Markės
1323 iš 1911
Opel Astra, (H) 2004 - 2009
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 37
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Panoraminis stoglangis
  • Platus kėbulų pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
  • Prastas matomumas atgal
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 2004 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano ir kabrioleto kėbulais. Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Automobilis turėjo ir taip vadinamą „panoraminį stogą“, kuris buvo priekinio stiklo tąsa ir savo laiku buvo unikalus sprendimas serijinio automobilio gamyboje. 2005 metais pristatyta ir puiki OPC (Opel Perfomance Center) versija su 2.0 L turbo ecotec varikliu turinčiu įspūdingą 240 AG (177 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. Ši versija skirta konkuruoti su tokiais grandais kaip VW Golf Gti, Honda Civic Type-R ar Ford Focus ST.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo derinta Lotus kompanijos.

Galingiausia OPC versija:



2005 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra tik per plauką liko už top trejetuko - Toyota Prius, Citroën C4 ir Ford Focus.
2018-01-02
Opel Astra 1.7CDTI (74kw) universalas 2005m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškas, patogus mieste, pigus vaziuokles remontas.
Servisai nenori šio ISUZU variklio priimt remontui, nusilanksto dureliu laidai, nėra puodelio laikiklio
Variklio darbinis tūris, l: 1,7
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkau prieš 6 metus ir dar norečiau jį bent keleta metu išlaikyt. Pirkau turguj parvarytą iš Olandijos. Apziurejus niekas neuzkliuvo, pirkau nes salonas, vairas, pedalai, ir bendra isvaizda buvo labai geros bukles, atrode lyg labai nedaug vazineta, nors rida buvo apie 200k km. net atidarius bagažine ant chromuotos detalės buvo gamykline plevelė nenulupta. Kuresi puikiai, dėje neteteko pravaziuot nes buvo uzstatyta kitu, bet seip bendras stovis buvo labai geras. Neradau nei vienos vietos kad kas nors neveiktu ar butu prichalturinta. Matėsi tik kad buvo keista priekine desine lempa ir perdazytas sparnas, bet sutvarkyta panasu kad ne garaze, kadangi sudėtos originalios dalys. Bendrai paemus automobilis kiek kietokas, jaucia duobes, kelio nelygumus, sedynes kietos, Vilnius-Klaipeda nuvaziuoti galima, bet daugiau vaziuojant greičiausiai nebebus patogu. Talpi bagažinė. Gera garso aparatura palyginus su kitais tokios klases modeliais, bet prastoka garso izoliacija, todel muzika reikia klausytis garsiai :) geras matomumas vaziuojant tiesiu keliu ir gerai matosi kas uz taves veidrodeliuose, bet vaziuojant aiksteleje tarkim nedideliu lanku i kaire, vaizda uzstoja platus rėmas tarp priekiniu dureliu ir priekinio lango, tai siek tiek erzina. Trauka gana nebloga jei vaziuoji vienas, su 4 keleiviais ir bagazu labai jauciasi kad galios truksta. uzspaudus gaza pasikeicia variklio garsas, ir lyg karkt pradeda, bet 6 metai vaziuoju su tuo garsu ir nieko, tai gal taip turi but.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Po 2 savaiciu ilgesneje kelioneje ispute antifreeza uzsidege temperaturos lempute (skydelyje temperaturos nerodo). galiausiai paaiskejo kad buvo galvos tarpine pramusta ir greiciausiai garaze su hermetiku sutvarkyta. Remontas man kainavo 600 lt. kazkodel antifreeza vis dar pucia, nors yra sudetas originalus naujas bakelio dangtukas su slegio voztuvu, o ir slegis nekyla auksciau normų (servisuose tikrinta). Todėl vazineju su siek tiek prasuktu dangteliu ir tikrinuosi antifreeza kad netruktu. taip pat pirmais ekspoatacijos metais parejo turbo slegio daviklis 20lt devetas, veleno padeties daviklis 50lt naujas, pratruko gumine slanga prie turbinos 40 lt nauja. pakeisti galiniai stabdziu diskai, rankinio trosas, po 4 metu prakiuro kondicionieriaus peciukas, 200lt naujas (senasis gal blogai istatytas buvo nes prasitryne sonas) Pradejo bildeti smagratis ant laisvu, bet kolkas dar nekeiciu. Erzinantis gedimas kad nusilanskto dureliu laidai ir nebeveikia centrinis ir koloneles galiniu dureliu, taip pat su bagazine si problema buna ir nebeatsidarysi nes valdoma elektra, reikia keisti laidus. Tvarkingose auto pirmos rudys pasirodo po veidrodeleis ir ant bagazines dangcio prie atidarymo rankeneles, Slenksciai, arkos nerudyje jei nera pazeisti ir tvarkyti. vaziuoklė tvarkau kas du metus pries tech. ispurto viska ir pakeicia ka reikia ir kainuoja apie 100 eu. i užsienį nevaziuociau del antifreezo nuotekio, bet po lietuva drąsiai. Per 6 metus manau kainavo nedaug. Smulkmena bet vos neisardziau viso priekio nes neveike is kitos auto ideta lempute, galvojau nutruke laidai, pasirodo naudoti tik naujas ir zinomu gamintoju lemputes. Kitaip kompas ju nepripazysta ir nejungia :)
Patarimai perkančiajam
Jungti kompa ir ziureti, Viska valdo kompas (lempu ijungima, valytuvus ir t.t.), todel jei jau kazkas neveikia, greiciausiai bus daugiau bedu. Tikrinti ar nepucia slangu, Svarbu kad butu opelio pasas su 4 skaiciu kodu, maziau problemu bus norint masinos kompo nustatymus pakeist. o seip jei masina 10-15 metu senumo, nuvaziavusi 200k km o, salonas visas sutrintas, reiketu tokios vengt. kažkas ten jau negerai, nes pas mane dabar netoli 300k km ir visas salonas tvarkingas. Medziagos pakankamai kokybiskos kad atlaikytu tiek km, todel jei sedynese jau skyles vadinasi jis nuvaziavo kurkas daugiau.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt