Markės
1437 iš 1912
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Štai naujasis Porsche 911 – kaip visada toks pats, kaip visada nuostabus. Nieko stebėtino, kad iš išorės automobilis nedaug pasikeitė. Po eksperimentų su 996 serijos Porsche 911, gamintojas daugiau neišradinėja dviračio ir laikosi tradicinių 911 dizaino elementų. Automobilio linijos yra tiesiog idealiai subalansuotos plius keletas naujų dizaino detalių tokių kaip išlendančios automobilio rankenėlės ir ištęsti galiniai žibintai suteikia dar daugiau glotnumo, vientisumo ir taip puikioms 911 formoms. Gal tik stačiakampės oro paėmimo angos kiek iškrenta iš konteksto, kita vertus jos suteikia bent šiokios tokios įvairovės. Ženklesni pasikeitimai laukia kabinoje. Kurdami priekinę panelę dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš aštuntojo dešimtmečio Porsche 911 modelių. Tai liudija iš dviejų horizontalių sekcijų sudaryta priekinė panelė, kurioje puikiai įkomponuotas didelis 10,9 colio skersmens ekranas. Aplink centrinį tachometrą iš šonų sumontuoti du elektroniniai skydeliai, atvaizduojantys pagrindinę vairuotojui aktualią informaciją. Bendrai automobilio interjeras atrodo gerokai modernesnis nei pirmtako, kuris neatitiko šiuolaikinių dizaino ir ergonomikos tendencijų. Visos automobilio kėbulo dalys, išskyrus priekinę bei galinę sekcijas, yra pagamintos iš aliuminio. Galingesniuose “911 Carrera S” bei “911 Carrera 4S” modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais, kurių galia 22 kW (30 AG) didesnė nei ankstesniame modelyje ir dabar siekia 331 kW (450 AG). Galiniais ratais varomas kupė modelis 100 km/val pasiekia per 3,7 sek., o visais keturiais varomas 4S – per 3,6 sek. Variklio našumas buvo padidintas patobulinus degalų įpurškimo ir oro aušinimo procesus bei pakeitus turbokompresorių montavimo vietas. Galią į ratus perduoda naujai sukurta automatinė aštuonių laipsnių dviejų sankabų arba mechaninė septynių pavarų transmisija. Ne paslaptis, kad Porsche 911 turintis sunkią galinę dalį nėra lengvai valdomas ypač esant šlapiam orui. Kad išspręsti šią probemą Porsche standartinėje įrangoje siūlo važiavimui šlapia danga skirtą „Wet“ režimą. Automobilio elektronika aptinka drėgną kelio dangą ir įspėja vairuotoją, kuris po to gali nustatyti automobilio parametrus, padėsiančius automobilį valdyti saugiau.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Targa versija:




Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt