Markės
1198 iš 1917
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Individualus stilius
  • Gerai valdomas
  • Taupūs varikliai
TRŪKUMAI
  • Bagažinės erdvė mažesnė nei konkurentų
  • Prastas matomumas atgal
Naujasis MINI Coupe yra pirmasis dvivietis MINI kompanijos automobilis, taip pat tai pirmasis MINI sudarytas iš trijų erdvių – variklio skyriaus, keleivių kabinos ir bagažo skyriaus. MINI Coupe gamintas ant MINI kabrioleto versijos bazės, pagrindiniai skirtumai – itin žemas stogas (29 mm žemesnis už standartinio MINI), 13 laipsnių labiau pasviręs priekinis stiklas, priekinis ir galinis buferiai pagaminti su didesnėmis oro paėmimo angomis, pakankamai talpi automobilio bagažinė (280 l) bei galinis spoileris išlendantis kuomet automobilis viršija 80 km/h ribą (tai prideda papildomas 40 kg prispaudžiamosios jėgos). Mašinos ilgis – 3,714 m, plotis – 1,683 m, aukštis – 1,356 m. Iš išorės MINI Coupe ištiesų atrodo sportiškai ir netgi įžūliai, o viduje randame nepakitusį MINI interjerą. Sportiško MINI Coupe manevringumą ir stabilumą bet kokiame kelyje taip pat užtikrins MINI John Cooper Works Coupe standartinėje komplektacijoje esanti DinaMINIo stabilumo kontrolės sistema (DSC) bei Dinaminės traukos kontrolės sistema (DTC) su elektronine diferencialo blokavimo sistema (WDLC). Galingiausia MINI Coupe versija - JCW yra pats greičiausias kada nors pagamintas MINI automobilis. Šis mažasis nenuorama nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6.4 sekundes ir pasiekia įspūdingą 240 km/h maksimalų greitį. Šie parametrai pasiekiami dėka nediduko 208 AG (155 kW) 1598 cc keturių cilindrų turbo variklio. Taigi jei savo galinio vaizdo veidrodėlyje pamatysite kažką labai labai mažo, bet labai greitai artėjančio link jūsų – tai greičiausiai bus MINI Coupe.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
MINI Coupe yra pirmasis dvivietis MINI kompanijos automobilis.

Galingiausia MINI Coupe versija - JCW yra pats greičiausias kada nors pagamintas MINI automobilis. Ši versija nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 6.4 sekundes:



2016-10-26

„MINI“ prekės ženklo vertė – didžiausias šuolis tarp premium klasės automobilių

„MINI“ prekės ženklo vertė – didžiausias šuolis tarp premium klasės automobilių
Vertingiausių pasaulio prekės ženklų reitinge „Best Global Brands“ automobilių gamintoja „MINI“ per pastaruosius metus padarė didžiausią pažangą – jos prekės ženklo vertės prieaugis sudarė 18 proc. ir buvo didžiausias tarp visų premium segmento automobilių gamintojų. Šiuo metu „MINI“ prekės ženklas vertinamas 4,9 mlrd. JAV dolerių ir užima 88 vietą vertingiausių pasaulio prekės ženklų šimtuke.

Didėjančią „MINI“ prekės ženklo vertę pagrindžia ir geri pardavimų rezultatai – per aštuonis 2016 m. mėnesius visame pasaulyje parduota daugiau kaip 223 tūkst. „MINI“ modelių. Palyginti su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu, šis skaičius padidėjo 5,7 procento. Pagrindinis pardavimų augimo veiksnys – universalusis „MINI Clubman“ modelis.
 
„MINI“ prekės ženklo populiarumas nuosekliai auga ir Lietuvoje – per pirmuosius devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, šalyje užregistruota 7 proc. daugiau naujų „MINI“ automobilių. Šiuos automobilius dažniausiai renkasi jauni profesionalai, vertinantys „MINI“ prekės ženklo atspindimą dinamišką ir stilingą gyvenimo būdą“, – sako „Modus Group“ atstovas, BMW ir „MINI“ prekės ženklų vadovas Lietuvoje Aurimas Tamašauskas.
 
Prie išaugusios „MINI“ prekės ženklo vertės prisidėjo praėjusiais metais išgryninta rinkodaros strategija, akcentuojanti patrauklų dizainą, autentišką vertę ir vartotoją įkvepiančias emocijas. Remiantis šia strategija „MINI“ savo komunikacijoje atsisakė perteklinio turinio ir pastangas sukoncentravo į kelias pagrindines žinutes prekės ženklo gerbėjams.
 
„MINI“ prekės ženklas siekia atspindėti miestietišką gyvenimo ritmą, o šią filosofiją geriausiai perteikia šią vasarą pristatytas koncepcinis automobilis „MINI VISION NEXT 100“. Pagrindinė šio koncepcinio modelio idėja – užtikrinti suasmenintą kelionę ir dar geriau prisitaikyti prie kiekvieno naudotojo poreikių.
 
Be to, „MINI“ neapsiriboja tik automobiliais, šis prekės ženklas investuoja į kitas perspektyvias sritis. Šių metų pabaigoje Niujorke, JAV duris atvers naujas dizaino centras „A/D/O“, kurio atsiradimą inicijavo „MINI“. Šis prekės ženklas taip pat prisideda prie verslo akceleratoriaus „URBA-X“, investuojančio į verslo idėjas, kuriomis siekiama pagerinti gyvenimą urbanizuotose vietovėse.
 
Agentūros „Interbrand“ sudaromas pasaulinis prekės ženklų reitingas „Best Global Brands“ skelbiamas septynioliktą kartą. Per 2015 m. vidutinė šimto vertingiausių pasaulio prekės ženklų vertė padidėjo 4,8 procento.


Mini modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   Cooper-OneCooper-OneCooper-OneCooper-One
  ClubmanClubman 
  Kupė    Coupe  
  Mini krosoveriai    Paceman  
  Krosoveriai   CountrymanCountrymanCountryman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt