Markės
1235 iš 1623
Porsche Boxster 1996 - 2004
Porsche Boxster, 1996 - 2004
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.010% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 1
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.4)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Boxster vardas skirtas pabrėžti Porsche naudojamą variklio tipą – opozicinį, horizontaliai išdėstytą „boxer“ tipo variklį. Boxster naudojo eilę bendrų detalių iš didesniojo 911 - turėjo tą patį bagažinės gaubtą, priekinius sparnus, priekinius žibintus. Jo 2.5 L M96 variklis dalijosi ta pačia architektūra kaip ir 3.4 L 911 modelio variklis. Tai buvo pirmas vandeniu aušinamas Porsche ne priekyje montuojamas variklis. Ištiesų variklis buvo montuojamas viduryje, skirtingai nei 911 variklis, kuris monuojamas gale. Ši kombinacija parūpino žemą svorio centrą, idealų svorio pasiskirstymą ir neutralias valdymo savybes, kas itin vertinama įveikiant aštrius posūkius.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai buvo pirmas vandeniu aušinamas Porsche su ne priekyje montuojamu varikliu.

Ištiesų Boxster variklis buvo montuojamas viduryje, skirtingai nei 911 variklis, kuris monuojamas gale.

Boxster buvo geriausiai parduodamas Porsche nuo pat 1996 metų iki 2003 kuomet buvo pristatytas Cayenne visureigis.

Automobilis pelnė daug apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • Išrinktas vienu iš dešimties geriausių 1997-2003 metais (pagal žurnalą „Car and Drive“).
  • Metų automobilis (pagal žurnalą „Automobile“).
  • 1997 metų sportinis automobilis (pagal žurnalą „Motor“).
  • Geriausias rodsteris pasaulyje (pagal žurnalą „Autocar“).
  • Geriausias dešimtmečio sportinis automobilis (pagal žurnalą „The Philadelphia Inquirer“).
  • 1997 metų Kanados automobilis.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

2014-05-12 autoreviu.lt

„Porsche Boxster“ – 1996–2004

Kaip ir prognozuota, naujų automobilių rinka mūsų šalyje pamažu atsigauna. Kita vertus, tai suprantama, nes atliekamų pinigų turinčių žmonių buvo visais laikais. Tiesa, mūsų šalyje dar gyvas „naudotų automobilių" kultas, tad pastarųjų pardavimai atsigauna dar greičiau. Ir žmonės renkasi ne vien pigius, biudžetinius modelius. Turint atliekamų pinigų, galima pagalvoti apie tokį modelį kaip „Porsche Boxster".

Jų gamyba pradėta 1996 m. Automobiliai iškart tapo labai populiarūs. Per metus Štutgarto automobilių gamyklos produkcijos pardavimai išaugo pusantro karto. Siekiant patenkinti neplanuotai didelį poreikį, „Boxter" pradėtas gaminti ir „Valmet" gamykloje, Usikaupinki miestelyje, Suomijoje.

„Boxster" kūrimui buvo panaudota ta pati bazė, kurią gavo ir variklį užpakalyje turintis „Porsche 911", o modeliai turi apie 40 proc. bendrų detalių, tačiau šis modelis visiškai kitaip sukomponuotas ir sukurtas pagal schemą, kai variklis montuojamas per vidurį. Siekiant optimaliai paskirstyti svorį, šešių cilindrų opozicinis variklis sumontuotas iškart už sėdynių.
 


Variklis turi tepimo sistemą su sausu karteriu, įleidimo fazes keičiančią sistemą „VarioCam", keturis paskirstymo velenus, keturis vožtuvus cilindrui ir perjungiamą rezonansinę kamerą. Nuo „Porsche 996" variklio jis skiriasi mažesniu cilindro skersmeniu, trumpesne stūmoklio eiga ir dar keletu sisteminių smulkmenų.

Pirmieji „Boxster" turėjo šešių cilindrų opozicinius 2,4 l 204 AG variklius. 1999 m. automobiliai turi 2,7 l 220 AG variklį. Tuo pat metu pasirodė ir galingiausia „Boxster" versija „S" su 3,2 l 252 AG agregatu.

Automobilio salonas atitinką bendrą prekių ženklo įvaizdį ir ergonomika nepasižymi. Už įvaizdį tenka mokėti.

Vairo padėtis ne pati patogiausia, reguliuojama tik pirmyn ir atgal, tad vairuojant reikia priprasti. Viską su kaupu kompensuoja tris reguliavimo svirtis turinčios patogios sėdynės. Įvairių padėčių gausumas garantuoja, kad automobilyje įsikurs bet kokio kūno sudėjimo vairuotojas.
 


Dėmesio reikalauja automobilio prietaisų skydelis. Jo centre yra didžiulis apvalus tachometras, šalia spidometras su 0-250 km/val. reikšmėmis. Įdomu tai, kad kilometrai suskirstyti ne 10, o 50 km/val. Tiesa, po skale yra nedidelis ekranėlis, kuriame rodomas esamas automobilio greitis.

Šalia viename korpuse sumontuoti kuro kiekio ir variklio temperatūros davikliai.

Minkštas automobilio stogas sulankstomas per 12 sekundžių. Tiesa, tai daryti galima tik stovint ir užtraukus stovėjimo stabdį. Važinėti nuleistu stogu nelabai malonu. Viena vertus, retai pasitaiko tinkamas oras, kita - aplinkos keliamas triukšmas labai greitai pradeda varginti. Kabrioletai atrodo gražiai, tačiau nuleisti stogai kelia naujas problemas.

Dažniausiai antrinėje rinkoje sutinkami automobiliai su APD „Tiptronic". Ji veikia patikimai, vėlavimų nesijaučia. Su tokiu automobiliu drąsiai galima važinėti „gazas dugnas" stiliumi, tik reiktų atminti, kad tai nelabai sveika pavarų dėžei.
 


Galima pavaras perjungti ir rankiniu būdu, tačiau tai atliekama ne „lapeliais", o vaire sumontuotais mygtukais „+/-". Būtent todėl pavaras patogu perjungti tik tol, kol vairas mažai pasuktas. Vėliau tai problemiška.

Automobilis turi puikius stabdžius, tad prireikus „stoja vietoje". Naujam automobilio savininkui reiktų žinoti, kad stabdžių pamina labai kieta. ABS įsikiša tik tada, jei tikrai reikia. Važiuoti ši sistema netrukdo. Stabdžiai - bene vienintelis mazgas, kurį teks atidžiau prižiūrėti. Tai jokiu būdu nereiškia, kad jie nepatikimi. Priešingai, tačiau jei automobilis buvo tinkamai eksploatuojamas. Patys pirmieji modeliai dar gali kentėti dėl susidėvėjusių cilindrų gilzių ir KPM prievado gedimų. Taip pat reiktų patikrinti, ar nėra riebaus purvo po tepalo filtro dangteliu ir radiatoriuje. Jei radote, ruoškitės arba variklio remontui, arba ieškokite kito automobilio. Jei ruošiatės pirkti „Porcshe", automobilį apžiūrėkite su išmanančiu šiuos modelius asmeniu. Ypač tai taikytina varikliui, nes remontas kainuos labai daug.

Perkant naudotą automobilį būtina patikrinti ir vairo geometriją, nes greičiau dėvėsis padangų vidiniai kraštai, jei ji bus sureguliuota netinkamai. Patikrinimas nepigus, bet pigesnis negu naujos padangos tokiam automobiliui kas pusmetį. Daugiau rūpintis nėra kuo - pati pakaba patikima ir labai patogi. Automobilis ne tik lengvai valdomas, patogus, bet ir ne per daug kietas.

Taigi, jei radote prižiūrėtą ir tvarkingą automobilį, pirkite. Geros emocijos garantuotos.
 


autoreviu.lt

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Porsche modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Dideli     Taycan
  Reprezentaciniai    PanameraPanamera
  Roadsteriai   BoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai     Macan
  Visureigiai    CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911 Turbo911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
911911911911911911911
  911 GT2 911 GT2 911 GT2 
  911 GT3911 GT3 911 GT3  
   911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  
  GT klasės 928    
  Supercar 959  Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė 944  CaymanCayman
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt