Markės
1202 iš 1917
Mitsubishi Carisma, 1995 - 2004
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 30
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mitsubishi Carisma yra nedidelis šeimos automobilis gamintas nuo 1995 iki 2004 metų. Automobilio vardas kildinamas iš angliško žodžio “car” ir graikiško “kharisma” reiškiančio “charizmą". Carisma buvo gaminamas su 4 durų sedano ir 5 durų hečbeko kėbulais. Automobilis dalinosi važiuokle su Volvo S40 automobiliu ir turėjo benzininius variklius nuo 1.3 L iki 1.8 L, dyzelinį 1.8 L Gdi ir turbodyzelinį 1.9 L TD su 90 AG (67 kW) galia pasiskolintą iš Renault. Nepaisant vardo Carisma automobilis turėjo palyginti neišsiskiriantį dizainą orientuotą į konservatyvų Europos pirkėją. Automobilis Mitsubishi gamoje stovėjo tarp Lancer ir Galant modelių. Kuomet Carisma gamyba buvo užbaigta, į jos vietą stojosi Lancer.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 30
Vision | 2011-07-12
Carisma
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nusipirkau jau su nusprogusia turbina ir siaip pavaikytu varikliuku. Dejau naudota turbina (400Lt), tai tada Carisma atsigavo kaip reikiant :) Siaip gan patogi, salono apdaila ne auksciausios kokybes, bet ir tikrai ne is prasciausiu. Garso izoliacija prastoka. Pakaba labai patvari. Varikliukas nors ir atrode pavaikytas, bet kuresi ispudingai. Prie -35 uzkuriau is karto... Viena didesniu problemeliu, tai rudys. Nera taip, kad baisiai pultu, bet per tris metus pora kart teko paremontuot jas. Siaip kam reikia ekonomisko ir patikimo masiniuko, tai variantas neblogas. 1.9 TD Turbina, Vairo traukes antgalistabilizatoriaus gumas, galvos tarpine, alkuninio veleno skriemuli ir einamosios detales (filtrai, kaladeles, zvakes, tepalai ir tt)
Pilnas atsiliepimas...
Aivaras | 2011-02-24
Mitsubishi Carisma 1.8 1997
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas; ypač patikimas; talpi bagažinė; nedidelė kaina; mažos eksloatacijos išlaidos.
Prasta garso izoliacija; pavarų dėžę, net įpratus veikia nemaloniai; salonas ne iš geriausių.
Savo Carisma įsigijau prieš du metus, aišku tai nebuvo mano (jauno žmogaus) svajonių auto, tačiau gavau ji palyginus žema kaina, tai ir įtakojo pasirinkimą. Taigi ji nusipirkau parvaryta iš Vokietijos. Perkant jau buvo žeminančios spyruoklės, R16 ratukai, garso aparatūra, tai šitie dalykai gąsdino, nes 100 procentų buvo vairuota jauno vairuotojo. Na nusipirkus keista ką reikėjo: diržai, filtrai, tepalai. Su visomis dalimis ir darbu "Tanagroje" sumokėta ~600 Lt. Na kaip suprantate esu jaunas ir ramiai nevažinėju, tačiau po dviejų metų metų kaip ir pirkimo dieną mašina techninę apžiūrą praėjo iš pirmo karto. Per du eksploatacijos metus pasikeičiau valytuvus, naują akumuliatorių (nes pardavimui buvo įdėtas bile užsivestų parduodant), gabaritų lemputę. Važiuoklė - apie originalią nieko negaliu pasakyti, nes žemesnės ir kietesnės spyruoklės duoda didelį stabilumą esant dideliems greičiams, taip pat kai pirko matėsi, kad sudėti nauji "Bilstein" amortizatoriai, kurie manau prisidėjo prie tokio gero stabilumo. Na aišku ką norėti su tokia kieta važiuokle komforto važiuojant nejausite - pajusite tik duobes ir kitus kelio nelygumumus. Prie komforto nebuvimo prisideda ir prasta garso izoliacija. Pavarų dėžė - pirmą kartą atsisėdus, atrodo, kad ji jau sugedus, tačiau trūksta tik pripratimo, bet dažniausiai užtenka tokį plastmasinę detalę (su darbu servise ~70lt), bet patarčiau ją ištekinti iš metalo ir nereiks jos keisti per amžius. Rūdys - pastebėtos tik keliose vietose: galinio bamperio tokie laikikliai mėgėjai surūdyti ir bamperis iš šonų atsivepia (tai bėda tik dėl estetinio vaizdo, pats jis ir toliau laikosi stabiliai), kita vieta jungtis tarp kėbulo ir gumų, prie kurių pakabintas duslintuvas ir visas išmetimo vamzdis mano atveju buvo nurūdyję du laikiliai (čia labai menka smulkmena, už 10Lt garažiuke bet kas privirins), trečia atsidarius kapota matomi tokie laikikliai radaitoriaus, tai jie mėgsta būti aprūdyję, taip pat apačioje esantys radiatoriau laikikliai mėgėjai būti surūdyję. Salonas - na sėdynės vidutinio patogumo, ilgose kelionėse šiek tiek trūksta patogumo, kartais yra nervinantis cypimas keleivio sėdynės, taip pat kartais sugalvoja kokios plastmasės pabarškėti. Kas labai sunervino, tai esantys laikikliai puodeliui ir panašiai, lipant į mašiną dažnai su koja jį užkliudai ir sutraiškai skarbonkę, ar kokį puodelį kavos, taip kai jis iškištas trukdo jungti 1,3,5 pavaras. Pati salono plasmasė tai man asmeniškai tokia piguma atsiduoda. Nors mašina ir gana didelė, tačiau jei žmogus nori priekyje sedėti labai patogiai, tai gale esančiam labai mažai vietos lieka. Dar kas nepatiko, tai sėdynė labai žemai ir važiuodamas nematai mašinos kapoto, o tik valytuvus (nors mano ūgis ir 187), asmeniškai man dėl to buvo labai sunku pajausti mašinos priekio gabaritus. Taip pat labai trūksta apšvietimo dėtuvėje (liaudiškai tariant "bardačioke"). Ir dar dažna Carismų liga - sulūžta rankenėlė skirta kapoto atidarymui, tačiau turit tinkamas rankamas lengvai padaroma, kad lūžtanti vieta laikytų amžinai., taip pat mgėjai sulūžti elektrinių langų mygtukai. O šiaip salone viskas išdėstyta pakankamai patogiai. Bagažinė - pas mane hečbekas, tai jos dydis įspūdingas, ypač nulenkus sėdynes (teko vežti nemažą šaldytuvą(~2 metrai ilgis gavosi su dėže jo, taip pat teko miegoti, vienam mano ūgio žmogui užtenka vietos šiek tiek susirietus), na bet aišku kaip aš neprisikabinsiu - apšvietimo bagažinėj nėra, o salone esančio apšvietimo tikrai neužtenka kad apšviestų bagažinę ir naktį kažko ieškant geriau naudoti žibintuvėlį. Kadangi pats turiu benzininį variklį pakalbėsiu apie juos. Neapsimoka pirkti 1.6 darbinio tūrio variklio, nes sąnaudos praktiškai identiškos 1.8 (116hp) sohc varikliui, o trauka skiriasi nemažai. Taip yra 1.8 140hp variklis, kurio sąnaudos nuo anksčiau minėtų variklių skiriasi maksimum 400ml/100km. Nors šis variklis Carismose yra labai retas, tačiau tokio įsigiję bėdų neturėsit, kadangi tokį pat variklį turi Mitsubishi Colt 1.8 GTi, ir didžiają dalį dalių rasite pakankamai lengvai (kad jų prireiks - retas atvejis, nemėgsta nei vieni benzininiai varikliai gęsti), o daugiau niekas nesiskiria nuo paprastos Carismos. NEPIRKITE GDI variklių, nes galite turėti brangių bėdų. Taip pat šie varikliai nelabai draugauja net su IV kartos dujomis. 1.8 116hp variklis užmiestyje sunaudoja ~7l, mieste ~10l benzino. Atinkamai su IV kartos dujomis daugiau ~1l dujų. Palyginus kokių gabaritų ir masės mašina Carisma yra, ji yra labai ekonomiška. Ekploatacija nėra brangi, nes niekas negenda, tereikia keisti tepalus, filtrus, stabdžių kaladėles ir t.t. Kainos nuvertėjimas - mašina per 2 metus mašina nuvertėjo apie 1000Lt, tačiau man praktiškai nei kiek, nes savąją Carismą pirkau su aparatūra, R16 ratais ir žeminančiomis spyruoklėmis už tokią kaina, už kurią duo metu buvo įmanoma nupirkti "pliką" Carismą. Nėra nieko ypatingo į ką reiktų atkreipti dėmesį. Apžiūrėti standartiškai, svarbiausiai kad variklis būtų geras na ir greičių dėžė, retai bet kartais būtą nukankinta galutinai, o daugiau viskas pigiai sutvarkoma. Taip pat galite atidžiai apžiūrėti visus langų mygtukus, groteles, sėdynių atlenkimo rankenėles, ir jei rasite sulūžusias nusiderėsite, dar litą kitą. Taip rekomenduoju pirkti tik hečbeką, nes ir išvaizda geresnė ir žymiai talpesnė. Ir aišku atkreipkite dėmesį į anksčiau išvardintus trūkumus(manau dėl nurūdyjusių galinio bamperio laikiklių įmanoma dar šiek tiek kainą pamažint).
Pilnas atsiliepimas...
Gesha | 2010-07-10
Carisma GDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus, komfortiškas, kaip tokiam nedideliam automobiliui, klima veikia puikiai, ekonomiškas užm. - 5,5-6L. Mieste - 8-9L. Labai patogus važiuojant didelius atstumus 1,8 GDI Tepalus, filtrus, padangas, granata, stabdžių kaladėles, kadangi ilgai yra stovejusi - galinius stabdžių cilindrus.
Pilnas atsiliepimas...
Gidra | 2010-04-03
Carisma
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas seimininis checbekas. Nepatinka komforto trukumas, t. y. prasta garso izoliacija, sunkiai sutvarkoma galine pakaba, dunksejimai vaziuojant per duobes. Taciau mazas svoris ir puikiai besisukantis varikliukas leidzia smagiai palakstyti. 1,6 Dirzus, filtrus
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2010-02-26
Puikus, ekonomiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, pigi eksplotacija, patikimas.
Prasta garso izoliacija
Ekonomiskas, pigi eksplotacija, nerudijantis. Is senesniuju siulau 1,8 DOHC arba OHC. Nesiulau dyzeliu nes Renault variklis ir deze. Venkti GDI galit tureti daug problemu. Mazos daliu kainos. Nuvertejimas nemazas.
Pilnas atsiliepimas...
vilkas | 2009-10-22
Carisma (hatchback)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai triukšmingas galas, ko norėt hatchbackas. Staigmenų nepadarė. Tikrai nenusivyliau. 1.6i 16v SOHC Per 7 mėnesius nuvažiavus 9000km nusiskundimų neturiu. Niekas nebyrėjo ir negedo. Nesenai pradėjo bildėti šarnyras, bet buvo lauktas dalykas, nes guma buvo įtrūkus.
Pilnas atsiliepimas...
saras | 2009-06-14
Mitsubishi carisma
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas japoniskas sedanas. Uz tokia automobilio kaina vertas demesio modelis. Vaziuoja tyliai, variklio pakanka, tik girdejau gink dieve nepirkite 1.8 GDI nes ten tai beda , o ne variklis 1.6 16v 85 kw Stabilizatoriaus gumas po 5 litus. Dirzas pagrindinis 45litai.
Pilnas atsiliepimas...
andrius | 2009-05-13
Kryzes metu taupus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpa super,dizelis ekonomiskas,
Stabilumas,sankaba.
Kaip automobilis tai visai talpus,patogus ir savo isvaizda pakankamai grazus. Bagazine tai super talpi.Stabilumas neytin koks,bet kaip seimos auto visiskai tinkantis.Kebulas nelabai rudyja.Detaliu kainos kaip japono nelabai brangios. 1.9TD galima sakyti taupus,nes suvartoja vidutiniskai 6litrus,o taupant ir maziau! O siaip kaip ir kiti auto turi pliusu ir minusu,perkant reikia atsizvelgti i sankaba! Greiciu deze is pirmo zvilgsnio gali sukelt abejoniu jog netvarkinga,bet neverta isigasti nes prie jos tik reikia priprasti,2metus eksplotuojan su deze nebuvo jokiu problemu.Vaziuokle neytin byra,aisku kaip vazynesi! Kaip ir dizelis ner ko is jo daug tiketis,auto skirtas ramesniems pasivazynejimams. Automobilis nera brangus,metu begyje pinga kaip ir visi auto,jei japonas tai nereiskia jog reikia bijoti kosminiu kainu,kainos pakankamai ikandamos,ne ka brangesnes uz vokiecius tu paciu metu,gal ir panasios. Patikrinti sankaba,pagrindinio veleno skyva,nes i ji ipresuota guma susidevi!
Pilnas atsiliepimas...
vadimas | 2009-02-22
Praktiskas, taciau labai neissiskiriantis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiskas automobilis, kuri galima pakankamai pigiai nupirkti. Nebrangus islaikyti ir pakankamai talpus.
Labai neissiskiriantis automobilis, nestabili pakaba, labai nesmagi greiciu deze, nedinamiskas variklis. Tikra ekonomija.
Su darbine Carisma teko vazineti pusantru metu. Pirmiausia – tai labai neissiskiriantis automobilis, visiskai pradingsta maseje kitu automobiliu. Aisku darbiniai masinai tai ne minusas. Viduje taip pat viskas iprasta, paprasta ir po ranka. Medziagos nera labai kokybiskos, sudaro ispudi kaip lyg butu ne itin kokybiskai suprojektuotas ir surinktas. Taciau automobilis pakankamai talpus, bagazine nemaza, be to del to, kad automobilis hecbekas, tai galima vezti nemazus daiktus. Pakaba sureguliuota minkstam vaziavimui, o kadangi automobilis nera didelis, tai vaziuojant dideliu greiciu Carisma nera labai stabilus. Kas man tikrai nepatiko – tai greiciu deze. Labai netiksli, sunku ja pajusti, kai kuriuos begius jungti tikrai sunku. Susidaro ispudis, kad greiciu deze visa isbelsta, nors automobilis ne toks ir senas (2001 metu). Aisku pripratus to nepastebesi. Bendrai tai paprastas automobilis, vidutiniskas automobilis, o ir pavazinejus tikrai nepasakytum, kad tai 2001 metu automobilis. Greiciau jau 1997. Variklis – 1.6, labai vidutiniskas. Vaziuoja pakankamai gerai, galios uztenka, taciau jokios dinamikos spaudziant nepajusi. Automobilis pakankamai ekonomiskas.
Pilnas atsiliepimas...
MMM | 2007-05-03
Mitsubishi Carisma
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pravaziavau su ja 6000km labai patenkintas puikus auto. ekonomiskas 6.8 - 8ltr. kamsciai 9ltr. 1.8 16v (85kw) keista stabilizatoriaus trauke priekine, tepalai dirzeliai
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt