Markės
1198 iš 1911
Mitsubishi Carisma, 1995 - 2004
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 30
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mitsubishi Carisma yra nedidelis šeimos automobilis gamintas nuo 1995 iki 2004 metų. Automobilio vardas kildinamas iš angliško žodžio “car” ir graikiško “kharisma” reiškiančio “charizmą". Carisma buvo gaminamas su 4 durų sedano ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilis dalinosi važiuokle su Volvo S40 automobiliu ir turėjo benzininius variklius nuo 1.3 L iki 1.8 L, dyzelinį 1.8 L Gdi ir turbodyzelinį 1.9 L TD su 90 AG (67 kW) galia pasiskolintą iš Renault. Nepaisant vardo Carisma automobilis turėjo palyginti neišsiskiriantį dizainą orientuotą į konservatyvų Europos pirkėją. Automobilis Mitsubishi gamoje stovėjo tarp Lancer ir Galant modelių. Kuomet Carisma gamyba buvo užbaigta, į jos vietą stojosi Lancer.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Vartotojas | 2014-07-21
Carisma GLX
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
patvari vaziuokle ir variklis, negenda elektronika, ekonomiskas, grazus dizainas kaip tokiu metu, pigus islaikymas
rudyja galines arkos, erzina netikslus pavaru perjungimas, luzta langu mygtukai ir plyzta vairuotojo sedyne
Pagaminimo metai: 1997
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Si automobili jau turime penkerius metus (per ta laika pravaziuota 50tuks km) ir ateityje planuojame pirkti jo facelift’a. Automobilis rieda tikrai smagiai, vaziuoti zvyrkeliais su R14 ir aukstesnem padangom vienas malonumas, nors pati vaziuokle nera is minkstuju. Vaziuokle dalintasi su Volvo s/v40, tad daliu rast tikrai nera problemu. Ji primityvi ir patvari (pries du metus keiciau priekinius sarnyrus ir iki siol dar sveiki). Sedynes vidutiniskos, ilgoj kelionej nera vienos is patogiausiu, linkusios suplyst, ypac vairuotojo. Pas dazna varianta kliba vairo kryzmes (galima paprastai patikrinti – jei susukus vaira jis kliba reiskias kryzmes, o jei kliba tik tiesiai pastatytas vairas – vadinasi vairo kolonele i pabaiga). Kas kokia 30tukst km issidevi begiu perjungimo mechanizmas (nesijungia atbulinis ir vietoj pirmos isijungia trecia pavara), tai pigiai pataisoma keiciant plastikines traukutes arba reguliuojant perjingimo lazdos stanketa. Rudyja galines arkos, bet dugnas lietuviskas ziemas atlaiko neblogai. Is smulkmenu dar galiu pamineti, kad labai silpni langu mygtukai. Bendrai paemus automobilis stovi tvirtai ant kelio del savo standzios vaziuokles, nera itin triuksmingas, garso izoliacija vidutiniska, bagazine gana talpi.
Variklis
1.9 td 66kw renault variklis, kartu detas ir i volvo s/v40. Traukos pakanka, tik gal kiek erzina velokai isijungianti turbina (~2500aps). Sako, kad prasti lucas kuro siurbliai, bet as per visa laika problemu neturejau. Sugenda variklio temp daviklis (70lt). Turi liga leisti tepala per greiciu dezes dangteli (jis isrudyja kiaurai). Norint, kad gerai kurtusi ziema reikia laiku keist kuro filtra, pakaitinimo zvakes ir pilt gera alyva.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkom uz 5tuks, dabar gal uz 2tukst ir parduotume. Taigi vaziuokle reikia tvarkyti retai ir tai nera brangu, variklis kantrus, su elektronika gedimu taip pat nera, nes jos nera daug.
Patarimai perkančiajam
Ziureti ar esant uzvestam varikliui ausinimo skyscio nepucia į plėtimosi bakelį, ar jis neburbuliuoja ar nera gelsvu putu variklio alyvoje. Tokie pozymiai reikstu, kad variklio galva yra nesandari. Patikrinti ar tame paciame bakelyje nera tepalo. Issiaiskinti kada keistas pagr dirzas. Apziureti kebulo dugna: ar neispuve lanzeronai, o kitos smulkmenos pataisomos, juk idealaus tokiu metu automobilio nenupirksi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt