Markės
1089 iš 1623
Nissan Qashqai 2013 - dabar
Nissan Qashqai, 2013 - dabar
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.816% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 11
29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 64% Ne 36%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Pagerėjusi interjero kokybė
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Nuobodus interjeras
  • Pilnos gatvės šių Qashqai
"Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai"
„Qashqai“ vardas krosoverių rinkoje yra toks pat gerai žinomas ir tvirtas kaip „Golf“ kompaktinių automobilių rinkoje. Tai kogero yra pats sėkmingiausias modelis savo klasėje, kurio buvo pagaminta jau daugiau kaip 2 milijonai, todėl dėmesys jam yra iškirtinis. Reikia pripažinti naujas modelis atrodo išties patraukliai, tačiau ne radikaliai, todėl Qashqai fanų tikrai neatbaidys ir kogero pritrauks naujų. Visureigis tapo 49 mm ilgesnis už pirmtaką, taip pat šiek tiek žemesnis ir platesnis. Qashqai turi daug subtilių dizaino detalių tokių kaip plastikiniai apvadai aplink ratus, gražiai išgaubtas variklio dangtis, gražūs žibintai, gražios linijos. Viskas tiesiog gražu, harmoninga ir proporcinga. Tiesa, kol kas neplanuojama gaminti didesnės Qashqai versijos su septyniomis sėdimomis vietomis. Viduje automobilis išsįk suteikia kokybės pojūtį ko pasigesdavome senajame Qashqai. Šį įspūdį sustiprina gausiai naudojamos pažangios technologijos, tokios kaip autonominis avarinis stabdymas, vairuotojo dėmesio išlaikymo sistema, kelio ženklų atpažinimo sistema, išmani automobilio statymo sistema, kuri padeda lengvai manevruoti mieste. Šios technologijos yra logiškas Qashqai elementas, kadangi pastaruoju metu itin pastebimos Nissan kompanijos pastangos dirbti šioje srityje. Viduje automobilis suteikia daugiau erdvės nei pirmtakas, tačiau pagal interjero erdvę savo klasėje Qashqai tarp lyderių nebus. Kelyje automobilis suteikia patikimumo, komforto jausmą, tačiau kelio nelygumai yra juntami. Vairo mechanizmas yra gerai subalansuotas, o sportiškumo gerbėjai turėtų nepamiršti, kad ateityje bus gaminama dar ir Nismo versija su visapusiškai sportiškesnėmis automobilio charakteristikomis. Tarp pradžioje gaminamų keturių variklių, kogero geriausias pasirinkimas yra nedidukas, tačiau dinamiškas 1,5 l dyzelinis motoras.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: Marius | 2016-10-10
50 ant 50
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
top'ine komplektacija tikrai verta demesio, komfortabilus, agresyvus, variklis "paklusnus"
trumpos pavaros, nesuprantamai veikianti Start/Stop sistema,
Pagaminimo metai: 2016
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Pirmas ispudis atsisedus i Nissan - automobilis tikrai didelis, sedima vieta tikrai auksta. Teko suvazineti i Lenkija (zakopane) pirmyn atgal apie 2500 km per 9 dienas, sedynes tikrai patogios, vietos tiek gale tiek priekyje keturiems uztenka, penktas zmogus jau taip sunkiai per viduri telpa. Pliusai - Pakankamai tylus vaziavimas (vaziuojant 176km/h sausu keliu, normaliai galima susisneket), komfortiskos sedynes, smagus 1,5litro dyzelio veikimas - paspaudus gaza masina vaziuoja, nereikia su koja dar pastumti, tobula spalva (nightshade) deja kuria tenka daznai plauti, isvaizdus agresyvus priekis, topine komplektacija turi 360laipsniu kameras, kurios nesveikai padeda parkuojantis, automatines trumpos/ilgos taip pat veikia puikiai, zenklu atpazinimo sistema turi viena priekaista - jei yra suletejimo zenklas (tarkim 70) uz sankryzos sistema "neatstato" buvusio greicio apribojimo (90), bet tai nera taip aktualu, pliusiuku tikrai daug. Minusai - minusiuku tokiu irgi galima rasti (kuri masina ju neturi) - top'ines komplektacijos Nissan kainuoja nemazai pinigu (mum nuo paprasto NIssan pabrango virs 6k euro), pacios paprasciausios komplektacijos nissan yra visiskai nieko vertas, Start/Stop sistema.. na su ja "idomu", veikia ne is karto (buvom apie tai ispeti), buna po 30-40 s stop veikimo masina pati uzsikuria, siaip galima pavadinti annoying, bet dideliu problemu nera, bagazine nera tokia talpi kaip atrodo, bet isemus itvarus, galima tikrai nemazai sutalpinti, dar vienas "annoying" dalykas yra trumpos pavaros (6pavaru mechanine deze), bet cia jau reikia prie sito priprasti, minusiuku nera labai baisiu, tiesiog reikia priprast prie kitokio automobilio:) Ar pirkti - kiekvieno reikalas, mieste tenka stebet kad tikrai gana sparciai dideja "Kiskiu", kainos/kokybes santykis yra tikrai neblogas, bet nuspresti turi kiekvienas atskirai. Patarimai - neimkit is pardavejo papildomos signalizacijos - prasykit gamyklines ir tuo pasirupinkit patys. garantija taikoma tik 3 metams, nori prasitest dar 1 arba 2 - mokesi pinigus.
Variklis
Variklis veikia gana tyliai, net ir vaziuojant dideliu greiciu, kuro sanaudu deklaruojamu nepasieksit (max ka pavyko tai yra 4.3litro/100km) bet saip tarp 5-6 litru bendras sanaudas islaikysit:)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dideliu eksploatacijos kastu nepastebejau (bent kol kas), tik sutartis su servizu + jei nori prasitest garantija, irgi mokek;) nuvertejimas pirmus metus gana nemazas, netenka apie 7-8k euru, bet po to kaina automobilis islaikyt turetu.
Patarimai perkančiajam
Pries pirkdamas du kartus pagalvok o trecia karta pirk:)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    Pixo  
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar  
   SentraSentra
   LeafLeaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera   
   AltimaAltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė 200 SX200 SX200 SX   
  100 NX    
  Mini krosoveriai    JukeJuke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano   
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino   
   CubeCube  
   NoteNote
  Vienatūriai    QuestQuest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline   
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt