Markės
1267 iš 1918
Nissan Juke, (F15) 2010 - 2019
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • Gerai valdomas ir gan komfortiškas
  • Įdomios technologijos
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z..."
Gražuolis ar pabaisa? Į tokį klausimą teko atsakyti kiekvienam iš mūsų pirmą kartą išvydus Nissan Juke. Automobilio dizainas neabejotinai įdomus, neįprastas ir abejingų nepaliks. Juke kūrėjai pasirinko radikalią kryptį – užuot bandę įsiskverbti ir taip perpildytoje nedidelių krosoverių rinkoje (tuo labiau, kad čia ir taip karaliauja kitas Nissan kūrinys - Qashqai), jie sukūrė labai neįprastą automobilį, kuris neabejotinai patrauks pirkėjus ieškančius individualizmo ir išskirtinumo. Nissan Juke išvaizdą kūrusiems „Nissan Design Europe“ dizaineriams buvo tiesiog aprašytas įsivaizduojamas būsimasis pirkėjas, suteikta kūrybos laisvė ir štai rezultatas. Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z... Ir visgi automobilis sėkmingas - Europoje Juke pardavimais kompanija nuoširdžiai džiaugiasi. Kaip anksčiau Qashqai, taip dabar ir Juke pritraukia visai naujus Nissan ženklo pirkėjus, o juk apie 80 procentų pirkimų įvyksta spontaniškai. Automobilio viduje linijos kiek santūresnės, tačiau puikiai derančios prie apvalainų kėbulo formų. Švelnios prietaisų skydelio, durelių linijos, aukšta sėdėsena turi patraukti moterišką auditoriją. Juke gaminamas ant Nissan Micra platformos, taigi daug erdvės tikėtis neverta, ypač tai jaučiama ant galinių sėdynių, tuo labiau kad automobilis turi labai nuožulnų stogą. Įdomus sprendimas centrinėje konsolėje – čia esantys mygtukai turi dvigubas funkcijas: perjungus į klimato kontrolės režimą jie atlieka temperatūros ir apipūtimo reguliavimo funkcijas, paspaudus „D–Mode“ mygtuką tie patys mygtukai keičia apšvietimo spalvą, reguliuojami variklio ir vairo parametrai. Automobilis kaip nekeista yra pakankamai tylus, šiek tiek trikdo dėmesį tik padangų keliamas triukšmas. Gamintojai nepamiršo ir technologinių naujovių - tai ir individualus sukimo momento valdymas kiekvienam ratui, ir akseleratoriaus bei vairo mechanizmo darbo režimų valdymas LCD monitoriuje prietaisų konsolėje. Nissan netgi įtaisė akselerometrą panašų koks yra superautomobilyje Nissan GT-R, kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos veikiančios automobilį judėjimo metu. Šalia visų privalumų būtina pažymėti, kad Juke išties labai lengvai valdomas, puikiai ant kelio stovintis, paklusnus ir manevringas automobiliukas. Tiesa automobilis skirtas važinėti miesto gatvėmis ir nemėgsta bekelės. Juke pakaba panašiai kaip ir Qashqai yra kietoka ir „sėkmingai“ perduoda visus kelio nelygumus, tačiau padidinus greitį šie nelygumai jaučiami mažiau. Taigi Juke yra geras antrasis šeimos automobilis puikiai tinkantis tiek išvykoms į gamtą, tiek į parduodutes, tiek nuvešti vaikus į mokyklą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilyje yra akselerometras (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu.

2011 metais Juke tapo Airijos metų automobiliu.

Galingiausia Nismo RS versija turėjo 215 AG (160 kW) ir 285 Nm variklį:



Bet buvo pagaminta ir Nissan R versija su įtaisyti Nissan GT-R varikliu turinčiu 545 AG:



2010-06-03

Paskelbtos „Nissan Juke“ kainos

 Paskelbtos „Nissan Juke“ kainos
„Nissan“ paskelbė savo mažojo „crossover“ modelio „Juke“ kainas. Automobilis Lietuvoje kainuos nuo 52 990 Lt. „Nissan“ jau pradėjo priimti užsakymus, tad automobiliai pirmuosius pirkėjus pasieks spalio mėnesį. „Juke“ sustiprins „Nissan“ užimamas lyderės pozicijas „Crossover“ modelių klasėje. Dabar iš viso bus siūlomi keturi „Nissan“ „crossover“ automobiliai: „Juke“, „Qashqai“, „Qashqai+2“ ir „Murano“. „Juke“ „crossover“ automobilio charakterį lemia kelių skirtingų modelių – SUV ir sportinio hečbeko – savybės. Iš SUV jis perėmė aukštą prošvaistę, plačias ratų arkas ir tvirtą kėbulą, o iš sportinių kupė automobilių – linijas. Priekinės dalies akcentai – įleisti išraiškingi apvalūs žibintai, o glotnių formų gabaritinių šviesų žibintai sumontuoti sparnų viršuje, virš priekinių ratų.

Originali ne tik šio automobilio išorė, bet ir vidaus dizainas – salone yra daug patrauklių ir įdomių detalių. Centrinės konsolės įkvėpimo šaltinis – motociklo degalų bakas. Motociklo temą plėtoja ir rodmenų skalės bei jų apvadai.

Su visiškai nauja interaktyviąja sąsaja, vadinamąja „Nissan“ dinamikos kontrolės sistema, vairuotojai gali greitai ir lengvai reguliuoti klimato sistemą ir nustatyti automobilio dinamikos režimą – nereikia naudotis begale įvairių valdiklių ar perkrautu meniu.

Kalbant apie variklius, „Juke“ bus montuojamas visiškai naujas 1,6 l  benzininis variklis su tiesioginio įpurškimo sistema ir turbokompresoriumi. Jo galia siekia 190 AG, o sukimo momentas – 240. Taip pat siūlomas 1,6 l benzininis variklis be turbokompresoriaus (galia – 117 AG, sukimo momentas – 158 Nm) ir 1,5 l dCi dyzelinis variklis (galia – 110 AG, sukimo momentas – 240 Nm).

Galingas benzininis variklis komplektuojamas su naujosios kartos „Nissan“ visų varomųjų ratų sistema „ALL MODE 4x4–i“ su sukimo momentą nukreipiančia technologija. Ši sistema užtikrina didesnį stabilumą ir manevringumą, be to, jis yra dinamiškesnis kelyje: darant posūkį, sukimo momentas nukreipiamas į galinių ratų išorę, pakoreguojamas per mažas pasukamumas ir padidinamas greitis sukimo metu.

„Juke“ modeliai su dviejų varomųjų ratų sistema bus gaminami „Nissan“ gamykloje netoli Sanderlando (JK) kartu su automobiliais „Note“, „Qashqai“ ir „Qashqai+2“, o versijos su keturiais varomaisiais ratais bus gaminamos „Nissan“ gamykloje Opamoje (Japonija).


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt