Markės
1325 iš 1912
Opel Astra, (J) 2009 - 2015
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.69% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Nedinamiški varikliai
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas"
Šios kartos Opel Astra buvo gaminama ant Delta II platformos ir yra labai panaši į didesnįjį jau pripažintą savo brolį Opel Insignia. Opel Astra iš Insignia modelio perėmė ne tik kai kuriuos išvaizdos bruožus, bet ir savo klasės automobiliams neįprastas komforto ir saugos savybes. Tarp jų – visiškai nauja važiuoklė, kurioje apjungtos mechaninės ir elektroninės funkcijos, pažangi šviesų sistema, kelio ženklus atpažįstanti vaizdo kamera bei itin ergonomiškos sėdynės. Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas. Tačiau automobilis atrodo labai įprastai, neturi išskirtinių stiliaus savybių ir gali būti sumaišytas su daugeliu kitų šios klasės atstovų, priešingai nei tarkim VW Golf kurio nesumaišysi su jokiu kitu. Automobilio viduje matome puikiai suderintą prietaisų skydelį su automobilio kėbulo dizainu. Visur dominuoja drąsios linijos, įdomus salono apšvietimas, tik centrinėje konsolėje į akis krenta daugybė mygtukų. Panašūs dizaino sprendimai jau yra matyti Cadillac modeliuose. Ir nors Astra neturi tokio aiškaus prietaisų išdėstymo kaip Golf modelis, tačiau čia jaučiamas išties puikus dizainerių darbas ir kokybė, kuri būdinga aukštesnės klasės automobiliams. Gale sėdintys turi pakankamai erdvės, o 370 litrų bagažinė erdvesnė už Golf, tačiau kiek mažesnė nei Ford Focus. Gaila, kad galinių sėdynių negalima sulankstyti gaunant lygų paviršių. Tačiau projektuotojai daug dėmesio skyrė vairuotojo pozicijai - dėka lanksčiai reguliuojamo vairo bei sėdynių nesunku surasti sau patogią poziciją. Komfortas yra stiprioji Opel Astra pusė - automobilis važiuoja išties tyliai, švelniai, pakaba labai elastinga. Šioje srityje Astra vėlgi netelpa savo klasės rėmuose. Tačiau automobilis nusileidžia pagrindiniams konkurentams valdymo aštrumu, vairavimo pojūčiais - Astra nemėgsta būti pernelyg spaudžiama posūkiuose. Benzininių motorų gama sudaryta iš keturių 1,4 L ir 1,6 L variklių, kurių galia svyruoja nuo 100 AG iki 180 AG. Įdomus yra 1,8 L agregatą pakeičiantis 1,4 L motoras su turbina pasiekiantis 140 AG, bei pasižymintis puikiais kuro ekonomijos rodikliais. Tačiau kelyje šis variklis neatrodo dinamiškesnis nei analogiškas VW Golf 1.4 litro 120 AG variklis su turbina. Turbodyzelinių CDTI variklių gama taip pat sudaryta iš keturių motorų – nuo 1,3 litro 95 AG iki 2,0 litrų 160 AG agregato. Buvo gaminama ir „ecoFLEX” versija su itin mažu kuro suvartojimu bei anglies dvideginio emisijomis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra pelnė trečiają vietą.

Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu:



2014-03-03

Ekstremalas „Opel Astra OPC EXTREME” su 300 AG

Ekstremalas „Opel Astra OPC EXTREME” su 300 AG
Naujasis „Opel Astra OPC EXTREME”, yra tikrai ekstremalus, modelis sukurtas iššūkių pilnoje Niurnburgringo „Nordschleife“ lenktynių trasoje, turi galingą 2,0 l variklį su turbina, išvystantį net 300 AG, ir pagrindinius „Opel Astra OPC Cup“ lenktyninio automobilio komponentus. „Astra OPC EXTREME” sukurtas šios lenktyninės versijos pagrindu ir tikrąsias lenktynių technologijas leis pajusti važiuojant įprastais keliais. Jei publikos reakcija bus tokia, kokios ir tikėtasi, EXTREME modelis taps ribotos serijos legaliai gatvėse skriejančiu sportiniu automobiliu. 300 AG slėpsis po anglies pluošto variklio gaubtu. 2,0 l variklis su turbina ir tiesiogine degalų įpurškimo bei kintamo darbo vožtuvų sistemomis – vienas galingiausių „Opel“ sukurtų keturių cilindrų variklių. Aliuminio konstrukcijos variklis montuojamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, kuri galią perduoda per riboto praslydimo diferencialą. Šis lenktynėse patikrintas variklis OPC EXTREME modelyje bus tikrai greitas, nes dėl lengvų ir itin tvirtų anglies pluošto dalių automobilis yra 100 kg lengvesnis nei įprastas „Astra OPC“.

Anglies pluoštas plačiai naudojamas F–1 lenktynėse siekiant sumažinti automobilių svorį; jis naudojamas ir EXTREME konstrukcijoje. Iš šios itin tvirtos ir lengvos medžiagos pagamintas aerodinamiškai optimizuotas galinis oro aptakas, difuzorius, priekinis oro aptakas, variklio gaubtas, skersinės pakabos svirtys, ratlankiai, galinių ratų arkų ventiliacijos angos ir stogas. Anglies pluošto ratlankiai net 20 kg lengvesni už aliuminio lydinio.
 


Visa tai gerokai sumažina kėbulo ir važiuoklės svorį, suteikia džiaugsmo inžinieriams, o vairuotojams – dar daugiau vairavimo malonumo. Anglies pluošto automobilio stogas lengvas it plunksna – vos 2,6 kg, palyginti su plieniniu, kuris sveria 9,3 kg. Toks stogas leidžia gerokai sumažinti „Astra EXTREME“ svorio centrą. Automobilio sparnai pagaminti iš aliuminio ir sveria vos po 800 g, palyginti su 2,2 kg sveriančiais plieniniais.

Mažesnis svoris svarbiausiose vietose smarkiai pagerina automobilio valdymą, vikrumą trasoje ir, žinoma, gerina galios ir svorio santykį. To rezultatas – gatvėms tinkamas EXTREME greitus posūkius įveikia taip lengvai ir greitai kaip ir lenktyninis jo brolis Niurburgringo ilgų nuotolių čempionate (VLN). „Opel“ versijai EXTREME suteikė ir stulbinamo veiksmingumo stabdžius, atitinkančius galingą automobilio variklį. Tai šešių stūmoklių „Brembo“ stabdžių sistema su 370 mm skersmens priekiniais stabdžių diskais, pasiskolintais iš lenktyninės versijos. Itin sportiškos 245/35 19 colių padangos, sukurtos specialiai EXTREME, taip pat yra svarbios ir užtikrina beveik tokį pat sukibimą kaip ir lenktyninio automobilio padangos. Be to, automobilio pakaba (stabilizatoriai ir amortizatoriai) yra reguliuojama visai kaip žiedinių lenktynių automobiliuose.

Efektyvumo be kompromisų siekiama ir EXTREME interjere: galinės automobilio sėdynės išmontuotos, viduje sumontuoti saugos lankai. Vairuotojas ir šturmanas sėdės patogiose specialiai šiam automobiliui sukurtose „Recaro“ sportinėse sėdynėse su šešiataškiais „Schroth“ saugos diržais. „Astra OPC EXTREME“ ekipažas ne tik sėdi automobilyje – jie tampa šio automobilio dalimi. Vairuotojas mėgausis itin patogiu ir tvirtu anglies pluošto vairu, aptrauktu versta oda, padailintu geltonomis dekoratyvinėmis siūlėmis. Pagrindinė „Opel Motorsport“ spalva dominuoja daugelyje „Astra OPC EXTREME“ modelio detalių, pavyzdžiui, specialiai šiam automobiliui sukurtame logotipe, kurį galima rasti ant slenksčių ir ant priekinio oro aptako.
 


Tinkama spalva, „Astra GTC“ kontūrai – „OPC EXTREME“ pagaminta šio modelio pagrindu – idealiai atspindi skulptūrišką „Opel“ modelių dizainą. Švelnios formos ir tikslūs akcentai susilieja į dramatines proporcijas. „Astra OPC EXTREME“ daugiasluoksniai dažai derinami su aukštos kokybės lipdukais ir suteikia erdvinio vaizdo efektą, dar labiau pabrėžia skulptūriškas automobilio formas, atletiškas linijas ir proporcijas.

„Naujuoju „Astra OPC EXTREME“ mes parodysime tikrą vairavimo džiaugsmą! Šis studijinis modelis tikrai įspūdingas, todėl vairavimo entuziastai įvertins efektingą jo išvaizdą. Puikus interjeras atkartoja įprastą „Opel“ – įdomus, tiksliai surinktas ir pasižymintis vokiška kokybe. EXTREME yra mūsų „Astra“ modelių gamos viršūnėje ir turi visus sportiniam automobiliui būtinus atributus“, – sako „Opel“ vykdomasis direktorius dr. Karlas Thomas Neumannas.
 


Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt