Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Simpatiškas išorės ir vidaus dizainas
- Patogus ir įmantrus interjeras
- Puiki važiavimo kokybė
TRŪKUMAI
- Neinformatyvus vairas
- Sėdynėms trūksta šoninio palaikymo
- Pigus salonas baziniuose modeliuose
Trečios kartos Clio pristatytas 2005 metais buvo gaminamas ant platformos sukurtos kartu su Nissan ir dalijasi ja su Renault Modus, Nissan Micra ir Nissan Note modeliais. Automobilis tapo ženkliai didesnis net 4 m ilgio ir 130 kg sunkesnis nei Clio II ir beveik peraugo supermini automobilių klasę. Tai yra Renault bandymas įterpti Clio į prabangesnių tarpą. Renault gerai žinoma kaip itin saugių automobilių gamintoja. Todėl ir naujas Clio pasiekė 5 žvaigždžių EuroNCAP saugumo įvertinimą ir prisijungė prie kitų Renault šeimos automobilių turinčių maksimalų įvertinimą (išskyrus Kangoo ir Twingo modelius). Clio buvo pripažintas 2006 metų Europos Automobiliu ir buvo tikimasi, kad būtent šis modelis nustatys etaloninius reikalavimus dėl kokybės, saugumo ir stiliaus šioje klasėje. Galingiausia versija - Renault Clio Sport turi atmosferinį 16 vožtuvų 2.0 L variklį su 6 greičių pavarų dėže. Variklis išvysto 197 AG (145 kW)/7250 rpm, o didžiausias greitis yra 215 km/h ir 0-100 km/h pasiekia per 6.9 sekundės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Clio buvo pripažintas 2006 metų Europos Automobiliu. Iki šiol Clio išlieka vieninteliu automobiliu, kuris Europos metų Automobiliu buvo išrinktas du kartus – 1991 ir 2006.
2018-02-07 |
Renaul Clio 1.5 dCi, 63 kW, hečbekas, 2007 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nuostabi pakaba, puikus variklis, erdvumas, ekonomija.
Greitai nusitrinantis vairas, vairas reguliuojasi tik aukštyn-žemyn
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 3,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,6 |
Bendras automobilio aprašas |
Tiesiog fantastiškas automobilis! Minkštas, manevringas, "gyvas", patogus, talpus, taupus... Žinoma, vis tai galioja lyginant su kitas mažais automobiliais - nereikia tikėtis limuzino komforto. Pirmiausia norisi pagirti pakabą - ji tiesiog neįtikėtinai gera. Kelio nelygumus sugeria minkštai ir tyliai, tačiau nėra pernelyg "palaida", tad automobilis posūkiuose elgiasi pakankamai klusniai. Jei tikitės sportinio automobilio, tai Clio juo net nekvepia, bet juk ir paskirtis ne ta. Antras pagyrimų eilėje - variklis. Beje, prieš pirkdamas bandžiau ir silpnesnę šio variklio versiją su 55 kW, tad turiu pasakyti, jog jis tikrai ženkliai silpnesnis. 63 kW galia yra turbūt optimali, silpnesnio pirkti tikrai nepatarčiau. Variklis dirba tyliai, į saloną neperduoda jokios vibracijos, traukia pakankamai (vėlgi - ne sportiniam važiavimui), kuro vartoja mažai. Keturių asmenų šeima su pilna bagažine vasarą važiavome į atostoginę kelionę Kaunas-Kupiškis-Ventspilis-Ryga-Kaunas. Vidutinės kuro sąnaudos - 4,1 l/100 km (įskaitant kamštį prie įvažiavimo į Jūrmalą ir pasisukiojimus pačioje Rygoje). Žmona važinėdama 10-20 km atstumus su "sunkia koja" miesto sąlygomis įtelpa į 5 l/100 km. Man tai neįtikėtini skaičiai. Trečias pliusas eilėje - talpumas. Būdamas 2 metrų ūgio prie vairo įsitaisau visai patogiai, o ir už manęs dar lieka vietos. Bent jau vaikui tai tikrai. Kaip jau rašiau, savaitės trukmės šeimos atostogoms reikalingi daiktai į bagažinę tilpo puikiausiai! Žinoma, buvo kompromisų, kai ko nepaėmėme, ką galbūt būtume vežę su didesne mašina... Bet ei, gi čia tik Clio - ko daugiau norėti? Turiu įtarimą, kad į Grandtour universalą būtume tilpę be kompromisų. Kalbant apie trūkumus, man nepatinka vos kelios smulkmenos. Visų pirma, tai greitai nusitrynusi vairo ir pavarų svirties bumbulo oda. Ant vairo tiesiog nusilaupė viršutinis dirbtinis sluoksnis, ant bumbulo nusitrynė ir visa oda iki plastmasės. Kalbant apie medžiagų kokybę tai yra vieninteliai trūkumai. Sėdynės patogios, plastmasės malonios, minkštos, beveik niekas nebarška, išskyrus bagažinės dangtį. Kiek teko domėtis, bagažinės dangčio barškesys gan dažna jų problema. Taip pat probleminė vieta yra bagažinės atidarymo mygtukas. Šiame modelyje jis dažnai sugenda. Pakeitimas kainavo apie 20-30 EUR su darbu (dalį parsisiunčiau iš Ebay, įdėjo servise, bet galima nesunkai ir pačiam pasikeisti)). Kitas trūkumėlis - vairas reguliuojasi tik aukštyn-žemyn, tad idealios vairavimo pozicijos man nusistatyti nepavyksta. Jei neklystu, atnaujintame "facelift" modelyje vairas jau reguliuojasi ir pirmyn-atgal. Dar vienas gedimas, kurį reikės taisyti - kartais stringa pavarų svirtis. Nežinau, ar čia dažna modelio bėda, ar tik man taip pasitaikė. Taip pat sugedęs lauko termometras. Man netrukdo, o jei ir trukdytų, tai kainuoja visai nedaug. Daugiau Clio priekaištų neturiu. Apibendrinant turiu pasakyti, kad nelabai įsivaizduoju, kokį geresnį variantą galėčiau nusipirkti už tokius pinigus. Labai rekomenduoju! |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi pirkau prižiūrėtą, su neseniai pakeistu pagrindiniu diržu, tai rimto remonto dar nebuvo. Smulkmenų (bagažinės mygtuko, artimosios lemputės ir pan.) pakeitimas kainavo keliolika eurų. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkti su silpniausiu varikliu. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Renault modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Twingo | Twingo | Twingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Clio | Clio | Clio | Clio | ||||||||||||||||||||||||||||
Zoe | Zoe | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Megane | Megane | Megane | Megane | ||||||||||||||||||||||||||||
Fluence | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Megane E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Laguna | Laguna | Laguna | Talisman | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Safrane | Vel Satis | Latitude | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Avantime | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Wind | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Captur | Captur | ||||||||||||||||||||||||||||||
Scenic E-Tech | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Kadjar | Austral | ||||||||||||||||||||||||||||||
Arkana | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Rafale | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Koleos | Koleos | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Alaskan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Scenic | Scenic | Scenic | Scenic | ||||||||||||||||||||||||||||
Modus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand Scenic | Grand Scenic | Grand Scenic | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Espace | Espace | Espace | Espace | Espace | |||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Kangoo | Kangoo | Kangoo | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Master | Master | Master | |||||||||||||||||||||||||||||
Trafic | Trafic | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Renault Clio TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis