Markės
1384 iš 1918
Peugeot 301, 2012 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.510% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 2
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 301 yra gaminamas kartu su savo broliu dvyniu Citroen C-Elysee. Tai yra pigūs, biudžetiniai automobiliai skirti užtikrinti pačius pagrindinius šeimos poreikius ir orientuoti į Turkijos, Šiaurės Afrikos ir Rytų Europos rinkas. Todėl automobiliuose dėmesys skirtas praktiškumui, o ne dizaino subtilybėms. Abu automobiliai atrodo kukliai, ypač galinė sedanų dalis, kuri atrodo lyg „prilipdyta“ prie likusios automobilio dalies. Interjeras suprojektuotas pagal „geriausias“ devyniasdešimtųjų metų tradicijas – viskas yra paprasta, atsisakyta visko kas įmanoma ir nėra nieko kas yra įprasta šiuolaikiniuose automobiliuose, kaip kad prietaisų valdymo mygtukų ant vairo ir pan. Visgi, automobiliai yra praktiški, patogūs, abu pakankamai erdvūs, bagažinė siekia visus 506 litrus, o prasta kelio danga visai ne kliūtis važiuoti pakankamai komfortiškai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2013-05-22

Nebrangių automobilių rinka plečiasi – „Peugeot 301“

Nebrangių automobilių rinka plečiasi – „Peugeot 301“
Ilgą laiką mūsų tautiečiai, pirkdami didelius, bet senus automobilius, teigė, kad taip daro, nes rinkoje nėra naujų, pigių alternatyvų. Aišku, naujas „Lexus" ar „Mercedes Benz" niekada nebus pigus, tačiau pigių, įperkamų automobilių segmentas plečiasi. Greta „Dacia" modelių ir „Fiat Pandos" dabar jau galima galvoti apie naująjį „Peugeot 301". Beje, būtent nuo šio, „301", modelio prancūzų automobilių gamintojas „Peugeot" pradeda naują automobilių numeraciją. Nuo šiol pirmasis skaičius reikš automobilio išmatavimus, o paskutinis skaičius - jo lygį. „Vienetas" žymės pigiausius modelius, „aštuntukas" - brangiausius kiekvieno segmento atstovus.

„Peugeot 301" gamybai panaudota ta pati „PAS PF1" platforma, kurią turi ir „Peugeot 208", tačiau „301" - 112 mm ilgesnis, priekyje turi „McPherson", užpakalyje - pusiau nepriklausomas sijas. „Peugeot 301" ilgis - 4 442 mm, tai - 58 mm daugiau negu turi „Volswagen Polo".

Vienas pagrindinių naujojo „301" privalumų - išvaizda. Nors automobilis ir pigus, jame nėra „Dacia Logan" būdingų kampuotų formų. Dar daugiau, priekis primena „Peugeot" flagmaną - "508" modelį.

„Peugeot 301" gali turėti 16 colių lengvo lydinio ratlankius, parkavimosi daviklius, audio sistemą su po vairu įtaisyta reguliavimo rankenėle ir kelionės kontrolę. Tiesa, tai jau ne bazinė sąranga, tad už šituos malonumus teks mokėti papildomai.

Automobilio vidus nė kiek nenusileidžia išorei: tos pačios malonios formos, aptakios linijos, akiai patrauklus prietaisų skydelis. Kad dar taip gamintojas būtų pakeitęs borto kompiuterio ekranėlį, kuris vis dar šviečia nusibodusia oranžine spalva...

Apdailos medžiagos, nors ir ne brangios, tačiau kokybiškos, tačiau niekas negali paslėpti gamintojo noro sutaupyti. Langų pakėlimo mygtukai sumontuoti centrinėje automobilio dalyje, greta pavarų perjungimo svirties. Ten pat, kur juos montuoja ir „Dacia" inžinieriai. Taupant kolonėlės taip pat sumontuotos ne durelėse, o priekinėje automobilio dalyje.

Neabejotinas automobilio pliusas - erdvė. Patogiai jame jausis tiek priekiniai keleiviai, tiek ir sėdintys užpakalyje, tačiau pastarieji tik tuo ir gali pasidžiaugti. Jokių papildomų patogumų - lentynėlių, kišenėlių ir t.t. - jiems nenumatyta. Elektra valdomų langų mygtukai taip pat įtaisyti automobilio centre - virš šildymo kanalų. Užpakalinėse sėdynėse tėra tik dvi atramos galvai. Taigi, išeina, kad vežti tris keleivius gale nėra saugu, nes avarijos atveju centrinio keleivio sprandui iškyla rimtas pavojus.

Paprastas ir informatyvus prietaisų skydelis vienodas visose modifikacijose, tad nė viename modelyje nerasime aušinimo skysčio temperatūros daviklio. Gamintojas pataupė ir „Peugeot 301" jo tiesiog nėra.

Mechaninis kondicionierius atrodo gražiai, tačiau norint keisti temperatūrą, reiks padirbėti mygtukais „aukštyn/žemyn", tad kartais įprastos mechaninės rankenėlės atrodo ne toks jau blogas sprendimas.

Audio sistemą galima reguliuoti po vairu esančia rankenėle.

Taip ir reiktų daryti, nes centriniame panelyje esantys mygtukai - maži ir nepatogūs, o didelė apvali rankenėlė, kas atrodytų visai logiška, skirta ne garso reguliavimui, bet stočių paieškai.

Dar vienas keistas inžinierių sprendimas - bagažinė. Reikalas tas, kad ją galima atidaryti arba paspaudus nuotolinio valdymo pultelyje esantį mygtuką, arba mygtuką, esantį greta vairo. Jeigu bandysite užkišę ranką ieškoti mygtuko pačiame bagažinės dangtyje, teks nusivilti - jo ten tiesiog nėra.

Pati bagažinė - didelė ir erdvi, tačiau anga ganėtinai siaura ir dalį naudingos erdvės „suryja" bagažinės dangčio kilpos.

Potencialūs pirkėjai gali rinktis tiek modelį su benzininiu, tiek ir su dyzeliniu varikliu. Mes porą dienų praleidome prie 1,6 l 92 AG automobilio su dyzeliniu varikliu ir mechanine pavarų dėže vairo.

Kadangi automobilis - biudžetinis, gamintojas pataupė ir garso izoliacijai, tad dyzelinio variklio keliamas garsas salone puikiai girdėjosi, tačiau beveik nebuvo juntama vibracijos. Iš brangesnių modelių „pasiskolinta" masyvi pavarų perjungimo svirties rankenėlė buvo patogi, tačiau ir pavaros liko kaip kituose „Peugeot" - ilgos.

Bandytas „Peugeot 301" pradžiugino dinamika. Nors variklis ir ne pats galingiausias, bet jo visiškai užtenka staigiam manevravimui nuolat besikeičiančiame ir stebinančiame miesto transporto sraute. Puikiai veikia ir elektrinis vairo stiprintuvas, užtikrinantis gerą atgalinį ryšį.

Ypač maloniai nuteikė „Peugeot 301" pakaba. Ji puikiai sugėrė visus smulkesnius nelygumus, lengvai įveikė „gulinčius policininkus", nebildėjo, nebarškėjo ir nesistengė iš rankų išplėšti vairo.

Norint dar aštresnių pojūčių, galima eksperimentuoti atjungus ESP sistemą, tačiau gamintojas to daryti nerekomenduoja.

Pasiekti gamintojo nurodytų 4,9 l/100 km kelio nepavyko, tačiau rezultatas 5,7 l taip pat nenuvylė. Kita vertus, jeigu automobilis bus ne bandomas, o eksploatuojamas kiekvieną dieną, gal savininkui pavyks pasiekti ir gamintojo nurodytas kuro sąnaudas. Šiuo atveju daug lemia vairavimo stilius ir noras važiuoti taupiau.

Taigi, Lietuvos naujų ir pigių automobilių segmente pasirodė naujas žaidėjas. Kokia ateitis jo laukia, sunku prognozuoti, tačiau tikėtina, kad jis taps rimtu ne tik „Dacia Logan", bet ir „Fiat Panda" konkurentu. Juo labiau, kad privalumų, lyginant su kitais dviem modeliais, „301" turi.


Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt