Markės
1328 iš 1917
Opel Astra, (J) 2009 - 2015
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.69% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Nedinamiški varikliai
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas"
Šios kartos Opel Astra buvo gaminama ant Delta II platformos ir yra labai panaši į didesnįjį jau pripažintą savo brolį Opel Insignia. Opel Astra iš Insignia modelio perėmė ne tik kai kuriuos išvaizdos bruožus, bet ir savo klasės automobiliams neįprastas komforto ir saugos savybes. Tarp jų – visiškai nauja važiuoklė, kurioje apjungtos mechaninės ir elektroninės funkcijos, pažangi šviesų sistema, kelio ženklus atpažįstanti vaizdo kamera bei itin ergonomiškos sėdynės. Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas. Tačiau automobilis atrodo labai įprastai, neturi išskirtinių stiliaus savybių ir gali būti sumaišytas su daugeliu kitų šios klasės atstovų, priešingai nei tarkim VW Golf kurio nesumaišysi su jokiu kitu. Automobilio viduje matome puikiai suderintą prietaisų skydelį su automobilio kėbulo dizainu. Visur dominuoja drąsios linijos, įdomus salono apšvietimas, tik centrinėje konsolėje į akis krenta daugybė mygtukų. Panašūs dizaino sprendimai jau yra matyti Cadillac modeliuose. Ir nors Astra neturi tokio aiškaus prietaisų išdėstymo kaip Golf modelis, tačiau čia jaučiamas išties puikus dizainerių darbas ir kokybė, kuri būdinga aukštesnės klasės automobiliams. Gale sėdintys turi pakankamai erdvės, o 370 litrų bagažinė erdvesnė už Golf, tačiau kiek mažesnė nei Ford Focus. Gaila, kad galinių sėdynių negalima sulankstyti gaunant lygų paviršių. Tačiau projektuotojai daug dėmesio skyrė vairuotojo pozicijai - dėka lanksčiai reguliuojamo vairo bei sėdynių nesunku surasti sau patogią poziciją. Komfortas yra stiprioji Opel Astra pusė - automobilis važiuoja išties tyliai, švelniai, pakaba labai elastinga. Šioje srityje Astra vėlgi netelpa savo klasės rėmuose. Tačiau automobilis nusileidžia pagrindiniams konkurentams valdymo aštrumu, vairavimo pojūčiais - Astra nemėgsta būti pernelyg spaudžiama posūkiuose. Benzininių motorų gama sudaryta iš keturių 1,4 L ir 1,6 L variklių, kurių galia svyruoja nuo 100 AG iki 180 AG. Įdomus yra 1,8 L agregatą pakeičiantis 1,4 L motoras su turbina pasiekiantis 140 AG, bei pasižymintis puikiais kuro ekonomijos rodikliais. Tačiau kelyje šis variklis neatrodo dinamiškesnis nei analogiškas VW Golf 1.4 litro 120 AG variklis su turbina. Turbodyzelinių CDTI variklių gama taip pat sudaryta iš keturių motorų – nuo 1,3 litro 95 AG iki 2,0 litrų 160 AG agregato. Buvo gaminama ir „ecoFLEX” versija su itin mažu kuro suvartojimu bei anglies dvideginio emisijomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra pelnė trečiają vietą.

Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu:


2020-07-01
Geras kainos ir kokybės santykis, bet turi niuansų
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortiškas, erdvi bagažinė, smagus riedėt užmiesčio keliais
Neekonomiškas mieste, triukšmingas
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,4
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,7
Bendras automobilio aprašas
Pirkom kaip šeimyninį automobilį su didele bagažine (universalą) - tai šitą lūkestį pateisina, nedaug net ir universalų turi tiek vietos. Kaip jau čia buvo rašyta, kadangi paveldėjo daug iš Insignios, tai komforto galimybės tikrai didelės (tik reikia žiūrėti kokią komplektaciją perki), nežinau kitos mašinos už tokią kainą su tokiom komplektacijom (mūsų beveik maksimali - nėra tik sėdynių aušinimo). Plente važiuoja ekonomiškai, miestui 2.0 CDTI 120kW neskirtas, bet traukia tikrai smagiai kaip ekonominės klasės mašinai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Turi savo ligų ir niuansų. Daug dyzelinių variklių šalti dirba labai triukšmingai - pašilę "apsiramina". O ir bendrai variklio darbo garsas labai suoptimizuotas tik tam tikrom apsukom - važiuojant užmiesčio keliu, beveik nesigirdi jos, o vat mieste nuo šviesoforo pajudant atrodo, kad su traktorium išvažiavai. Teko daryti variklio kapitalinį - dėl to, kad šituose varikliuose kažkurioj vietoj tepalo padavimui vietoj anksčiau naudoto vamzdelio dabar padarė guminę žarnelę, kuri per 3-5 metus susidėvi ir pradeda praleisti orą į vidų, dėl ko būna kad šaltą (t.y. ypač žiemą) variklį užvedus, kol tepalas nepašilęs ir tirštesnis, nesusidaro reikiamas vakuumas ir ne iš karto variklis gauna tepalą. Žinant apie šitą dalyką iš anksto, galima pasikeisti iš karto ir nebebus bėdos. Sakė Opel servisas, kad ir Insignios šitos laidos irgi tuo pačiu serga. Visos kitos eksploatacinės išlaidos tokios pat kaip ir visų kitų mašinų - tepalai, filtrai, stabdžių kaladėlės - kainos nesikandžioja. Gal tik persėdus iš benzino pirmą kartą būna šokas, kiek litrų tepalo telpa šitam variklyje. Niekada nepavedė vidury kelio, kompiuteris praneša apie visus reikiamus apsilankymus servise.
Patarimai perkančiajam
- Atidžiai rinktis komplektaciją - gera komplektacija kainuoja ne tiek daug brangiau, o komfortas visai kito lygio - Pasikonsultuoti su Opel servisu dėl žinomų "ligų" - nuo daugelio jų galima "pasiskiepyti" ir "nesirgti" - Nepamiršti, kad tai vis dėlto ekonominės klasės modelis, todėl atitinkamai kainuoja, bet atitinkami ir lūkesčiai turėtų būti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt