Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 306, 205 ar 406. Užtai Peugeot tęsia dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis. Jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. 307 turi patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.
Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.
Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.
Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Patalpino: Martynas | 2011-02-18 |
Peugeot 307SW 2HDI 66KW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdvus, patogus, geras dizainas
Problematiškas valdymas
|
Bendras automobilio aprašas |
Mūsų automobilis yra 2004 m. Automobilio dizainas yra labai geras, labai patogus ir erdvus viduje, patogus parkuoti, erdvi bagažinė. Nusipirkus iškart nuvykome pereiti TA, ten jokių trūkumų nerado (labai nustebino žinant jų priekabumą), ruošiant automobilį žiemai neradome jokių rūdžių. Užmiestyje važiavimas pakankamai komfortiškas, tačiau mieste turi nemažai trūkumų. Pakankamai kieta pakaba. Degalų sąnaudos tikrai nėra labai mažos, šiltu laikotarpiu užmiestyje apie 5,6 l, mieste apie 7-8 l, žiemą užmiestyje apie 6 l, mieste apie 9-10 l. Turiu pridurti, kad šis automobilis labai jautrus kurui, įpylus geresnio kuro su priedais, ženkliai pagerėja važiavimas ir mažėja kuro sąnaudos. Pagrindiniai minusai: 1. Bėgių perjungimo svirtis tragiška, t.y. pirmo bėgio jungimas į antrą yra kaip kokiam kamaze, galima ranką išsinarinti (labai ilgas tarpas), anksčiau turėjome BMW, Ford, ten riešo pagalba buvo galima perjungti bėgius, o čia jau reikia pasistengti, nes gali neįjungti. Peugeot servise pasakė, kad tai normalu ir kad prie to reikia priprasti..... 2. Aksceleratoriaus (gazo) pedalas. Na mūsų šeimai arba nepasisekė su pirkiniu arba šioje vietoje Peugeot turi tikrai didelį minusą. Pedalas turi apie 1,5 - 2 cm laisvos eigos, kuri ypač erzina, vos nusipirkus šį automobilį niekaip kelis mėnesius negalėjome prie to priprasti, vis kokioje sankryžoje užgesdavom, nors vairavimo patirtį turim gan didelę ir įvairių automobilių. Draugams, pasiskolinusiems mūsų automobilį, ši problema iškart užkliūdavo. Peugeot servisas....ech, deja, bet jie vėl patarė prie to priprasti....... Kiti servisai irgi negalėjo padėti šiuo klausimu. Žodžiu baigiam priprasti, nors iki šiol erzina. |
Variklis |
Vienas iš didesnių pliusų - variklis. Tikrai patikimas, 2010-2011 metų žiemą esant - 22 užsivedė be jokių kaprizų, žinoma dyzelinį kurą pylėme geresnį (Verva). Tačiau 66 KW yra mažoka šiam automobiliui. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nusipirkus pakeitėme visus diržus (su vandens pompa, guoliais ir t.t.) tai kainavo 1400 Lt. Žiemą prie - 17 buvo nulūžęs įtempėjas (diržą per trumpą buvo uždėję), remontas kainavo 170 Lt. Automobilį turim jau metus, bet daugiau neturėjom jokių problemų. O va dėl remonto kainų tai visuomenėje sklando visiškai klaidinga nuomonė - detalės tikrai nebrangios, tačiau šias mašinas remontuojančių gerų specialistų yra labai mažai (bent jau Vilniuje). |
Patarimai perkančiajam |
Jei jau tikrai pasirinksite šį automobilį, rinkitės galingesnį (bent 79 kw). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 51)
Peugeot modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 107 | 108 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 205 | |||||||||||||||||||||||||||||||
206 | 207 | 206 | 208 | 208 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 306 | 307 | 308 | 308 | 308 | |||||||||||||||||||||||||||
408 | 408 | |||||||||||||||||||||||||||||||
301 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 405 | 406 | 407 | 508 | 508 | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 605 | 607 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | 406 Coupe | 407 Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||
RCZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | 2008 | 2008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | 3008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
408 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | 4008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | 4007 | 5008 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Landtrek | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | 1007 | |||||||||||||||||||||||||||||||
3008 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5008 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | 806 | 807 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Traveller | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Partner | Partner | Partner | Rifter | ||||||||||||||||||||||||||||
Bipper | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Boxer | Boxer | ||||||||||||||||||||||||||||||
Expert | Expert | Expert | ||||||||||||||||||||||||||||||
Partner | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Peugeot 307 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis