Markės
1485 iš 1917
Renault Clio, (BB/CB) 1998 - 2005
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.436% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 15
36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 53% Ne 47%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Clio visada buvo labai giriamas kritikų ir nuolat buvo tarp geriausiai parduodamų automobilių Europoje. Didžia dalimi būtent šiam automobiliui turi būti dėkinga Renault, kad juos išgelbėjo po labai nesėkmingos antrosios 1980-ųjų pusės. Naujos antros kartos Clio pasižymėjo žymiai apvalesniu, išsipūtusiu dizainu. Clio gamyboje buvo naudojamos ir kai kurios nestandartinės medžiagos - pavyzdžiui priekiniai sparnai buvo gaminami iš plastiko, o variklio gaubtas kai kuriose versijose iš aliuminio. 1999 metais Renault pristatė galingiausią Clio RS versiją su 2.0 L 16 vožtuvų varikliu ir 169 AG (124 kW) galia bei maksimaliu 220 km/h greičiu. Šis automobilis buvo puikiai valdomas. Lyg to nebūtų pakakę buvo gaminama ekstremali itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos:


Patalpino: Jurijus | 2016-03-22
Renault Clio II 2003 1,5 dCi
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Manevringas, ekonomiškas, akiai patraukli išvaizda
Erdvės salone stoka, barškutis. Man pasisekė tik tokie minusai.
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,2
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0
Bendras automobilio aprašas
Na, kaip pirmas, moteriškas automobilis, tai geras variantas, Kaip miesto automobilis - geras variantas. Plytų ar cemento gal ir nepavežiosi, tačiau savo darbą kaip transporto priemonė, šis automobilis atlieka puikiai su kaupu. Manevirngas, gal kiek ankštokas didesnių gabaritų ar tiesiog aukštesniam žmogui. Turiu laimę, nes per šešis eksploatacijos metus neįsimetė a nei rūdelė. Pavarų svirties gaubtas, tikriausiai kaip ir visų Renault modelių, neatlaiko įtampos. Išvaizda, vieni sakys kad pfff... , o man super. Lieti ratai, tamsinti langai bet kurį automobilį puošia. Clio ne išimtis.
Variklis
Garso izoliacija gal ir ne idealiausia, tačiau susikalbėti automobilyje galima ir pašnibžomis. 1,5 dC1 48kW, traukia kaip pasiutęs. Mašina nedidelė, to daugiau nei užtenka. Gal lenkiant, norėtųsi daugiau galios. Mieste žiemos metu telpa į 5,5l. Užmiestyje žiema turiu laimę sudeginti iki 5l/100, vasara - ~4,5l/100. Pravažinėta tris sezonus, žiemą kūrėsi prie -25°. Tuo tarpu kiti vargo ir prie -15°.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Čia daug ar mažai spręskite patys, per šešis metus pakeistos stabdžių kaladėlės, galiniai amortizatoriai, kairės pusės šarnyras, variklio diržas, priekinės ir galinės lemputės. Tepalai ir filtrai savo ruožtu.
Patarimai perkančiajam
Vertas dėmesio modelis. Juo labiau kad dabar jis dar ir pigėja.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt