Markės
1482 iš 1912
Renault Clio, (BB/CB) 1998 - 2005
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.436% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 15
36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 53% Ne 47%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Clio visada buvo labai giriamas kritikų ir nuolat buvo tarp geriausiai parduodamų automobilių Europoje. Didžia dalimi būtent šiam automobiliui turi būti dėkinga Renault, kad juos išgelbėjo po labai nesėkmingos antrosios 1980-ųjų pusės. Naujos antros kartos Clio pasižymėjo žymiai apvalesniu, išsipūtusiu dizainu. Clio gamyboje buvo naudojamos ir kai kurios nestandartinės medžiagos - pavyzdžiui priekiniai sparnai buvo gaminami iš plastiko, o variklio gaubtas kai kuriose versijose iš aliuminio. 1999 metais Renault pristatė galingiausią Clio RS versiją su 2.0 L 16 vožtuvų varikliu ir 169 AG (124 kW) galia bei maksimaliu 220 km/h greičiu. Šis automobilis buvo puikiai valdomas. Lyg to nebūtų pakakę buvo gaminama ekstremali itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos:


Lankytojo
reitingas
3.4

Atsiliepimai įvertinti 265 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Edita | 2010-06-05
Renault Clio 1.6 16V (2000m.)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gražus, greitas, manevringas, gerai valdomas, puikus sukibimas su keliu
Amžini gedimai ir remontai, prastas atsparumas drėgmei
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju jau tris metus, tai yra mano pirmasis automobilis, tad ir kitiems pradedantiems vairuotojams kaip pirmąjį galėčiau rekomenduoti. Kita vertus, tai yra tarpinis variantas tarp Sport ir standartinės Clio - 107 arkliukus ne kiekvienas "žalias" vairuotojas iškart suvaldo. -Ar jis greitas? Taip, netgi labai. Ši Clio turi visus tipinei miesto mašinytei būdingus bruožus su riebiu pliusu - netipine galia, tad spaudžiant "tapkę" plente automobilis nepraranda stabilumo ir nesipurto - kita vertus, daugiau nei 150km/h spausti nerekomenduotina. - Ar jis ekonomiškas? Deja, ne itin - vasarą kuro sąnaudos ne kažin kuom skiriasi nuo žieminių - t.y. apie 8,5 L / 100km. Kita vertus, visus tuos šimtą su virš arkliukų reikia išmaitinti, taigi būtent tokios sąnaudos, mano nuomone, yra pateisinamos. - Ar jis "draugiškas" gamtai? Maniškis turi problemų su kuro padavimu, tad net ir pastovėjus saulės atokaitoje, užvestas variklis kelia virš 2000 apsukų, kol per maždaug 10 minučių sušyla. Pirkau daužtą ir be katalizatoriaus, tad neatmetu galimybės, kad sutriko liambdos zondos veikimas, ko pasekoje rytais užvedamas variklis garsiai gaudžia ir kelia aukštas apsukas. - Ar jis patogus? Pusiau odinės sportinės sėdynės su puikiu šoniniu prilaikymu - visi iki vieno mano keleiviai giria sėdėsenos komfortą. Pakaba maniškėj Clio yra šiek tiek pažeminta, tad kietoka - duobes tenka apvažinėti budriau ir atsargiau. - Talpumas pusėtinas. Didenis nei MINI, bet daug lagaminų į bagažinę irgi neprisikrausi. Užtat gale puikiausiai telpa 3 žmonės - tikrai ne kiekvienas triduris hečbekas tuo gali pasigirti. Tiesa, įlipimas į galą nėra itin patogus, nes atlenkus priekinę sėdynę tarpukas išlieka itin siaurias (nebent nepatingėsit ją papildomai nuolat atstūminėti į priekį iki galo). Beje, keleivio sėdynės rankenėlė nulūžusi, tad norėdama išleisti iš mašinos savo galinius keleivius, turiu sustoti šalikelėje ir išleisti juos pati... - Interjeras - pakankamai pigus, su barškančiom plastmasėm. Tiesa, prietaisų skydelis baltas kaip sportiniame Clio variante. - Eksterjeras - skaidrūs žibintai su įmontuotais xenonais priduoda estetinio grožio ir itin naudinga žiemą (šviesos atsispindėjimo nuo sniego prasme). Sako, nuo 2000m. gaminamus automobilius gamintojai ėmė cinkuoti, bet maniškės kapoto rūdys (pirkau daužtu ir tik "pardavimui" sutvarkytu priekiu) dažus kelia taip, kad lupasi tiesiog žievėmis. Nuo daužtumo taipogi visas priekis praradęs simetriją, tad be gerų poros tūkstančių, norėdama jį susitvarkyti, neišsiversčiau. Reikia keisti abu sparnus, kapotą, bamperį ir t.t., ir pan. Trumpai tariant, įsigijai prancūzišką automobilį - turi jį ITIN mylėti, ypač finansine prasme. Nes tai amžini smulkūs mašinos gedimai ir kaprizai (ypač elektronikos) - pvz. savavališkai suveikiantis galinis valytuvas, stabdant vietoje STOP lemputės užsideganti priešrūkinių žibintų lemputė ir pan.
Variklis
Kaip jau minėjau, varikliukas yra tikrai superinis, bet dėl to mašiniukas yra gan apetitingas kurui. Norintiems važinėti pigiai ir ekonomiškai, geriau rinktis standartinę Clio, na, o ekstremalams geriau iškart dairytis Clio Sport su 2l varikliu ir 169 AG.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Daugiausia pinigų išleidau itin dažnam "babinų" keitimui - jų pas mane keturios - po vieną ant kiekvieno cilindro (jų, kaip žinia, irgi keturi), tad nuolat tai viena, tai kita "nudūsta", taip pat įvairioms važiuoklės dalims - šarnyrams, pusašiams, stabdžių kaladėlėms, po didesnių liūčių be vargo peršlampančioms lemputėms (galinio numerio apšvietimo bei galinių žibintų). Na, ir žinoma, kurui... Pirkau už 9000 Lt, dabar, po trijų su puse metų, jį parduočiau už maždaug 6000Lt. Prancūzai, nuvertėja gan greitai..!
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt