Markės
1326 iš 1918
Opel Astra, (G) 1998 - 2007
552Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.70% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 52
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Visapusiškai praktiškas
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Prastos interjero medžiagos
  • Kėbulo korozija
  • Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 1998 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano kėbulais, taip pat buvo gaminamos dvi ypatingos versijos: Astra Coupe ir Astra Cabrio. Abu šie kėbulai suprojektuoti Bertone dizaino kompanijos. Opel Astra važiuoklė buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas ir septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo ne "opelišką" 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Opel Astra kupė ir kabrioleto kėbulo dizainai buvo sukurti Italų kompanijos Bertone.

Opel Astra su kupė kėbulu dalyvavo prestižinių DTM kėbulinių automobilių čempionate. Šios Astra turėjo 4.0 litro V8 variklį su 500 AG (370 kW) galia:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 52
opel astra | 2011-01-02
Opel Astra G
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Universalas, dyzelis. Sportiska isvaizda, puiki trauka, netarskanti, nors ir kieta vaziuokle, neitiketinai lengvas uzvedimas (2009-2010 m. ziema prie -25-30C), patogi ir talpi bagazine, pakankamas (kaip opeliui) komfortas. Trukumai: mazai vietos vairuotojui kojoms ir peciu lygyje (virs 185 cm), nepakankamai efektyvus pr. stiklo sildymas - apiputimas (groteles viduryje, stiklo pakrasciai rasoja, l. gerai nupucia tik viduri), nuo apacios iki stogo virsaus amzinai purvinas/dulkinas galinis dangtis (net vazinejant mieste). 2.0 DTI 16v 60kW Galinio rato guolis, elektr. kuro siurblio remontas (prie 200000 km., pasak serviso, tai neisvengiama)
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2010-12-11
Super
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, nebrangi eksplotacija.
Sėdynės
Jau metus žmona vairuoja Opel Astra 2.0 DTI ir visai patenkinta. Automobilis yra labai ekonomiškas ( trasoje 4,5-5l mieste gal 6) traukos pilnai pakanka. Minusai: silpnoki stabdžiai, nepatogios sėdynės. Pirkdamas Astrą dairiausi į 99m. BMW 320d, bet sumokėjęs 9000lt, o ne 14000lt gavau tikrai tą patį. Kiek teko girdėt ir pačiam įsitikint 2.0 DTI tikrai geresnis už 1.7 DTI . Tiesa variklis kaip ir visi dyzeliniai ECOTEC šiek tiek valgo tepalus. Keisk laiku tepalus, filtrus ir pilk kokybišką dyzelį problemų neturėsi. Nebrangu Pirk tik 2.0 DTI
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2010-04-09
Patikimas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, paprastumas
Gale mažai vietos kojoms
Važinėju metus laiko 1,6 ECOTEC Caravan'as 1998m G-serijos. Geras vidutinės klasės automobilis. Pakaba paprastos patikimos konstrukcijos, priekyje MaCpherson tipo, gale kombinuotų svirčių ašis (pusiau priklausoma). Prariedėjus virš 230000km, kol kas jokių rimtų gedimų nepasitaikė. Kuro sąnaudos mieste 8,6-9,2l/100km, užmiestyje 5,1-6,2l/100km važiuont 90-100km/h greičiu (kuro sąnaudų matavimai tikslūs, nes matuota pilant pilna kuro baką). Priekyje vietos pilnai pakanka, o gale didesniems žmonėms mažoka vietos kojoms. Nuleidus sėdynes tikrai didelė bagažinė, vizualiai tokio pačio dydžio kaip ir Vectrų Caravan'ų. Salono apdailos medžiagos nėra prastos, o prietaisai patogiai išdėstyti. Tikrai nerūdija, čia opeliai jau gerokai pasistengė. Garso izoliacija vidutinė. Manau tai labai geras, patikimas ir ekonomiškas vidutinės klasės šeimyninis automobilis. Variklis 74kW(101AG), Jei reikia galios, tai tenka paspaust, trauka pradeda jaustis maždaug nuo 3200aps/min. Ramiai važinėjant labai tylus varikliukas. Dalys nėra brangios. Alyvos filtras 9lt, oro filtras 28lt, kuro filtras 18lt, pagrindinis diržas "Contitec" 72lt, įtempėjas nuo 67lt, stabilizatoriaus traukė 42lt, šarnyrai po 32lt, amortizatoriai priekiniai gan brangoki po 180lt "Bilsten". Čia viskas ką keičiau prieš metus. Kol kas važiouja puikiai.
Pilnas atsiliepimas...
astasmegstu | 2010-04-05
opel astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybes ir kainos santykis optimalus. Auto-taupiems, nes nereiklus prieziurai! 1.6 8v SOCH Pakeisti eksploataciniai skysciai, varantys dirzai, filtrai, vairuotojo dureliu padeties fiksatorius, st.kaladeles, aus.sk.termostatas, velenu rieboksliai.
Pilnas atsiliepimas...
Ben | 2010-01-30
Aš ja patenkintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerūdija, patikima važiuoklė, talpi ir patogi bagažinė
Netaupus 1,6l 16 v benzininis variklis, prastoki stabdžiai, prastoka ventiliacija
Per savo ilgą vairuotojo karjerą pakeičiau nemažai automobilių. Nuo 2008 važinėju Opel Astra 1,6 16 v., 2001 m, benzinas, universalas. Pravažiuota iš viso 235000 km, iš jų metų Lietuvoje - 17000 km. Didžiausias šio automobilio privalumas - visai nerūdija. 10 metų ir nei rūdelės. Išmetimo sistema ( nežinau ar keista Vokietijoje) - nesurūdijusi. Tiesa skaičiau literatūroje ir parodė eksploatavimas - gana neatspari mechaniniams pažeidimams dažų danga, išskyrus sidabrinę ir auksinę metalic. Mano Astros spalva žaliai mėlyna, Kapoto priekis ir bamperis buvo nulestas akmenukų, reikėjo perdažyti. Važiavimo komfortas - vidutinis, pakaba kietoka, tačiau automobilis gerai klauso vairo. Matomumas geras tiek į priekį, tiek atgal. Kol kas pakaboje nieko nekeičiau, viskas tvarkinga, niekas nebilda ir necypia. Stabdžių sistema galėtų būti jautresnė. Salono apšildymas - geras, tačiau lėtai įšyla esant neigiamai temperatūrai. Salonas tekstilinis, pirkdamas kitą automobilį rinksiuos tik veliūrą ir tai patariu ir kitiems. Elektronikos gedimų rimtesnių nebuvo. Buvo pradėjusi užsideginėti lemputė "Chec engine". Per kelis kartus servise surado, kad kaltas liambda zondo laido kontaktas. Variklis 1,6 l 16 v ecotek. 101 AJ. Važiuoja automobiliukas gana linksmai, sveikatos pakanka. Aišku lenkiant norėtusi, kad dar būtų atsargoj koks 30 arklių. O šiaip įsibėgėja iki 195 km/h. Važinėjant užmiestyje pastoviai 110 km/h greičiu, valgo apie 7,5 - 8,5 l benzo . (Čia vidutiniškai mieste ir užmiestyje). Taip, kad netikėkit skelbimais, kur nurodomos degalų sanaudos 6,5 l/100km. Nebent važiuojant ne daugiau 90 km/h ir visą laiką lygiu tiesiu keliu. Truputį pavažinėjus Lietuvoje, pradėjo valgyti alyvą - priežastis sukietėję vožtuvų riebokšliai ir kaip to pasekmė - pridegę žiedai. Keičiau ir tą, ir tą. Kaina vidutinė ( tarp kitko girdėjau, kad tai šių Opel variklių liga, todėl pradėjus varikliui ryt alyvą būtina nedelsiant keiti vožtuvų riebokšlius). Taip pat pakeičiau uždegimo žvakes, tepalus, filtrus - eksploatacinės išlaidos (nebrangios). Dar buvo prasitrynusi viena aušinimo skysčio žarnelė Detalės nebrangios, nes yra daug neoriginalių gerų firmų pakaitalų. Remonto kainos nefirminiame servise - normalios. Pavyzdžiui variklio remontas - galvutės šlifavimas, stūmoklių žiedai, tarpinės, riebokšliai, žvakės, alyvos - 1200 Lt. Nuvertėja kaip ir visi ne prestižinių markių automobiliai. 2008 m už savo Astrą sumokėjau 14000 lt, dabar gaučiau ne daugiau 11 t . Lt, nors jos būklė dabar geresnė. Dėvėto automobilio pirkimas tai loterija, kur kažkam pasiseka, kažkam ne. Patariu pirkti su veliūro salonu. Jei perkate su benzininiu varikliu - būtinai patikrinkite ar neišimtas arba nesudaužytas katalizatorius, nes ecotek varikliui išeina iš rikiuotės lambda zondai, sutrinka variklio darbas.(Katalizatorius prie pat variklio - tarp variklio ir buferio). Jei dabar pirkčiau, rinkčiausi Astrą su dyzeliniu 2 l DTI varikliu - taupumas ir labai neblogai traukia :-)))
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2009-10-23
Opel Astra - geriau nei tikiesi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bendrai - tai labai praktiskas, patogus automobilis, neturintis nei vienos silpnos vietos. Naudotis automobiliu yra paprasta ir aisku. Yra ir maloniu dalyku - veliuro salonas, kondizionireius. Labai puiki pakaba, ir neblogas variklis.
Kogero rudys pazeistose vietose bus linke daugintis :) Galetu buti galingesnis variklis, tikslesnis pavaru perjungimas. Salone galetu buti kokiu nors "blizguciu" - jis pernelyg paprastas.
Taigi pas mane automobiliukas Opel Astra su 2 litru turbodyzeliniu varikliu ir 3 duru hecbeko kebulu. Neseniai nusipirkau ir esu be galo patenkintas. Pirmiausia automobilio kaina yra labai gera, nes analogisko automobilio kokios VW, Toyota markes uz tokius pinigus nenusipirksi, o gauni visa tai ka turi koks Golf, Focus ar pan. Antra auto pravaziaves virs 350.000 km, taciau to visikai nesijaucia - pakaba veikia puikiai, nebarsak, neisbelsta, nesijaucia plaukiojimo ar kitokiu blogumu, kurie paprastai budingi daug pravaziavusiems automobiliams. Pati pakaba yra puikiai subalansuota - minksta, labai gerai sugeria dideles kliutis, taciau yra stabili ir patikima kelyje. Zmones kalba, kad Opel pakabos istvermingos, kogero tai tiesa. Automobilis aisku niekuom neissiskiria, man to ir nereikia. Salonas veliurinis, labai gero stovio - niekur nepradeginta viskas puiku. Salono rankeneles chromuotos, yra kondicionierius, zodziu tikrai malonus salonas, ko iskarto neisitiketum is Astra. Nepatinka - baltas skydelio apsvietimas, standartiskai nutrinta pavaru perjungimo ir rankinio stabdzio "oda", praplyses vairo plastikas ties garso signalo mygtukais, apskritai skydelio plastikas yra prastos kokybesm, taciau labai praktiskas. Visais prietaisais naudotis lengva. Pavaru perjungimui tikslumo aisku truksta. Kas del kebulo - yra truputi gaves i rato arka, todel ten prarudijes kiaurai. Tai ne pliusas, taciau manau bet kurio automobilio pazeista skarda prarudytu jei butu pazeista ir netvarkoma. Auto turi 2 litru dyzelini varikli su turbina su 60kW galia. Siaip automobilis yra ekonomiskas - vid. sanaudos panasiai 6l/100km. Variklio uztenka, automobilis greiteja gerai, taciau tiems kas tikisi turbodyzeliniams varikliams budingo gero sukimo prie zemu apsuku, teks nusivilti. Variklis neturi "ryvoko" nei prie zemu, nei prie aukstu apsuku. Bendrai varikliui geras ivertinimas.
Pilnas atsiliepimas...
Sigis | 2009-02-25
Geras darbinis arkliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiskas, ekonomiskas automobilis uz prieinama kaina. Talpus, neblogai valdomas, patikimas.
Visur jauciama, kad tai ekonomiskas automobilis. Nuo interjero ispildymo iki dizaino. Siaip nuobodokas automobilis.
Apie Astra galima butu prirasyti daug, bet galima ir keliais zodziai. Tai tikrai geras automobilis, skirtingai nei daugelis mano. Aisku jis neissiskiria is kitu, atrodo paprastai, na taip vokiskai. Taciau tai labai patikimas automobilis. Vazineju su tokiu darbe, tai mate jis ir silto ir salto, taciau vis vaziuoja ir vaziuoja. Tiesa, tenka daznokai remontuoti pakaba. Taciau musu keliais vazinejant, tai neisvengiama. Beje detales tikrai labai pigios, galima nusipirkti bet kutioje parduotuveje. Zodziu su remontu ir detalemis bedu nebus. Isedus iskarto jauciama, kad tai vokiskas automobilis – viskas vietoje, ten kur ir tikiesi. Be abejo viskas vokiskai logiska, taciau velgi neissiskiria jokiais idomiais sprendimai. Bet tai darbiniui automobiliui tik pliusas. Sedynes paprastos, o paneles plastikas pigus. Kitaip ir nepasakysi, taciau kaina, kuria tenka uz tai sumoketi yra nedidele. Palyginus su VW Golf tai kur kas geresnis automobilis, nes man asmeniskai Golf nera kazkuom geresnis. Be to astra labai pakantus automobiliai ir su jais galima pravaziuoti tikrai daug. Pats automobilis neblogai valdomas, labai judrus, todel smagu vazineti mieste. Universalas – labai talpus, prilygsta klase aukstesniems automobiliams. Jei reikalingas universalas, tai kito neapsimoka ir ieskoti. Beje, su rudim jokiu problemu nera. Tiesa sis Astra 2004 metu gamybos, taciau visus metus vazineja Lietuvoje. Vazineju su 1.6 litro benzininiu motoru. Neblogas variklis, pilnai pakanka tokiam automobiliui. Ekonomiskas ir puikiai dirba, neturiu jokiu priekaistu. Perkant, siulyciau atkreipti demesi ar automobilis perkamas is privataus asmens, ar is firmos. Jei masina eksploatuota darbo reikalais, tai patikekit ko tik ji nemacius bus. Nors tai ne beda, bet dazniausiai pakaba buna isbelsta, gali buti problemu su greiciu deze, o viduje gali rasti visaip pradeginta salona :)
Pilnas atsiliepimas...
Zilvis | 2008-04-18
Opel Astra G
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
masina tikrai gera.. izoliacija garso nebloga.Salono apdaila gera,paneles negirgzda duris taip pat(o opel astra F,kai turejau buvo bildesiai durelese). salonas super. vaziuokle super.Ir variklis geras. 2.0 DI-16v greiciu dezes pagalve,tepalai. Reiktu dar greiciausiai keisti diskatoriu nes startuojant greit jauciasi smugis permetant begi.. pagalves geros tai kazkas manau su sankaba gal.
Pilnas atsiliepimas...
samanas | 2007-12-29
Opel Astra G sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gera garso izoliacija, variklis girdimas virsijus 3500 apsukų, padangos girdisi kai uždedamos žieminės su dygliais. Stabilesnė posukiuose nei hečbeckas, nes karavano bazė. Ilgesnė bagazinė nei hečbeko, bet maža skylė kartais trukto įdėti didelius daiktus į bagažinę. Galima vežti 3 metrų daiktus automobilio viduje. Pigi eksploatacija. Lengvai galima įmontuoti papildomus privalumus pvz.: autopilotas, valdymas ant vairo ir t.t. 1.6i 8v 55kw Vairo kolonėlės apsauginės gumos, filtrai, tepalai, dirzai. Prie 120000 km keista vandens pompa, nes pradėjo rasoti. Keisti garso intaliacijos laidai, nes buvo nemokšiškai patobulianta ir sugadinta originali garso instaliacija.
Pilnas atsiliepimas...
arunka | 2007-11-13
opel astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
siaip gera masina turiu beweik metai dar nesiskundziu kompaktiska grazi, kuro widutiniskai apie 6,5 litro nesiskundziu;) islaikymas nebrangus.. 2.0 DTI 16v sport tepalus filtrus ir dabar keisiu pakaitinimo zwakes.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt