Markės
1405 iš 1918
Peugeot 607, 1999 - 2010
520Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 20
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
607 yra prestižinis Peugeot automobilis pakeitęs 605 modelį. Nors automobilis buvo gaminamas ant savo pirmtako važiuoklės, tačiau turi visiškai naują, elegantišką, dinamiškumą pabrėžiantį dizainą. Varikliai - 2.2 ir 3.0 benzininiai ir 2.2, 2.7 dyzeliniai. Automobilio įrangos lygmuo yra tikrai aukštas – visi modeliai turi oro kondicionierių, CD grotuvą, elektrinius langus, oro pagalves, ABS ir centrinį užraktą. Europoje 607 modelis dažnai naudojamas kaip taksi automobilis. Interjere gausu erdvės - automobilis suteikia vienodą komfortą tiek vairuotojui, tiek keleiviams nepriklausomai nuo kelionės pobūdžio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Brendis | 2014-07-17
Peugeot 607
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, patikimumas, sanaudos (2.2HDi)
Valdomumas galetu buti labiau istobulintas. (Lyginant su BMW 5)
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Auto tikrai puikus, patogus, vizualiai labai grazus (kaip tokiu metu). Tokiai automobilio klasei svarbu, kad butu automatas bei odinis salonas. Automobilyje vietos tikrai daugiau nei pakankama, bagazines dydis nerealus, kuro sanaudos, bent 2.2HDi (TVARKINGO) labai normalios. Mano realus vidurkis: 7,5L/100km. O daznai lakstau kaip nutrukes nuo lenciugo, autostradoj buna paspaudziu ir laikau ~140-180km/h. Mieste ramiai kaip pencinkas nemoku vaziuoti, visada startuoju beveik dugnais (realiai siam dyzeliui dugnas nieko nereiskia. 50% gazo vaziuoja kaip turi but). Jei nera vejo, sanaudos: @100km/h - 5L/100km @120km/h - 6L/100km Norint pasiekti tokias sanaudas su siuo agregatu butina: Isitikinti, kad purkstuku korekcijos normos ribose! Ispjauti FAP suodziu filtra + isprogramuoti. Uzglusinti EGR + butinai atjungti programiskai! +Papildomai galima chipuoti varikli. Automata butinai iki maximum 170HP/125KW bei 380Nm. Mano auto chipuotas - sanaudu atzvilgiu skirtumo nera (mieste gal net maziau jei vaziuoji ramiai palyginus su standartu). Su cipuotu vaziuoju jau beveik du metus, problemu jokiu nera, automatas tai atlaiko puikiai, variklis - kaip laikrodis. Peugeot HDi dyzeliai tikrai patvarus ir geri. Nepamirskime butent tas pats variklis nuo ~2011m. ejo su dviem turbinomis bei pasiekdavo 150KW. i Peugeot 508. Automatai ZF 4HP20 siems automobiliams taip pat neturi dideliu bedu, tik kas svarbu, bent kelis kart atsviezinti tepalus (kadangi jie buna nekeiciami nuo gamybos laiku). Dezes darbas pageres, veliau apie deze galesite visai uzmirsti. Apskritai ZF vokieciu dezes niekada didesniu ligu/bedu ir neturedavo. Vokieciai moka juos gamint. Japaskes - nelabai. Kas del vaziuokles; Vaziuokle tikrai tvirta. Kas dazniausiai subyra tai priekiniai stabilizatoriai (kaip tokiai sunkiai masina jie ziauriai ploni, todel manau ir byra, nors byra visoms auto). Gali tekti viena karta pasikeist i Lemfiorder (po 60LT/vnt.) ir uzmirsti. Tas pats ir su vairo traukiu antgaliais irgi viena karta pakeisit i Lemfiorder (50LT/vnt.) ir uzmirsit. Daugiau nera ten kam biret, vaziuokle paprasta ir tvirta. Pati vaziuokle nei per kieta, nei per minksta. Su R17 ratais vaziuoja idealiai, valdymas puikus. Su R16 vaziuoja jau minkstai. Del elektros bedu, kaip visi cia verkia: Nera jokiu dideliu problemu. 95% Elektros bedu susitvarko teisingai atjungus bagazineje esanti Accessory akumuliatoriu bei ji pakrovus. Dazniausiai jis buna nekeistas nuo gamybos laiku, tai pastoviai issikrauna, todel pradeda metyt ivairias klaidas ekrane, nors ir jos nieko nereiskia. Zodziu viskas su ta elektra OK. Klaidos ekrane man budavo tik del nusprogusiu saugikliu/issikrovusio akumo bagazinej. Zodziu auto super kaip uz tokia nedidele kaina. Tikrai rekomenduoju. Siulyciau pirkti tik geresnes komplektacijos (kad butu bent automatas/oda), kitaip prarasite limo klases dali teikiamu malonumu.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija nebrangi ypac 2.2HDi variklio. Tepalai, filtrai nebrangus, vaziuokles dalys taip pat pigios. Kainos biski didesnes uz VW Golf detales :D. Na siek tiek brangiau atsiena pagrindinio dirzo pakeitimas. Bendrai apie 700LT. Bet tai daroma tik kas 5 metus arba 80 000KM.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt