Markės
1483 iš 1917
Renault Captur, 2013 - 2019
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Gan erdvus salonas
  • Nebrangus
TRŪKUMAI
  • Prastas bekelėje
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių"
Ši minivisureigių klasė yra viena iš tų, kuri augo sparčiausiai visoje Europoje. Kadaise šį bumą susprogdinęs Nissan Juke, dabar turi eilę konkurentų - Opel Mokka, Chevrolet Trax, Peugeot 2008, Ford EcoSport, o dabar pasirodė ir Renault kompanijos atstovas – Captur. Šis automobilis gaminamas ant Clio platformos, be to abu automobiliai turi nemažai stilistinių panašumų. Taip, Captur yra išties patrauklus automobiliukas, kogero vienas simpatiškiausių klasėje – panašu, kad naujo dizaino Renault „nosis“ išties tinka mažiesiems automobiliams. Prie teigiamo įspūdžio prisideda „banguoti“ šonai, plastikiniai apvadai aplink ratų arkas ir slenkstį bei kitokios spalvos stogas. Niekam ne paslaptis, kad šios klasės atstovai yra visiškai prasti bekelės kopinėtojai, tačiau Renault Captur bus vienas iš prasčiausių – nepriklausomai nuo variklio komplektacijos šis „visureigis“ yra varomas tik priekiniais ratais. Tad visureigio įpatybių jame nėra visiškai jokių. Nepaisant kompaktiškų matmenų, Renault Captur pasižymi didele salono erdve. Panelė dizaino požiūriu yra itin panaši į giminingo Clio modelio, spalvingas salonas yra šiltas bei atpalaiduojantis. Interjerą galima pritaikyti pagal asmeninius poreikius, keičiant spalvas bei apdailos motyvus. Automobilis pasižymi aukšta ir patogi vairuotojo sėdėsena, neprasta erdve keleiviams ir bagažui – jo matmenys yra artimi minivienatūriui Renault Scenic. Mažiausias variklis yra vos 900 kubinių centimetrų darbinio tūrio trijų cilindrų 90 AG galios benzininis TCe variklis su turbokompresoriumi. Kiek didesnis yra 1,2 litro, 120 AG galios keturių cilindrų benzininis, o gamą užbaigia kogero būsiantis populiariausiu 1,5 litro 90 AG galios dCi dyzelinis agregatas. Kelyje Captur elgiasi veikiau kaip hečbekas, nei kaip krosoveris. Pakaba sureguliuota minkštai reakcijai į kelio nelygumus, vairo mechanizmas yra lengvas ir nesuteikia daug informacijos vairuotojui. Įvertinus automobilio praktiškumą, kainą, ekonomiškus variklius, dizainą ir puikias saugumo charakteristikas, Captur turėtų tapti vienas iš klasės lyderių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2014-05-03

„Renault Captur“: spalvingas miesto vaikis

„Renault Captur“: spalvingas miesto vaikis
Spalvingas, išvaizdus, traukiantis akį prancūzas, taip pat žaismingas, sugebantis dovanoti geras emocijas, ir svarbiausia, kad yra visiškai paprastas vidumi. Kas jis? Tai „Renault Captur“ - itin spalvingas miesto vaikis, kuris gali didžiuotis savo išskirtine išvaizda, gali stebinti savo paprastumu ir tuo pačiu gali leisti džiaugtis gyvenimu. Galite sakyti, kad taip neįmanoma, tačiau praleidus su šiuo automobiliu jau keletą pirmųjų akimirkų, supranti, kad keliauji spalvingu keliu, o atrastus automobilio minusus čia pat ištrini arba nuspalvini šypsenomis.

Tai koks gi yra šis išvaizdusis prancūzas, pasaulį  išvydęs 2013 metais, ir bandantis rinkoje išsiskirti stiliaus pojūčiu ir pilnu bagažu pačių įvairiausių emocijų?
 
 
 
Miesto stileiva
 
Prancūzai kurdami „Renault Captur“ grožio jam tikrai nepagailėjo. Šis automobilis miesto gatvėmis žengia lyg madų podiumu aukštai iškėlęs galvą. „Captur“ žino, kad kuomet jis gatvėje, daugumos žvilgsniai bus nukreipti būtent į jį. Spalvos ir išraiškingos kėbulo linijos – tai juk atkreipia dėmesį.
 
Šiuos žodžius patvirtina ir tas faktas, kad automobilio bandymo metu teko „atremti“ daug žvilgsnių, ir nesvarbu, ar tai buvo Lietuvos sostinė – Vilnius, ar Latvijos sostinė – Ryga – tiek praeiviai, tiek kitų automobilių vairuotojai noriai bendravo su šiuo prancūzu. Įdomiausia buvo pagauti kelių kitų sutiktų „Renault Captur“ vairuotojų emocijas, kuomet prasilenkimas Rygos gatvėse, nepraėjo be atsisukimo vienas į kitą ir palydėjimo plačiomis šypsenomis. „Captur“ – lyg virusas, kuriuo užsikrėtėme ir mes, juk geros emocijos užkrečia, ar ne?
 
Šis automobilis nėra nuobodus, o jo kūno kalba išduoda naują „Renault“ dizaino filosofiją, kuri yra pagrįsta novatoriškumu ir išskirtinumu.
 
Kad šis automobilis gali būti spalvingas įrodo ir tai, kad jo išorės spalvų paletė yra gana plati. Vienspalvių spalvų asortimentą sudaro devynios spalvos, o dvispalvių variantų yra net aštuoniolika. Mūsų bandytas automobilis išsiskyrė Arizonos oranžinės ir Dramblio kaulo spalvos deriniu.
 
Išraiškingas išore, bet paprastas vidumi
 
Gražuolis „Renault Captur“ nėra pasikėlęs, jis paprastas savo vidumi. Mygtukų salone minimaliai, viskas lengvai pasiekiama ir valdoma. Centrinėje konsolėje sumontuota klimato kontrolės sistema, virš kurios įtaisyta multimedijos sistema „R-Link“ su 7 colių jutikliniu ekranu, turinčiu puikią grafiką. Ir viskas – tik tiek, kiek reikia ir savo vietoje.
 
Multimedijos sistema taip pat patvirtiną faktą, kad šis automobilis mėgta spalvas. Ekranas ryškus, spalvos gyvos, o naršant po meniu visuomet lydi malonūs akiai efektai, kurie beje, šiek tiek sulėtina sistemos darbą. Norėjosi vos akimirka greitesnės reakcijos į komandų iškvietimą.

Interjero spalvų paletę vėl gi galima rinktis iš kelių variantų: galimi keturi klasikiniai sėdynių apmušalai ir aštuoni nuimami apmušalai, kuriuos esant reikalui galima nuimti ir išplauti. Keičiantis apmušalų spalvai, keičiasi ir apdailos detalių spalvos. Taigi galima pagal save susikonfigūruoti tiek automobilio išorę, tiek vidų.
 
Važiuojant šiuo automobiliu akys niekaip negalėjo atsitraukti nuo prietaisų skydelio, čia atrodo lyg ir nebuvo nieko ypatingo, bet tas paprastumas sužavėjo. Juodas vairas puikiai derėjo prie išraiškingo skydelio. Čia irgi tiek, kiek reikia: vienoje pusėje stilingai sugraduotas tachometras, kitoje degalų likučio skalė, o per vidurį dideliais skaitmenimis rodomas greitis - atrodo sportiškai.

Salone naudojamos medžiagos yra kokybiškos, viską malonu liesti, tačiau vietomis matėsi smulkių neišbaigtumų ties apdailos detalių sujungimais.
 
Kaip automobilyje jaučiasi vairuotojas ir keleiviai
 
Tiek vairuotojas, tiek keleiviai lengvai automobilyje randa sau patogią sėdėsenos poziciją. Kadangi viskas yra vienoje vietoje ir patogiai išdėstyta, tai vairuojant viską junginėti yra patogu ir tai visiškai netrukdo vairavimui. Jeigu pasiklydote, į pagalbą ateis puikiai automobilio bandymo metu veikusi navigacija, kuri užtikrino, kad kelionė nepažįstamomis vietovėmis vyktų be jokių trukdžių.
 
Kalbant apie trukdžius vairuotojui, šioje vietoje „Renault Captur“ galima įrašyti pirmąjį minusą, kurį jis gauna už plačius priekinius statramsčius, ribojančius matomumą, kurio dalį „suvalgo“ dar ir iš apačios į viršų užapvalinti šoniniai galinio vaizdo veidrodėliai.
 
Iš išorės gana solidžiai ir masyviai atrodantis automobilis, viduje sugeba sukurti erdvės pojūtį, tačiau parkuojantis galu ankštose aikštelėse taip pat praverstų daugiau matomumo, nes nepratus pradžioje gali nesijausti plačių automobilio gabaritų. Tačiau čia yra viena gera išeitis – tai galinio vaizdo kamera, kuri yra puiki pagalbininkė aikštelėse.
 
Keleiviams trukdžių šiame automobilyje lyg ir nėra, gale jiems vietos yra pakankamai. Šioje automobilio dalyje įdomių užsiėmimų gali rasti maži vaikai, kuriems tikrai turėtų užkliūti priekinių sėdynių nugarėlėse esantys spalvoti tvirtinamieji diržai (papildomos komplektacijos dalis), kuriuos jiems tikrai rūpės patampyti.
 
Smagu tai, kad „Renault Captur“ gali pasigirti daiktadėžių kiekiu, kur galima sutalpinti įvairių gabaritų daiktus. Pirmiausia, tai 11 litrų „Easy Life“ daiktadėžė, kuri atsidaro kaip stalčius ir talpina tikrai daug. Sekanti daiktams skirta vieta yra prietaisų skydo viršuje įkomponuota daiktadėžė, kurios atidaryti iš pirmo karto gali ir nepavykti, tačiau pora kartų paspaudinėjus ją iš viršaus, ji ima ir atsidaro, tačiau norint pilnai ją praverti, reikia dar ir su ranka pakelti. Gana patogią daiktadėžę galima rasti tarp priekinių sėdynių, į kurią daiktus patogu įsidėti ir gale sėdintiems keleiviams.
 
Vis gi ši daiktams skirta dėžutė turi ir vieną nepatogumą tiek vairuotojui, tiek priekyje sėdinčiam keleiviui. Nepatogumas atsiranda reguliuojant sėdynių atlošo padėtį, kuomet sukant reguliavimo ratuką pirštai kliūna už šios daiktadėžės.
 
„Renault Captur“ kelyje
 
Važiuoti su „Renault Captur“ gera – keliu jis rieda maloniai, garso izoliacija gera, taip pat papildomų pliusų suteikia aukšta sėdėsena ir didesnė prošvaisa. 1,2 litro 120 AG ir 190 Nm benzininio variklio galios pilnai pakanka tiek mieste, tiek užmiestyje. Dugnu jo gręžti nesinori, nes prie didelių apsukų jis rėkia lyg plėšomas, o ir automatinė dviejų sankabų šešių laipsnių greičių dėžė tuomet stengiasi siūlyti vien tik itin aukštas apsukas. Susidraugavus su varikliu ir pavarų dėže, galima mėgautis maloniu važiavimu, kuomet žinai iki kiek reikia dozuoti akceleratoriaus pedalą, kad variklis išsilaikytų elastingas ir nebūtų pergręžtas.
 
Automobilis valdomas nuspėjamai, siurprizų jis neturėtų pateikti – svarbiausia nepervertinti galimybių. Kalbant apie „Captur“ elgesį kelyje, reikėtų paminėti važiuoklės darbą, ji ne itin mėgsta kelio nelygumus ir apie tai praneša.
 
Automobilis skatina taupyti
 
„Renault Captur“ su 1,2 litro benzininiu varikliu ir automatine pavarų dėže, pasirodė esantis gana taupus, o važiuojant labai tvarkingai galima papildomai sutaupyti vieną kitą papildomą lašą kuro. Be to, tam į pagalbą ateina ir išmanioji „R-Link“ sistemos funkcija „Driving-Eco“, kuri pateikia gana daug naudingos informacijos ir skatina važiuoti taupiai.
 
Važiuojant mieste kuro sąnaudos nepakilo aukščiau 7,7 l/100 km. Nors esant didellioms eismo spūstims borto kompiuteris rodė ir 10 litrų vidutines sąnaudas, tačiau išnėrus iš kamščių jos normalizavosi. Specialiai taupoma nebuvo, važiavimas vyko normaliu režimu. Gamintojas deklaruoja, kad vidutinės kuro sąnaudos mieste yra 6,6 l/100 km. Galime patvirtinti, kad iki šios ribos priartėti tikrai dar galima.
 
Išvažiavus už miesto ir važiuojant tiek greitkeliu, tiek paprastais keliais borto kompiuteris rodė vidutines 6,7 l/100 km sąnaudas. Greitis, priklausomai nuo kelių eismo taisyklių, siekė 90-130 km/h. Nesistengėme pasiekti gamintojo deklaruojamų vidutinių kuro sąnaudų užmiestyje – 4,7 l/100 km, bet dėl sportinio intereso pabandyti tą padaryti važiuojant 90-100 km/h greičiu būtų tikrai įdomu, potencialo šioje srityje automobilis tikrai turi.
 
Be to, tam reikalui yra ir speciali „Eco“ funkcija, kuri priverčia variklį suktis itin tingiu režimu, taip pat prislopindama ir oro kondicionieriaus darbą. Važiuojant greitkelyje ar krašto keliais ši sistema šiek tiek vargina, nes automobilis jaučiasi lyg pririštas ir tikėtina, kad kuro sąnaudų nepavyktų sumažinti, tačiau važiuojant mieste ir niekur neskubant ši funkcija turėtų pasitarnauti.
 
Trumpai tariant, automobilis įvairiausiais būdais skatina taupyti: spaudi stipriau akceleratoriaus pedalą – prietaisų skydelyje deganti indikacija iš žalios palaipsniui pavirsta į raudoną, „Driving-Eco“ sistema rodo, kiek kilometrų pavyko įveikti visiškai nenaudojant kuro, o stebėdama važiavimo stilių, dalina patarimus vairuotojui, ką reikėtų daryti, norint sumažinti kuro sąnaudas. Taip pat ji stebi ir įvertina greitėjimą, stabdymą/numatymą ir pavarų perjungimą. Visa tai atvaizduojama grafiškai bei skiriama tam tikra suma „naudingumo taškų". Tai lyg savotiškas žaidimas, kuris vis dėl to veikia. Jeigu važiuoji teisingai, t.y. taupiai ir apgalvotai, automobilis tave pasveikina su šiuo puikiu pasiekimu. Faina!
 
O jeigu norisi dar mažesnių kuro sąnaudų, galima rinktis dyzelinį 1,5 litro dCi agregatą su 90 AG ir 220 Nm galia. Gamintojas deklaruoja, kad šio variklio vidutinės kuro sąnaudos (mieste ir užmiestyje) siekia tik 3,6 l/100 km. Pigiausias dyzelinis variantas kainuoja 54 808 lt. Tuo tarpu 1,2 litro pigiausias benzininis variantas kainuoja 59 847 lt (aukštesnė komplektacija). Dar galima rinktis ir 0,9 litro 90 AG benzininę versija, kuri atsieis 48 132 lt.
 
Reziumė
 
„Renault Captur“ yra stilingas miesto automobilis, kuris gerai jaučiasi ir užmiestyje. Jo spalvingumas ir išraiškingumas sugeba suteikti gerų emocijų, kurios užgožia automobilio minusus. Paprastas ir funkcionalus automobilio vidus užtikrina, kad ir vairuotojas, ir keleiviai gerai jausis kelionėje.
 
Šis prancūzas sugeba suvilioti ir puikiai tiks daug laiko mieste praleidžiančiai moteriai, mėgstančiai ilgesnes savaitgalio išvykas su šeima ar draugais. Vyrui šis automobilis irgi tiks, kaip spalvingos ir aktyvios asmenybės saviraiškos forma. „Captur“ tai automobilis užkrečiantis savo skleidžiama nuotaika, kuria jis bando įveikti itin stiprius konkurentus: „Nissan Juke“ bei „Opel Mokka“.
 


Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt