Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
GT3. Galios ir svorio santykis yra 302 AG/tonai, o spurtas nuo 0–100 km/h per 4.2 sekundės, maksimalus greitis net 310 km/h. 415 AG 3.6 L variklis buvo vienas galingiausių atmosferinių serijinių variklių pasaulyje. Pati galingiausia GT3 RS versija turi 4.0 darbinio tūrio variklį su 368 kW (500 AG) galia prie 8250 rpm ir 460 Nm sukimo momentu prie 5750 rpm. Šis bolidas iki 100 km/h pagreitėja per 3.9 sekundės ir pasiekia 311 km/h maksimalų greitį. Tai pats galingiausias atmosferinis 6 cilindrų variklis pasaulyje sugeneruojantis net 125 AG iš vieno litro. Svoris sutaupytas naudojant anglies pluošto galinį dangtį, plastikinį galinį langą ir t.t. Šalia technologinių naujovių naudojamas specialus kėbulo dažymas – tame tarpe ir išskirtinė oranžinė spalva.
Preciziškumas ir galia pačia švariausia forma - tai yra Porsche GT3 RS. Homologuotas FIA-N/GT ir ACO oficialiems reikalavimams - GT3 RS yra tikras lenktyninis automobilis pritaikytas keliui. Jis turi 3.6 L boxer tipo šešių cilindrų variklį pasiekiantį 8400 aps/min ribą. Nepaisant platesnio kėbulo RS 20 kg lengvesnis už SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pati galingiausia GT3 RS versija turi 4.0 darbinio tūrio variklį su 368 kW (500 AG) galia prie 8250 rpm ir 460 Nm sukimo momentu prie 5750 rpm. Šis bolidas iki 100 km/h pagreitėja per 3.9 sekundės ir pasiekia 311 km/h maksimalų greitį. Tai pats galingiausias atmosferinis 6 cilindrų variklis pasaulyje sugeneruojantis net 125 AG iš vieno litro.
GT3 lenktyninės versijos laimėjo kelias 24 valandų lenktynes ir dominuoja savo klasėje Le Mano, American Le Mans serijoje, 24 valandų Spa (laimėtos 2010 metų varžybos) bei 24 valandų Nürburgring (laimėtos 2006, 2007, 2008, 2009, 2011 metų varžybos) lenktynėse.
GT3 lenktyninės versijos laimėjo kelias 24 valandų lenktynes ir dominuoja savo klasėje Le Mano, American Le Mans serijoje, 24 valandų Spa (laimėtos 2010 metų varžybos) bei 24 valandų Nürburgring (laimėtos 2006, 2007, 2008, 2009, 2011 metų varžybos) lenktynėse.
2010-10-28
„Porsche 911 GT3 Cup“ „Porsche“ pristatė naujausią pasiūlymą lenktynininkams – „911 GT3 Cup“. Gatvėse jo nepamatysime, bet lenktynių trasose taps vienu populiariausių automobilių. Naujausias lenktyninis „Porsche“ pagamintas pagal savo brolį, skirtą keliams, „911 GT3 RS“. Naudojamas tas pats opozicinis 3,8 litro šešių cilindrų variklis. Jis, kaip ir visose 911 modelio mašinose, sumontuotas pačiame gale.
„GT3 Cup“ kėbulas yra beveik identiškas RS modeliui. Skiriasi tik galinės arkos – jos lenktyninėje mašinoje platesnės beveik penkiais centimetrais. Atitinkamai platesnės galinės padangos. 3,8 darbinio tūrio opozicinis variklis, palyginti su RS, turi lygiai tiek pat galios – 450 AG, tačiau yra 30 AG galingesnis už praeitos kartos „Cup“ modelio variklį. Lenktyniniam automobiliui – lenktyninė pavarų dėžė. Šešių pavarų sekvencinė dėžė jau tapo standartu ne tik „Porsche“, bet ir kone visiems trasoje matomiems modeliams. Tikslių greičio skaičių „Porsche“ neskelbia, bet 1 202 kg sveriantis automobilis su 450 AG bus tikrai greitas. O žinant, kaip „Porsche“ talentingai geba sureguliuoti pakabą, automobilis bus greitas ne tik tiesiojoje. Pirmiems klientams apie 400 tūkst. litų kainuojantis automobilis bus pristatytas kitų metų pradžioje. |
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche 911 GT3 RS TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis