Markės
1328 iš 1918
Opel Astra, (H) 2004 - 2009
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 37
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Panoraminis stoglangis
  • Platus kėbulų pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
  • Prastas matomumas atgal
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 2004 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano ir kabrioleto kėbulais. Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Automobilis turėjo ir taip vadinamą „panoraminį stogą“, kuris buvo priekinio stiklo tąsa ir savo laiku buvo unikalus sprendimas serijinio automobilio gamyboje. 2005 metais pristatyta ir puiki OPC (Opel Perfomance Center) versija su 2.0 L turbo ecotec varikliu turinčiu įspūdingą 240 AG (177 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. Ši versija skirta konkuruoti su tokiais grandais kaip VW Golf Gti, Honda Civic Type-R ar Ford Focus ST.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo derinta Lotus kompanijos.

Galingiausia OPC versija:



2005 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra tik per plauką liko už top trejetuko - Toyota Prius, Citroën C4 ir Ford Focus.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 37
2018-12-12
Astra H 2005 1.9 - 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus,bet ekonomiskas varklis,nerudija
Neina isjungti ESP(mano turimoje versijoje),silpnos trumposios sviesos, kartais neatpazista rakto.
Perskaiciau visus zemiau esancius atsiliepimus ir nustebau,kad daugumos nuomones apie si automobili labai skiriasi. Manau tai priklauso nuo pacio vairuotojo,vairavimo budo ir t,t. Parasysiu tik savo asmenine nuomone ir patirti su Astrike,kas man bus trukumai kitam gal bus pliusai ir atvirksciai:) Per 2,5 metu pravaziuota 51000km. Pirkau astra nes greitai reikejo kito automobilio.Rinkausi tarp golf-5 2.0tdi,honda civic 2.2 cdti. Pries tai vazinejau vien universalais ir tik nusipirkes hecbeka supratau,kad man tie universalai niekada nebuvo reikalingi.Bet paieskoms laiko nebuvo tai emiau pirma pasitaikiusa astra. Rida tikriausiai atsukta,jokiu serviso knygu. Ispradziu nepatiko gan pigokai ir tusciai atrodanti automobilio panele, ypac oranzinis (ryzas) skydelio apsvietimas. Bet per 2-3 dienas prie visko pripratau. Pries tai vazinejau vien universalais ir tik nusipirkes hecbeka supratau,kad man tie universalai niekada nebuvo reikalingi.Tik nusipirkus reikejo paremontuoti. Stabilizatoriais antgalis bildejo. Nesalde kondicionierius. Pardavejas aiskino,kad uzteks freonu uzpildyti,bet itariau,kad bus kazkas daugiau. Buvo kiauras kondicionieriaus radiatorius. 80 eur radiatorius +50 keitimas su freono uzpildymu. Po dvieju savaiciu uzlinko starteris,40 eur restauravimas. Sutvarkius 50 tukst km vaziavau visiskai be jokiu remontu. Jau norejau pagirti vaziuokles patikimuma bet ka tik teko keisti abi galines spyruokles 2x10 eur (nenaujos) ir viena galini amortizatoriu 10eur(naudotas). Spyruokles galejo luzti nes daznai tenka patampyti priekabele su kroviniais iki 1.5 tonos. Sankaba,smagratis kol kas laiko nors ir tampau svorius. Bendrai apie pacia vaziuokle tai ji kaip tokios klases auto minksta,auksta, drasiai galima vaziuoti prie bordiuru,nevargina ir ilgesnese kelionese. Garso izoliacija nuo 130km/h jau reikia saukti norint susikalbeti. Bet sportiskumo vaziuokle visiskai neturi,nemegsta staigiu pasukiu,aktyviam vairuotojui nepatiks. Variklis 1.9 - 110kw tikriausia smagiausia automobilio dalis, traukia laaabai smagiai visom pavarom. Nereikia bijoti lenkiant kita auto spesi ar nespesi. Traukia nuo pat 1200 rpm. Daugiausia vaziuoju mieste,trumpais atstumais,darbai,namai,reikalai ir kartais svaitgaliais kur nors i tiesu plenta islekiu. Sanaudos 6.5 ltr netaupant,palakstant. Jei mano mergina vazineja tai atrodo degalu rodykle visai nekrenta :) Gaila ,kad minskta vaziuokle visiskai nesiderina su sportisku varikliu. Su motoru bedu nebuvo, kuriasi idealiai ir prie -25C, zvakiu dar nekeiciau.Pirkdami su 1.9 -110kw tikrinkite isiurbimo kolektoriu,jiems isklera sklendes,uzkemsa kolektoriu,dingsta trauka,pradeda mesti duma. Geriausia keiciant pagrindinio dirzo komplekta tuo paciu ir nuimti kolektoriu,islupti sklendes,uzvirinti skyles... Trukumai. Mano versijoje neina isjungti ESP, ziema pasilinksminti su rankiniu stabdziu nepavyks. Nera variklio temperaturos skales skydelyje, del to kad neveikia termostatas supratau tik rudeni,kai pamaciau kad nesildo salono. Termostatas apie 40 eur. Per salcius uzsala bagazines atidarymo jungtukas,jokie tepaliukai nepadeda. Silnai sviecia trumposios sviesos. Kartais neatpazista rakto,reikia pasukti 2-3 kartus norint uzkurti,bet tai nutinka gal 1-2 kartus i menesi. Piusai; nerudija, ekonomiska,galingas variklis,gali palikti nerakinta niekas neims. Nors astra tarnauja puikiai,bet jau norisi sesti i solidesni,vyriskesni,sportiskesni automobili. Subalansuota moterims ,bet tinka ir vyrams :) Remontos pigus,detales tiek naujos tiek naudotos pigios. Nors nedaug teko remontuoti. Tikrinti isiurbimo kolektoriaus sklendes, netiketi ka pasakoja pardavejas:)
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-02
Opel Astra 1.7CDTI (74kw) universalas 2005m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patogus mieste, pigus vaziuokles remontas.
Servisai nenori šio ISUZU variklio priimt remontui, nusilanksto dureliu laidai, nėra puodelio laikiklio
Pirkau prieš 6 metus ir dar norečiau jį bent keleta metu išlaikyt. Pirkau turguj parvarytą iš Olandijos. Apziurejus niekas neuzkliuvo, pirkau nes salonas, vairas, pedalai, ir bendra isvaizda buvo labai geros bukles, atrode lyg labai nedaug vazineta, nors rida buvo apie 200k km. net atidarius bagažine ant chromuotos detalės buvo gamykline plevelė nenulupta. Kuresi puikiai, dėje neteteko pravaziuot nes buvo uzstatyta kitu, bet seip bendras stovis buvo labai geras. Neradau nei vienos vietos kad kas nors neveiktu ar butu prichalturinta. Matėsi tik kad buvo keista priekine desine lempa ir perdazytas sparnas, bet sutvarkyta panasu kad ne garaze, kadangi sudėtos originalios dalys. Bendrai paemus automobilis kiek kietokas, jaucia duobes, kelio nelygumus, sedynes kietos, Vilnius-Klaipeda nuvaziuoti galima, bet daugiau vaziuojant greičiausiai nebebus patogu. Talpi bagažinė. Gera garso aparatura palyginus su kitais tokios klases modeliais, bet prastoka garso izoliacija, todel muzika reikia klausytis garsiai :) geras matomumas vaziuojant tiesiu keliu ir gerai matosi kas uz taves veidrodeliuose, bet vaziuojant aiksteleje tarkim nedideliu lanku i kaire, vaizda uzstoja platus rėmas tarp priekiniu dureliu ir priekinio lango, tai siek tiek erzina. Trauka gana nebloga jei vaziuoji vienas, su 4 keleiviais ir bagazu labai jauciasi kad galios truksta. uzspaudus gaza pasikeicia variklio garsas, ir lyg karkt pradeda, bet 6 metai vaziuoju su tuo garsu ir nieko, tai gal taip turi but. Po 2 savaiciu ilgesneje kelioneje ispute antifreeza uzsidege temperaturos lempute (skydelyje temperaturos nerodo). galiausiai paaiskejo kad buvo galvos tarpine pramusta ir greiciausiai garaze su hermetiku sutvarkyta. Remontas man kainavo 600 lt. kazkodel antifreeza vis dar pucia, nors yra sudetas originalus naujas bakelio dangtukas su slegio voztuvu, o ir slegis nekyla auksciau normų (servisuose tikrinta). Todėl vazineju su siek tiek prasuktu dangteliu ir tikrinuosi antifreeza kad netruktu. taip pat pirmais ekspoatacijos metais parejo turbo slegio daviklis 20lt devetas, veleno padeties daviklis 50lt naujas, pratruko gumine slanga prie turbinos 40 lt nauja. pakeisti galiniai stabdziu diskai, rankinio trosas, po 4 metu prakiuro kondicionieriaus peciukas, 200lt naujas (senasis gal blogai istatytas buvo nes prasitryne sonas) Pradejo bildeti smagratis ant laisvu, bet kolkas dar nekeiciu. Erzinantis gedimas kad nusilanskto dureliu laidai ir nebeveikia centrinis ir koloneles galiniu dureliu, taip pat su bagazine si problema buna ir nebeatsidarysi nes valdoma elektra, reikia keisti laidus. Tvarkingose auto pirmos rudys pasirodo po veidrodeleis ir ant bagazines dangcio prie atidarymo rankeneles, Slenksciai, arkos nerudyje jei nera pazeisti ir tvarkyti. vaziuoklė tvarkau kas du metus pries tech. ispurto viska ir pakeicia ka reikia ir kainuoja apie 100 eu. i užsienį nevaziuociau del antifreezo nuotekio, bet po lietuva drąsiai. Per 6 metus manau kainavo nedaug. Smulkmena bet vos neisardziau viso priekio nes neveike is kitos auto ideta lempute, galvojau nutruke laidai, pasirodo naudoti tik naujas ir zinomu gamintoju lemputes. Kitaip kompas ju nepripazysta ir nejungia :) Jungti kompa ir ziureti, Viska valdo kompas (lempu ijungima, valytuvus ir t.t.), todel jei jau kazkas neveikia, greiciausiai bus daugiau bedu. Tikrinti ar nepucia slangu, Svarbu kad butu opelio pasas su 4 skaiciu kodu, maziau problemu bus norint masinos kompo nustatymus pakeist. o seip jei masina 10-15 metu senumo, nuvaziavusi 200k km o, salonas visas sutrintas, reiketu tokios vengt. kažkas ten jau negerai, nes pas mane dabar netoli 300k km ir visas salonas tvarkingas. Medziagos pakankamai kokybiskos kad atlaikytu tiek km, todel jei sedynese jau skyles vadinasi jis nuvaziavo kurkas daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-20
Opel Astra 1.7CDTi universalas dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiskas, minkstas, niekas negirgzda, palyginus nedidelis parkuojantis, greita akceliariacija su 6 begiais
Nera patogus 5 zmonems, nera pats isvaizdziausias
Automobili pirkau is Marijampoles, buvo parvarytas is Vokietijos, tai Lietuvoj dar nevazinetas. Is karto apziurejus, pamaciau, jog jokiu labai matomu defektu nera. Tik itarimo dave, jog pardavejas sedo uz vairo kai paprasiau ja isbandyt. Durnas buvau, tai nupirkau ja. Pasirodo buvo vairo koloneles defektas, nes vairas sunkiai sukosi. Apvaziavau puse Kauno, kol radau, jog Domeikavoj Vairavo imonej pigiausiai ja taiso. Eiles ten dideles, o paprase virs 300eur. Nusprendziau netaisyt ir praejus porai savaiciu vairas pats suminkstejo ir graziai vaziuoja. Technikineje isvis to nepastebejo, negana to praejo ji kaip visiskai tvarkinga, dar nebuvo taip, kad nieko nereiketu tvarkyt. Turiu ja jau 3menesius, esu labai laimingas. Pries tai turejau Opel Signum, sita daug minkstesne, priekis pakeltas, tai niekur nekliuva. Esu miskais vaziaves, visada minkstai ir graziai vaziuoja. 6 begiai duoda greita akceliariacija mieste ir patogu vaziavima greitkelyje. Esu labai laimingas, galetu tik lempos nepypti islipant ir automatiskai jas isjungti istraukus rakta is spyneles. Greitkelyje nuo 150 pradeda drebeti vairas, bet Lietuvos salygom ar net Lenkijos, nelabai greiciau ir reikia. Rekomenduoju! Kolkas tik tepalus keiciau, tai su filtru 50eur, nes pilasi virs 4litru. Su vairo kolonele palauksiu, kolkas graziai veikia, tvarkymas virs 300eur ateityje. Atidziai viska paziurekite, neleiskite mulkinami pardaveju :) Patikrinkite jei yra serviso knygute. Nors daug visko priklauso vis gi nuo sekmes!
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-09
opel astra 1,9 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nelabai ju izvelgiau
Automobilis pats minusas, genda kas tik gali (smagratis, turbina, suodziu filtras) ir rudija kaip turi but.
Ne automobilis, o tragedija. nepigus remontas, nepigios dalys stebeti smagrati, pagrindine problema ju
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-06
Astra 1.7 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, graži išvaizda, palyginti nebrangus
Garsiai dirba variklis, prasta garso izoliacija, prastos kokybės salono medžiagos
Automobiliį turiu nuo 2011 metų, pats parsivariau iš Vokietijos su 68000 km rida. Šiuo metu esu suvažinėjęs iki 435.000km. Automobilis skirtas tik nuvažiuoti iš taško A į tašką B, kažko daugiau tikėtis perkant nebūtų verta. Labai garsiai dirba 1.7l. dyzelis, taip pat prasta garso izoliacija, o salono medžiagos labai "pigios", tikrai nėra malonu važiuoti ilgesnius atstumus, sėdynės gana kietos ir sėdėti nėra patogu. Iš techninės pusės didesnių gedimų nebuvo, per tuos metus tik einami keitimai (tepalai, stabdžai, etc...). Iš kitų gedimų teko taisyti "pypsių", keletą kartų buvo užstrigę valytuvai prekyje, važiuoklės remontai. Automobiliu dažnai važinėju iš LT į Lenkiją, 1200km į abu galus, tai skaitau, kad tikrai laiko gerai, bet šiuo metu jau tenka atsisveikinti su Astra, rida jau tokia, kad turėtų pradėti lysti po truputį gedimai, ir šiaip, norisi kažko komfortiškesnio, kaip ir minėjau, komforto jokio nerasta. Rekomenduoju kam reikia iš taško A į B pavažiuoti kur netoli, daugiau niekam.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2016-02-14
Opel Astra H 1.9 cdti 110 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, patikimas, labai erdvus, malonus vairuotis
Atkreipti dėmesį į rūdis, kiek nepatogi sedėsena, variklis galėtų būti tylesnis
Automobilis pirktas prieš ~1,5 metų, Vokietijoje iš privataus pardavėjo. Nedaug nuvažiuota, visi remontai Opel servise atlikti. Cosmo komplektacija. Auto šviesos, užtemstantis galinis veidrodėlis, pusiau odinis salonas, lietaus daviklis, priešrūkinės lempos, automatinis klimato kontroliavimas, sport režimas, šildomos sėdynės ir panašūs malonus dalykai. Universalo bagažinė didelė, teko ir lovą pervežti, jokių problemų nebuvo. Tiesa bent maniškis modelis turi bėdų su rūdimis (priekiniai sparnai, durelių apačios, slenksčiai), buvo bandyta tvarkyti, tačiau neužilgo vėl pradėjo lįsti. Čia didžiausias minusas. Visos kitos detalės atrodo gerai nucinkuotas ir problemų su rūdimis neturi. Garso izoliacija normali kaip tokios klasės automobiliui. CD30 mp3 audio sistema pakankamai nebloga, skamba maloniai. Salono medžiagos pakankamai kokybiškos, rankenos nenusidevėjusios, odinis vairas labai nedaug pasitrynęs, pavarų svirtis atrodo kaip nauja. Renkantiems siūlau rinktis pilnesnę komplektaciją, o ne "pliką". Sumokėsit truputį daugiau, bet vėliau nesigailėsit tikrai. Turintiems klausimų - mielai atsakysiu. Variklis 1.9 cdti 110 kW. Trauka nebloga net ir važiuojant 5-iese. Su varikliu jokių bėdu neturėjau bent kol kas. Kolkas nekeistas net pagrindinis diržas, kadangi Vokietis buvo neseniai pakeitęs prieš pirkimą. Kartais meta juodą dūmą spustelėjus ekseleratorių. Bet čia normalu dyzeliams. Gal dar dėl to, jog nevažinėju didelėmis apsukomis. Prieš perkant siūlau patikrinti įsiurbimo kolektorių. Taip pat žinau būna problemų su generatoriumi. Į sankaba ir smagratį taip pat reikėtų atkreipti dėmesį. Iki šiol keisti tik tepalai, visi filtrai. Taip pat termostatas ir kelios smulkmenos. Automobilį labai prižiūriu, viską laiku keičiu pagal gamintojo nurodytus terminus. Kuras pilamas tik kokybiškas. Šiuo metu peržiūrėjau mobile.de skelbimus pagal mano variklį ir komplektaciją, tai vaizdas toks, jog kainos net gi pakilusios. Bet kokiu atveju nuvertėjimas negalėtų būti didelis, kadangi ir taip kainos jau nėra didelės, bet to populiarus automobilis. Atkreipti dėmesį į įsiurbimo kolektoriaus būklę, generatorių, sankabą ir smagratį, DPF, EGR, turbiną. Taip pat ieškoti geresnės komplektacijos. Iš dyzelinių variklių rinktis 1.9.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-01-10
2005 m.,1.7 cdti, 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, ekonomiškas, gera trauka
Prastoka garso izoliacija, šioks toks pigumo jausmas
Kainos kokybės santykis kalba pats už save, nervina plastikų braškėjimai bagažinės srityje, prastoka garso izoliacija. Bet tai geras darbinis arklys, nelepus ir talpus. visa reikalingiausia įranga yra. 1.7 CDTI 74 kw variklis šauniai traukia ir yra ekonomiškas ( iki 6,5 l mieste- vairuojant dinamiškai). Reikia pripažinti šios Astros tikrai pigios palyginus su VW Passat, Audi A4, Škoda Octavia, Tojota Avensis.. Pliusai: patvarus, dinamiškas, kaip universalo trauka gera, kuriasi gerai, ekonomiškas. Minusai: gal ir ne minusas,bet turi Opeliams būdinga garsumą, ne pas viena pažįstamą ir pas mane variklio galvos viršus ties purkštukais nestipriai apėjęs tepalu. Važinėjam 3 metus, keitem turbina turbo centre 230 Eur, diržų keitimas su darbu 190 Eur daugiau be filtrų ir pan keist nereikejo. Palyginus detalių kainas su audi ar vw, tai opelio 10-30 eur brangesnes. Kol kas rudžių matyti neteko, o ir kitas astras tokių metų pažiūrėjus rudžių nemačiau. EGR vožtuvą pratestuot, netinkamai veikiant jis gali pridaryt problemų, ridą pasitikrint mano manymu Opeliams rida ypač lemia eksploatacijos kaštus
Pilnas atsiliepimas...
Viktoras | 2015-10-30
Puikus ir gražus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, manevringas, ekonomiškas, patogus, geri stabdžiai (penkiavarsčiuose), nebrangios dalys, paprastas, retai genda, gerai paruoštas antikoroziškai kėbulas, nedidelis nuvertėjimas.
Mažoka, siaura bagažinė, problemos kai kuriuose varikliuose, ilgos durys kartais trugdo išlipti.
Prieš 14 mėnesių iš pirmo savininko Vokietijoje pirkau Opel Astra GTC kupe cosmo komplektacija. Rida buvo 97000km. Automobilis šviesiai sidabrinės spalvos, kuri manau jam labai tinka, daug privalumų, praktiškai viskas, išskyrus odą, kurios nemėgstu. Esu pakeitęs daug automobilių, tur dar ir kitą- Toyota Avensis, 2014m pirktą naują, tačiau opeliukas labiau patiko. Patrauklus salonas, gražiai atrodo vidus važiuojant vakare, vietos per akis gana ir sėdint gale, patogus oda aptrauktas odinis vairas, maloni vairuotojo aplinka. Graži kėbulo forma, ilgesnis už hedžbeką 5cm, ilgis sedano ir kabrio. Važiuoklė nei per kieta, nei minkšta, paprasta, stabili ant kelio,dalys nebrangios. Automobilis nelabai žemas. Variklio 115aj per akis. Audioaparatūra skamba gražiai, gal tik kiek trūksta subo. Žodžiu viskas nepriekaištingai veikia, salonas ir išorė kaip apynaujo automobilio, rudžių nėra, kėbulas galvanizuotas, neplonos skardos. Na o dėl minusų- kiek mažoka bagažinė, sunkoka per priekines arkas keisti žibintų lemputes, ilgos durys apsunkina išlipimą aikštelėse tarp automobilių. Na bet tai juk kupe... 1,6l 85kw 115aj automobiliui per akis. Gerai startuoja, traukia, nedaug suvartoja kuro, protingai važinėjant gana 7l, maksimaliai- 8,3l. Gal trūksta 6 bėgio. Dėmesio! Šis variklis turi trūkumą. Gamyboje nuo 2006 iki 2008m problemos su veleno sūkių skaičiavimo davikliais. Jų sieteliai apsineša ir variklis ima dirbti panašiai kaip dyzelis. Dėl šios problemos tarpe 2500-3000 variklio sūkių atsiranda nežymi variklio vibracija. Aišku dėl to galima nekreipti dėmesio ir važinėti. Po 2008m GM šias problemas pašalino. Kita problema- užvedus pakleksi hidrokompensatoriai. Tepalas naudojamas sintetinis 5w30, kitą keitimą pilsiu klampesnį 5w40, gal kiek išspręs šią problemą. Paskirstymo diržas keičiamas prie 150000km. Per 14 mėn keista: tepalas, filtras 50€, akumuliatorius 45€, žieminės padangos 150€. Per tą laiką automobilis nenuvertėjo ir šiaip jų kainos nelabai krenta. Pirkite 1,6l benzininį, geriausias variantas po 2008m, dyzeliai turi daugiau problemų o kuro suvartoja tik litru mažiau
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2015-10-02
Nieko gero
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sąlyginai ekonomiškas, nebloga važiuoklė
Daug jų. Nuolatinis serviso klientas. Detalės nepigios.
Pirkau naują, iš salono. Kompaktiškas, kuklus, darbui tinka. Pirmais metais nusisuko pusašis - šiaip ne taip pavyko išsireikalaut garantinį. Antrais metais - išėjo sankaba su dvigubu smagračiu, garantinis nebegaliojo, kainavo daug. Na o trečiais metais pasipylė visos įmanomos bėdos - trūko variklio grandinė (po 200.000km), prakiuro radiatorius, atsilupo kėbulo dažai apie durų rankenėles, pečiuko ventiliatorius sudegė, generatoriaus sankabėlė, po to ir pats generatorius ir t.t. Variklis silpnokas, pirma pavara pajudant gęsta, nebent laikant 2-2.5 tūkst.apsukų, kad veiktų turbina, tada važiuoji. Alyvos papildymas tarp keitimų - apie 1 litrą. Sunkiai veikia 6 pavarų dėžė, jau teko remontuot. Brangi eksploatacija, nes nuolat reikia remontuot. Nuvertėjimas didelis, nes neįsivaizduoju, kas tokį galėtų nupirkt. Jei jau išsirinkot Astra H, tai tik ne 1.3CDTI su 6 pavarom - tai pats blogiausias variantas. P.S prieš tai turėjau senesnio modelio Astra G , 1.7DTI - neužmušamas variantas, vaikai iki šiol drožia :)
Pilnas atsiliepimas...
Astra | 2015-08-09
1.9 CDTI 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Cinkuotas kebulas, nepuva, jei nebuvus dauzta. Patikimas variklis. Kokybiska, patvari, stabili vaziuokle. Kokybiskas, patogus salonas. Patogiai valdoma bei isdestyta el. iranga. Saugi. Vagim nepatrauklus modelis, tad nereikia KASKO.
Nevisose issijungia ESP. Galetu buti originalus subwooferis, nes truskta zemu.
Puikus automobilis. Vietos gana daug. Auksta, todel didelis pravazumas. Labai stabilus, 200kmh vaira gali laikyti vienu pirstu. Komforto uztenka, sedynes tiek priekines tiek galines labai patogios. Salone vaziuojant zvirkeliu niekas nebarska. Salonas kokybiskas, ne kaip kokiame VW, cia nesitrina niekas. 1.9 CDTI 74kw. Patikimas variklis. Bent jau man galios isibegejimui siek tiek truksta, bet visa tai issprendziama su chiptuningu. Geros bukles kainose, lavona gali ir iki 3000e paimt. Aisku "keista", kad Lietuvoje jos pigesnes nei Vokietijoje... Tikrinti smagrati - dazna problema.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt