Markės
1111 iš 1626
Opel Astra 2009 - 2015
Opel Astra, 2009 - 2015
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.219% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Nedinamiški varikliai
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas"
Naujos kartos Astra gaminama ant Delta II platformos ir yra labai panaši į didesnįjį jau pripažintą savo brolį - Opel Insignia. Opel Astra iš Insignia modelio perėmė ne tik kai kuriuos išvaizdos bruožus, bet ir savo klasės automobiliams neįprastas komforto ir saugos savybes. Tarp jų – visiškai nauja mechatroninė važiuoklė, kurioje apjungtos mechaninės ir elektroninės funkcijos, pažangi šviesų sistema, kelio ženklus atpažįstanti vaizdo kamera bei itin ergonomiškos sėdynės. Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas. Tačiau automobilis atrodo labai įprastai, neturi išskirtinių stiliaus savybių ir gali būti sumaišytas su daugeliu kitų šios klasės atstovų, kitaip nei tarkim VW Golf, kurio nesumaišysi su jokiu kitu. Ką mes randame automobilio viduje? Puikiai suderintas prietaisų skydelio ir automobilio kėbulo dizainas, visur dominuoja drąsios linijos, įdomus salono apšvietimas, centrinėje konsolėje į akis krenta daugybė mygtukų. Bendrai dizaino sprendimai jau yra matyti Cadillac modeliuose, be to galbūt Astra neturi tokio aiškaus prietaisų išdėstymo kaip Golf modelis, tačiau čia jaučiamas išties puikus dizainerių darbas ir kokybė, kuri būdinga aukštesnės klasės automobiliams. Gale sėdintys turi pakankamai erdvės, o 370 litrų bagažinė erdvesnė už Golf, tačiau kiek mažesnė nei Ford Focus. Gaila, kad galinių sėdynių negalima sulankstyti gaunant lygų paviršių. Tačiau projektuotojai daug dėmesio skyrė vairuotojo pozicijai - dėka lankstaus vairo, bei sėdynių reguliavimo tikrai nesunku surasti sau patogią poziciją. Komfortas yra stiprioji Opel Astra pusė - automobilis važiuoja išties tyliai, švelniai, pakaba labai elastinga. Šioje srityje Astra vėl netelpa savo klasės rėmuose. Tačiau automobilis nusileidžia pagrindiniams konkurentams sao aštrumu, vairavimo pojūčiais - Astra nemėgsta būti pernelyg spaudžiama posūkiuose. Gamintojų teigimu, benzinių motorų gama bus sudaryta iš keturių 1,4 l ir 1,6 l variklių, kurių galia svyruos nuo 100 AG iki 180 AG. Įdomus yra 1,8 l agregatą pakeičiantis 1,4 l motoras su turbina pasiekiantis 140 AG, bei pasižymintis puikiais kuro ekonomijos rodikliais. Tačiau kelyje šis variklis neatrodo dinamiškesnis nei analogiškas VW Golf 1.4 litro 120 AG variklis su turbina. Turbodyzelinių CDTI variklių gama taip pat bus sudaryta iš keturių motorų – nuo 1,3 litro 95 AG iki 2,0 litrų 160 AG agregato. Žadama ir speciali „ecoFLEX” versija su itin mažu kuro suvartojimu bei anglies dvideginio emisijomis. Naujasis Opel Astra su penkerių durų kėbulu Europos automobilių prekybos salonus pasieks 2010 metų viduryje, o 2011 metais tikimasi ir GTC kupė bei universalo kėbulų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra pelnė trečiają vietą.

Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
2020-07-01
Geras kainos ir kokybės santykis, bet turi niuansų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, erdvi bagažinė, smagus riedėt užmiesčio keliais
Neekonomiškas mieste, triukšmingas
Pirkom kaip šeimyninį automobilį su didele bagažine (universalą) - tai šitą lūkestį pateisina, nedaug net ir universalų turi tiek vietos. Kaip jau čia buvo rašyta, kadangi paveldėjo daug iš Insignios, tai komforto galimybės tikrai didelės (tik reikia žiūrėti kokią komplektaciją perki), nežinau kitos mašinos už tokią kainą su tokiom komplektacijom (mūsų beveik maksimali - nėra tik sėdynių aušinimo). Plente važiuoja ekonomiškai, miestui 2.0 CDTI 120kW neskirtas, bet traukia tikrai smagiai kaip ekonominės klasės mašinai. Turi savo ligų ir niuansų. Daug dyzelinių variklių šalti dirba labai triukšmingai - pašilę "apsiramina". O ir bendrai variklio darbo garsas labai suoptimizuotas tik tam tikrom apsukom - važiuojant užmiesčio keliu, beveik nesigirdi jos, o vat mieste nuo šviesoforo pajudant atrodo, kad su traktorium išvažiavai. Teko daryti variklio kapitalinį - dėl to, kad šituose varikliuose kažkurioj vietoj tepalo padavimui vietoj anksčiau naudoto vamzdelio dabar padarė guminę žarnelę, kuri per 3-5 metus susidėvi ir pradeda praleisti orą į vidų, dėl ko būna kad šaltą (t.y. ypač žiemą) variklį užvedus, kol tepalas nepašilęs ir tirštesnis, nesusidaro reikiamas vakuumas ir ne iš karto variklis gauna tepalą. Žinant apie šitą dalyką iš anksto, galima pasikeisti iš karto ir nebebus bėdos. Sakė Opel servisas, kad ir Insignios šitos laidos irgi tuo pačiu serga. Visos kitos eksploatacinės išlaidos tokios pat kaip ir visų kitų mašinų - tepalai, filtrai, stabdžių kaladėlės - kainos nesikandžioja. Gal tik persėdus iš benzino pirmą kartą būna šokas, kiek litrų tepalo telpa šitam variklyje. Niekada nepavedė vidury kelio, kompiuteris praneša apie visus reikiamus apsilankymus servise. - Atidžiai rinktis komplektaciją - gera komplektacija kainuoja ne tiek daug brangiau, o komfortas visai kito lygio - Pasikonsultuoti su Opel servisu dėl žinomų "ligų" - nuo daugelio jų galima "pasiskiepyti" ir "nesirgti" - Nepamiršti, kad tai vis dėlto ekonominės klasės modelis, todėl atitinkamai kainuoja, bet atitinkami ir lūkesčiai turėtų būti
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-09
opel astra 2017 1.4ltr automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
visi
Vis dar iki dabar Yra tik du Opeliai -Opel remont ir Opel Caput tarska barska Yra tik du Opeliai -Opel remont ir Opel Caput
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2018-09-27
Opel astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pakankamai vietos, stabili ant kelio,nedideles kurosanaudos
Gamintojas ant visko taupe
Pigiai pagaminta biudzetine masina taupyta ant visko, masina 2014 galo, langai tikpriekyje elektriniai, gale sukami su rank,kaip pas zyguli,plastikas naudotas viduje tas pats kai pigiu kinietisku radiju.Priekyje daug visokiu mygtuku kaikurie ten tikdel grozio, net neisiaiskinau ka ten kai kurie reiskia.(kazkaip neaiskiai jie ten funkcionuoja) .Metalas plonas barska kai skardine. Pliusu sitoj masinoj nedaug: manevringa atrodo nedidele, bet vietos viduj pakanka ypac priekyje,ned 2 metru zmogus gali patogiai atsisest, normaliai laiko kelia. Siap masina puse bedos vazinet galima, gana nebloga vaziokle. 1.4 Turbo sakoma pats blogiausiais variantas koks gali bebut, genda variklis iseina ziedai saibom, turbina ir greiciu deze nelaiko.Pas mane viskas ok , bet gali visko but cia juk opelis ir dar sportinis :) 1.4T vaziuoja normaliai, bet geriau nespausti,kad neisitaskytu variklis. Nuvertejimas didelis Patarciau imt 1.4 be turbinos ten sako nera problemu su ziedasi ir su greiciu deze arba sena atmosferini 1.6 benza. Jei gausit neuzdrozta turetu but normaliai. Rekomenduoju tik 1.6 arba 1.4 varikli ir tai tik kaip kasdiene darbine masina
Pilnas atsiliepimas...
laimis | 2014-04-17
astra j 1,7 130 start stop
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizda
nezinau
viskas kaip ir gerai butu tik gale vietos galetu but daugiau gan ekonomiskas ,,,
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum   
  Dideli   Omega   
  Kupė  Calibra    
  Tigra Tigra  
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara  
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera   
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva  
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaroVivaro
   Movano
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt