Markės
1365 iš 1918
Opel Zafira, (A) 1999 - 2005
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.313% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 49
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Pirmos kartos Opel Zafira yra nedidelis, bet labai praktiškas šeimyninis vienatūris. Automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir 1998 metų Astra ir turėjo su ja labai daug bendrų mazgų. Zafira kėbulas buvo naudojamas GM kompanijos vandeniliu varomame koncepte HydroGen3. Zafira A buvo pakeistas į Zafira B Europoje ir Japonijoje 2005 metais, tačiau buvo dar ilgai parduodamas daugumoje kitų rinkų. Zafira turi septynias vietas išdėstytas 3 eilėse. Galinė eilė gali būti sulankstoma į lygias grindis, kad būtų išgauta daugiau erdvės kroviniams ir nereiktų išmontuoti pačių sėdynių. Sistema buvo pavadinta Flex 7. Buvo gaminama ir turbo versija "OPC" su 2.0 L 4 cilindrų varikliu su 147 kW (200 AG) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:


Patalpino: Bandytojas | 2016-12-31
Zafira 74 kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Darbinis arklys, aukstesne sedesena
Sunku visus isvardinti
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Bendras automobilio aprašas
Sveiki. Nusprendziau parasyti ir as atsiliepima apie si automobili. Teko prasukti keleta tukstanciu kilometru su tevo zafira, kadangi esu turejes daugiau nei 10 automobiliu ir juos eksploataves, tai palyginti yra su kuo. Juolab, kad teko ir kita panasaus "kalibro" minivena vairuoti beveik metus laiko. Taigi gal pirmiau apie teigiamus ispudzius: 1. automobilyje sedesena pakankamai auksta, geras matomumas kelyje, taip pat geras matomumas pro galinius veidrodelius. 2. Visai patiko kaip pakaba sugeria kelio nelygumus, vaziuojant zvirkeliu nejauciamas diskomfortas. Na su pliusais kaip ir viskas.. minusai pradedant nuo salono: 1. Per platus priekinio lango statramstis, trukdo matyti pesciuosius. 2. Salono plastmases tragiskos kokybes, liesti ypatingai nemalonu, nors kazkokiu luzusiu ar labai nutrintu detaliu nepastebejau nors automobilis nuriedejes manau ne maziau 400 t. ( spidometre rodo 260 t bet visi zinom su spodometro tiksliais parodymais) 3. Sedynes ziauriai nepatogios, po pirmo 100 km tiek man, tiek zmonai paskaudo nugaras. Tolimesne kelione tikra kancia. 4. Variklis. 74 kw, bet panasiau i 40. Visiskai buka, dinamikos jokios. Reikalauja aukstesniu sukiu norint kazka aplenkti. Salono izoliacija nuo variklio nepakankama, labai girdisi tas traktorinis garsas. 5. Automobilio aerodinamines savybes taip pat labai prastos, jau pasiekus 100 km/h greiti, girdisi svilpimas, soninio vejo faktorius taip pat labai veikia. 6. Greiciu deze nera tiksli. Nezinau ar tik sioje zafiroje sunku ijungti 1 begi. Kiek zinau jau kelis kartus remontavo nes nejunge aplamai kai kuriu pavaru. Aplamai zafira deciau i ta pacia eile su visais saranais, galaxiais ir kitais panasaus dydzio "minivenais" nors nesivercia liezuvis sias tautos masinas taip vadinti, nes nei tai lengvas automobilis nei tikras minivenas. Esu turejes chrysler grand voyager, tai visi pliusai amerikono puseje, net nera ka lyginti su situo barskalu, o be to ir kainos panasios. Vazinejant dujomis, islaidos kurui gaunasi panasios, taciau atsimeta visi dyzelio "dziaugsmai".
Variklis
Triuksmingas, nerangus ir negaliu sakyti kad ekonomiskas. Labai tiksliai neskaiciavau bet kaip dyzeliui tikrai per daug suvartoja.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nuvertejimas siu masinu tikrai nemazas, remonto islaidos kiek zinau nera dideles, kaip ir detaliu kainos bet remontuoti tai ta tai ana tenka gana daznai.
Patarimai perkančiajam
Jei reikia erdvaus ir patikimo automobilio, nebijoti amerikonu ir rinktis chrysler/ dodge voyager, tik ne dyzelius, honda odysey
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt