Markės
1346 iš 1912
Opel Meriva, (B) 2010 - 2017
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Praktiškas salonas
  • Tylus ir gana komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Prasta standartinė įranga
  • Pigios medžiagos interjere
  • Triukšminga prie didesnių greičių
"Šoninės priekinės naujosios Meriva durys yra įprastos, o šoninės galinės – atsidarančios į priešingą pusę nei paprastai"
Atrodo kad Opel markė pagaliau ištiesų ima lipti iš "nekokio įvaizdžio" rėmų ir vieną po kito kepa puikius automobilius. Opel Insignia, Opel Astra modeliai sužavėjo daugelį – įdomu kaip seksis šiam Meriva? 2010 metų kovo mėnesį vykusioje Ženevos automobilių parodoje Opel pristatė naują Meriva modelio kartą. Automobilis ne tik patrauklaus dizaino, tačiau ir nepaprastai puikaus funkcionalumo pavyzdys. Pirmiausia į akis krenta išties gražus automobilio stilius, kuris primena Europos metų automobiliu pripažintą Opel Insignia bei Opel Astra automobilius. Aštrūs ir harmoningi kėbulo bruožai, dideli priekiniai žibintai, išskirtinė "nukirsta" šoninių langų linija, kuri ne tik originaliai atrodo, tačiau yra ir praktiška - tokiu būdu galinių sėdynių keleiviams suteikta daugiau lango ploto. Nors naujas Meriva pailgėjo visai nedaug, o plotis padidėjo tik per 80 mm, tačiau automobilis atrodo gerokai didesnis ir solidesnis. Dėka aukštesnės sėdėjimo pozicijos apžvalga į visas puses yra geresnė. Didžiausia šio automobilio naujiena – koncepciniame modelyje matyta „Flexdoors” šoninių durų sistema. Šoninės priekinės naujosios Meriva durys yra įprastos, o šoninės galinės – atsidarančios į priešingą pusę nei paprastai. Panaši sistema jau matyta kai kuriuose kituose modeliuose - tokiuose kaip Mazda RX-8, Mini Clubman ar Rolls Royce Ghost, tačiau Opel sprendimas skiriasi tuo, kad priekines ir galines duris galima atidaryti atskirai, o minėtuose automobiliuose galines dureles galima atidaryti tik pravėrus priekines. Tokios sistemos privalumas yra tas, kad ankštose automobilių stovėjimo aikštelėse bus lengviau patekti ant galinių sėdynių, o išlipus iš automobilio tėvams bus lengviau kontroliuoti vaikus, nes jiems netrukdys šoninės durys. Taip pat Opel inžinieriai tikina, kad tokia sistema neturi jokios įtakos automobilio atsparumui šoniniam smūgiui, bei standumui. Salone randame puikios kokybės ir dizaino panelę - vairaratis, chrominiai apvadai, šildytuvo arba oro kondicionieriaus valdymo prietaisai nusižiūrėti nuo solidesnio Insignia ir tai išties gerai. Meriva taip pat turi dideles ir patogias Insignia sėdynes, bei novatorišką centrinį tunelį, kuriame ant aliumininių bėgių galima slankioti daiktadėžes, puodelių laikiklius, bei centrinį porankį. Ši sistema pavadinta „FlexRail“ suteikia galimybę vienatūrio keleiviams lengvai keisti įvairių talpų mašinoje išdėstymą bei dydį. Kita sistema - „FlexSpace“ leis lengvai keisti galinių sėdynių padėtį, padidint erdvę kojoms arba bagažui. Nors galinės sėdynės yra gana didelės, kad susodintų tris suaugusius žmones vieną šalia kito, tačiau jei vietos neužteks - šias sėdynes galima slankioti tiek į šonus, tiek pirmyn ir atgal. Be to galines sėdynes galima sulankstyti į plokščią paviršių. Po puikiu kėbulu Meriva yra išties sumažinta Zafira versija tik su penkiomis sėdimomis vietomis. Automobilis turi priekinę MacPherson tipo ir galinę torsioninę pakabas, elektrohidraulinį vairo stiprintuvą. Naujojo Opel Meriva pirkėjai galės rinktis iš šešių galimų 75-140 AG galios variklių su turbokompresoriais. Buvo gaminama ir sportiškoji Meriva versija su benzininiu SRi varikliu. Tai buvo pirmas Opel kuris turi stop-start sistemą tam, kad maksimaliai sumažinti degalų sanaudas ir CO2 emisiją. Gamintojo teigimu automobilio kuro sąnaudos ir išmetamas anglies dvideginio kiekis palyginti su pirmtaku buvo sumažintos 15 procentų. Taigi, rinkoje pasirodė šaunus mini vienatūrių klasės atstovas - konkurentai laikykitės!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Opel kuris turi stop-start sistemą tam, kad maksimaliai sumažinti degalų sanaudas ir CO2 emisiją.
Patalpino: Ricardas | 2011-07-09
keliu savaiciu eksploatacija
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
dizainas, konfortas
didelis apsisukimo spindulys, aliuminio dekoracijos cenre salono nereikalingos ir erzina.
Bendras automobilio aprašas
Privalumai: - automobilis gana patogus ir smagus vairuoti didesnius atstumus; - sedynes komfortiskos; - salono medziagos atrodo kokybiskos. Is trukumu galiu pamineti: - Apsisukimui reikalingas daug erdves. As prates vazineti su daug didesniu automobiliu (Ford Mondeo), taciau isedus i naujaja Meriva nustebino, kuomet aiksteleje nepavykdavo is pirmo karto isiparkuoti - automobilio apsisukimui tikrai reikia daugiau erdves nei kitiems automobiliams; - gana keistai pasirode aliuminis dekoras per viduri. is paziuros atrodo kaip solidus ir primenentis sutvirtinima sportiniuose automobiliuose, taciau viso labo ten tik blizgutis kuris tik erzina. Galeciau palyginti su konkurentu KIA Vengo (taip pat teko paekspoatuoti kelias savaites) - Meriva tikrai solidesne ir malonesne vairuoti.
Variklis
teko tureti dizelini varikli 1.3l - galios tikrai uztenka, vairavimas malonus, dirba tyliai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kuro suvartojo tikrai nedaug :)
Patarimai perkančiajam
jei dizainas tinka tuomet visa kita turetu tikti taip pat :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 99)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt