Markės
1135 iš 1608
Opel Zafira 1999 - 2005
Opel Zafira, 1999 - 2005
545Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.410% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 45
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Pirmos kartos Opel Zafira yra nedidelis, bet labai praktiškas šeimyninis vienatūris. Automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir 1998 metų Astra ir turėjo su ja labai daug bendrų mazgų. Zafira kėbulas buvo naudojamas GM kompanijos vandeniliu varomame koncepte HydroGen3. Zafira A buvo pakeistas į Zafira B Europoje ir Japonijoje 2005 metais, tačiau yra vis dar parduodamas daugumoje kitų rinkų. Zafira turi septynias vietas išdėstytas 3 eilėse. Galinė eilė gali būti sulankstoma į grindis, kad būtų išgauta daugiau erdvės kroviniams ir nereiktų išmontuoti pačių sėdynių. Sistema buvo pavadinta Flex 7. Buvo gaminama ir turbo versija su 2.0 L 4 cilindrų varikliu su 147 kW (200 AG) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 45
Public enemy | 2014-03-14
Opel Zafira 2.0 DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklį suką grandinė, pigios dalys, pilnas savartynas naudotų dalių, paktiškas šeimos automobilis.
Nuvalkiota išvaizda, salone trūksta komforto.
Prieš metus įsigijau Zafirą 2001 m. 250000 km. pravažiavus (bent taip rašo). Pravažiavau arti 9000 km. Pasirinkau šį automobilį nes labai praktiškas:reikia 7 vietų? prašom, reikia didelės bagažinės? prašom. Pats salono surinkimas ne iš pačių geriausių ir kaip 2001m. tikrai senoviškas, išorės išvaizda irgi pabodus, nes pilna visur taksu su Zafirom:) Pati yra gan kietoka, bet stabili. 2.0 DTI motoras dirba gražiai, trauka kaip 74kw nebloga, ypač trasoje kai reikia ką lenkti 5 bėgiu tai traukia labai super, mieste gražiai važiuojat 7,5-8l. trasoje galima ir į 6 įtilpti jei spaudi ne daugiau 120 km.h.Labai didelis pliusas kad variklį suka grandinė, jos keisti kiek žinau nereikia, už tą kainą motorą gali pasikeisti, kad nutrūktu nesu girdėjęs. Važiuoklė kantri, per tuos metus po pirkimo iškart pakeičiau stabilizatorius priekyje ir gale, po metų praėjau tech. apžiūrą iš pirmo karto. Mechaninė greičių dėžė veikia gerai, tik pas jų yra bėda su kulysa, pradeda sunkiau junginėtis pirma pavara, kol kas pas mane su ją viskas tvarkoje, jos remontas kiek teko girdėti apie 300 lt. Kiek domėjausi 2.0 DTI optimaliausias variantas, iš dyzelių nevertas dėmesio 2.0 DI, nes traukos trūkumas, o 2.2 dyzeliukas gan lepus, dėl bendzino tai jokių būdu neimti 1.6, nes motoras silpnas ir ryja kaip koks 2.0. Iškart po pirkimo pasikeičiau motoro pagalves dvi, tai su darbu 320lt atsistojo, galinius stabilizatoriai su keitimu 300lt, priekiniai stabilizatoriai su darbu 80lt, tepalai sintetiniai su filtrais 200lt. eglutė kvapas 3,5 lt:) Patikrinti ar gražiai jungiasi bėgiai, iš dyzelių optimaliausias variantas 2.0 DTI. Patikrinti kaip ir visas mašinas prieš perkant.
Pilnas atsiliepimas...
darius | 2014-02-08
opel zafira 1,7 dyzelis 2000m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dydis kaip seimos auto geras ,nebrangi eksplotacija.
prastas komfortas kietos ir nepatogios sedynes daznai genda garo izoliacija prasta.
nupirkau vienaturi kokio man reikia tai po keliu menesi prasidejo problemos variklio remontas duslintuvo konstrukcija baisu vibruoja garsas sklinda garso izoliacija prasta guolius priekio keiciau amortizatorius sedynes prastos sedi kaip ant lentos,pries tai turejau renault scenic cdi atvazinelau tris metus ir jokiu gedimu neturejau o kaip tyliai variklis reno dirba neatskirsi nuo benzininio dar apie komforta sedynes tokios patogios ir minkstos kad tokios masinos nera tokiom sedynem ,nei vw nei opel nei fordai.varikliai varikliai 1.7 dyzeliai labai prasti jokios traukos ir grsiai karkia vandens pompa problemos nes eina kartu su dirzo tempimu. detales nera brangios kaip ir renault nuverteja vidutiniskai. rinktis kita automobili.
Pilnas atsiliepimas...
Romualdas | 2013-12-09
įvertinimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairuoti smagus.Trauka gera.Pastovus.Žiemą pakankamai šilta.
Galėtų būti minkštesnis
Automobilis,kaip man pagyvenusiam žmogui puikus(opel zafira).Vairuoti malonu,geras matomumas dieną ir naktį,.nuovargio nesijaučia nuvažiavus didelį atstumą.Kietokas.Vietos pakankamai.Kėbulas, tai kai kur rūdelė matosi,dugnas atrodo neblogai,važiuoklė dar gera. Variklis 1,8lt.benzinas-dujos.Trauka gera .250000kmTepalo nevalgo,Važiuoju leistinu greičiu.Investicijos:Tepalai,filtrai,žvakės,pakeisti dirželiai,vandens pompa,kondicionieriaus radiatorius(čia visų auto. problema). Kaštai minimalūs,dalių yra tiek naujų,tiek padėvėtų,nebrangios(padėvėtos) Rekomenduoju ypač pagyvenusiems.Įlipamas ir išlipimas,tai didelis privalumas.Varikliai patvarūs,dujų ima 9lt./100 autostradoje,mieste iki 11lt.Vokiška kokybė.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2013-10-06
Opel Zafira 2.0DTi 2002m. 74KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, kokybiškas, ekonomiškas, aukšta sėdėsena, praktiškas
Kietoka pakaba
Pirkau prieš du metus, vežtas iš Vokietijos su minimaliais defektais. Buvo serviso knygelė su duomeninimis, vairavo pagyvenusi moteriškė. 2002 metų pabaigos, 2.0DTi variklis su 74KW. Vienas geriausių ekonominės klasės automobilių gyvenime. 74KW man pakanka, nors ir "aparato" svoris yra nemažas. Varikliukas tikrai žvitrus ir manęs dar nėra apvylęs kai reikia staigiai startuoti ar aplenkti kitus automobilius. Greičio pakanka, nes suprantu, kad tai yra vienatūris, o ne sportinis automobilis. Variklio gedimų dar ptfu ptfu ptfu neapturėjau jokių. Pravažiavęs 140 000km (pagal diagnostiką). Dalių pilna tiek detalių parduotuvėse, tiek šrotuose ir jų kainos nėra kosminės. Už kokybišką dalį mokėsit atitinkamai, o už kinietišką...na patys suprantate. Chroniškos bėdos su dalimis (kaip bėgių mechanizmu) privers dairytis tik detalių parduotuvėse nes šrotai bus iššluoti. Kuro sąnaudos realiai apie 6-6.5l mieste, ir apie 5-5.5 trasoje. Toliau viskas tradiciškai, nieko ypatingo kas liečia ekslotacijos kaštus. Kadangi automobilis nėra naujas tai nuvertėjimas minimalus. Pirkit tik su 2.0 varikliu. Pripraskit prie bėgių perjungimo mechanizmo, nes jis savotiškas. Servisuose nerado prie ko prikibti, nors iš pradžių rodėsi, kad kažkas netaip. Vietos daug, tad ir automobilis didelis, prie to irgi reik priprasti. Dėl priekinės "lūpos" ant bamperio (pas mane tokia yra) dera turėti omeny, jog automobilis žemokas. Pakaba kietoka, tad kartais net menkas kelio nelygumas atrodo tarsi krateris po ratais. Daugiau minusų nepastebėjau, vien pliusai. Variklis geras, valdymas irgi. Sėdėsena aukšta tad viskas gerai matosi, yra užtikrintumo jausmas. Vietos daug. Galinės sėdynės važynėja siekiant didesnės bagažinės ar keleivių vietos. Daug vietos smulkesniems daiktams. Tinkamai sureguliavus trečią eilę su antrą, galima pakankamai patogiai vežti net ir 7 keleivius (jeigu jų ūgis ar plotis yra arti standartinio). Garso kolonėlės mane tenkina, užtenka ir žemų dažnių. Plastmasės ne kaip 7 klasės BMW, bet atrodo gerai surėdytos. Žodžiu puikus automobilis tradiciniam Lietuvos piliečiui, kuriam tenka vežynėti su šeima, norisi talpios bagažinės kelionei į sodybą ir nesinori mokėti už VW Touran vardą, o geriau pasilikti pinigus kurui. Jei mąstote panašiai, tai čia Jūsų pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2013-05-05
Opel Zafira 2.0 DTi 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikiai atitaikyti varikliai, komfortiskas, neblogas valdymas, daug vietos
gal truputi stipresni vairo stiprintuva reiktu uzdet
vysniu/bordo spalvos, labai patogi, nedaug ryja, nors ir didelis svoris, bet puikiai vaziuoja, pirkau is pazystamo uz 6700LT, labai patenkintas automobiliu, kaip tik statau nama, tai pravercia, mes labai patogiai susilanksto sedynes :) gan neblogas, traukos netruksta, nedaug ryja, turbina gana tyliai ir ramiai dirba, tik vienu momentu variklis buvo pradejes burgzti, kai penktoj pavaroj virs 2500aps./min vaziuodavai, tai variklio pagalve bucvo truputi i sona nuslinkus :) nuverteja gan letai, retai kas genda, seimyninis automobiliukas su darbinio arklio priemaisom :) jei rasi uz 7000LT arba pigiau, tvarkinga, imk negalvodamas!!!
Pilnas atsiliepimas...
audrius | 2013-03-20
opel sintra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpi,kuro sanaudos,minksta;gan isvaizdi
variklis;priekiniai guoliai
opel sintra 1998 m.,2.2l,benzinas-dujos,talpus-ivertinimas 10 balu,vaziuokle minksta,patvari-10 balu,kuro sanaudos vidurkis ant duju ziema-vasara mazdaug 12l,aisku normaliai vaziuojant;silpnoji vieta priekiniai guoliai-2 balai.,sankabos guolis tepalinis-taip ir neissiaiskinau ar gerai ar blogai. variklis ecotec-nekoks;pagrindinio dirzo itempejas kazkoks automatinis,tai dar reik ziuret kai keiti,kad neidetu atvirksciai,jautrus tepalui,geriau jau pilt gera,nelaiko oro srauto matuokle,ypac ant duju,siaip idedi nuo espeiso tai tada gerai,pagr.dirza keist su itempeju kas 50000km,nes kai nutruks varilio neapsimoka remontuot,o kita neaisku koki gausi--masinyte eina i marcias.... gan brangiai atsieina vaziuokles remontas,bet to verta,vaziuokle tikrai patvari,iskyrus priekinius guolius-originalas 1600lt; kitu gamintoju-300-600lt;taip kad rinktis ir skaiciuot.. perkant pasildyt varikli iki darbines temperaturos,turi girdetis nezymus ciksejimas,jei jo nera kazkas negerai su varikliu,gali buti pripilta medaus--visa kita ir taip aisku,,,bet tikrai neverta demesio,nebent mazai vazinesi...
Pilnas atsiliepimas...
Ri | 2013-02-14
Opel Zafira 2.0 TDI 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus savo segmente, nereik keisti pagrindinio diržo(nes grandinė) iškart taupot ~1000lt nusipirke, manevringas, talpus, gera surinkimo kokybė
Realios miesto sąnaudos ~8 - 8,5 litrai, o žiemą gali būti visi ir 9 pastovėjus kamščiuose. Trasoj ~6.
Geras pasirinkimas norintiems turėti pigu, bet pakankamai gerą didelį automobilį. Nepirkit 60kw, jausmas bus toks, kad nameli pastoviai tampote iš galo..
Pilnas atsiliepimas...
Opel gerbėja | 2012-12-26
automobilis 4-ių asmenų šeimai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pakankamai saugi avarijos metu, ilgesnėse kelionėse patogumo pakankamai, didelė bagažinė, geras variklis. Norint pakeisti perdegusią lemputę - nėra jokių problemų, patogus priėjimas.
patogu važinėti tik 4 žmonėms, galinės sėdynės: nepatogios, mažai kojoms vietos, nepatogus išlipimas. Jautrus starteris ir generatorius
važinėjome 5 m. su Elegance, pakaba pakankamai minkšta, komforto ilgoms kelionėms pakanka. Važiuoklė patvari, variklis - nekėlė problemų (1.8L 16V benzinas). Patogu, jog galinės sėdynės susilanksto, didelė bagažinė, bet.. jei visos naudojamos sėdynės, bagažinės skaitykit nebėr, galinės sėdynės nepritaikytos suaugusiam žmogui, jei ir sėst, tai tik trumpoms distancijoms važiuoti. Nepatogus išlipimas iš galinių sėdynių. Norėtųsi stumdomų galinių durelių dėl patogumo. Avarijos atveju - smūgius atlaiko gerai, deja tuom įsitikint teko patiems, džiaugiausi, jog tai Opel Zafira, nes nežinia kas būtų buvę su kitokio modelio automobiliu. Rūdys nepuola kol neremontuota, vėliau, jei tiesinamos skardos - rūdys vis tiek išlenda tose vietose po kurio laiko. 1.8L 16V benzinas Per tuos naudojimo metus tvarkyta: stabdžių diskai, kaladėlės, amortizatoriai, lemda zondas, generatorius, starteris (jautri vieta, geriau kitų mašinų neužvedinėt), oro srauto matuoklė, ir einami dalykai kaip tepalai, filtrai (visų šių dalykų išlaidos nėra kosminės ir tikrai prieinamos, tik oro srauto matuoklė ir lemda zondas kainavo nemažai, nes tokio dalyko turguje neradom). Nuvertėjimas nemažas, nuo pirkimo atpigo daugiau nei tris kartus. Benzino sąnaudos: mieste mišriu važiavimu ~10L, užmiestyje ~6-7L nežiūrėti silpnesniu varikliu (į kalną manau dust pradėtų), jei šeima didesnė nei 4 asmenys ir galines sėdynes planuojat naudot pastoviai - deja Zafira ne Jums, vargsit su įlipimais, išlipimais. Benzininis variklis turi dirbt labai tyliai, sėdint salone uždarytom durim dauguma galvodavo, jog automobilis neužvestas :)
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2012-08-25
Opel Zafira 2.0 dti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug vietos (septynvietis), ekonomiška.
Kieta pakaba.
Automobilį turiu jau beveik metus, įspūdžiai su ja geri, gera trauka, kieta pakaba, problemų turėta tik vieną kartą, teko keist alkūninio veleno daviklį. Bendrai, vienatūris nuostabus, nekaprizingas, puikus pasirinkimas šeimai. Variklis geras ramiam važiavimui, aplenkimui taip pat užtenka. Užmiestyje ryja 5.5l/100km.
Pilnas atsiliepimas...
mar4mas | 2011-04-29
Opel Zafira dyzelis 2.2 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, erdvus, nebrangu išlaikyti
Smulkūs gedimai
Gal talpus auto. Ne per didelis. Patogu tai, kad trečioji sėdynių eilė susilanksto ir pasikiša po antrąja eile. Nereikia nieko išiminėti. Kadangi 2 sėdynių eilė ant bėgelių tai galima pareguliuoti atstumą taip kad ir 3 eilėje sėdintiems žmonėms užtektų vietos. Salonas prabanga tikrai nespindi, nors čia juk ir ne limuzinas. Kadangi mašina aukštesnė tai nusispardo slenksčiai ir kartais durelės, bet lengvai nusivalo. Prakalbus apie tai , kad mašinos bazė aukščiau nei kitu mašinų (sedanų, hečbekų, universalų) žiema nėra problemų dėl sniego, važiuoja kiaurai, o kai pas manes dygliuotos padangos tai užklimpti neteko. Ten kur kiti neprivažiuoja man problemų nebuvo. Aš pirkau mašiną parvežtą iš Prancūzijos tai kompas tik prancūziškai rodo. Persėdus nuo hečbeko prie vienatūrio tikrai nebesinori "gultis" prie kokio sedano vairo. Kažkaip saugiau jaučiuosi, kadangi plačiau viskas matosi, nors ir yra "aklų zonų". Variklis kuriasi gerai. Svarbiausia, kad visos žvakės veiktu. Palyginimui pasakysiu žiema iki -10C galima užkurti ir be veikiančių žvakių. Kadangi šalčio buvo daugiau tai reikėjo visas keisti . Tas malonumas kainavo 300Lt.(1 žvakė 60Lt+ darbas). Po to kūrėsi prie belekiek šalčio. Variklis pakankamai galingas ir dyzelio sunaudojimas priklauso nuo važiavimo stiliaus. Normaliai važiuojant mieste apie 8 l trasoje 5-6 l.Taupiausias greitis 90-100km/h- 4l. Taip pat yra vienas geras pliusas būtent 2,2 tai kad nereikia keisti variklio dirželio, nes ten velenas yra. Na o tai kad vairo stiprintuvas elektrinis tai nežinau ar čia pliusas ar minusas. kalbant apie eksploataciją tai galėčiau įmesti akmenį į Opel daržą. Pradėkim nuo to kad maniškės neaplenkė visų Opelių problemos- rūdys. Tiesa pasakius yra kelios problematiškos vietos- ratų arkos. Nuėmus priekinių ratų plastmasinę apsauga, esančią po pačiais ratais radau koki litrą purvo, kuris jau buvo pažeidęs auto korpusą. Užpakalinės arkų gumos prasižiojo ir ten taip pat kaupėsi purvas ir lindo rūdys. Taip pat patarčiau užsidėti purvasargius nes apatinė durelių pusė nukenčia nuo akmenukų iš po ratų, ir taip pat tuoj rūdys" kiša galvą". O jeigu dar su dygliuotom padangom važiuoji tai iš po spyglių išmetamas karštas asfalto gabalėlis prilimpa prie durelių ir labai sunku nuvalyti, todėl be purvasargių neapsieisit. Kiek kitur internete skaičiau tai niekas nesiskundė dėl rudžių. Gal todėl kad maniškė yra Iš Prancūzijos tai taip neatspari lietuviškam klimatui. Kadangi maniškė sidabrinės spalvos tai nusipirkus dažų flakonėli lengvai užsidažo ir nesimato. Toliau teko keisti vairo traukę -65Lt su darbu, galinį duslintuvą- 200Lt, karterio tarpinę- viso 130Lt. durelių užraktus nes centrinis nebeveikė- 45Lt (iš laužyno) Variklio priekinį ribokšlį- viso 70LT. Žvakių keitimas- viso 300Lt. Dabar prakiuro kondicionieriaus radiatorius- nuo 200LT iki 400LT už radiatorių. Pradėjo kažkas klaksėti sankaboje tai vien už darba 200LT teks pakloti. ABS pradėjo kartas nuo karto ant sauso asfalto suveikti. Taip pat silpna vieta yra tarp durelių esantys laidai, Nekarta buvo nulūžę. Na šiaip remontas pakankamai nebrangus. priėjimas prie variklio nėra labai sųdėtingas nereikia puse mašinos išardyti, kad kažkokia detalę pakeistų, o ir detalės ne kosminėm kainom. Su ja važinėju metus laiko tai kol kas negaliu pasakyti, kad labai patenkintas, nors viska sutvarkius , gal taip nebeges. Perkant pasitikrinti žvakes, turbina, kondicionierių, svarbu kad nebūtų pašalinių garsų
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
    Ampera-e
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia
   Signum   
  Dideli   Omega   
  Kupė  Calibra    
  Tigra Tigra  
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai     Mokka
    Crossland X
  Krosoveriai    Antara  
    Grandland X
  Visureigiai   Frontera   
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva  
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaroVivaro
   Movano
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt