Markės
1324 iš 1912
Opel Astra, (H) 2004 - 2009
537Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 37
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas išorės dizainas
  • Panoraminis stoglangis
  • Platus kėbulų pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
  • Prastas matomumas atgal
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gamintas GM kompanijos Opel. 2004 metais Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano ir kabrioleto kėbulais. Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo projektuota kartu su Lotus kompanija, o automobilio pagrindas yra naudojamas septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Automobilis turėjo ir taip vadinamą „panoraminį stogą“, kuris buvo priekinio stiklo tąsa ir savo laiku buvo unikalus sprendimas serijinio automobilio gamyboje. 2005 metais pristatyta ir puiki OPC (Opel Perfomance Center) versija su 2.0 L turbo ecotec varikliu turinčiu įspūdingą 240 AG (177 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. Ši versija skirta konkuruoti su tokiais grandais kaip VW Golf Gti, Honda Civic Type-R ar Ford Focus ST.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo derinta Lotus kompanijos.

Galingiausia OPC versija:



2005 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra tik per plauką liko už top trejetuko - Toyota Prius, Citroën C4 ir Ford Focus.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 37
Jonas | 2015-04-25
Opel Astra H 1.9, 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dideliu pliusu tikrai nera. Bet kaip transporto priemone tarnauja puikiai
Tiesiog tai yra pilkas nuobodus automobilis
Tiesiog "pilkas dyzelis". Kaip transporto priemone tikrai neblogas variantas. Bendra kokybe vidutiniska, patikumas neblogas, bet iki japonu dar toli... Geriausiai siam 77kw varikliui tiktu apibudinimas "kastratas". Nei ekonomiskas, nei traukia ir dar garsiai dirba. Kaip Opel'is tai gana patikimas. Remontai praktiskai einamieji, tik gal siek tiek dazniau, nei japonisku automobiliu. Detaliu pasirinkimas didelis. Ieskoti modelio galingesniu varikliu ir jokiu budu nesugalvoti chip'uoti.
Pilnas atsiliepimas...
Astra | 2015-03-28
Patikimas ir paprastas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigi eksplotacija, gausi vidaus įranga.
Ne pačios patogiausios sėdynės. Triukšmas važiuojant virš 120km/h
Automobilį pavyko nupirkti tikrai geros būklės. Važinėju jau 2 metus ir kol kas nieko rimto neteko remontuoti. Keičiau tik autopiloto daviklį prie sankabos ir laukia stabdžių kaladėlių keitimas. Važiuoklė labai paprasta ir nelabai ten yra kam gesti. Kaip tokios klasės automobiliui vidaus įranga tikrai nebloga. Klima, autopilotas, auto valytuvai, auto lempos, užsitemdantis veidrodėlis, laisvų rankų įranga ir t.t. Manau šis modelis be reikalo nuvertintas ir tikrai pigiai galima nupirkti gerą ir pakankamai komfortišką automobilį. Patikimas ir pakankamai galios. Nors nelabai taupus. Pigi eksplotacija Eksplotacijos kaštai labai maži, o nuvertėjimas didelis. Užtat galima pigiai nupirkti. Svarbiausia gauti nenumintą mašiną. Tada greičiausiai jos ir neteks pribaigti.
Pilnas atsiliepimas...
Astra h | 2015-01-18
geriausias kainos ir kokybės santykis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus remontas
nepatikimi generatoriai
Patikimas, nebrangus, kokybiškas problemų nekeliantis ir pasižymi gera trauka bei jautrumu itin maži Pirkti tikrai verta
Pilnas atsiliepimas...
Norėjau mašinos, bet nusipirkau Opelį | 2013-05-17
Opel astra 17cdti 74kw, hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas. Važiuoklė pigi, tinka Lietuvai.
Garso izoliacijas tarp salono ir variklio nerasta.
Surašysiu viską kas šauna į galvą taigi minties vientisumo čia bus mažai... Mašina kaip mašina. Išvaizdi gana. Jei kalbėtume apie sėdynes, tai joms labai trūksta šoninio prilaikymo posūkiuose.... na jos tokio prilaikymo išvis neturi (bent jau mano mašinoje jo nėr). Bet jos nėra nepatogios, tikrai ne tokios kietos kaip 5 golf, ir už 5 golf pasirodė man patogesnės, nors golfą mažai esu vairavęs tai daug lygint irgi negaliu... Lyginant Astra su Peugeot 307 sw(gal palyginimas nelabai geras, bet čia artimiausia panašios klasės mašina kuria esu daug vairavęs.) galima dėt Astrai tokį pliusą, kad važiuojant per sutrukinėjusį asfaltą Astra tyliau dunksi. Bet važiuojant lygiam kelyje Astra šiek tiek garsesnė už 307sw, tačiau ir minkštesnė, kas man pasirodė gana keista... Bet į posūkius Astra žymiai žymiai prasčiau suka nei Peugeot. Šioje vietoje važiuoklės minkštumas nepadeda. Beto greičiau įlėkus į posūkį atsiranda didžiulis nepasukamumas. Vasara dar baikis bet žiemą tas jos nenorėjimas sukt išvis išryškėja. SW nors atrodo kad didelis, bet jis vairuojasi kažkaip judriau, ir į posūkius galima įsipaišyt daug smagiau, na jo valdomumas tikrai geresnis, ir tikrai nėra tokio didelio nepasukamumo kaip pas Astra.... Lyginant su Peugeot valdomumu tai jis atrodo kaip prikaltas prie kelio (bet kietas). Aišku Astra ir nėra sport caras tai nėr perdaug ko norėt...Šiaip dabartiniais keliais su Astra važinėt mieste tyliau, nes Peugeot tas dunksėjimas tikrai knisa (dunksi net su 15‘ratais ir aukštom padangom).Beje kai užmoviau astrai 17coliu ratus su 50aukščio padangom viskas pas pasidare žymiai geriau. Nei per kieta nei perminkšta ir valdomumas kažkaip labiau jaučias. Žymiai gyvesnė paliko. Dabar man jau patinka mieste ją drožt. Toliau vairas pas astra sunkesnis nei pas sw,bet gerai tas, kad žymiai labiau jaučias kelias.Aišku gal kitiem tai nepatiks. Ir su astra greitis labiau jaučiasi. pas mane yra originali radija, bet nėra mygtukų ant vairo ir autopiloto rankenėlės, patikėkit jų trūksta tikrai jei mėgstat radiją nuolat minkyt. Bet juos už 200-300lt galima įsistatyt jei šrotuose netingėsit paieškot. Pas Astra negalima sakyt, kad tos plastmasės labai barškančios, bet pas mane atsiranda kažkoks džeržgimas keleivio pusėje ties durelėmis. Jis erzina... nesenai atsirado tai dar nespėjau išsiaiškinti kas barška, ko gero ties rankena kaip ir muzikos klausant... beje garsiai klausantis muzikos barška abiejų durų plastmasės, ties rankenom ir langų mygtukais. Ten ranką uždedi nustoja blerbt.Tačiau kai gerai pašąla tu traškesių atsiranda dar įvairesnių... Pas Peugeot nors atrodo kad kokybės mažiau žiūrint į sėdynes, bet jokių barškesių, kad ir kaip garsiai klausytum muzikos. Aišku nėra pas Astra labai daug ten tų garsų, bet kadangi jų negaliu pakęst tai labiai priekabiai tai vertinu, šiaip nėr labai barškalas... Tačiau posūkių rankenėlės tikrai tvirčiau padarytos nei pas Peugeot. Šviesos irgi man labiau patinka kaip junginėjasi pas Astra nei Peugeot. Tiesa, Astra yra gana aukšta, net už sw gal truputį aukštesnė. Na jei lygint Astra su su pirmu seat Leon 20vt tai ji išvis džipas, nes Leonas tai nu p z koks žemas... nelyginau Astra su leonu nes benzinas yra benzinas, o 132kw yra 132kw. Maniškė Astra dyzelis, taigi apie garsą nuo variklio nieko net nesakau... Maniškės variklis 1,7cdti 74kw (isuzu). Pirkau su variklio defektu(keičiau stūmoklį, nes pasėdęs buvo jo sijonas. kogero buvo perkaitintas variklis be antifrizo, nes sutvarkius pasimatė, kad dingsta skystis dėl nesandarios sistemos). Kai pirkau tai užkūrus girdėjosi kalenimas, bet dūmo nebuvo jokio... Rida buvo beveik 200k. Beje prie tokios ridos salonas po cheminio valymo atrodo kaip naujas. Labai juokingai atrodo Astros turguje, kur rašo, kad pravažiavusios 120k, o salonas gatavai suplyšęs... Beje kai pirokm sakė „ne serviso knygų tai nedavė...“. Vėliau viską suradom bagažinei po ratu . Visi štampai knygelės ir tt., diržai , vandens pompa guoliai buvo neperseniausiai keisti pagal knygą pasirodė. Gerai kad nesugalvojau dar kart naujų sudėt, atrodė naujai tai nusprendėm dar 50k nekeist.(knygučių dar radę nebuvom(beje Astra vieno savininko)). O antifrizas dinginėjo per vandens pompą. Tai ją vėliau teko vistiek į naują keist. Matomai ir užsienyje kiniškų dalių atveža=D Taigi grįžtam prie variklio. Lyginant su Peugeot dyzeliu jis birbia daug aštriau spaudžiant gazą, ir šiaip toks grubesnis jo darbas (beje salone jis ir birbia kur kas garsiau nei 307, 2hdi, Hdi tikrai minkštesnis). Tačiau vat kaip iš 74kw tai traukos tikrai nemažai. Ir jos pilnai pakanka. Beje ir kuro ryja tikrai labai nedaug. Vilniuje apie 7 litrus (plius minus puslitris) (čia realiai, o ne pagal kompą, pradžioj lb nustebino tokie parodymai), ir nevengiant paspaust gazo, čia tikrai tiek suryja ne pensininko rėžimu, jei nesiardytum tai manau ir iki 6-6,5 litru gali būt. Nors įmanoma ir 8 padaryt, tik reikės tam jau stengtis... užmiestyje jei važiuosite 90km/h tai tikrai suryja iki 4,5-5litro. Bet neturiu aš kantrybės taip važiuot, paeksperimentavau kokios sąnaudos ir užteks, todėl pas mane būna apie 5,5 (kiek ryja prie skirtingo greičio nebandžiau, čia tas 5,5 litro tai visaip važiuojant ir 100 ir 140). Apie variklio patikimumą dar nelabai ką galiu pasakyt, nes tik 15k prasukta dar. Pokolkas na laiko jis. Beje filtrai opeliui nebrangūs, kuro filtras keičiasi ne visas o tik elementas, tai jo kaina turguj 12lt. Aišku jei norit mandresnio mokėsit 20lt ir >, na bet tikrai ne šimtais. Bet labiausiai už pi s.a.n.tis opelio dalykas yra tas, kad žiemą variklis juodai nešyla, su Peugeot geriau net nelygint, paspaudi ten auto ir tuoj langus nupučia, o pas opeli tai va jetum vajotum kol sušyla... na jei koks -5 tai dar nieko, bet jei -15 tai p.z.dc... Gerai kad bent vasara kondiške gerai šaldo. Jei trumpai apie opelio važiuokle tai ten ji gėris. Paprasta kaip trys kapeikos, pamiršt ją galit nes remontas jos ne milijonus kainuos. Ir šiaip opelio važiuoklės remontas kiek žiūrėjau labai pigus. Eksplotacija elgeta nepadarys. Kadangi pirkau su defektu tai nupirkau ją žymiai pigiau. Todėl dabar pardavus atgaučiau kogero gal net daugiau piginų nes neužmušta ta mašina atrodo. Šiaip opeliai pas mus greit pinga. Kad nėr čia ko patart. Žiūrėkit ką perkat ir tiek. Sako geriau su 1,9 dyzeliniu varikliu, bet jei matai kad visi hečbekai su tokiu varikliu arba lavonėliai arba kainą kosminę turi tai gal ir 1,7 nieko m? Gal dabar ir 1,9 nupigo. Beje teko su 1,9 88kw universalu važiuot tai ryja 1l daugiau, dirbo dar garsiau variklis, o traukos skirtumas na gal ten lavonas tas 1,9 buvo nes skirtumo didelio nepajutau mieste. bet Liaudis kalba kad 110kw 1.9 labai smagūs.
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2013-05-06
Astra 2006 universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
garso izoliacija, vairo mechanizmas, stabdžiai, bagažinė
mažas degalų bakas, meluojantis kompiuteris, svirtelės be fiksacijos, nėra dėtuvių smulkmenoms, puodukams ir pan.
Astra, 2006metų, mechaninė 6 pavarų dėžė, klimato kontrolė, kruiz kontrolė. Universalas, todėl komplektacija kukli, nėra net galinių durų stiklų elektrinių pakėlėjų, o įmontuota navigacija ir telefono instaliacija vargu ar greit pasinaudosiu, nes reikia navigacijos disko ir telefono adapterio. Pirkimo momentu odometras rodė 174000km, norisi tikėti, kad panašu į teisybę, nes kitų apžiūrinėtų automobilių su panašia rida salonai, vairai, pedaliai tikrai atrodė labiau nutrinti, varikliai labiau apšepę. Jeigu pardavėjas būtų nepagailėjęs pinigų salono išvalymui, būtų visai nieko. Surinkimo kokybė ir medžiagos šiaip sau, mano prieš tai turėtoje gerokai senesnėje Renault Laguna šie dalykai bent laipteliu aukščiau. Garso izoliacija pusėtina, labiausiai girdisi padangų keliamas triukšmas. Atvaryta iš Vokietijos, vokietis pasitaikė ne iš tvarkingųjų, serviso knygelėje pogarantiniu laikotarpiu surašyti tik alyvos keitimai. 19DTL, 1,910litro, 74kW (100AG). Euro 4 (kietųjų dalelių filtras). Labai ilgos pavaros. Prie 2000aps/min greitis 6 pavara apie 106km/val. Mieste net 5 pavarą tenka įjungti retai. Kietas akseleratoriaus pedalis irgi neskatina aktyvaus važiavimo. Pasijutau, lyg persėdęs į dyzelinę Astrą iš 2 litrų benzininės Lagunos, būčiau pasenęs kokiais 10 metų... Realios degalų sąnaudos vidutiniškai 5,9litro/100km - tiek, kiek ir deklaruoja gamintojas, bet dar nebuvo žiemos, kuri tikrai pridės kokį litrą, o aš pats kol kas važiuoju švelniai - bandomuoju ręžimu. Borto kompiuteris rodo gerokai mažesnes sąnaudas (mažesnes apie 0,5..0,6litro/100km), be to, nuvažiavus 100km, odometras prisuka 103km, nors padangos naujos ir tinkamo dydžio (atitinkamai - dar apie 0,15litro/100km paklaida). Užmietyje pavyko pasiekti 4,3litro/100km sąnaudas pagal kompiuterį, reiškia realiai - apie 5litrai/100km. Ekonomiškai važiuoti moku, todėl pasakojimais, kad kažkam užtenka užmietyje 4litrų/100km niekaip nepatikėsiu. Taigi šis automobilis - tikrai ne ekonomiškumo etalonas. Iš karto teko pakeisti stabdžių diskus ir trinkeles, perrinkti vieną suportą, pakeisti priekinių stabilizatorių traukutes, užpildyti kondicionierių šaldymo agentu. Pats kaltas - daugiau žiūrėjau į pardavėją, nei į automobilį, užkalbinėjom vienas kitam dantis, o pats, nusiteikęs, kad turguje turi kažkiek apsigauti, atsipalaidavau. Prašoviau šiek tiek per daug, bet ką čia bepadarysi. Norisi tikėti, kad užteks kantrybės man ir patikimumo automobiliui bent kokiems 4 metams.
Pilnas atsiliepimas...
RIP SAAB | 2013-04-10
ASTRA 2008 1,6 easytronic
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
praktiskas ir komfortiskas
nykus interjeras
vienu metu vazinejau ir Skoda Octavia ir Opel Astra - kaip bebutu keista - paprastute astra yra zymiai komfortiskesnis ir malonesnis auto nei Skoda. Nuo skodos kietumo ir nepatogiu sedyniu iki siol purto ja pamacius. 1,6 geras paprastas ir gana taupus varikliukas, niekada neturejes jokiu bedu. astra prisimenu su nostalgija, jei reikia mazo automobiliuko - geras pasirinkimas susirasti nedauzta ir geriau pakomplektuota auto
Pilnas atsiliepimas...
Mačo | 2013-03-01
Opel Astra H- puikus jaunimo automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso izolecija, ekonomiškumas, išvaizdus.
Dar neatradau :)
Turiu Opel Astra H 59kw 2005 08m. Pirkau Kauno turguje, nupirkau geros būklės todėl dar niekas nesugedo, skirtingai nei kitiems rašantiems. Automobilis šiuo metu pravažiavęs 130 tūkstančių, rida pilnai atitinka automobilio būklę. Malonu vairuoti, labai gera garso izolecija, esu įsidėjas žemų dažnių garsekalbį, tad tik uždarius dureles ar bagažinę, žymiai nutyla garsas. Važiuoklė man pradėjo bildėti pravažiavus 10k prastais keliais, bet nėra ko stebėtis nieko nėra amžino. Pakankamai greitas mašiniukas, užmiestyje traukos galbūt ir mažoka, bet mieste pilnos akys, jeigu gerai pamenu rašoma, jog šis varikliukas 1.7cdti 59kw 100km/h- 15s, tačiau man pavyko 100km/h- 12s :) Pakankamai ekonomiškas, važinėjant užmiestyje gaunasi 5/6 L kuro. Bet jeigu greičio pedalą ilgiau palaikai nuspaudęs iki dugno, kaip mat pamatai kaip krenta kuro rodyklė, kadangi mažas kuro bakas. 1.7 59kw Dirba tyliai, traukos pakanka, daugelio giriamas variklis pagamintas ISUZU.
Pilnas atsiliepimas...
Juozas | 2013-02-18
Astra 2008 universalas 1.3 cdti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro tik iki 5 litru
Nepastebejau
Labai puikus automobilis Geras variklis, sanaudos 4,2 trasoje vaziuojant 90 km/h Detales nera labai brangios, kaip ir visi auto devisi Tikrinti servise
Pilnas atsiliepimas...
Valerij | 2013-02-06
Astra Astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daugiau tinka moterims, nes mažas manevringas
Visada kažkas genda
Astra 2004 1.7 dizel checbekas Dizeliukas dirba tyliai, kad butu labai taupus nepasakyciau 6-7 vidurkis Tik isigijus islindo visos ligos, bakelis, slangeliai prie turbinos, velėnos daviklis, generatorius, viska suberejo per men. Atrodo labai nepatikimas auto Nebent kaina bus verta dėmesio kad liktu remontams
Pilnas atsiliepimas...
Opel | 2012-10-09
Astra 2007
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Garso izoliacija, placiai atsiveriancios galines dureles
mazas manevringumas parkuojant
Pirmieji ispudziai vaziuojant, puoki vaziuokle labai puikiai reaguoja i kelio nelygumus, stabiliai laikosi ant posukiu, vairavimo paklusnumas silpnokas. Dar vienas svarbus teigiamas bruozas garso izoliacija vaziuojant tikrai stebina, sumazina triuksta puikiai. Labai patiko, placiai atsidarancios galines dureles, pro jas ikisite bet kokius daiktus. Is neigiamu savybiu sakyciau, mazas manevringumas parkuojant auto. Seimos automobilis turintiems vaiku. vietos pakankamai gale ir bagazineje. 1.4 benzinas, puikiai dirba varikliukas, problemu dar neturejau .
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt