Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Primera, bei Almera Tino. Almera yra geriau valdoma, užtikrinčiau jaučiasi kelyje ir yra dinamiškesnė nei senoji. Tai buvo vienas iš geriausiai valdomų mažų šeimos automobilių rinkoje be kita ko dar ir esantis labai patikimas ir kokybiškai surinktas. Tačiau skirtingai nei ankstesnioji Almera, šios kartos modelis turi mažiau vietos galinių keleivių kojoms, taip yra dėl to, kad automobilis turi mažesnę nei vidutinė ratų bazė savo klasėje - tik 2.53 metrų. Almera taip pat gavo naujus 1.5 litro turbodyzelinius variklius iš Renault Megane II.
Pristatytas 2000 metų pradžioje antros kartos Nissan Almera nuo savo pirmtako skiriasi švelniomis, išlenktomis linijomis. Nors automobilio dizainas blankokas palyginti su konkurentais, tačiau naujoji Almera buvo gerai parduodama visame pasaulyje. N16 Almera buvo gaminama ant Nissan pasaulinės MS platformos sukurtos po to kai Nissan pradėjo bendradarbiauti su Renault. Ši platforma yra pagrindas ir naujai SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tomas
Lietuva, Vilnius
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lietuva, Vilnius
Parašė atsiliepimų: 2
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Tomas | 2017-11-03 |
Puikus automobilis ne tik miestui |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puikus valdomumas, gera kaina, kokybiškas surinkimas, kokybiškas, patvarus, galingas ir ilgaamžis variklis, ilga 6 pavara puikiai tinka kelionėms didesniais greičiais, mažas nuvertėjimas
Nėra autopiloto, mažai vietos sėdintiems gale
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
2003 Nissan Almera 2/3 durys, 2.2 l, 6 pavarų mechaninė dežė, 100 kw + Vokietijoje oficialiai 17 kw pakelta variklio galia ir sudėtos raudonos spyruoklės (važiavimas juntamai kietesnis, bet stabilumas ir valdomumas taip pat juntamai geresni). Automobilį pirkau Vokietijoje su 183 000 km originalia rida. Pats parvažiavau su ja iš Vokietijos ir Lietuvoje per 2,5 metų nuvažiavau apie 25 000 km (automobilį naudojau ne kasdien, o dažniausiai kelionėms pas tėvus arba ten, kur kelionė autobusu užimtų kur kas daugiau laiko). Apie 17 000 km iš jų nuvažiuota kelyje Vilnius - Klaipėda - Vilnius. Parsivaręs servisiuke pasikeičiau einamuosius dalykus (tepalai, filtrai, stabdžių diskai, kaladėlės), teko tvarkyti priekinius stabdžių suportus ir porą su elektra susijusius elementus: kondicionierių ir galinio stiklo valytuvą ir apiplojėvą. Paskutinė savininkė automobilį turėjo trumpiau nei porą metų, bet matomai nelabia juo rūpinosi. Tiesa vėliau teko pasikeisti akumuliatorių ir tvakyti galinius stabdžių suportus (keletą kartų. Nežinia, ar serviso meistrai prasti, ar rem. komplektas neilgam padeda). Daugiau problemų, kurios galėtų sujaukti dienos planus nebuvo. SALONAS IR ERGONOMIKA: Salono erdvės laisvai pakanka dviem žmonėm. Norint sutalpinti 4 suaugusius žmonės, pasispausti tektų kiekvienam, kuris virš 1,7-1,8 metro. Salone vyrauja kieto plastiko plasmasės, bet jos negirgžda, nebarška ir nesukelio diskomforto. Paneles išdėstymas man patiko. Mano automobilyje buvo 5" nespalvotas (gelsvas tekstas neapšviesto ekrano fone) ekranas (būna ir 7" spalvotas su navigacija), kuriame pateikiama visa informacija apie muziką, nustatymus, šildymą ir kuro sąnaudas (mano atveju kuro sąnaudas dažniausiai rodė į didžiają pusę apsirikdamas kartais ir virš litro). Visų mygtukų paskirtis buvo aiški vos į juos pažiūrėjus, tad neteko praleisti daug laiko, kad priprasti prie valdymo . Sedynės ir atlošai komfortiški. Vairuotojo sedynė turi gana daug konfiguracijų (pirmyn-atgal, atlošo kampas, sedynės priekis aukštyn-žemyn, sedynės galas aukštyn-žemyn, nugaros atrama atloše daugiau-mažiau), tad rasti patogią poziciją, manau, įmanoma. Vietos gale gana ankštos, ypač įsipatoginus vairuotojo sedynėje (mano ūgis 188 cm). Bagažinėje vietos pakankamai, o pritrūkus galima lengvai užversti galines sedynes ir taip dar labiau padidinti vietos kiekį (kartą teko važiuoti dviese ir vežtis ~1,6 m šaldytuvą. Be problemų sutalpinome ir dar keletą tašių). Važiuojant mieste garso izoliacija negalėjau skųstis, tačiau važiuojant automagistralėj virš 110-120 km/h, priekiniams keleiviams susikalbėti su galu tampa vis sudėtingiau (mano dvidurėje gale nebuvo apatinių garsiakalbių). DEGALŲ SĄNAUDOS: Pastaruosius metus ar pusantrų degalus pildavau kas mėnesį ir per jį dažniausiai pravažiuodavau apie 800 km: 600 km Vilnius - Klaipėda - Vilnius(110-130 km/h )+ likę kilometrai kituose miesto ir užmiesčio keliuose. Važiuojant tokiu režimu sąnaudos išeina 6 - 6,7 l/100km (važiuoju pakankamai ramiai). Kartą visą baką ramiai išvažinėjau po Vilnių - išėjo 8,05 l/ 100 km. VARIKLIS: mano automobilyje buvo 2.2 l 100 kw variklis. Vietoj diržo jame eina grandinė. Keitimai eina kas 20 00040 00060 000 km. Per visą laikotarpį su varikliu neturėjau jokių bėdų, dibo kaip laikrodukas, kūrėsi be problemų, trauka buvo kaip priklauso. Turbinos švilpimo nelabai girdisi, o pradeda suktis maždaug prie 1700 - 1800 rpm. Bet variklis pakankamai imlus ir prie 1400 - 1500 rpm. Mano automobilyje buvo O pavarų mechaninė dežė. 6 pavara ilgesnė - prie 130 km/h - apie 2100 rpm, tad variklis nerėkia. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas: automobilis nėra prikištas sudėtingų technologijų, tad remontui nebūtina ieškoti Nissan specialistų. Eksploatacija: Pradžioje visas problemas susitvarkęs, per du metus iki kitos TA, pakeičiau akumuliatorių, tvarkiau galinių stabžių suportus. Prieš TA keičiau tepalus, galines stabdžiu kaladėles, susidevėjusias pakabos dalis, parudijusį galinį bakelį ir dar kelias smulkmenas kaip šviesų reguliavimas. Tiesa dar buvo iškilusi kita problema - vandens pratekėjimas bagažinėje. Pratekėjo vairuotojo pusėje, kažkur ten, kur tvirtinamas žibintas. Užsandarinus tarpus aplink žibintą, pratekėjimas nebepasirodė. Nuvertėjimas: nuvertėjimas nelabai pasijuto. Visgi automobilis nebetoks naujas, tad kainai nelabai bėra kur kristi. Automobilį Vokietijoje pirkau už 1250, Lietuvoje pravažiavau 2,5 metų ir pardaviau už 1500. Tiesa reiktų atsižvelgti į tai, kad kai pirkau automobilį reikėjo pasitvarkyti, o kai pardaviau automobilis neturėjo jokių techninių problemų, tik tuos pačius kėbulo pažeidimus kaip ir perkant. |
Patarimai perkančiajam |
Siūlyčiau pasitikrinti stabdžių sistemos būklę, kėbulą dėl rūdžių (galinis dangtis, stogas virš priekinio lango, priekinių amortizatorių tvirtinimo vietas, siūles po gumomis aplink duris, arkas), kondicionieriaus būklę (ar pučia, ar šildo, šaldo). Kiek teko domėtis 2.2 variklis yra kur kas pakantesnis, atlaidesnis nepriežiūrai ir ištvermingesnis, nei 1.5 60 kw, kuris žaidžia ant mažesnių sąnaudų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Nissan modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Pixo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Micra | Micra | Micra | Micra | ||||||||||||||||||||||||||||
Note | Note | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Sunny | Almera | Almera | Tiida | Pulsar | |||||||||||||||||||||||||||
Sentra | Sentra | Sentra | ||||||||||||||||||||||||||||||
Leaf | Leaf | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Primera | Primera | Primera | |||||||||||||||||||||||||||||
Altima | Altima | Altima | Altima | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Maxima | Maxima | Maxima | Maxima | ||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 200 SX | 200 SX | ||||||||||||||||||||||||||||||
100 NX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Juke | Juke | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | X-Trail | X-Trail | X-Trail | X-Trail | ||||||||||||||||||||||||||||
Qashqai | Qashqai | Qashqai | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ariya | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terrano | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pathfinder | Pathfinder | Pathfinder | Pathfinder | |||||||||||||||||||||||||||||
Murano | Murano | Murano | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Patrol | Patrol | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Navara | Navara | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Almera Tino | |||||||||||||||||||||||||||||||
Cube | Cube | |||||||||||||||||||||||||||||||
Note | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Quest | Quest | ||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | Skyline | Skyline | GT-R | |||||||||||||||||||||||||||||
300 ZX | 350Z | 370Z | ||||||||||||||||||||||||||||||
Z | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Townstar | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | NV200 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Nissan Almera TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis