Markės
1264 iš 1912
Nissan Juke, (F15) 2010 - 2019
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • Gerai valdomas ir gan komfortiškas
  • Įdomios technologijos
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z..."
Gražuolis ar pabaisa? Į tokį klausimą teko atsakyti kiekvienam iš mūsų pirmą kartą išvydus Nissan Juke. Automobilio dizainas neabejotinai įdomus, neįprastas ir abejingų nepaliks. Juke kūrėjai pasirinko radikalią kryptį – užuot bandę įsiskverbti ir taip perpildytoje nedidelių krosoverių rinkoje (tuo labiau, kad čia ir taip karaliauja kitas Nissan kūrinys - Qashqai), jie sukūrė labai neįprastą automobilį, kuris neabejotinai patrauks pirkėjus ieškančius individualizmo ir išskirtinumo. Nissan Juke išvaizdą kūrusiems „Nissan Design Europe“ dizaineriams buvo tiesiog aprašytas įsivaizduojamas būsimasis pirkėjas, suteikta kūrybos laisvė ir štai rezultatas. Futuristinio dizaino automobilį sunku apibrėžti - šiek tiek retro, šiek tiek raumenų, šiek tiek Nissan 370Z... Ir visgi automobilis sėkmingas - Europoje Juke pardavimais kompanija nuoširdžiai džiaugiasi. Kaip anksčiau Qashqai, taip dabar ir Juke pritraukia visai naujus Nissan ženklo pirkėjus, o juk apie 80 procentų pirkimų įvyksta spontaniškai. Automobilio viduje linijos kiek santūresnės, tačiau puikiai derančios prie apvalainų kėbulo formų. Švelnios prietaisų skydelio, durelių linijos, aukšta sėdėsena turi patraukti moterišką auditoriją. Juke gaminamas ant Nissan Micra platformos, taigi daug erdvės tikėtis neverta, ypač tai jaučiama ant galinių sėdynių, tuo labiau kad automobilis turi labai nuožulnų stogą. Įdomus sprendimas centrinėje konsolėje – čia esantys mygtukai turi dvigubas funkcijas: perjungus į klimato kontrolės režimą jie atlieka temperatūros ir apipūtimo reguliavimo funkcijas, paspaudus „D–Mode“ mygtuką tie patys mygtukai keičia apšvietimo spalvą, reguliuojami variklio ir vairo parametrai. Automobilis kaip nekeista yra pakankamai tylus, šiek tiek trikdo dėmesį tik padangų keliamas triukšmas. Gamintojai nepamiršo ir technologinių naujovių - tai ir individualus sukimo momento valdymas kiekvienam ratui, ir akseleratoriaus bei vairo mechanizmo darbo režimų valdymas LCD monitoriuje prietaisų konsolėje. Nissan netgi įtaisė akselerometrą panašų koks yra superautomobilyje Nissan GT-R, kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos veikiančios automobilį judėjimo metu. Šalia visų privalumų būtina pažymėti, kad Juke išties labai lengvai valdomas, puikiai ant kelio stovintis, paklusnus ir manevringas automobiliukas. Tiesa automobilis skirtas važinėti miesto gatvėmis ir nemėgsta bekelės. Juke pakaba panašiai kaip ir Qashqai yra kietoka ir „sėkmingai“ perduoda visus kelio nelygumus, tačiau padidinus greitį šie nelygumai jaučiami mažiau. Taigi Juke yra geras antrasis šeimos automobilis puikiai tinkantis tiek išvykoms į gamtą, tiek į parduodutes, tiek nuvešti vaikus į mokyklą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilyje yra akselerometras (kaip superautomobilyje Nissan GT-R), kuriame atvaizduojamos išilginės bei skersinės perkrovos, veikiančios automobilį judėjimo metu.

2011 metais Juke tapo Airijos metų automobiliu.

Galingiausia Nismo RS versija turėjo 215 AG (160 kW) ir 285 Nm variklį:



Bet buvo pagaminta ir Nissan R versija su įtaisyti Nissan GT-R varikliu turinčiu 545 AG:



2011-01-03

Sniego ir „Nissan Juke“ su keturių varomų ratų sistema draugystė

Sniego ir „Nissan Juke“ su keturių varomų ratų sistema draugystė
Puikesnės progos išbandyti visais keturiais ratais varomo „Nissan Juke“ ir nesugalvosi – kelias padengtas storu sniego sluoksniu, o po juo slepiasi slidus kaip velnias ledukas. Ką gi – važiuojame. Trumpai apie mūsų bandomą automobilį. Kaip jau minėjome, jame sumontuota protinga keturių varomųjų ratų sistema. „Nissan“ ją vadina „ALL MODE 4x4 with Torque Vectoring“. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad valdymo bloke sumontuoti procesoriai nuolat matuoja visų keturių ratų, greičio pedalo ir vairo padėtį ir pagal tai sukimo momentą paskirsto tarp dviejų ašių ir keturių ratų.

Ir netrunki suprasti, kad sistema veikia. Ir veikia labai neblogai. Vos tik prasisuka vienas iš priekinių ratų, įsijungia galinis ir automobilis kryptį keičia lyg turėtų kažkokius itin artimus ryšius su sniegu. Ir viskas vyksta akimirksniu – laiko suprasti, kuris ratas sukasi šiaip, o kuris varo automobilį, galima sakyti, neįmanoma. Ten kur „Juke“ važiuoja stabiliai, kiti eismo dalyviai slidinėja. Net pėstieji!

Ypač smagu šiuo „Juke“ suktis žieduose. Taip, jis slysta, bet slydimas toks prognozuojamas ir lengvai kontroliuojamas. Pasijauti kaip profesionalus ralio vairuotojas. Smagu. Tačiau labai lengva pasimiršti, kad kiti vairuotojai juda savo greičiu, o keturių varomų ratų sistema su stabdymu neturi nieko bendro. Reikia atidumo. Taigi, sukame į ramesnius kelius.

Važiuojant ramiai, turime laiko pasidairyti po interjerą. Pirmas dalykas, krentantis į akį, – jis kitoks. Prietaisai modernūs, plastikai spalvoti. Mūsų „Juke“ yra geros komplektacijos – visi prabangos elementai yra. Klimato kontrolė – yra, kruizo kontrolė – yra, šildomos sėdynės – yra. Ir t.t.

O vieno elemento iki šiol neteko matyti nei viename automobilyje. Tai – centrinis ekranas, kuris dirba ir kaip klimato kontrolės informacijos ekranas, ir kaip automobilio parametrų ekranas. Paspaudus „D–Mode“ mygtuką, visi likę mygtukai pakeičia užrašus ir leidžia keisti važiavimo parametrus tarp „Sport“, „Normal“ ir „Eco“. Paspaudus „Climate“, tie patys mygtukai reguliuoja apipūtimą, temperatūrą ir kitus klimato kontrolės parametrus. Papasakoti, kaip įvyksta šis pasikeitimas, – painu. Įsivaizduokite, kad jūsų mobiliojo telefono klaviatūra renkant numerį rodo tik skaičius, o rašant SMS – tik raides. Geriau vieną kart pamatyti...

Visų keturių varomųjų ratų sistema, apie kurią tiek daug kalbame, beveik užgožia kitus du komponentus, kuriems taip pat privalu skirti kelias eilutes.

Visų pirma – variklis. Puikus variklis. 1,6 litro benzininis variklis pasiekia net 190 AG. Be abejo, su turbinos ir tiesioginio degalų įpurškimo pagalba. Galingas, ekonomiškas ir ekologiškas. O su 240 Nm sukimo momentu puikiai susitvarko kita mechaninė šio „Juke“ žvaigždė – automatinė CVT pavarų dėžė.

„Nissan“ šią CVT dėžę kūrė specialiai dirbti drauge su 1,6 litro benzininiu turbo motoru. Ji priderinta prie jo puikiai – pavaros keičiasi nepastebimai. Tiesa, taip sakyti neteisinga – kintamo perdavimo dėžė tiesiog neturi pavarų. O dar tiksliau – turi vieną, kuri nuolat kinta. Privalumus pastebėti nesunku. Važiuojant ramiu tempu, variklis dirba ypač žemais sūkiais – dėka turbinos sukimo momento pakanka. Deja, kaip ir visos CVT dėžės, ši taip pat skleidžia ne itin malūnų, šaižų garsą.

Radome tuščią keliuką. Parametrų keitimo ekrane pasirenkame SPORT ir spaudžiame pedalą iki dugno. Variklis riaumoja, apsukos kyla, o mes ... mes stovime kone vietoje. Išvadas padarėme – sportiško vairavimo parametrai sniegui ne ypač tinka. Ironiška, bet perjungus rėžimą į ECO – automobilis greitesnis. Taip, vasarą, kai sukibimas kone tūkstantį kartų geresnis, su „Sport“ režimu tikrai smagiau. Deja, žiemą jis per aštrus ir per brutualus. Visgi 190 AG tokio svorio automobiliui yra nemažai.

Pažiūrėkime į „Juke“ iš praktinės pusės. Vairuotojo pozicija – 1,90 m ūgio vairuotojui puiki. Už jo ir ant galinės sėdynės nebus labai sudėtinga sutilpti. Taigi, salonas erdvus. Stebuklų nebūna – automobilis nedidukas, todėl kompromisai padaryti bagažinėje. Ji nėra nei didelė, nei labai patogi. Tiesa, atlenkus galines sėdynes tilps ir ypač dideli kroviniai, bet tada teks atsisveikinti su dviem draugais ir keliauti dviese.

Apie radikalų „Juke“ dizainą specialiai nieko nesakome – tai juk skonio reikalas. Na ir kas, jei pasakysime, kad mums jis labai patiko – komentaruose jau už 5 minučių atsiras įrašas, kad kažkam jis šlykštus. Taigi, nesiginčijame – pateikiame vairavimo įspūdžius, o dizainą vertinkite patys.

Pabaigai priduriame, tokiomis oro sąlygomis, kokios šiuo metu už lango – „ALL MODE 4x4 with Torque Vectoring“ sistema puikiai tinka. Ir ne tik smagiam pasivažinėjimui, bet ir saugumui. Jūsų ir jūsų keleivių.


Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt