aukščiausio lygio pasyvusis saugumas Aliumininis nešantysis kėbulas yra puikus pagrindas pasyviojo saugumo sistemoms. Plačiame saugumo priemonių sąraše aptiksime nuolatinę saugos apsivertus sistemą, trijų taškų saugos diržus su įtempikliais ir jėgos ribotuvais, o taip pat aštuonias saugos pagalves: adaptyvines priekines ir skirtas keliams, dvi šonines, integruotas į sėdynes, ir dvi langų pagalves, išsiskleidžiančias iš durų viršutinės dalies. Iš pasirenkamosios įrangos sąrašo galima užsisakyti „Blind Spot Assist“ „aklųjų“ zonų stebėjimo sistemą, kuri vizualiniu ir garso signalais praneša vairuotojui apie susidūrimo su kitu automobiliu pavojų persirikiuojant. Galingas AMG 6,2 ltr. V8 variklis, išvystantis 571 AG SLS AMG rodsteris turi tą patį galingą variklį kaip ir modelis su pakeliamomis durimis. 6,2 ltr. darbo tūrio V8 agregatas, kurio maksimali galia prie 6800 sūkių per minutę siekia 571 AG, paverčia bestogį SLS vienu iš galingiausių sportiškų automobilių šiame segmente. Svorio ir galios santykis sudaro 2,9 kg/AG. Šio atmosferinio variklio maksimalus 650 Nm sukimo momentas išvystomas prie 4750 sūkių per minutę. Nuo 0 iki 100 km/h bestogis SLS AMG pagreitėja per 3,8 sek., o jo maksimalus greitis elektronikos pagalba ribojamas ties 317 km/h žyma, taigi rodsterio charakteristikos sulyginamos su kupė variantu.
Aukštasūkis V8 variklis, kurio darbo tūris yra 6208 cm3, pasižymi tipiškomis galingo lenktyninio variklio charakteristikomis. Jis akimirksniu reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą ir yra ekstremaliai jautrus. Tepimo sistema su papildomu rezervuaru leidžia sumontuoti variklį labai žemai, o automobilis su žemai esančiu svorio centru pasižymi geru šoniniu pagreičiu ir yra jaudinančiai dinamiškas. Degalų sąnaudų sumažinimas – pasiektas tikslas Šalia bekompormisinių sportinių charakteristikų, buvo pasiekti ambicingi degalų sąnaudų sumažinimo tikslai. SLS AMG vidutiniškai sunaudoja 13,2 ltr. degalų 100 km kelio (skaičiuojant pagal NEDC), o anglies dvideginio emisija siekia 308 g/km. Sąnaudos sumažėjo cilindrų sieneles padengus išskirtine AMG danga, sumažinančia trinties nuostolius, o taip pat panaudojus alyvos siurblį bei generatorių, kurių efektyvumas priklauso nuo variklio reikmių. Tuo metu, kai variklis nenaudoja galios judėjimui, kinetinė energija neiššvaistoma kaip šiluma, o panaudojama krauti akumuliatorių. Greitėjimo metu generatorius taip pat perjungiamas į mažo efektyvumo režimą, taip sumažinant variklio apkrovimą. Ištobulinti išmetamųjų dujų katalizatoriai yra priežastis, dėl kurios automobilis atitinka esamų bei ateityje įsigaliosiančių ekologinių standartų Euro-5, LEV2 ir ULEV reikalavimus. Zindelfingeno gaminys rinkoje pasirodys 2011-ųjų rudenį SLS AMG rodsteris buvo kuriamas „Mercedes-AMG GmbH“ bendrovėje lygiagrečiai su kupė. Bestogis sportiškas superautomobilis bus gaminamas didžiausioje „Mercedes-Benz“ gamykloje Zindelfingene. 6,2 ltr. darbo tūrio motoras surenkamas rankomis AMG variklių gamykloje Afalterbache, kur laikomasi tradicijos „Vienas žmogus, vienas variklis“. Mercedes-Benz SLS AMG rodsterį bus galima užsisakyti pradedant 2011-ųjų birželio 1-ąja, o pirmieji automobiliai bus pristatyti savininkams 2011 metų rudenį. Pardavimo kaina su Vokietijoje galiojančiu 19 proc PVM sieks 195 tūkst. eurų (su lietuvišku 21 proc. PVM – apie 685 tūkst. lt). |
Mercedes-Benz SLS AMG TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis