Markės
1354 iš 1917
Opel Signum, 2003 - 2007
529Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 29
2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Opel Signum buvo gaminamas ant Vectra platformos ir turi labai daug bendrų dalių – tai visa priekinė dalis, prietaisų skydelis, priekinės sėdynės, varikliai ir t.t. Pagrindinis skirtumas – galinė dalis dėl kurios automobilis panašėja į universalą ar net didesnės klasės automobilį. Būtent šiam automobiliui Opel siekė suteikti prabangos įspūdį. Jis taip pat kainavo daugiau nei Vectra, bet mažiau nei tarkim Audi A4. Iš dalies šis automobilis pakeitė nebegaminamą didesnį Opel Omega modelį. Signum turi ilgesnę ratų bazę bei didesnį ilgį nei Vectra modelis, todėl yra labai erdvus viduje. Galinės sėdynės yra suprojektuotos ne ištisinės, o dvi atskiros su galimybe viduryje atsisėsti ir trečiam keleiviui. Šias galines sėdynes panašiai kaip priekines galima reguliuoti įvairiomis kryptimis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Koncepcinis automobilis su "užmautu" Opel Astra priekiu atrodė taip:






Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 29
2018-03-04
Opel Signum 1.9 cdti 110kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda (ypac po restailingo), variklio trauka
Kieta pakaba, garso izoliacija, interjero medziagos, DPF, smagratis
Apie 3 metus turiu Opel Signum 2007 metu. Automobilis, mano nuomone, labai isvaizdus, ypac jei stovi ne mazesni negu R17 ratlankiai. Pas mane R17 -ziema, R18 - vasara. Automobilis gan dideliu gabaritu ir mazi ratai atrodo neproporcingai. Bet delto kencia komfortas. Auto kietokas, jei ne pasakyti kietas (mano atveju), vaziuojant per gulinti policininka sedintis gale net pasoka nuo sedyniu. Variklis gyvas ir dinamiskas, ypac greitejant ne is vietos. Lenkiant jokiu problemu nebuna. Bet pats dirbancio variklio garsas nera molunus ausiai..toks traktoriukas. Variklis ilgai syla ziema, kol nuvaziuoji i darba, gali susalti velniop. Sesios pavaros, geras dalykas vazziuojant kur nors toli. Mieste maltis ji nera reikalinga. Siaip man asmeniskai auto turi daugiau trukumu negu privalumu. Prie privalumu galima pamineti isvaizda ir variklio trauka. Visa kita nuvyle. Garso izoliacija tragiska: aiskiai girdisi variklio darbas, vaziuojant greiciau neimanoma susikalbeti su keleiviais. Girdisi ir vejas ir padangu uzesys ir variklis. Kad muzika klausytis reikia atsukti garsa vos ne iki maksimumo. Turiu dar senuka BMW e39 tai zeme ir dangus palyginus garso izoliacija. Interjero medziagos, mano nuomone, nera kokybiskos. Daug pigiu plastmasiu. Prie 175k ridos (originali rida) jau vairas patrintas, duru rankenos is vidaus patrintos, begiu svirti suvariau per 30 tuks. kilometru. Gal tai del ziedo, bet vistiek.. Sedyniu medziagos nekazka..pas mane kombinuotas salonas. Pati oda kazkokia kieta, nera elastinga, megsta sutrukineti. Mano atveju vairuotojo sedyne jau pradejo plysti, butent ta dalis kur , taip vadinama, oda. Nepatogus klimato valdymas. Reikia nukreipti akis nuo kelio , ieiti i meniu ir ten pasirinkti norima vejelio krypti. Tai uzima per daug laiko, galima kur nors ivaziuoti. Cia jau inzinieriai tikrai prasove. Gale tik dvi pilnavertes sedimos vietos. Tryse gale nera patogu, nors ir vietos kojoms yra daug. Galines sedynes reguliuojasi, sulenkus gauname lygia, ilga bagazine. Zodziu, labiausiai as nusivyles salono kokybe ir medziagom. Dar prie trukumu galima pamineti EURO4 - kietuju daleliu filtras ir visos tos regeneracijos kurios, dazniausiai, prasideda nelaiku ir ne vietoje. Regeneracijos nutraukimas pagreitina DPF mirti. Poto reikia ji ispjauti ir isprogramuoti - tai nera pigus malonumas. Silpni smagraciai - kaip ir kitu dyzeliniu auto tu metu. As pirkau su barskanciu smagraciu (rida buvo 140k) dabar 175k ir jis jau pradeda nemaloniai vibruoti. Smagracio keitimas irgi nepigus.. Buna problemu su isiurbimo kolektoriaus sukurinemis sklendemis. Dar viena silpnoka vieta, tai kuro filtro korpusas. Jis yra plasmasinis ir su laiku pradeda leisti kura. Naujas kainuoja 70-100 euru. Devetus greitai isperka, o jai ir pasiseks tai perki kate maise. Teko keisti termostata, tas irgi keiciasi su korpusu ir davikliu kartu..Nors ir senas daviklis buvo geras..Zodziu marketingo specialistai padirbejo kaip reikia... Kuo toliau tuo liudniau su automobiliu pramone.. Rimtu gedimu neturejau, neskaitant barskancio smagracio. Alyvos filtras KNECHT -11 euru Kaitinimo zvakes (4vnt) NGK - 54 eurai Kuro filtras MAHLE - 18 euru Oro filtras MAHLE - 9 eurai Piekiniai atraminiai guoliai 2 vnt LEMFORDER -21 euras Termostatas BEHR - 32 eurai Priekiniai stabdziu diskai + kaladeles OTTO ZIMMERMANN - 107 eurai Galiniai stabdziu diskai + kaladeles OTTO ZIMMERMANN - 68 eurai Cia tik detaliu kainos. Dazniausiai keiciu viska pats, tai del darbu kainu pasakyti nieko negaliu. Dar teko keisti duslintuvo gofra, perdege. Pameciau abu soniniu veidrodeliu stikliukus..neitiketina..bet faktas. Sildomas stikliukas apie7-8 euro. Nuvertejimas gan didelis. Pirkau uz 4800 dabar jo kaina kazkur apie 3000.. patarimai..sunku kazka patarti kai auto yra marketingo kurinys, kuris turi isgyventi iki garantijos pabaigos. (5metai)
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-03
2.2 dti variklis. 2004 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Prastoka garso izoliacija, žemas priekis.
Puikus auto už gerą kainą. Patikimas 92 kw variklis( grandinė). Be dpf filtrų. Gerai vedasi žiemą. Kėbulas be korozijos (jei nedaužta). Viduje erdvus dėl ilgos bazės. Gale sėdėti tik 2. Sėdynės susilanksto lygiai ir gaunasi beveik 2 m gale. Galima ir miegoti :D Stabilus kelyje, bet kietoka pakaba. Rida 140k- 230k. Einamieji važiuoklės remonto darbai. Silpnos vietos: elobau daviklio išprogramavimas, map daviklis, salono ventiliatorius. Kuro sąnaudos 5.5 trasoj ir 7-8 mieste.
Pilnas atsiliepimas...
2017-10-28
Opel signum 2003 2.2 dti 92kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, puiki kompektacija, nebrangus, gražus dizainas, pigios detalės, garso sistema neprasta
Elektronika, 2.2dti užsivedimo problemėlės, kietoka važiuoiklė, aux nėra.
Turiu 2 metus, pravažiavau virš 100 tūkst.km, turėjau daug problemų, bet visos ištaisomos. Dabar rida apie 370 tūkst. -Taupus (ramiai važiuojant trasoj 5,5, mieste 7,5; neramiai 6,5 ir 9 litrai); -Visų signum neprasta komplektacija (pas mane oda, šildomos sėdynės, parktonikai gale ir priekyje. veidrodėlis neakinintis, spalvota multimedia su navigacija, kurios niekada nepanaudosite :D). Gale sėdėti malonumas, priekyje sėdynės vidutinės. -Trauka iki 1800-2000 apsukų neįsipudinga, vėliau atsigauna (nors kažkas minėjo, kad tipo nėra traukos lago, tačiau pas mane jis yra). Autostradoj 110km/h važiuojant ir paspaudus pedalą iki galo greitai 160-170 pasiekia, vėliau jau sunkiau, bet niekas Lietuvoj daugiau ir nelaksto; -Labai dažna bėda purkštukų tarpinių sudilimas, todėl auto ilgiau pastovėjus, ypač nosimi į viršų prigaudo oro ir reikia labai kankinti starterį, kad užvesti arba tik buksyruoti. Problemos kaina 100 eur. -Labai žiūrėti reikia elektroniką, nes kontaktai labai mėgsta oksiduotis, pas mane dėl to buvo užlinkę viršutinis bagažinės stop žibintas, galinis valytuvas, galiniai parktronikai, galinio stiklo pašildymas, vairuotojo sėdynės šildymas, galinės stop lempos. -EGR anksčiau ar vėliau reiks išprogramuot (-+50eur), nes jis elektrinis ir jei jau kartas nuo karto pradingo trauka ir "check engin" užsidegė (užgesinus variklį ir vėl užkūrus turi vėl viskas veikti), žinok kad greitu laiku reiks išprogramuoti (aš metus pravažinėjau su kartais dingstančia trauka kol visai užlinko EGR). -Pakaba kietoka, nepigios priekinės šakės, kurios yra brangiausia važiuoklės dalis tačiau galima šakės šarnyrą restauruoti, o likę du šakės silentblokai keičiasi atskirai. Gale dažnai nueina vadinamas girgždukas (su darbu manau apie 50-60 eur, jei lengvai nusiims, tačiau varžtai suvedinimiai mėgsta prikepti ir kainuos 100eur. Atraminis guolis kainavo su darbu apie 50-60 eur., Rato guolį pasikeisti apie 100eur kainuoja (už galinį mokėjau ~80eur); -Garso izoliacija prastoka. gaila nėra aux jungties nes muzikos aparatūra tikrai neprasta, bet tenka radijos klausytis; Iš esmės auto man dažnai gedo, todėl nesu juo patenkintas, tačiau patį automobilį malonu vairuoti ir jis man prie širdies. Sąlyginai nebrangios detalės, bet bent jau man daug reikėjo remontuoti, todėl sumoje gavosi per 2 metus apie 1200-1500eur Žiūrėti ar veikia visa elektronika; Priekinės šakės ar sveikos; Gale vadinami girgždukai dažnai keičiami (tikrinti ar ratas nekliba); Purkštukų tarpinės susidėvi dažnam ir sunkiai kuriasi; Elektroninis EGR, kuris anksčiau ar vėliau užsilenks;
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-28
2003 2.2 DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, talpus, salyginai patikimas
Prasta garso izoliacija, nepatogios sėdynės, silna elektronika
Automobilį turiu jau 3 metai, apie 50 000 km nuvažiuota. Vertinimas būtų vidutinis, turi ir pliusų ir minusų. Variklių pagrindinė bėda EGR, bet jį galima išprogramuoti ir pamiršti visam laikui, daugiau šito motoro minusų nematau, tikrai patikimas, trauka pasijaučia jau nuo 1500 aps/min, todėl mieste važiuoti patogu, nesijaučia turbo duobės kaip kitų dyzelių, kuro sąnaudos realios vasara 6,5, žiemą 7,1 litro, bet čia jau nuo vairavimo stiliaus ir miesto priklauso. Važiuoklė gana patikima, labai dažnai kažko remontuoti nereikia. Elektronika silpnoka, buvo įvairių bėdų ir remontai šiek tiek kainuoja. Labai blogas sprendimas borto kompą sujungti su multimedija, neina įsidėti normalaus grotuvo. Salonas erdvus, ypač daug vietos gale sėdintiems, sėdynės po prieš tai vairuoto volvo v70 pasirodė labai nepatogios, ilgesnės kelionės vargina, garso izoliacija prastoka. Nuleidus galines sėdynes automobilis labai talpus. Rekomenduočiau ieškoti atnaujinto su 1.9 varikliu, vien dėl to, kad turėtų būti patikimesnė elektronika ir ištaisytos kitos klaidos.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-12
Tiesiog rimtesnis Opel
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangios detalės, gražus dizainas, patogus ilgesnėse kelionėse
nepatikima automatinė dėžė
Turiu jau 4 metus, patogus vairuoti, turtinga komplektacija, daug patogių patolbulinimų.
Pilnas atsiliepimas...
Valdas | 2016-06-21
Signum 3.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, talpus, gera isvaizda
Nuvertejimas, surinkimo kokybe galetu but geresne, nera aux
Talpus, manevringas ir greitas auto. Turejau metus laiko per kuriuos reikejo pasitvarkyt vaziuokle, bet nieko rimto nenutiko. Nenuvyle nei karto. labai daug navarotu , gale sedintiems tai isvis komforto daugiau nei reikia. Sedynes nuleidus galima 2guli ciuzini pasitiest ir miegot. Trukumas gal tas, kad aux jungties nera 3.0 V6 dyzelis pas mane dar cipuotas iki 147kw daug skaiciau blogu atsiliepimu is zmoniu kurie neturejo tokio auto tai nusprendziau isandyt pats ir nepasigailejau tikrai. Trauka zveriska, garsas geras, o sanaudos praktiskai kaip ir pries tai tureto 2.2 traktoriuko
Pilnas atsiliepimas...
3 Metus turėjęs | 2016-05-16
Saunus Auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai liuks komforto atžvilgiu, nebrangi eksploatacija
Silpna garso izoliacija, gan didelės kuro sąnaudos mieste.
Gan didelės kuro sąnaudos miesto sąlygomis, nevykusi automatinė dėžė, kieta pakaba, gan prasta garso izoliacija. Labai erdvus salonas, kokybiškos interjero medžiagos, gera garso aparatūra, mano turėtas auto buvo su max galimos įrangos - labai patogios komforto funkcijos kaip: elektrochrominiai veidrodžiai, aktyvūs žibintai, užsilenkiantys veidrodžiai, elektrinės sėdynės, daug daigtadėžių, galinės reguliuojamos sėdynės ir daug kitų dalykų. Gan garsus, gan didelės kuro sąnaudos, nebrangus remontas, nebloga galia. Pakankamai nebrangu netgi originaliomis dalimis remontuojant.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-01-21
3.0 cdti 130kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas, ekonomiskas, stabilus, komfortiskas
Parktroniku problemos, ratu guoliai pigus trumpai tarnauja.
Tai, galios ir ekonomijos tobulybe. Komfortiskas hecbekas, kuris gerokai didesnis uz daugeli universalu. Kelyje jautiesi stabiliai, greitis nesijaucia. Tik svarbu, kad butu mechanine pavaru deze. Automatas nepatikimas, neekonomiskas, problematiskas. 3.0 cdti v6. Tikrai man 3 metus atlaike ir galiu teigti, jog jis patikimas. Zinoma buvo problemeliu, bet gan smulkiu. Trauka ispudinga, didelis sukimo momentas. Reike keisti saziningai alyva,filtrus ir nepilti baltarusisko kuro. Vaziuokle ganetinai paprasta. Kebulas nerudyje. Tikrai nemokama uz pavadinima, kaip daugeli kitų automobilių. Stebeti, ausinymo skysti ar nevaro kompresija ir nesmirdas ismetamosiom dujom.
Pilnas atsiliepimas...
Signum yra jėga! | 2015-11-03
Opel Signum 2.2TDI 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kainos ir kokybės santykis, ekonomija, valdomumas, patogumas, įranga, trauka, garso aparatūra, išvaizda.
Medijų prijungimas prie radijos, garso izioliaciacija.
Turiu signumą jau beveik antri metai. Parvaryta iš Olandinjos, mokėjau 10k litų, ledas, viskas veikia, pati pilniausia komplektacija, išskyrus automatą ir šaldytuvą, kurių net pats nenorėjau. Mašina tikrai nenuvylė, pirkčiau antrą kartą. Palyginus kai už tokią kainą turi daugiau nei bmw ar audi. Aišku tik medžiagų kokybė prastesnė. Atrodo tikrai gražiai. Važiuoklė šiek tiek kieta, tačiau ant kelio laikos kaip įkalta. Labai maloniai ir lengvai valdos, tik šiek tiek sukimo kampas galėtų būt didesnis. Audio aparatūra groja labai gerai, žemi taip pat stipriai jaučias. Čia opelių privalumas. Pas mane kai 2.2 variklis tai nuvylė radijas, nes diskus skaito sunkiai, usb pajunkti neįmanomą, aukso taip pat. Lieka tas daiktas, kur kišas į prikurkę ir per radijo bangas gali leisti muziką, tačiau vėl, prikurkė veikia tik su įjungtu degimu. Bagažinė labai netalpi, kaip universalo, tačiau atsilenkia sėdynės. Tai manau geriau nei katafalka pirkti. Nepatiko garso iziolacija, sėdint gale iš vis labai girdisi išoriniai garsai, o važiuojant virš 110 ir prieky, tas tikrai nervina. Borto kompiuteris labai patogu ir gražu. Tikrai gražiau nei bmw tu pačių metų su kasetine magnetolą. Rankinis veikia tik sustojus, užtraukus važiuojant neveikia. 2.2 dyzelis senas, bet geras variklis, grandinė didelis privalumas. Traukos kai su tiek kw tikrai užtenka. Be problemų kažką aplenksit arba pajudėsit sankryžoj greit. Reikia žiūrėt tepalus ir filtrus. Viskas labai paprastai pasikeičia. Per du metus problemų jokių neturėjau, neįskaitant vienos žvakės, kuri centus kainavo, o gazo paspaust tikrai nesikuklinau. Tačiau problema, kad nėra 6 pavaros ir nesičipuoja. Jei yra galimybė tikrai geriau imt 1.9CDTI 110kw. Neišsigąskit, kad garsiai dirba turbina, taip turi būt. Bet tai ir dar vienas privalumas nes gerai skamba. Eksplotacija signumo yra labai pigi. Visų pirma tai dėl mažų kuro sąnaudo. Poto retai kas genda, o jei sugenda dalys labai pigios, jei mokat ieškot. Man buvo sugedęs rankinis, galiniai amortizatoriai, guolis ir kelios traukutės gale, už viską sumokėjau kiek nelabai pamenu, bet labai nebrangiai. Bet važinėju ne pačiais geriausiais keliais. Šiaip laikytų tikrai ilgai viskas. Ligos tai vairo stiprintuvo siurbliukas, rast deficitas, o ir kaina apie 200€. Bent man pradėjo plyšti sėdynių oda per siūles. Elektronika visa laiko puikiai, tik vienas veidrodėlis nešildė. Ieškokit su kuo mažesne rida aišku, žiūrėkit salono būklę, tikrint važiuoklę, geriausia pilnai vesta serviso knyga, kad būtų. Jokiais būdais nepirkit su 3.0 litrų varikliu, labai genda ir brangu taisyt. Iš bėdos 2.2 dyzelis, o geriausia 1.9CDTI, 110kw, užsičipuoji ir pasaka.
Pilnas atsiliepimas...
karka | 2015-08-27
dèl opel signum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Sveiki daraugas ruosiasi pirkt signuma is vokieciu, bet ant dokumentu vectra raso ar cia kazkokia klaida ar taip turi but? Brum brum
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt