Markės
1386 iš 1917
Peugeot 307, 2001 - 2008
533Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.90% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 33
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Peugeot 307 yra nedidelis šeimos automobilis, kuris 2002 tapo Europos Metų Automobiliu. 307 turi patobulintą 306 modelio platformą, kuri taip pat naudojama automobiliuose Citroen Xsara ir Citroen ZX. Tačiau 307 automobilis yra visomis kryptimis didesnis nei 306 modelis. Peugeot daugiau nevystė Pininfarina kurto stiliaus, kurį galima buvo matyti senesniuose Peugeot - 306, 205 ar 406. Užtai Peugeot tęsia dizaino stilių matytą Peugeot 206 ir Peugeot 607 modeliuose – staigiai aukštėjantis variklio gaubtas, ištęsti priekiniai žibintai, nuožulnus priekinis stiklas. Naujojo automobilio aukštis yra 1510 mm, tai nemažas automobilis. Jis aukštesnis nei daugumas tiesioginių konkurentų ir beveik prilygsta mini vienatūriams. Gal todėl Peugeot nepristatė jokio mini MPV kaip kad padarė Citroen su Xsara Picasso. 307 buvo gaminamas su 3 ir 5 durų hečbeko, universalo ir kupė/kabrioleto kėbulais. Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Peugeot 307 2002 metais tapo Europos Metų Automobiliu.

Peugeot 307 buvo naudojamas WRC čempionate, kur pakeitė 206 modelį. 307 WRC su kupė kėbulu visgi nebuvo sėkmingas ralio automobilis – jis turėjo nemažai transmisijos problemų ir pasiekė tik 3 pergales.


2005 metais WRC čempionate Velso etape Peugeot 307 WRC lenktyininkas Markko Märtin padarė avariją ko pasekoje žuvo jo šturmanas Michael Park. Tai buvo pirmoji tragiška avarija WRC čempionate nuo 1993 metų.

Peugeot 307 taip pat dalyvavo žiedinių varžybų čempionatuose: World Touring Car Championship, British Touring Car Championship, TC2000 ir Danish Touring Car Championship.
Patalpino: Martynas | 2011-02-18
Peugeot 307SW 2HDI 66KW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Erdvus, patogus, geras dizainas
Problematiškas valdymas
Bendras automobilio aprašas
Mūsų automobilis yra 2004 m. Automobilio dizainas yra labai geras, labai patogus ir erdvus viduje, patogus parkuoti, erdvi bagažinė. Nusipirkus iškart nuvykome pereiti TA, ten jokių trūkumų nerado (labai nustebino žinant jų priekabumą), ruošiant automobilį žiemai neradome jokių rūdžių. Užmiestyje važiavimas pakankamai komfortiškas, tačiau mieste turi nemažai trūkumų. Pakankamai kieta pakaba. Degalų sąnaudos tikrai nėra labai mažos, šiltu laikotarpiu užmiestyje apie 5,6 l, mieste apie 7-8 l, žiemą užmiestyje apie 6 l, mieste apie 9-10 l. Turiu pridurti, kad šis automobilis labai jautrus kurui, įpylus geresnio kuro su priedais, ženkliai pagerėja važiavimas ir mažėja kuro sąnaudos. Pagrindiniai minusai: 1. Bėgių perjungimo svirtis tragiška, t.y. pirmo bėgio jungimas į antrą yra kaip kokiam kamaze, galima ranką išsinarinti (labai ilgas tarpas), anksčiau turėjome BMW, Ford, ten riešo pagalba buvo galima perjungti bėgius, o čia jau reikia pasistengti, nes gali neįjungti. Peugeot servise pasakė, kad tai normalu ir kad prie to reikia priprasti..... 2. Aksceleratoriaus (gazo) pedalas. Na mūsų šeimai arba nepasisekė su pirkiniu arba šioje vietoje Peugeot turi tikrai didelį minusą. Pedalas turi apie 1,5 - 2 cm laisvos eigos, kuri ypač erzina, vos nusipirkus šį automobilį niekaip kelis mėnesius negalėjome prie to priprasti, vis kokioje sankryžoje užgesdavom, nors vairavimo patirtį turim gan didelę ir įvairių automobilių. Draugams, pasiskolinusiems mūsų automobilį, ši problema iškart užkliūdavo. Peugeot servisas....ech, deja, bet jie vėl patarė prie to priprasti....... Kiti servisai irgi negalėjo padėti šiuo klausimu. Žodžiu baigiam priprasti, nors iki šiol erzina.
Variklis
Vienas iš didesnių pliusų - variklis. Tikrai patikimas, 2010-2011 metų žiemą esant - 22 užsivedė be jokių kaprizų, žinoma dyzelinį kurą pylėme geresnį (Verva). Tačiau 66 KW yra mažoka šiam automobiliui.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nusipirkus pakeitėme visus diržus (su vandens pompa, guoliais ir t.t.) tai kainavo 1400 Lt. Žiemą prie - 17 buvo nulūžęs įtempėjas (diržą per trumpą buvo uždėję), remontas kainavo 170 Lt. Automobilį turim jau metus, bet daugiau neturėjom jokių problemų. O va dėl remonto kainų tai visuomenėje sklando visiškai klaidinga nuomonė - detalės tikrai nebrangios, tačiau šias mašinas remontuojančių gerų specialistų yra labai mažai (bent jau Vilniuje).
Patarimai perkančiajam
Jei jau tikrai pasirinksite šį automobilį, rinkitės galingesnį (bent 79 kw).
Įvertink šį atsiliepimą (viso 51)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt