Markės
1232 iš 1912
Mitsubishi Outlander, (CW/ZG/ZH) 2007 - 2012
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.612% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 5
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Yra septynių vietų versijos
  • Komfortiškas
  • Geri dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
  • Siauros bagažinės durys
2005 metais Mitsubishi pristatė antros kartos Outlander modelį. Automobilis turi naują DOHC 2.4 L 16 vožtuvų MIVEC variklį, su INVECS-III transmisija ir visų varomųjų ratų sistema AWC, kuri elektroniškai valdo visus keturis ratus atskirai. Tai yra išties saugus visureigis, dėka standartinės saugumo įrangos, kuri apima ABS, slydimo kontrolės, stabilumo kontrolės sistemas, naują itin tvirtą RISE kėbulo rėmą ir buvo įvertintas keturiomis žvaigždutėmis Euro NCAP saugumo testuose. Automobilis giriamas už gražų dizainą, ekonomiją, puikias technologijas, tačiau jam kiek trūksta išskirtinumo perpildytoje SUV rinkoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2017-12-15
2.0 dyzelis, 2007 metų
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pastebėjimai aprašyme
Pastebėjimai aprašyme
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkau Lietuvoje nuvažiavusį 215 000 km. ir jau turiu 4 metus. Dabartinė rida 285 000 km. Automobilis lūkesčius patenkino, tačiau tačiau tam reikėjo papildomų upgreidų. Visų pirma variklis 103 kw tokios masės automobiliui gana bukas ir didelio malonumo vairuoti nebuvo, tad po poros mėnesių pasidariau čipavimą. Po čipavimo mašinos valdymas, trauka ženkliai pagerėjo, kuro sąnaudų pokyčio nepastebėjau. Dėl kuro sąnaudų, tai mieste vasara 8-10 L, o žiemą 9 - 11 L. Užmestyje, vaziuojant iki 120 km/h. realu tilpti į 6 L, tačiau važiuojant greičiau, nei 120 km/h kuro sąnaudos stipriai išauga. Variklis mėgsta tepalą ir kas 2-3 tūkst. km. reikia dapilti 0,5 L., bet tai šiam varikliui normalu, apie tai rašo ir pats Mitsubishi mašinos manual'e. Prieš perkant buvo abejonių dėl variklio purkštukų, ar nebus taip, kad jie defektuoti, nes naudojamas į VW Passat montuojamas 2.0 L 103 kw variklis, kuris buvo pagarsėjęs purkštukų problemomis. Kaip paaiškėjo, per 4 metus jokių problemų dėl to neturėjau ir kaip paaiškino Mitsubishi servisas, jie taip pat nėra gavę nusiskundimų dėl purkštukų defekto. Pasak Mitsubishi serviso, variklis VW Passat, bet elektronika Mitsubishi, kuri yra kur kas patikimesnė ir tikslesnė, todėl į Outlander montuoti VW Passat varikliai su puršktukų problemomis nesusidūrė. Automobilis turi gan prastą garso izoliaciją. Todėl problemai spręsti izoliavausi visas dureles. Nuėmus durų plastmases paaiškėjo, kad tarp durų skardos ir durų plastmasės nėra visiškai jokios garsą izoliuojančios medžiagos. Dureles padengiau klijuojamu ir vibracijas sugeriančiu bitumu, o ant viršaus garsą izoliuojančia minkšta medžiaga. Po izoliacijos ypač pagerėjo iš kolonėlių sklindantis garsas ir net ir maksimaliai paleidus garsą niekas nebraška, garsas nelūžta, muzikos klausytis tapo malonu, ko nebuvo prieš izoliaciją, na o pats triukšmas salone sumažėjo nedaug. Variklis dirba gan garsiai, tad papildomai manau reikėtų izoliuoti tarpą tarp variklio ir kabinos, nes panašu, kad ši pertvara gamykliškai neturi jokios izoliacijos. Vienas nemaloniausių dalykų, susijęs su šia mašina yra rūdys. Rūdija šis modelis ir gana stipriai, nors pats Mitsubishi teigia, kad garantija kėbului nuo prarūdijimo yra 12 metų, visgi, faktinė situacija rodo, kad nuo rūdžių kėbulas apsaugotas labai prastai. Jau po 7 metų mašina turėjo aiškiai pastebimas rūdis kapoto pradžioje, durelių moldingo tvirtinimo vietose, taip pat jų apačioje, bagažinės dangčio apačioje, tad kiekvienais metais tenka šalinti rūdis ir tas vietas uždažyti (šios problemos kurį laiką greičiausiai nebūtų, jei auto būtų parvežtas iš pietų šalių). Taip pat mašina gan jautri šoniam vėjui. Važiuojant 90+km/h greičiu ir esant stipresniam šoniniam vėjui tas jaučiasi, vairą tenka suimti stipriau ir atsipalaiduoti negalima. Prie trūkumų taip pat priskirčiau gan žemą mašinos galą. Stumiant prie bortelio dažnu atveju reikia susimastyti, ar nebus kliudomas bamperis (priekis tos problemos neturi, nes jis pakankamai aukštas). Pats automobilis pakankamai erdvus ir labai manevringas (reikia labai nedaug vietos apsisukimui), tiesa, kietokas. Kadangi auto buvo pirktas Lietuvoje, tai turėjau galimybę matyti gedimus nuo pat pradžių iki automobilį perėmiau pats. Jokių esminių gedimų iki dabartinės ridos automobilis neturėjo. Buvo atliekami einamieji važiuoklės remonto darbai, o pati važiuoklė gana patikima, originalios dalys laiko labai ilgai. Keičiant panašios kokybės detalėmis kainos į didesniąja pusę, bet kaip minėjau, kartą sutvarkius, galima ilgam pamiršti. Kiek netikėtas buvo turbinos šlangos gedimas, kuris susijęs su tuo, jog šlangą Mitsubišhi tvirtina 2 taškais, o ne 3, kaip passatas, to pasekoje prasideda turbinos praputimas, t.y., didinant apsukas mašina negreitėja, nes visas turbinos slėgis keliauja pro netinkamai užsifiksavusią šlangą. Naują šlangą Mitsubishi servisas pardavė už 150 EUR, kai iš esmės analogiška passato šlanga kainuoja 50 EUR. Na ir prieš turbinimą (rida tuomet apie 220 000) reikėjo sureguliuoti turbinos geometriją, atlikti valymą. Tas atsiėjo 300 EUR. Ar pirkčiau antrą kartą tokį automobilį - taip, dėl patikimumo ir erdvės, ne dėl rūdijimo ir garso izoliacijos (kaip suprantu tuo klausimu Mitsubishi gėdos jausmas nekamuoja, nes metų metais gamina kiaurus ir necinkuotus automobilius. Prieš tai turėjau Carismą, kuri 8-9 metais rūdimis apsipylė baisiau, nei 15 metų opelis, (taip turėjau ir Astrą 15 metų senumo ir ji atrodė panašiai kaip 8-9 metų Carisma) ). Kasko 10 metų "senukui" apie 250 Eur. Tiek, tikiuosi aprašymas kažkam kažkiek padės apsisprendžiant dėl šio automobilio.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pastebėjimai aprašyme
Patarimai perkančiajam
Žr. aprašymą. + vengiant rūdijimo problemos, pirkti pietuose eksploatuotą automobilį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt