Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Nebrangus nusipirkti
- Patogus ir saugus vairuoti
- Gera erdvė ant galinių sėdynių
TRŪKUMAI
- Triukšmingas važiuojant dideliu greičiu
- Plastikinis salonas
- Sėdynėms trūksta palaikymo
- Maža bagažinė
Naujasis Colt sukurtas Olivier Boulay 2003 metais pasirodė rinkoje, šįkart jis gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir Smart Forfour. Automobilis pradėtas gaminti su nedideliais varikliais: 1.1 MPI, 1.3 MPI, 1.5 MPI ir turbo 1.5T. Pastarasis 1.5T variklis yra su turbina ir tarpiniu oro aušintuvu turi 147 AG/6000 rpm galią ir 210 Nm/3500 rpm sukimo momentą. 2004 metais pristatytas 1.5 L D-ID turbodyzelinis variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu ir tarpiniu oro aušintuvu su 95 AG (70 kW) galia. 2005 metais Mitsubishi pristatė Colt CZC kupė su kietu stogu ir 2+2 sėdimomis vietomis. Automobilis sukurtas kartu su Ken Okuyama iš Pininfarina kompanijos. Mitsubishi Colt įgavęs vienatūrio bruožų sužavės ne tik patraukliomis kėbulo linijomis, bet ir erdviu salonu bei solidžia elgsena kelyje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Colt 1,3 AC | 2009-12-31 |
Colt 1.3 AC |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai patikimas, talpus viduje, bet mažas iš išorės,
Prasta garso izoliacija, triukšmingas greitkelyje, posūkiuose vaizdą užstoja priekiniai statramsčiai
|
Bendras automobilio aprašas |
Kaip tokios klasės automobilis - jis puikus. Mažas iš išorės, bet labai talpus viduje. Kadangi stumdosi galinės sėdynės, jas atitraukus atgal gale patogiai gali įsitaisyti 1.9 m ūgio žmogus (bagažinė liks maža). Salono medžiagos tikrai nėra pačios geriausios, bet japonai tuo niekada nepasižymėjo. Užtai automobilis labai patikimas. Dvejus metus važinėju 2005 m. laidos automobiliu ir remontui neišleidau nė cento, nes visiškai niekas negedo. Elektros prietaisai, variklis, pakaba - viskas veikia idealiai. Jokių problemų dėl langų nupūtimo. O jei labai drėgna, tiesiog įjungi kondicionierių. Kitas labai didelis privalumas - traukos ir stabilumo kontrolės sistemos, kurios ypač praverčia žiemą. Didžiausias trūkumas - prasta garso izoliacija. Jei važiuoji neviršydamas 90 km/h, dar nieko, bet paskui labai girdisi variklis ir kelio triukšmas, todėl tolimose kelionėse pavargsti. |
Variklis |
1,3 l variklis nėra per mažas šiam automobiliui, tiesiog trūksta sukimo momento, todėl žemom apsukom didelio traukimo nereiktų tikėtis. Bet nuo 3500 aps./min. prie sėdynės lošia kaip reikiant. Variklio galia tolygiai paskirstyta per visą apsukų diapazoną, t.y., variklis tolygiai greitėja iki raudonos tachometro ribos be jokių galios praradimo duobių. Teko važinėti su 1,4-1,8 l vokiškom mašinom (opel astra, opela corsa, vw jetta, vw passat) ir nė vieno automobilio variklio galia nebuvo taip tolygiai paskirstyta. Praktiškai visos gerai traukė tik 2500-4500 aps./min. diapazone, o toliau sulėtėdavo. Colt ne lenktynėms skirtas, bet kai reikia, gali važiuoti greitai ir už nugaros palikti kur kas didesnes ir galingesnes mašinas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėjimas gana didelis, o eksploatacijos kaštų nežinau, nes niekas negedo. Degalų sąnaudos visai pakenčiamos. Normaliai, nesidraskant važinėjant po miestą naudoja apie 7,5 l benzino, o užmiesty iki 5,5 l. (jei važinėsit penkiese ir su pilna bagažine, degalų sąnaudos bus kur kas didesnės). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 39)
Mitsubishi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Space Star | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Colt | Colt | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Colt | Colt | ||||||||||||||||||||||||||||||
Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | Lancer Evo | |||||||||||||||||||||||
Lancer | Lancer | Lancer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Carisma | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Galant | Galant | Galant | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Eclipse | Eclipse | Eclipse | Eclipse | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | ASX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Outlander | Outlander | Outlander | Outlander | ||||||||||||||||||||||||||||
Eclipse Cross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Pajero | Pajero | ||||||||||||||||||||||||||||||
Endeavor | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | L200 | L200 | L200 | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Space Star | |||||||||||||||||||||||||||||||
i-MiEV | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Space Wagon | Space Wagon | Grandis | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 3000 GT | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mitsubishi Colt TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis