Markės
1236 iš 1917
Mitsubishi Outlander, (GF/GG/ZJ/ZK) 2012 - 2021
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiškas
  • Efektyvi hibridinė sistema
  • Kokybiškas ir patikimas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Didelis posvyris posūkiuose
"Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu"
Naujasis Outlander įkūnija visiškai priešingą stilių nei Mitsubishi kompanija akcentavo iki šiol – tai nuosaikaus dizaino, tradicinių formų visureigis neturintis intencijų išsiskirti iš minios. Tokia dizaino filosofija vadovavosi Lexus kompanija kurdama itin populiarius RX visureigius, todėl tarp šių dviejų automobilių galima įžvelgti panašumų. Galbūt ši dizainerių „taktika“ patiks ne visiems, bet turėtų įtikti daugeliui. Nuosaikios aptakios Outlander linijos leidžia pasiekti gerą oro pasipriešinimo koeficientą Cx lygų 0,33. Visureigis palyginus su praėjusia karta palengvėjo apie 100 kg, o dyzelinė versija ir dar daugiau – visais 155 kg. Nors automobilio matmenys pakito nedaug, tačiau naujo modelio salonas tapo gerokai erdvesnis. Outlander bagažinės tūris padidėjo 50 litrų – iki 591 litro, o nulenkus visas sėdynes bagažinės tūris išauga iki 1022 l (33 litrais daugiau nei praėjusiame modelyje). Visureigio salonas kaip ir išorė spinduliuoja ramybe, tvarka ir paprastumu. Visi prietaisai išdėstyti tvarkingai – čia nieko neatimsi ir nepridėsi. Malonu, kad apdailos medžiagos tapo gerokai solidesnės ir kokybiškesnės. Outlander galima užsisakyti su trečia sėdynių eile, tačiau ji yra tinkama tik vaikams arba pirkinių krepšiams vežti. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai, be jokios sportiškumo ugnelės. Vairo mechanizmas veikia gerai, stabdžiams galios taip pat netrūksta. Visgi pakaba nėra tobula – galima buvo tikėtis didesnio komforto ir tylesnio jos darbo. Outlander buvo komplektuojamas su vienu iš dviejų variklių: benzininiu 150 AG galios 2,0 L ir dyzeliniu 150 AG 2,2 L. Nereikia pamiršti ir kai kurių sistemų itin teigiamai atsiliepiančių saugumo sričiai, tai: Adaptive Cruise Control (ACC) – adaptyvi pastovaus greičio palaikymo sistema, kuri prisitaiko prie priekyje važiuojančio automobilio greičio sumažinimo, Forward Collision Mitigation (FCM) sistema imanti staigiai stabdyti automobilį jeigu priekyje atsiranda kliūtis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2015-10-06

„Mitsubishi Outlander“: nauja dvasia naujame kūne

„Mitsubishi Outlander“: nauja dvasia naujame kūne
Miesto visureigis „Outlander“ Japonijos koncernui „Mitsubishi Motor Corporation“ yra itin svarbus, todėl modelio gamybos ciklo viduriui privalomas atnaujinimas virto tikru transformacijos stebuklu – „Outlander“ išorėje ir viduje atlikta daugiau nei 100 esminių patobulinimų. Pasikeitė ne tik visureigio išvaizda – viduje, jėgainėje ir važiuoklėje atlikti pokyčiai ne ką mažiau reikšmingi. Paskui „Outlander“ į Lietuvą atvyksta ir „Outlander PHEV“ – populiariausias Europoje „plug-in“ hibridinis miesto visureigis, savo gerbėjų turintis ir Lietuvoje. Šis modelis taip pat pasikeitė neatpažįstamai.  

Per 3 metus nuo trečiosios kartos „Outlander“ gamybos pradžios „Mitsubishi“ iš viso pardavė daugiau nei 320 tūkst. šių automobilių. Kartu su 960 tūkst. pirmosios ir antrosios kartos „Outlander“, modelis yra vienas populiariausių sparčiai augančio miesto visureigių žanro atstovas pasaulyje. 

 
Naujasis „Outlander“ (gamyklinis indeksas MY16) tapo pirmuoju masinės gamybos „Mitsubishi“ modeliu, kurio priekinė dalis sukurta laikantis naujos „Dinaminio skydo“ stilistikos. Automobilio „veido“ bruožuose aiškiai išsiskiria „X“ formos elementas, tarsi išplečiantis atpažįstamą „trijų deimantų“ „Mitsubishi“ logotipą. Koncernas žada, kad valingas ir sportiškas naujos stilistikos veidas bus būdingas visiems naujiems „Mitsubishi“ modeliams. 
 
Keitėsi ne tik „Outlander“  veido išraiška – jo kėbulas pailgėjo 40 mm, visureigis atrodo žemesnis, sportiškesnis ir platesnis dėl kiek pakeistų kėbulo įspaudų linijų, atnaujinto galinių žibintų bloko bei chromuotų kėbulo bei buferių detalių. Salone daugiau kokybiškų medžiagų apdailos detalių, patobulinti išorės garso slopinimo komponentai, todėl akustinis komforto lygis bus dar  aukštesnis. Inžinieriai bei dizaineriai iš naujo suprojektavo priekinius krėslus ir vairą, apdailai naudojamos geresnės kokybės medžiagos,  atnaujintas MMCS navigacijos sistemos valdymas. 
 
Hibridinis, elektra įkraunamas „Outlander PHEV“, kaip ir anksčiau, išsiskirs dar prabangesnėmis apdailos medžiagomis, oda aptrauktomis sėdynėmis, blizgia priekine panele, minkštomis valdymo rankenėlėmis ir kitomis maloniomis smulkmenomis. 

 
„Mitsubishi“ inžinieriai itin didžiuojasi pokyčiais visureigio važiuoklėje ir kėbulo dalyse, turinčiose įtakos triukšmo ir vibracijos lygiui. Pasak jų, kruopštus viso automobilio auditas išryškino 40 potencialios rizikos taškų, kuriuose buvo atlikti reikalingi pokyčiai. Tobulinti ir atskiri važiuoklės mazgai, ir tokios smulkmenos kaip durų sandarinimo juostelės gumos mišinys. Rezultatas – tylesnis, subtilesnis, komfortabilesnis „Outlander“ ir „Outlander PHEV“. 
 
Nepaisant aukštesnio komforto lygio, niekur nedingo ir firminis „Mitsubishi“ vairavimo tikslumas bei dinamika. Visureigio kėbulo konstrukcija tapo atsparesnė sukimui, naudojama daugiau itin tvirto plieno lydinio, sustiprinta priekinė pakaba, iš naujo sureguliuotas elektrinis vairo stiprintuvas. 
 
Be to, Europos vartotojai pirmą kartą „Outlander“ visureigyje turės legendiniame „Lancer Evolution“ išbandytą visų varomų ratų valdymo sistemą „Super-All Wheel Control“ (S-AWC), kurioje integruota stabdžių, vairo stiprintuvo ir traukos kontrolės sistema AYC bei aktyvus priekinis diferencialas. Naujajame „Outlander“ sistemą galima nustatyti 4 skirtingais režimais: AWC ECO (varomi tik priekiniai ratai), „Normal“ (reguliuoja trauką kiekvienam iš 4 ratų atskirai), „Snow“ (pritaikyta sniego ir ledo paviršiui) ir „Lock“ (įsijungia diferencialo blokavimo galimybės).      

 
„Outlander“ keleivių saugumu rūpinsis naujausios pasyvaus saugumo sistemos: kelio juostos stebėjimo ir perspėjimo sistema (LDW), adaptyvi greičio palaikymo sistema (ACC), susidūrimų prevencijos sistema (FCM). O PHEV modifikacija turės ir šio to neįprasto. Pavyzdžiui, originali netyčinio pagreitėjimo kontrolės sistema UMS padės išvengti susidūrimo su kliūtimi netyčia paspaudus akceleratoriaus pedalą (tokios avarijos itin dažnos stovėjimo aikštelėse), o nauja aplinkos vaizdo stebėjimo sistema ne tik rodys 4 vaizdo kamerų fiksuojamą vaizdą aplink automobilį, bet ir visureigio poziciją tarsi stebint iš viršaus. „Mitsubishi“ teigia, kad tokia perspektyva itin palengvina automobilio statymą prigrūstose aikštelėse. 
 
„Mitsubishi Outlander“ tobulinimo manija užsikrėtė ir koncerno variklių specialistai. 2 litrų darbinio tūrio benzininiam varikliui į porą dabar siūlomas modernesnis variatorius su traukos konverteriu, o paties variklio anglies dvideginio emisija sumažėjo nuo 145 iki 139 g/km. 
 
Tuo tarpu tobulinant 2,2 litro darbinio tūrio dyzelinį variklį ypač daug dėmesio buvo skirta azoto oksido emisijos sumažinimui. Naujasis „Mitsubishi“ sukurtas katalizatorius ne tik užtikrina gerokai mažesnę azoto oksido emisiją nei numato „Euro 6“ standartas (51,9 mg/km, kai leidžiama 80 mg/km), bet ir praktiškai neturi įtakos degalų suvartojimo bei anglies dvideginio emisijos rodikliams. Dyzelinis „Outlander“ ir toliau suvartos vos 5,8 l/100 km. 
 
Patobulinimų sulaukė ir „Outlander PHEV“ jėgainė. Dabar hibridinis visureigis greičiau pagreitės, jo elektros variklis veiks efektyviau, o benzininio variklio anglies dvideginio emisija sieks vos 42 g/km. 
 
Ką tik „Inchcape Motors“ salonuose pasirodęs naujasis „Outlander“ kainuoja nuo 22 950 eurų. 
 


Mitsubishi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Space Star
  Maži   ColtColt  
  Kompaktiniai ColtColt   
Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo  
LancerLancerLancer  
 Carisma   
  Vidutiniai GalantGalantGalant  
  Kupė EclipseEclipseEclipseEclipse  
  Mini krosoveriai   ASX
  Krosoveriai   OutlanderOutlanderOutlanderOutlander
   Eclipse Cross
  Visureigiai  PajeroPajero 
  Endeavor  
  Pikapai  L200L200L200
  Mini vienatūriai  Space Star   
  i-MiEV  
  Vienatūriai Space WagonSpace WagonGrandis  
  Sportiniai 3000 GT   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt