M.B. | 2010-08-06 |
nei geras nei blogas Peugeot
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
išraiškingas išorės ir vidaus dizainas, didelis variklių pasirinkimas, gera įranga, normali kaina, saugumas, patikimi ilgaresursiai dyzeliai, geras valdomumas ir gana patikima važiuoklė
nepatikima elektronika, grybaujantis variklio kompiuteris, prasti stabdžių diskai, nepraktiškas salonas ir bagažinė, kartais brangus išlaikymas, brangios originalios detalės, sudėtinga elektronika, nuvertėjimas, neapmąstyti techniniai sprendimai
|
Na automobilio dizainas paliks dvejopą įspūdį. Ryklio žiaunas primenantis priekinis bamperis su radiatoriaus grotelėmis ir ilgu snukiu atrodo keistai. Aikštelėje sunkiau jausti automobilio priekį, nes jis kvailai ilgokas, o užpakalis visai trumpas. Dizainas - skonio reikalas, bet Peugeot niekada ir negamino žemiškų mašinų.
Dažniausiai nervinantys dalykai šiame automobilyje yra smulkūs gedimai, kurie dažniausiai atsiranda per vairuotojo aplaidumą nenaikinant pradinių gedimų požymių. Įsigiję šį automobilį su originaliais lietais ratlankiais turi žinoti, kad jie lengvai deformuojasi ir perkaista, nes jie iš prastų medžiagų. Kitas blogas dalykas yra climatronikas. Labai dažnai kondiškė pučia ne tą temperatūrą, kuri nustatoma. Būkite atidūs su salono filtrais. Visų laikų prancūziškų (ir ne tik) automobilių pečiukų rėlių ir varikliukų gedimų priežastis - nepakeistas salono filtras. Keiskite jį bent kartą per metus!!!
407 modelio dar viena iš ligų yra "juodoji dėžė" arba elektronikos įvadas. Todėl verta remontuojant ar bent jau tikrinant automobilio mazgus, atlikti elektros bloko patikrą!!! Kitaip automobilis gali tiesiog sustoti kelyje, jei nebus laiku pasirūpinta variklio valdymo kompiuteriu. Aišku niekas gal ir nesuges, bet tai dažniausia šio modelio gedimų ypatybė.
Bendri pastebėjimai: labai patogi sėdėsena priekyje, gerai išprofiliuotos sėdynės, bet mašina per ankšta sėdintiems gale. Universalo ir sedano bagažinės per mažos ( tik 407 ir 448l). Mašina labai klusni ir maloni vairuoti. Erzina miesto sąlygoms kietoka pakaba. Pakaba yra patikima tais atvejais, kai nevažinėjama prastais keliais. Prancūziškos pakabos ko gero idealiausiai sureguliuotos lietuviškiems keliams. Coupe versijoje galima reguliuoti pakabos kietumą. Mašinos gerai įrengtos, galima nusipirkti su panoraminiu stogu. Šiek tiek galima pakritikuoti panelę, kuri perkrauta mygtukais, kurie arti vienas kito ir yra per smulkūs vyriškiems pirštams. Medžiagų kokybė priklauso ir nuo komplektacijos. Iš pirmo žvilgsnio salono medžaiga neatrodo labai kokybiška, bet barškėti niekas nebarška. Mašina tikrai labai saugi. Vairo sistema arti Bmw ir Honda lygio.
Išraiškinga mašina, kuriai koją kiša smulkmenų gedimai ir prastas vardas.
Varikliai yra vertinami įvairiai. Asmeniškai labiau patiko dyzeliai, kurie yra PSA koncerno autoriteto išlaikytojais. O štai benziniai motorai vertinami kritiškiau. Nors jie pamažu atskratė senesniems Peugeot modeliams būdingų tepalų leidimo per tarpines ir perkaitimo atvejų, gedimų kartais pasitaiko dėl variklio elektronikos gedimų. Benziniai motorai neskirti forsuoti tempui. bazinis 1,8 l variklis turi 85 kw, po atnaujinimo - 90 kw. didesnių nusiskundimų negirdėti. geriau rinktis 2 litrų variklius, kurie būna 100 ir 103 kw galingumo. benzino jie naudoja panašiai kaip 1,8 l. o traukia geriau. Netaupantiems galima pasiūlyti 2,2 litro benzininius agregatus arba rajūnę 2,9 litro šešiukę, kuri sunaudoja visa nedaug ( 10 litrų) benzino. kuo galingesnis variklis, tuo Peugeot mašinose jis patikimesnis (benzinių variklių ypatybė). Bendrai pasakius, logiškiausia pirkti 2,2 litro, kuris suvartoja 9 litrus. Dažnai tenka girdėti, kad benziniai PSA koncerno varikliai būna serviso darbuotojų maitintojais ( silpnosios versijos).
kita kalba - dyzeliai. HDI dyzeliai laikomi vienais patikimiausių pasaulyje. Juos užmuša tik prastas kuras arba jų netausojimas esant neįkaitusiai temperatūrai ir paskubant užgesinti variklį. Hdi dyzeliai naudoja Common rail (elektrinių degalų purkštukų) technologiją. Ką apie juos verta žinoti:
1) silpniausia jų vieta - dvimasis smagratis, kuris valdo plaukiojančią sankabą. Gedimą perkant pastebėti nesunku. Tiesiog išmynus sankabą ir perjungiant pavarą į laisvą režimą girdisi konkretus girgždėjimas ir tarsi kalimas kažkur sankaboje. Gedimo šalinimas atsistos nuo 1500 - 2500 lt. Išeitis - montuoti standartinę sankabą, pritaikant tinkamas detales. Bet garantijios, kad toks derinys tarnaus - nėra. Bet šis gedimas būdingas tik labai nuvaikytoms mašinoms.
2) Hdi dyzeliai mėgsta tik kokybišką kurą. Sugedus degalų siurbliui gedimo remontas kainuos keturženklę sumą. Blogiau bus sugedus purkštukams - purkštukų kainos yra kosminės, todėl geriau nerizikuoti ir pilti kokybiškus degalus.
Nesvarbu, kokią dyzelinę versiją pasrinksite, ji jūsų nenuvils, jei prieš perkant bus įvertinta variklio būklė servise. 2 litrų 100 kw varikliukas naudoja iki 6 litrų vidutiniškai. dažnas renkasi po modernizacijos ( nuo 2005 m.) mašinose montuotus 1,6 litro 80 kw galingumo variklius. Bet sunku vertinti jų darbinį resursą, kadangi yra tekę girdėti, kad šie varikliai turi siaurus vožtuvų vamzdelius. Be to jie per nauji, kad žinotume, ko iš jų realiai tikėtis. geriausiai rinktis 2,2l 170 ag dyzelį, nes jis gali būti ir su kokybiška automatine dėže. 2 litrų variklyje automatai vertinami prastokai. Visiškiems spartuoliams ir turtuoliams, norintiems įsitikinti ką sugeba HDI dyzeliai, reiktų rinktis 2,7 HDI dyzelį, turintį 6 cilindrus ir 204 AG. Jis turi dvi turbinas. Sukimo mometas yra 440 Nm prie 1900 aps/min. 100 km, suėda apie 8,5 litro saliarkos. Automatas apie litrą daugiau. Reikia žinoti, kad 2, 1,6 iir 2,2 litrų versijos montuojamos ir į Ford mašinas.
Reikia nepamiršti, kad dyzeliuose yra sumontuotas FAP kietųjų dalelių filtras. Nepakeitus jo, dažnai gali sutrikti variklio darbas, prietaisų skydelyje mesti Antipollution fault užrašą. tokiu atveju reikia atnaujinti variklio kompiuterio nustatymus, pakeisti Fap filtrą, kuris kontroliuoja, kad kietosios dyzelino dalelės nepatektų į aplinką ir atitiktų Euro reikalavimus. Servisas nepasakyčiau kad brangiausias, bet ir nėra pigus. Originalios detalės tikrai brangios, neorignalių yra ir nebrangių, bet abejotina jų kokybė. Ši mašina neges dažnai, jei netaupysime. Tai ne japonė. Nors žinoma atvejų, kai mašina nekelė rūpesčių, bet jų pasitaiko nesitikint. mažiau problemų kelia dyzeliai ir modeliai su mažiau elektronikos įrangos. automobilio minusas - didelis nuvertėjimas. Netgi Peugeot serviso meistrai ne visada sugeba sutvarkyti elektronikos gedimus. Taigi kai kas šioje mašinoje yra neapgalvota. Auksarankai pridarys tik didelių išlaidų. Pasitikėkite tik profesionalais. automobilio apžiūrą rekomenduojama atlikti kas 30000 km arba kartą per metus, diržus keisti kas 120000 km yra tikrai normalu. Neoriginakli sankaba kainuoja apie 500 lt, originali su darbu 1600lt. neoriginal. amortikų komplektas 500 lt, neoriginalias stabdžių trinkeles galima gauti už 90 lt komplektui.
Verta pirkti tik tiems, kurie pasiruošę rūpintis mašina. Patariu netaupyti ir pirkti mašinas, kainuojančias daugiau, vežti tik į Peugeot servisą. Bet rinkoje yra ir patikimesnių mašinų, kurių elektronika yra realiau sutvarkoma. netaupyti ir pirkti gerai apsvarsčius. Coupe variantas įdomus ir žaismingas. Mašina pedantams ir turintiems litų kišenėje. Volkswagen ir Toyota vairuotojams, vertinantiems praktiškumą, ji netiks. Mašina gali ir negesti, yra patikimesnė už 307 modelį, bet yra daug niuansų su elektronika
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Misa | 2009-10-13 |
Vidutiniskas su tipiskomis prancuziskomis ipatybemis-gedimais automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, minkstas automobilio elgesys kelyje kam tai patinka. Erdve viduje ir bagazo skyriuje. Tvarkingas variklis.
Interjeras kokybe nespindi, daugybe gedimu tiek smulkiu, tiek rimtu. Automobiliu truksta kokybes, gero surinkimo. Automobilio elgesys kelyje gali buti sunkiai nuspejamas, jei per stipriai ji spausi.
|
Teko su tokiu vazineti darbo reikalais. Na automobilis kaip ir visi Peugeot yra minkstas tylus, pakankamai erdvus. Dizainas man nepatinka, nors pirmakart pamacius jis man pasirode gana idomus. Atsisedus viduje i akis krenta labai nuozulnus ir toli besibaigiantis priekinis stiklas, kuris sudaro vienaturio ispudi. Automobilis jokiomis isskirtinemis detalemis viduje neblizga - kokybe vidutinio lygio, plastikas ne itin kokybiskas (tarpai tarp detaliu irgi galetu buti mazesni). Tai visgi biudzetinis automobilis, todel geriausiai tinkamas kaip tarnybinis automobilis. Taip pat centrineje konsoleje gausu mygtuku, kuriuos netgi sunku atskirti viena nuo kito - nepatogu ir nestilinga. Automobilio elgesys kelyje labai minsktas, jokio azarto nesitikekit, kelyje megsta "plaukioti". Pavaru perjungime truksta tikslumo. Bagazine yra didziule, jos forma tinkama. As asmeniskai tokio automobilio nepirkciau, ypac turint galvoje, kad automobilis labai greitai praranda verte. Pezukas varomas 2 litru HDI variklio, kuris yra tinkamas tokiam automobiliui. Jo silpnos puses - truksta sukimo momento prie zemu apsuku, ko nesitikima is dyzelinio variklio. Taciau paspaudus galios uztenka, ekonomija irgi nebloga. Apie problemas galima si ta pasakyti, nors automobilis priziurimas Peugeot atstovybeje, todel esant poreikiui nuolat remontuojamas. Galiu pasakyti, kad buvo nusprogusi sankaba, tikrai teko keisti priekines pakabos sarnyrus, problemos su vairo mechanizmu, duru uzraktu. Taip pat spaudziant stabdzius, kompas informuoja apie neveikiancia stabdziu lempa - tai jau zinomos elektros problemos. Teko nusukti netgi mages valdymo rankenele :) Nenoriu labai kritikuoti, gal del to, kad automobilis yra naudojamas ne kaip asmenini, taciau problemu jis turi apsciai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|