Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Komfortiškas kelyje
- Erdvus interjeras ir bagažinė
TRŪKUMAI
- Neišsiskiriantys varikliai
- Neinformatyvus vairas
Puikaus dizaino Opel Insignia yra vidutinės klasės automobilis 2008 metais pakeitęs garsųjį Opel Vectra modelį. Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema. Insignia išlaikė lygiai tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip ir Vectra, tačiau gali pasiūlyti šiek tiek daugiau vietos viduje. Galingiausias variklis yra benzininis 2.8 L V6 turbo turintis 260 AG (191 kW) galią. Automobilis buvo išties gaivus vėjas Opel gamoje, kuris ne tik išlaikė, bet ir viršijo Vectra modelio sėkmę. Ne veltui Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema.
Koncepcinis modelis atrodė taip:
Galingiausia OPC versija:
Visais ratais varoma Country Tourer versija:
Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
Koncepcinis modelis atrodė taip:
Galingiausia OPC versija:
Visais ratais varoma Country Tourer versija:
Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
2019-05-19 |
Opel insignia 2014m 1.6 benzinas, nepirkite su šiuo varikliu |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdvus, puikus salonas,
genda variklis
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Pradžiai apie gerus dalykus. Mašina yra puikios komplektacijos, puiki garso sistema, gera garso izoliacija, viskas yra patogu ir apgalvota. Tai būtų puikus automobilis, jei ne vienas "BET" - variklis 1, 6 nedirba. Buvau vienintelis savininkas, nusipirkau iš salono, dariau techninį aptarnavimą pagal grafiką, netgi važinėjau kokybišku benzinu, o rezultatas - 55 000 km - trys variklio kapitaliniai remontai. Taigi pirmą kartą sugedo nuvažiavus 13 000 km, staigiai užvedus variklį, užsidegė Check engine. Paskambinau į saloną, jie iškarto liepė gesinti variklį ir važiuoti pas juos, reikėjo matuoti kompresiją. Taigi taip ir padarė, paaiškėjo, subyrėjo pirmo cilindro žiedai. Šito variklio pastovi bėda, paaiškino mechanikas, dyzelį reikėjo pirkti. Kodėl pardavėjas to nepasakė salone, kai jo klausinėjau perkant? Šis gedimas buvo pripažintas kaip garantija, visiškai pakeitė stūmoklių grupę, 4 dienas prastovėjo pas juos. Antrą kartą sugedo nuvažiavus 45 000 km, kažkas atsitiko su kuro įpurškimo sistema. Dar kartą tralas ir į saloną, dar kartą garantinis atvejis, 3 dienos remontas. Ir tada, nuvažiavus 52 000 km, vėl gedimas variklyje ir vėl pirmo cilindro subyrėjo žiedai, tai yra šio variklio liga. Vėlgi, remontas, dar kartą pripažino, kad tai yra garantinis atvejis, tačiau šį kartą remontas truko 6 savaites, nes Opel sandėlyje neturėjo detalių ir siuntė iš Vokietijos. Teko parduoti, gaila, automobilis yra tikrai super, tačiau per 3 metus kapitalinis remontas yra per daug. O kai dar paaiškėjo, kad su dyzeliniu varikliu nėra jokių problemų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 9)
Opel modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | |||||||||||||||||||||||||||||
Adam | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | Astra | ||||||||||||||||||||||||||
Ampera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | |||||||||||||||||||||||||||
Signum | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | Grandland X | ||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | |||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | |||||||||||||||||||||||||||||
Movano | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Opel Insignia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis