Markės
1356 iš 1911
Opel Vectra, (C) 2002 - 2008
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 46
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Trečios kartos Vectra modelis buvo pristatytas 2002 metais su sedano, hečbeko ir universalo kėbulais, bei prabangesne versija pavadinta Signum. Naujas automobilis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis, tačiau jis vis dar kritikuojamas už pernelyg “lengvą” vairą, be to interjere naudojama daug indikatorių ir mygtukų kurie trikdo dėmesį. Ar automobilio dizainas vykęs sunku pasakyti, tačiau automobilis kaip ir jo pirmtakai vertinami už praktiškumą ir patikimumą. Šio automobilio geri pardavimų rodikliai tik patvirtina tai. Pristatyta ir galingiausia versija OPC (Opel Performance Center) - šis ryškiai mėlynas automobilis turi įspūdingą 188 kW (252 AG) galią ir gali pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vectra modelį 2008 metais pakeitė visai naujas Opel kurinys su nauju pavadinimu – Insignia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 46
opel | 2014-12-15
OPEL VECTRA C 2.2DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuokle, variklis
uzkurimas, EGR voztuvo problema, perdega lemputes.
Siaip viskas normaliai, vaziuokle gera, nepirkit vien del elektros, daznai lemputes tenka keisti, problemos su oro srautu, meta klaida.. variklis geras, bet problemos su uzvedimu, dazna problema nesikuria silta pastovejus po uzkurimo 2 valandu...servize nieko neranda, turbut siurblys, nusesta kuras.. vaiko kaloneles restauracija 700lt. peciukas nepute kazkokia rele nuejo 400lt, guoliai 350 geri 250 prastesni, daugiau nekeiciau nieko 5 metus vaziuokle tikrai gera.. Gal geriau nepirkit.. bent jau as dabar gailiuosi..ypac del uzvedimo problemos
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2014-08-08
Vectra C 2.0 dti 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, ekonomija, erdvė, ergonomija, valdymas
Kolkas nepastebėjau
Labai patenkintas, daug privalumų, superinė ekonomija. Detalių kainos tikrai normalios. Labai patinka savaime tamsiu paros metu užtemstantis galinio vaizdo veidrodėlis, kuo arčiau mašina iš galo šviečia, tuo jis labiau užtemsta. Ilgoje kelionėje visai nepavargstu, tikrai saugi mašina atrodo, toks jausmas kaip sėdint volvo. Labai daug vietos salone ir bagažinėje palyginus su vectra B, bendra kokybė taip pat ženkliai geresnė. Šiaip ant kelio stovi mašina tikrai smagiai, užtikrintai posūkius įveikinėji ir gana greitai. Variklis 2,0 dti 74kw, bet jis kitoks nei vectros B, šitas sukasi tikrai geriau, nes turi sukimo momentą didesnį. Varikliui galios pankanka, nors ir nėra jis labai galingas, bet išėjus ant lenkimo nėra bėdų. Teko keisti salniką, tai atsiėjo 50lt detalė ir keitimas 50. Sakyčiau tikrai nebrangiai. Keičiau kolkas tik salniką ir visus filtrus, kadangi paėmiau iš Italijos parvarytą. Kaip ir visad, pajungti prie diagnostikos, pralėkti normaliai, prakratyti važiuoklę, nusiimt apsaugą ir pažiūrėt ar niekas nevarva
Pilnas atsiliepimas...
konstantinas | 2014-06-03
opel vektra 2.2 92 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
graziai atrodo
nepakaktu vietos surasyti...
labai prastas auto. nelaiko turbinos. prastos apdailos medzegos. variklis 2.2 dyzelis. visiskas lavonas. visi ecotekai nieko gero. turbinos nelaiko. vienintelis geras dalykas, kad grandine, o ne dirzas. brangus remontas. reikia stebeti tepalo lygi, nes pastoviai per kuro purkstuku gumytes arba per kuro siurblio salnyka pribega kuro i karteri...taip ir indeklus suvaryt gali. pati blogiausia variklio liga, tai luztantys alkuniniai velenai. vienu zodziu, jeigu norit tokio opelio dyzelinio, tai pirkit 2 litru varikli, jis geresnis. trauka praktiskai nesiskiria. pats remontuoju variklius, tai zn ka sakau. greit nuvertejantys. geriau 2 litrai negu 2.2 .
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2013-04-19
Tikrai neprastas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus,stabilus,gera ekonomija
Didziausias minusas salono plastmases girgzda per duobes
Turejau vectra 2003 metu 2.0DTI hachbeck labai nebloga masina,vaziuokle kietoka,bet uztat labai stabili,galima daug pakraut,masina nesuseda,vairuotojo vieta nebloga,tikra seimynine masina,su elektronika problemu nebuvo,keiciau tik galinius sailenblokus ir priekines vairo traukutes. 2.0DTI tai ekonomiskas motoriukas,galios ypatingai nera bet uz 1.8 benza tikrai geriau traukia,problemu man su juo nebuvo jokiu,varikli suka grandine,galia 101AG 230NM sukimo momentas,bendros kuro sanaudos,nedaugiau 6L Nuverteja jis kaip ir visi opeliai,detales nera brangios,jei gera paimsi tai ir neges jis labai Na kaip ir visom,varyt i servisa ir tikrint,kokia nupirksi taip ir vaziuosi
Pilnas atsiliepimas...
Viktor | 2013-02-06
Opel Vectra C 1.8 benz Universalas telpa viska
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupus, Talpus, Gražus
Trūksta traukos
Skirtas ramiam žmogui, tikrai ne jaunimui su jo nepalakstysi, už tai labai gražus, solidus, bagažine super vietos labai daug tilpdavo net 2 dviračiai. Labai taupus, kompos rodo vid greiti 30 ir to metu 7,6 net ziema, vasara 7 Bedu neturėjau, jei laiku keisti dirzus ir pompa, tepala manau bus viskas ok Brangus prekiniai guoliai teko keisti po ~400 lt, visa kita nenustebino Kiekvienos mašinos pirkimas tai loterija, SĖKMES :)
Pilnas atsiliepimas...
-------- | 2013-01-24
Opel Vectra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai daug problemu su elektronika! 1.9CDTi (110kw) Nusipirkes automobili pakeiciau priekinio stabilizatoriaus traukes, galinius amortizatorius ir spiruokles,nes buvo kablys. Siaip vaziuokle gana tvirta, po 2 metu eksplotavimo keiciau kaladeles, galinius ratu diskus ir suportus.
Pilnas atsiliepimas...
Zopel | 2012-11-21
Opel VECTRA C 1.9 CDTI (110 kW) 150 HP Sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gera Fiat variklio trauka 320 Nm, nebloga audio aparatūra, ergonomiškos sėdynės, didelė bagažinė (500 l).
kliūvantis priekinis buferis, EGR sistema, prasta vidaus detalų kokybė, didelis apsisukimo spindulys 11m, mistika su elektronika.
Paprastas kasdienis, prabanga nepasižymintis automobilis, kuris turi erdve bagažinę (500 l ) visiems 5 asmenims užtenka vietos bagažui, 61 l degalų baką, viduje erzina pigios plastmasės, kur yra dažniau liečiama būna jau pratrintas dažų sluoksnis, tačiau salonas erdvesnis nei Honda Accordo 2.2 dyzelio, lubos aukštesnės ir priekyje vietos daugiau na, o gale vietos mažokai kaip ir Accorde. Garso izoliacija patenkinama, geresnė nei Honda Civic 7 gen. Sėdynės ergonomiškos gali prisitaikyti prie bet kurio vairuotojo. Galinės sėdynės atsilenkia, galima vežti didesnius daiktus, priešingai nei Škoda Superb. Mėgsta deginti lemputes, sunku prieiti pakeisti trumpųjų šviesų H7 lemputes, ranka vos telpa (patarčiau pincetais ar plonomis replėmis). Vectros važiuoklė kieta bet patvari, o ypač važinėjant su R17 ratlankiais. Turi didelį apsisukimo spindulį 11m. Taip pat erzina priekinis Vectros buferis, kuris amžinai kur nors užkliūna. Retai bet būna, jog neveikia salono ventiliatorius tada tenka užgesinti ir vėl užkurti auto, kad persikrautu Vectros kompiuteris. Vairas elektroninis jaučiasi kad atsilieka, bet savotiškai įdomu, kol kas dar neturiu bėdų su vairu, nors daug kas jau jį keikia, patariu nepirkti perdirbto Vauxhall Vectra, nes įdeda pati pigiausią vairo mechanizmą, kuris vėliau sukelia bėdų, kompiuteris nemato vairo padėties ir elektronika neveikia, silpnoji vieta yra elektronika Vectroje. ECOTEC 1.9 CDTI 110 kW variklis yra Fiat'o, (320 Nm), trauka tikrai nenusileidžia Honda Accord 2.2 dyzeliui (340 Nm). Vectroje įdiegta 6 pavarų laipsninė greičių dėžė, tačiau 1 pavara labai trumpa ir buka, draguojant tai labai nepatogu turi žaibiškai perjungti 2 pavarą. Pagrindinė bėda EGR kuris dažnai užsikemša, dėl to padidėja kuro sąnaudos, reguliariai išvalau kas 10 tukt. km (naudoju pigu karbiuratoriaus purškalą 15-30 Lt), Variklis yra lepus nemėgsta prastos kokybės degalų (dažytos ir baltarusiškos salerkos nepatarčiau pilti). Sąnaudos užmiestyje 5.2 (100 km/h), mieste iki 7.5 l, mišriai važiuojant vidurkis 6 l. Auto labiau skirtas užmiesčio keliams. Atsikėlęs ryte rasi jį po langais, ir niekam nereikia tų Opel ženkliukų. Nuvertėja greitai, eksploatavimas nėra brangus. Keičiau pagrindinį diržą Bosch firmos + dar įtempėjai, generatoriaus diržą, tepalus GM 5W40 PDF pilnai sintetiniai kaina 600 Lt (brangu? bet mes kalbame apie aukštos kokybės dalis), keičiau kuro, oro ir tepalo filtrus kaina nuo 20-40 Lt, Auto iš Italijos, Korsikos, todėl turėjau pasikeisti termostatą kaina 160 Lt. keičiau galines stabdžių kaladėles Bosch kaina 100 Lt. Niekada nepirkite mašinos iš paskutinių pinigų, pagalvokite apie elementarių aptarnavimą. Nepirkit pigiausio varianto ir nepagailėkit pinigu ir atlikite nuodugnią diagnostiką servize. O jei pardavėjas nesutinka, patikrinkite kaip vedasi variklis, galinius stabilizatorius. Svarbiausia trauką variklio. Mašina nusipirkt yra loterija, jei nusipirksi lavoną tai keiksiesi nesvarbu ar tai BMW X5 ar Lexus nėra svarbu markė, svarbiau yra tai, kaip prieš tai Auto buvo eksploatuotas, gal važiavo be tepalo.
Pilnas atsiliepimas...
karolis | 2012-03-26
opel vectra c GTS 2.2 DTI 92 kw automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas kelyje
vairo mechanizmas
GTS- tik sportine apdaila. po kapotu nieko yspudingo :) bet mokant valdyti masina ir perpratus automata trauka tikrai gali tapti zveriska. mieste masina tiesiog troksta buti isnaudojama, stovejimas ant kelio, posukiu paemimas tiesiog pasakiski, atmetus tai, kad duobes renka tikrai labai labai skaudziai. sirdi tikrai suspaudzia jei nakti mieste nepastebi kokios.autostradoj masina nuobodi. nesijaucia jokio skirtumo ar 110 ar 170, tik paveiksliukai greiciau keicias :D apie salona, jei kas iesko tokios ir ziuri nuotraukas tai nieko gero tada, i ji reikia atsisesti, visai kitas vaizdas, viskas patoku,viskas po ranka arba ant vairo :D garso izoliacija gan gera, kai stovi 5tukst apsuku variklis tikrai zviegia ypac jei dar esi uzmynes ant sort rezimo, bet salone pakankamai ramu variklis 2.2 DTI ecotec. nelabai ka ismanau apie juos bet situo esu patenkintas. traukia gerai. spausk kaip nori bet mieste nedaugiau 8 litru. autostradoj su autopilotu 3,5-4,5 ( nemeluoju) ziema neturejau jokiu bedu, nekeiciau nei zvakiu nei akumo kokia nusipirkau tokia ir isvaziavo. (pirkau ziema) prie minus 17 du pakaitinimai ir po vieno sukimo jau gali riedeti( daugiau salcio neteko paragauti) zodziu varikli laikau patikimu, del dezes dar nezinau pirmas automatas mano,tai apsieisiu be komentaru. va cia prasideda visos bedos:D kaikuriu detaliu kainos kosmines. sitos vectros turi dvi bedas: vairo kolonele ir CIM moduli (dazniausiai pasitaikantys gedimai, nedadirbtos masinos dalys) vairo kolonele,stiprintuvas: vairo koloneles restauravimas opel servize apie 1200lt tiksliai nebepamenu, naujos kaina galit patys isivaizduoti, stiprintuvas elektrinis,sudinas daiktas. zodziu cia daug labai pasakoti... tai yra silpniausia masinos vieta ir tvarkymas brangus asmeniskai as sumokejau uz auto 14 000 lt kol sava eiga praejo techn apziura sukisau dar beveik 4 000 lt ( vairo kolonele ir vaziuokle) sarnyrai eina su visom sakem,(nepresuojami) naujo kaina 750lt + pakeitimas, restauracija 400lt+ paketimas CIM modulis, tokia dalis kuri yra po vairu, ji reguliuoja EPS, ABS dar kazkokia TR kurios nesuprantu, elektrini vairo stiprintuvo siurbli, imobilaizeri. ir jin man db sugedo, naujos kaina nuo 1300lt iki 1800lt priklausomai nuo atomobilio komplektacijos, kaune radau firma kur juos tvarko kaina 400lt, paskui visa sita malonuma reikia vel priristi, tai kaip suprantat velgi pinigus kainuoja taigi masina turiu 4 men ir galit paskaiciuoti kiek jin jau kainuoja (pravaziavau 5 000 km) perkant nepatingeti pamoketi kad ir brangiau bet ispurtyti opel servize, siaip auto geras bet reikia ji gerai patikrinti pries perkant, nes db tik apgavikai turguose ir testovi :)
Pilnas atsiliepimas...
asd | 2012-01-15
OPEL VECTRA GTS hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis puikiai atlaiko mūsų kelius. Pakaba tvirta. Salonas ergonomiškas patogus. Automobilis vertas pinigų. 2.2 dti Iš karto nusipirkęs keičiau priekinius stabdžių diskus ir kaladėles. Per visa laika teko pakeisti stabilizatorius mazdaug kas metus po du po 40 lt. Sarnyrus restauravau 1 karta atsiejo 100 lt abiejų pusių priekiniai. Keičiau gryžtamas kuro šlangutes iš purkštukų kur išeina. įmanoma pasikeisti pačiam. filtrų padangų neskaičiuoju.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2011-10-26
Opel Vectra C
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, lengvas vairuoti
Automatinė greičių dėžė ir mistika su varikliu
Turėjau sedaną 2002 m. pabaigos 2,2 DTI 92 kW autamatą 130000 km. Šiaip visai neblogas auto: vairas lengvai sukiojasi, stabdžiai jautrūs, sėdynės patogios, gabaritus pajausti nesunku, galios irgi kaip ir užteko. Kuro sąnaudos: mieste apie 12 - 13 l. trasoje: 120 - 130 km/h apie 7 l. Bėda buvo su greičių dėže, leido tepalą per riebokšlius (alkūninio veleno, irgi) ir žiemą užšaldavo, tad reikėdavo birbinti kieme kokias penkias minutes. Variklis dirbo neblogai tik jam nepatiko pavasaris ir ruduo ne kartą buvo kad užsikuria ir paskui neaišku kodėl užgęsta. Kad vėl užvesti reikėjo spausti gazą iki dugno ir tikėtis kad užsives pirmiau nei nudus akumuliatorius. Porą kartų teko kviesti tech., pagalbą ir vežti į Rasmitą, kur jokių gedimų neaptikta. Per turėtą laiką pakabos remontuot neteko. Pakeičiau priekinę lemputę 22 Lt. priekinius stabdžių komplektus 450 Lt. Norėjau tvarkyti greičių dėžę, būtų kainavę apie 700 Lt. bet vienam baltarusiui labai patiko mano auto tai ir pardaviau. Gal geriau pirkti benziną ir su mechanine greičių dėže. P.S kai ieškojau auto, išbandžiau 2 l. dyzelį, tai traukos 0.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt