Markės
1292 iš 1911
Nissan Primera, (P11) 1995 - 2002
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 24
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Antros kartos Primera išoriškai pasikeitė labai nedaug, tačiau ji gavo daugiasvirtę pakabą tiek priekyje, tiek gale kas buvo unikalu šioje klasėje. Automobilis buvo gaminamas sedano, hečbeko ir universalo kėbulais. Europoje Primera buvo pristatyta su 1.6 L ir 2.0 L benzininiais varikliais ir 2.0 L dyzeliu. 1999 metais Nissan atnaujino Primera – buvo suteikti modernesni nauji priekiniai žibintai su skaidriais stikliukais ir naujomis Nissan propaguojamomis sparnų formos radiatoriaus grotelėmis. Reikia paminėti, kad Nissan Primera sėkmingai dalyvavo British Touring Car čempionate, kuriame komanda 1998 ir 1999 metais laimėjo gamintojų čempionatą, be to pimą ir antrą vietas lenktyninkų įskaitose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Nissan Primera sėkmingai dalyvavo British Touring Car čempionate, kuriame komanda 1998 ir 1999 metais laimėjo gamintojų čempionatą, be to pimą ir antrą vietas lenktyninkų įskaitose:


Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-09-14
nuosava ir sava japonkė Primera P11-144
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
išraiškingas dizainas, paprasta konstrukcija, patikima galinė pakaba (stovi paprastas balkis), patikima elektronika, gera komplektacija, geri ir patikimi varikliai, eiklūs benziniai motorai, pati mašina labai patikima ir kokybiškai surinkta
Bijo didesnių apkrovų (nusėda subinė), trūksta erdvės salone, nekomfortiška, nedinamiškas dyzelis, priekinė pakaba turi silpnus pusašius ir granatas, generatorius ne iš stipriųjų. Pataupyta su salono medžiagomis. Kaina verta mokamų pinigų. gerai valdoma.
Pagaminimo metai: 1999
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Nusipirkau praeitais metais. Automobilis tikrai gana išvaizdus, pakeitęs gana nuobodoko stiliaus Primerą. Dėl ko aš ją pirkau? Visų pirma simpatizuoju japoniškoms ir prancūziškoms mašinoms. Antra - traukė mašina, kurių nėra daug gatvėse. Sidabrinė Primera manęs nenuvylė. Ypač patikimumo atžvilgiu. Maniškė yra labai panaši į tą, kurios nuotrauka įdėta kaip avataras. Pradedant reikia atkreipti dėmesį, kad ji yra išoriškai gana didelė, papūsta visutinės klasės mašina. Turi gražius LED priekinius žibintus (skaidrūs priekyje ir gale). Užmauta su gamykliniais lietais ratlankiais. Mašinas perku tik jomis domėdamasis. Teko 7 metus be problemų eksploatuoti Nissan Bluebird - nuo to laiko Nissan tapo patikimumo sinonimu. Taigi galiu pasakyti, kad ji patenkino mano lūkesčius, nes nepavedė kelyje. Per 20000 km, su kuria jau teko nuvažiuoti, teko nusipirkus pasikeisti padangas, išsivalyti saloną, pasidaryti karterio remontą (buvo prakirstas), pasikeisti tepalus, įvairius filtrus, neseniai keičiau guolį ir granatos gumą. Mašinos bagažinėje (pas mane chečbekas)yra įmontuotas gamyklinis Cd keitiklis. Šie modeliai visi turi klimato kontrolę. NATS centrinio užrakto sistemą (raktelis su bifunkciniais mygtukais), Brake assist sistemą (ABS asistentą), visose yra borto kompiuteris. Įdomu tai, kad, jei mašinos motoras užvestas, saugumo sumetimais bagažinės atidaryti neįmanoma. Beje, magnetola yra standartinė, o kolonkės - neblogos. Šiaip mašina nepatiks tiems, kurie tikisi komfortiško vairavimo. Komforto tikrai trūksta. Kas dar nepatiks - prastokos kai kurios salone panaudotos medžiagos, bet surinkimas kone idealus. Turiu pasakyti, kad mašina turi labai silpnus, "vienkartinius" plastikinius buferius. Tikiu, kad daug kas yra matęs šias Primeras su nusmukusiu galiniu buferiu. Priežastis - silpni plastmasiniai tvirtinimo varžtai. Po smūgio buferiai iškart deformuojasi ir atsikabina, bet yra minkšti ir saugumo atveju kone idealūs. Viena iš silpnesnių vietų mašinoje yra pavarų dėžės plastmasinė perjungimo galvutė ir jos medžiaga - labai dažnai ji jau būna sulūžusi, o pavarų dėžės užvalkalas - nutriušęs. Mašinoje kiek trūksta erdvės, bet ji labai gerai stovi ant kelio, vairas labai paklusnus. Negaliu pagirti sėdynių užvalkalų - ne veliūriniai labai greitai susidėvi ir susitepa. Kėbulo antikorozinis padengimas vienas iš geresnių (pilnai cinkuota). Žinoma, dažniausiai Primeros rūdija tik daužtos ir neturi korozijos plėtimuisi būdingų vietų (dažniausiai atsitiktiniai korozijos židiniai). Apsidraudimui siūlyčiau pasidengti dinitrol antikoroziniu, nes japonams prastai sekasi padengti kėbulus.
Variklis
Maniškė turi turbodyzelinį agregatą. Kai perku mašiną, niekada nekreipiu perdaug dėmesio į dinamiką, nes mansvarbiau ekonomija. Galiu pasakyti, kad turbodyzelis, kuris turi 66 kw ir yra vienintelis šios Primeros dyzelinis agregatas, yra kiek bukas. Visų pirma, turbina įsijungia esant 2400 aps./min. Tada juntamas akivaizdus jėgų antplūdis, mašina šauna į priekį. Kiek mažokas sukimo momentas (177 Nm) lyginant su VW dyzeliukais, Betko norėt, kai Primeros dyzelis technologiškai dar yra netiesioginio įpurškimo. Nebijo prastesnio kuro, variklisyra grynai didelė metalo krūva, mažai plastmasės, todėl aš juo pasitikiu, nes nekenčiu tų barškančių apsauginių dangtelių. Serviso meistrai giria šiuos variklius už nesudėtingą konstrukciją. Jų didelis resursas ir vedėsi žiemą prie - 20 be problemų (aišku nepylėme surogato į baką). Silpna vieta - jautrūs perkaitinimui, gali nulėkti galva. Perkantiems tokią Primerą rekomenduočiau tik benzinius variklius, nes jie yra labai tylūs, ekonomiški ir modernūs (TWIN CAM), nors patikimumo atžvilgiu turbodyzelis nėra blogesnis. Benzininiai varikliai yra sukami grandinės, o dyzelis - krumplinio diržo. benzininiai varikliai buvo 1,6, 1,8 ir 2,0 litrų modifikacijų. 1,6 yra 73 ir 77 kw, 1,8 - 85 kw, 2,0 l variklis 96 ir 103 kw. Yra ir GT versija, turinti 110 kw. Ką apie benzininius variklius galima paskayti? Pasaka ir taupa. Teko važiuoti su 103 kw varikliu, tai joks mersas ar BMw nesuteikia tokio elastingumo, jie pernelyg sunkūs automobiliai. O kuro ima tik vos virš 8 litrų.Mano dyzelis važinėjant įvairiai susrebia 5,8 litro 100 km. Motorai niekada nebuvo prasti. Kas nedaug važinėja, rekomenduočiau tik dyzelį. Tiesa, su 2,0 l varikliais buvo montuojama ir CVT bepakopis variatorius, kuris dažnai genda. Geriau pirkti automatą su 1,8 l varikliu - patikimesnis. Pats 1,8 l variklis turi vieną trūkumą - mėgsta deginti tepalą, kai į jį patį galima įpilti vos 3 litrus su gramais (konstrukcinis gamintojų defektas). Todėl 1,8 variklis kartais gali būti perkaitinamas, reikia pastoviai papildyti alyva. Mechaninė dėžė turi ilgą išeigą. Pavaros yra ilgos, ir tik 4 ir 5 trumpesnės. Tiesa, varikliai, kaip ir Hondos, mėgsta didesnius sūkius.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Alyvos filtras - 12, Sankaba ( ne japoniška) - 350 lt, stabdžių trinkelės (2 vnt. priekis) - 90 lt, priekinis guolis (origialas, japoniškas) - 80 lt., variklio riebokšlis - 30 lt., pakaitinimo žvakė - 40 lt. Nuvertėja greitai, bet ne baisiai. Spalį pirkau už 9000 lt., dabar rinkoje kainuoja apie 6500 lt. Tai solidžiai surinkta mašina, ieškantiems alternatyvos Vectrai, Mondeo, Accordui, Mazadai 626, C klasės mersedesui, 3 serijos Bmw, A4 Audi, Citroen Xantia/C5, Peugeot 406, Mitsubishi Carisma, Volvo S40, Renault Laguna, Škoda Octavia, Passat. Jos nėra ko bijoti ir nereikia tikėti, kad brangios dalys. Brangesnės nei golfo, bet pigesnės už Audi ar Bmw. Remontas nesudėtingas, tvarko bet kas. originalios dalys labai kokybiškos.
Patarimai perkančiajam
Perkant dyzelį vadovautis logika - jis bus daug nuriedėjęs. Jaunam žmogui dyzelis nepatiks - jis traukia tik tada, kai jį ganai. Dyzelį reikia tikrinti ant stendo. Patartina nepagailėti pinigų kuro siurblio diagnostikai ir ieškoti, ar variklio galvoje nėra skylių. Kartais pasitaiko, kad per anksti subyra sankaba. Tausokite pakabą (priekinę), nes ji nemėgsta aštriai įveikiamų staigių posūkių (ploni pusašiai, byra granatos). Galinė pakaba paprasta ir patikima - išilginis balkis. Elektronika patikima. Mašinos buvo gaminamos Japonijoje ir Anglijoje. Sunderlande pagamintos Primeros ne blogesnės už japoniškas, tą patvirtina ir gamintojas. Tai neįvrtinta mašina, turinti ISOFIX sėdynių sulankstymo sistemą ir gerus stabdžius. Nėra dėl ko ant jos griežti dantimis, todėl ji ir tenkina savo galimybėmis. Norėčiau benzininės, bet neturiu pinigų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Nissan modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   Pixo  
  Maži MicraMicraMicraMicra 
   NoteNote
  Kompaktiniai SunnyAlmeraAlmeraTiidaPulsar  
  SentraSentraSentra
  LeafLeaf
  Vidutiniai PrimeraPrimeraPrimera   
  AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli  MaximaMaximaMaximaMaxima 
  Kupė 200 SX200 SX   
100 NX    
  Mini krosoveriai   JukeJuke
  Krosoveriai   X-TrailX-TrailX-TrailX-Trail
  QashqaiQashqaiQashqai
    Ariya
  Visureigiai Terrano   
 PathfinderPathfinderPathfinderPathfinder
  MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai  PatrolPatrol
  Pikapai   NavaraNavara
  Mini vienatūriai  Almera Tino   
  CubeCube  
  Note  
  Vienatūriai   QuestQuest  
  Sportiniai SkylineSkyline GT-R
300 ZX  350Z370Z 
    Z
  Daugiatiksliai     Townstar
  Komerciniai   NV200
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt