Markės
1486 iš 1918
Renault Clio, (BB/CB) 1998 - 2005
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.436% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 15
36% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 53% Ne 47%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Renault Clio visada buvo labai giriamas kritikų ir nuolat buvo tarp geriausiai parduodamų automobilių Europoje. Didžia dalimi būtent šiam automobiliui turi būti dėkinga Renault, kad juos išgelbėjo po labai nesėkmingos antrosios 1980-ųjų pusės. Naujos antros kartos Clio pasižymėjo žymiai apvalesniu, išsipūtusiu dizainu. Clio gamyboje buvo naudojamos ir kai kurios nestandartinės medžiagos - pavyzdžiui priekiniai sparnai buvo gaminami iš plastiko, o variklio gaubtas kai kuriose versijose iš aliuminio. 1999 metais Renault pristatė galingiausią Clio RS versiją su 2.0 L 16 vožtuvų varikliu ir 169 AG (124 kW) galia bei maksimaliu 220 km/h greičiu. Šis automobilis buvo puikiai valdomas. Lyg to nebūtų pakakę buvo gaminama ekstremali itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama itin reta versija vadinama Clio V6 Renault Sport. Šis mini automobiliukas buvo varomas galiniais ratais su viduryje (už priekinių sėdynių) montuojamu didžiuliu 3.0 L V6 varikliu turinčiu 230 AG (170 kW) ir pasiekiančiu 235 km/h greitį. Automobilis buvo suprojektuotas F1 specialisto Tom Walkinshaw Racing kompanijos:


2020-09-04
Taip, jeigu benzininis ir vazinesite mieste
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Cinkuotas kebulas, paprastas ir patikimas variklis, pakanakamai komfortiskas, labai pigus remontas
Pagal savo klase, jis atitinka reikalavimus, kazkokiu minusu negaleciau isskirti
Variklio darbinis tūris, l: 1,2
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Si automobili turiu nuo 2012, dabar kai rasau yra 2020 rugsejis. Per ta laika nepastebejau, kad jis gestu daugiau nei bet kuris kitas automobilis. Vienintelis dalykas tai kad vazinejant duobetais keliais, greitai issibarskina vaziuokle, ir jei spausit apie 140-150Km/h, tai pavaru deze prades tepalus leist (kas man ir atsitiko laikui begant), bet tokios masinos ne lakstymui perkamos. Pasitaikydavo smulkiu gedimu su elektronika, bet taisoma budavo labai paprastai ir kainuodavo 20-30 euru (el. langas neveike, kazkokia lempute buvo uzsidegus ir pan.). Vaziuokles detales visokie sarnyrai, traukes, gumytes ir pan. kainuoja 3-10 euru, nezinau ar gali buti pigiau. Variklis benzininis, panasus i zoliapjoves pagal savo gabaritus ir sudetinguma, nemanau, kad ten yra kam sugest, musu imoneje buvo tokiu kurie prie 360tukst km ridos veike puikiai. Jei kazkam daznai genda toks automobilis, tai gal tiesiog nevykes variantas pasitaike, juk ir BMW bei Mercedes buna, kurie tampa galvos skausmu. Komforto lygis ir garso izoliacija maloniai nustebino, kai pradejau su juo vazineti, iki 100km/h salone tylu, vaziuoja daug minksciau ir maloniau nei konkurentas Toyota Yaris. Mano variantas buvo pirktas Lietuvoje ir pritaikytas musu rinkai, todel kebulas cinkuotas, del rudziu problemu nera iki siol. Automobilis aukstas, nesunkiai galima uzvaziuoti ant bortelio jei reikia ankstame kieme, siaip manyciau, toks grynai sukurtas daugiabuciu kiemams:) negalejau atsistebeti, i kokius mazus tarpus ji galima ikisti, jei nemokate parkuotis, tai su situo automobiliu tikrai ismoksite, nes matomumas pro galini stikla neitiketinai geras. Ne karto, per visa 8 metu eksploatacija nebuvo, kad netiketai neuzsivestu, sugestu ar dar kazkas atsitiktu, del ko negaletum vaziuoti. Todel vertinu kaip tikrai patikima ir neproblemini automobili. Aisku, prieziura butina, jei kazkas barska, kliba, ar neveikia, reikia taisyti. Bet manau, cia su kiekvienu automobiliu tas aktualu. Be to, nereikia situ masinu lyginti su aukstesnes klases gamintojais, ir tiketis is Renault kazkokiu stebuklu, ypac kalbant apie vairavimo malonuma, salono kokybe ir pan. Tai yra pigus miesto automobilis, ir pagal kaina, jis manyciau savo puikiai atidirba.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontas labai pigus taip, sie automobiliai nuverteja, bet jie ir nauji nera brangus
Patarimai perkančiajam
Pirkdami ziurekit, kad butu cinkuotas kebulas; Benzininiai varikliai tikrai patikimi, del dyzeliu nieko negaliu pasakyti;
Įvertink šį atsiliepimą (viso 1)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt