Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Komfortiškas kelyje
- Erdvus interjeras ir bagažinė
TRŪKUMAI
- Neišsiskiriantys varikliai
- Neinformatyvus vairas
Puikaus dizaino Opel Insignia yra vidutinės klasės automobilis 2008 metais pakeitęs garsųjį Opel Vectra modelį. Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema. Insignia išlaikė lygiai tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip ir Vectra, tačiau gali pasiūlyti šiek tiek daugiau vietos viduje. Galingiausias variklis yra benzininis 2.8 L V6 turbo turintis 260 AG (191 kW) galią. Automobilis buvo išties gaivus vėjas Opel gamoje, kuris ne tik išlaikė, bet ir viršijo Vectra modelio sėkmę. Ne veltui Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema.
Koncepcinis modelis atrodė taip:
Galingiausia OPC versija:
Visais ratais varoma Country Tourer versija:
Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Koncepcinis modelis atrodė taip:
Galingiausia OPC versija:
Visais ratais varoma Country Tourer versija:
Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Patalpino: Marius | 2017-01-17 |
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO 96 kW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Išvaizdus, patikimas, komfortas ir didelė erdvė salone.
Kaip universalas, nėra labai talpus pažiūrėjus iš išorės. Bet kaip vokiečiai pasakė, tai nėra Universalas, o Tourer tipo automobilis, susidėti senukam golfo lazdas ir kt.
|
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis parvarytas iš Vokietijos, pirktas 2015-04-01 su 179,668 rida. Pravažiavus 20'000 km. lūžo alkūninis velenas. Visoms Insignia pasiekus ~200'000 km. pasitaiko ta pati problema, su tepalo pompos vamzdeliu. Per kurį yra paduodamas tepalas iš karterio. Vamzdelis nuo karšio išlinko ir variklis negaudavo tepalo, nebuvo sutepimo lūžo alkūnė - darytas kapitalinis variklio remontas. Po remonto 1,5m. jokių bėdų iš variklio skyriaus. Apskirtai nuo automobilio įsigijimo buvo susidurta tik su viena problema (paminėjau ankščiau). Važiuoklė Flex-Ride'as tikrai naudingas dalykas, ypač važiuojant ilgesnėse kelionėse tiesiog plauki keliu. |
Variklis |
Problemos su tepalo pompa. Jeigu variklis prižiūrimas tinkamai tikrai ilgai tarnaus. T.y. laiku keičiami tepalai (~10'000km). 96 kW universalui?? Kelionėse užtenka, mieste pasidraskymui - nelabai. Lengvai ir saugiai čipuojamas iki 118 kW. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kapitalinis variklio remontas - 2200 €, kitų bėdų kol kas nėra. Eksploatacija - tepalai, padangos, stabdžių kaladėles neskaičiuoju. |
Patarimai perkančiajam |
Nėra. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 40)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Insignia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis