Markės
1262 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Stulbinantis pagreitis
  • Labai aukšti valdymo standartai
  • Kokybiškas ir patogus interjeras
  • Išskirtinis dizainas
TRŪKUMAI
  • Standi pakaba
  • Nėra įprastos mechaninės pavarų dėžės
  • Transmisija nepritaikyta eismui miesto kamščiuose
"Shiro Nakamura: GT-R yra unikalus todėl, kad nėra jokio kito Europos superautomobilio kopija, o yra tikras Japonų kultūros atspindys"
Legenda sugrįžo. Nissan GT-R yra tikras sportinis bolidas turintis VR38DETT 3.8 L DOHC V6 variklį. Du lygiagretūs turbokompresoriai suteikia 480 AG (360 kW)/6400 rpm galią ir 588 Nm/3200-5200 rpm sukimo momentą. Automobilio svoris yra nemažas - 1730 kg, kurį laiko suvirinta plieninė važiuoklė. Variklio gaubtas, bagažinės dangtis ir durys – aliumininės. Galinėje automobilio dalyje sumontuota pusiau automatinė pavarų dėžė ir ATTESA E-TS sistema paskirstanti galią visiems keturiems ratams atskirai. Oro pasipriešinimo koeficientas yra 0.27. Nissan tvirtinimu GT-R gali pasiekti didžiausią 314 km/h greitį, o 100 km/h pasiekia per įspūdingas 3.2 sekundės. Be to yra gaminamas dar galingesnės "Nismo" versijos. Kaip bebūtų Nissan GT-R yra vienas iš greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą. Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo, o laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:19.7 laiku yra aštuntoje vietoje tarp visų automobilių - laikas toks pats kaip beveik žiedinio Ferrari F430 Scuderia varianto. Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir buvo 3 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1. Trumpai tariant – GT-R vienas greičiausių serijinių automobilių pasaulyje. Ne veltui jis vadinamas "baby Veyron" užsimenant apie galingajį Bugatti Veyron. GT-R dizainas išskirtinis. Kaip teigia automobilio kūrybinės grupės vadovas Shiro Nakamura: „GT-R yra unikalus todėl, kad nėra jokio kito Europos superautomobilio kopija, o yra tikras Japonų kultūros atspindys“. Išties automobilis labai panašus į Japonijoje labai populiarios „Gundam“ serijos robotus – kresnas, kampuotas, grubus, o galia ir agresija spinduliuojantis dizainas tiesiog puikus! Nissan autosporto centras "Nissmo" yra paruošęs GT-R lenktyniauti Super GT ir GT500 serijos lenktynėse, kuriose pakeitė Nissan 350Z.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
GT-R buvo vienas greičiausių serijinių automobilių įveikusių Nurburgring žiedą (10 vieta 2011 metų spalyje). Jis sugebėjo įveikti tokius solidžius automobilius kaip Maserati MC12, Pagani Zonda F Clubsport, Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, Koenigsegg CCX, Lamborghini Murcielago LP640, Ferrari 458 Italia.

Buttonwillow Raceway žiede automobilis buvo greitesnis net 5 sekundėmis nei Chevrolet Corvette Z06 ir Porsche 911 Turbo.

Laidos „Top-gear“ greičiausiųjų saraše GT-R su 1:17.8 laiku testavimo metu buvo pats greičiausias japoniškas automobilis. Laikas buvo lygus Pagani Zonda F ir greitesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.

Las Vegas Motor Speedway žiede GT-R pasiekė laikus labai panašius į Ferrari 599 GTB Fiorano ir Porsche 911 GT2 ir tik 1.2 sekundėmis lėtesnis nei Chevrolet Corvette ZR1.

Speciali GT-R SpecVIn versija nors ir neturi daugiau galios, tačiau turi pagerintą sukimo momento kreivę. Testuojant šį automobilį (žurnalas „Auto Express“) sugebėjo nuo 0 iki 60 mph pagreitėti per 3.2 sekundės ir pasiekti 1.12 g perkrovą greitėjant.

Gaminama daugybė įdomių ir galingų GT-R versijų, o žinomiausia yra Nismo versija:



GT-R Koncepcinis modelis atrodė taip:





Automobilis itin populiarus “drift” varžybose:


Įvairiose žiedinėse varžybose tame tarpe ir Super GT:


Kelių karaliaus titulai:
  • Geriausias 2009 metų pasaulio automobilis.
  • Geriausias 2009 metų pasaulio sportinis automobilis.
  • 2007 metais pelnė geriausio superautomobilio titulą (laida „Top Gear“).
  • 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Autocar“).
  • 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Automobile Magazine“).
  • 2008 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Evo Magazine“).
  • 2009 metais geriausio automobilio titulą (žurnalas „Motor Trend“).
Greičiausias planetos žmogus Usain Bolt ir jam padovanotas "auksinis" GT-R:



2011-08-02

„Nissan“ nori „Infiniti“ modelio su „GT-R“ platforma?

„Nissan“ nori „Infiniti“ modelio su „GT-R“ platforma?
Prabangesnius „Nissan“ modelius kurianti kompanija, žinoma kaip „Infiniti“, turi sportiškąjį G37. Visgi po šviežio sandėrio su „Red Bull“ komanda, gamintojas pradėjo svarstyti apie modelių gamos praplėtimą. Carlosas Ghosnas, „Nissan“ koncerno vadovas, prasitarė norėsiantis rinkoje išvysti šiek tiek prašmatnesnę GT-R modelio versiją, papuoštą „Infiniti“ ženkliukais.

Abi šios kompanijos priklauso tai pačiai grupei, todėl akivaizdu, jog pasidalinę savo kūryba jie tikrai galėtų taikytis į BMW M ar „Mercedes AMG“ divizijas. Labai žavus „Infiniti Essence“ koncepcinis modelis galėtų pasiekti serijinės gamybos konvejerius, tačiau būtų dar įdomiau, jeigu itin patrauklios jo kėbulo linijos būtų „sukryžmintos“ su protingomis GT-R smegenimis bei mechaniniais mazgais.

Generalinis direktorius teigia, jog inžinieriai tikrai galėtų dirbti su tokiais projektais, nes visos technologijos, panaudotos „Nissan“ automobiliuose, gali būti pritaikomos ir „Infiniti“ modeliams.

Visgi konkrečiau apie tai Carlosas nešneka. Jo teigimu, „Infiniti“ dabar turi kitus prioritetus, todėl jų tikslas yra „žengti žingsnį po žingsnio“. Šis gamintojas automobilių pirkėjams siūlo FX, M bei G klases. JAV rinkai jie sukūrė didelį visureigį QX. Negana to, „Infiniti“ išleido ir elektra varomą modelį, o dabar taikosi ir į mažesnių automobilių rinką.

Taigi, tikėtis „Infiniti GT-R“ kol kas yra naivu, tačiau automobilis su „Infiniti“ prabanga ir „Nissan“ inžinerija būtų tai, ko žmonėms laukti verta. Net ir kelerius metus.


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt