Markės
1236 iš 1918
Mitsubishi Outlander, (GF/GG/ZJ/ZK) 2012 - 2021
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Efektyvi hibridinė sistema
  • Kokybiškas ir patikimas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Didelis posvyris posūkiuose
"Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu"
Naujasis Outlander įkūnija visiškai priešingą stilių nei Mitsubishi kompanija akcentavo iki šiol – tai nuosaikaus dizaino, tradicinių formų visureigis neturintis intencijų išsiskirti iš minios. Tokia dizaino filosofija vadovavosi Lexus kompanija kurdama itin populiarius RX visureigius, todėl tarp šių dviejų automobilių galima įžvelgti panašumų. Galbūt ši dizainerių „taktika“ patiks ne visiems, bet turėtų įtikti daugeliui. Nuosaikios aptakios Outlander linijos leidžia pasiekti gerą oro pasipriešinimo koeficientą Cx lygų 0,33. Visureigis palyginus su praėjusia karta palengvėjo apie 100 kg, o dyzelinė versija ir dar daugiau – visais 155 kg. Nors automobilio matmenys pakito nedaug, tačiau naujo modelio salonas tapo gerokai erdvesnis. Outlander bagažinės tūris padidėjo 50 litrų – iki 591 litro, o nulenkus visas sėdynes bagažinės tūris išauga iki 1022 l (33 litrais daugiau nei praėjusiame modelyje). Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu. Visi prietaisai išdėstyti tvarkingai – čia nieko neatimsi ir nepridėsi. Malonu, kad apdailos medžiagos tapo gerokai solidesnės ir kokybiškesnės. Outlander galima užsisakyti su trečia sėdynių eile, tačiau ji yra tinkama tik vaikams arba pirkinių krepšiams vežti. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai, be jokios sportiškumo ugnelės. Vairo mechanizmas veikia gerai, stabdžiams galios taip pat netrūksta. Visgi pakaba nėra tobula – galima buvo tikėtis didesnio komforto ir tylesnio jos darbo. Outlander buvo komplektuojamas su vienu iš dviejų variklių: benzininiu 150 AG galios 2,0 L ir dyzeliniu 150 AG 2,2 L. Nereikia pamiršti ir kai kurių sistemų itin teigiamai atsiliepiančių saugumo sričiai, tai: Adaptive Cruise Control (ACC) – adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri prisitaiko prie priekyje važiuojančio automobilio greičio sumažinimo, Forward Collision Mitigation (FCM) sistema imanti staigiai stabdyti automobilį jeigu priekyje atsiranda kliūtis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2015-05-23

Pirmasis ilgo nuotolio „plug-in“ visureigis buvo nupirktas vos pasirodęs

Pirmasis ilgo nuotolio „plug-in“ visureigis buvo nupirktas vos pasirodęs
„Geriausiu automobiliu su alternatyvia jėgaine“ Didžiojoje Britanijoje tapęs „Mitsubishi Outlander PHEV“ pirmojo pirkėjo sulaukė vos pasirodęs „Inchcape Motors“ kataloguose. Pirmojo serijinio „range-extended“ (ilgo nuotolio) „plug-in“ tipo serijinio hibridinio automobilio pirkėja tapo verslininkė iš Šiaulių. Nepaisant atsargių „Mitsubishi“ prognozių, „Outlander PHEV“ greitai pralaužė nepasitikėjimo ledus ir Europoje, kur per pusantrų metų nuo modelio pasirodymo prekyboje, užsakymų skaičius jau viršijo 20 000. 

„Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais. Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai, kuriems patikėta varyti atitinkamai priekinę ir galinę automobilio ašį. Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą. Dėl tokios jėgainės, „Outlander PHEV“ iš esmės yra elektromobilis su papildomu varikliu.  

 
Tiesa, naudojant vien akumuliatoriuose sukauptą energiją, elektra įkraunamo hibrido nuvažiuotas nuotolis siektų 53 kilometrus. Tačiau PHEV sistema veikia gudriai – senkant energijai, įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija. Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Tačiau ir varydamas priekinius ratus, vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas. Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar elektros energijos papildymo gali nuvažiuoti net 880 kilometrų.
 
„Kadangi Vakarų Europoje šis automobilis pasirodė anksčiau ne pas mus, savo klientams galime pateikti autoritetingų šaltinių ilgalaikių bandymų išvadas. Jos panašios ir labai palankios „Outlander PHEV, kuris iš kitų elektromobilių išsiskiria tuo, kad kasdieniame naudojime beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Oulander“ ir nereikalauja jokių specifinių sąlygų. Turint galvoje, kad elektromobiliams tinkama infrastruktūra Lietuvoje dar tik kuriasi, PHEV yra puiki alternatyva standartiniam elektromobiliui“, - pažymėjo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė. 

 
Įdomu, kad iš išorės PHEV beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ visureigio. Gal kiek  daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirti lengvo lydinio ratlankiai išorėje, unikalus prietaisų skydelis, specifinė pavarų perjungimo svirtis ar daugiau odos viduje, bet tai - viskas. Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat praktiškas ir erdvus keleivių salonas. Ir kaina panaši. „Inchcape Motors“ salonuose „Outlander PHEV“ kainuoja 49,9 tūkst. eurų.   
 
Visais ratais varomas „Outlander PHEV“ taip pat išsiskiria itin žema CO2 emisija, o jo gebėjimų kelyje, tylaus važiavimo ir įveikiamo atstumo kombinacija padeda jam išskirti tiek iš elektromobilių, tiek iš hibridų būrio.

 


Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt