Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Renault Clio visada buvo labai giriamas kritikų ir nuolat buvo tarp geriausiai parduodamų automobilių Europoje. Didžia dalimi būtent šiam automobiliui turi būti dėkinga Renault, kad juos išgelbėjo po labai nesėkmingos antrosios 1980-ųjų pusės. Naujos antros kartos Clio pasižymėjo žymiai apvalesniu, išsipūtusiu dizainu. Clio gamyboje buvo naudojamos ir kai kurios nestandartinės medžiagos - pavyzdžiui priekiniai sparnai buvo gaminami iš plastiko, o variklio gaubtas kai kuriose versijose iš aliuminio. 1999 metais Renault pristatė galingiausią Clio RS versiją su 2.0 L 16 vožtuvų varikliu ir 169 AG (124 kW) galia bei maksimaliu 220 km/h greičiu. Šis automobilis buvo puikiai valdomas. Lyg to nebūtų pakakę buvo gaminama ekstremali itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Buvo gaminama itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos:
2020-09-04 |
Taip, jeigu benzininis ir vazinesite mieste |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Cinkuotas kebulas, paprastas ir patikimas variklis, pakanakamai komfortiskas, labai pigus remontas
Pagal savo klase, jis atitinka reikalavimus, kazkokiu minusu negaleciau isskirti
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Si automobili turiu nuo 2012, dabar kai rasau yra 2020 rugsejis. Per ta laika nepastebejau, kad jis gestu daugiau nei bet kuris kitas automobilis. Vienintelis dalykas tai kad vazinejant duobetais keliais, greitai issibarskina vaziuokle, ir jei spausit apie 140-150Km/h, tai pavaru deze prades tepalus leist (kas man ir atsitiko laikui begant), bet tokios masinos ne lakstymui perkamos. Pasitaikydavo smulkiu gedimu su elektronika, bet taisoma budavo labai paprastai ir kainuodavo 20-30 euru (el. langas neveike, kazkokia lempute buvo uzsidegus ir pan.). Vaziuokles detales visokie sarnyrai, traukes, gumytes ir pan. kainuoja 3-10 euru, nezinau ar gali buti pigiau. Variklis benzininis, panasus i zoliapjoves pagal savo gabaritus ir sudetinguma, nemanau, kad ten yra kam sugest, musu imoneje buvo tokiu kurie prie 360tukst km ridos veike puikiai. Jei kazkam daznai genda toks automobilis, tai gal tiesiog nevykes variantas pasitaike, juk ir BMW bei Mercedes buna, kurie tampa galvos skausmu. Komforto lygis ir garso izoliacija maloniai nustebino, kai pradejau su juo vazineti, iki 100km/h salone tylu, vaziuoja daug minksciau ir maloniau nei konkurentas Toyota Yaris. Mano variantas buvo pirktas Lietuvoje ir pritaikytas musu rinkai, todel kebulas cinkuotas, del rudziu problemu nera iki siol. Automobilis aukstas, nesunkiai galima uzvaziuoti ant bortelio jei reikia ankstame kieme, siaip manyciau, toks grynai sukurtas daugiabuciu kiemams:) negalejau atsistebeti, i kokius mazus tarpus ji galima ikisti, jei nemokate parkuotis, tai su situo automobiliu tikrai ismoksite, nes matomumas pro galini stikla neitiketinai geras. Ne karto, per visa 8 metu eksploatacija nebuvo, kad netiketai neuzsivestu, sugestu ar dar kazkas atsitiktu, del ko negaletum vaziuoti. Todel vertinu kaip tikrai patikima ir neproblemini automobili. Aisku, prieziura butina, jei kazkas barska, kliba, ar neveikia, reikia taisyti. Bet manau, cia su kiekvienu automobiliu tas aktualu. Be to, nereikia situ masinu lyginti su aukstesnes klases gamintojais, ir tiketis is Renault kazkokiu stebuklu, ypac kalbant apie vairavimo malonuma, salono kokybe ir pan. Tai yra pigus miesto automobilis, ir pagal kaina, jis manyciau savo puikiai atidirba. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontas labai pigus taip, sie automobiliai nuverteja, bet jie ir nauji nera brangus |
Patarimai perkančiajam |
Pirkdami ziurekit, kad butu cinkuotas kebulas; Benzininiai varikliai tikrai patikimi, del dyzeliu nieko negaliu pasakyti; |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Clio TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis