Markės
1490 iš 1918
Renault Espace, (II) 1991 - 1997
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.213% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 28
19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 64% Ne 36%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Stipriai atnaujintas Espace buvo pradėtas gaminti 1991 metais su modernesniu Renault kompanijai būdingu dizainu. Nors tai ir nebuvo visiškai naujas modelis, tačiau jis turėjo ne tik atnaujintą išorę, tačiau ir naują prietaisų skydelį. 1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
1995 metais Renault kompanija pristatė labai įdomų „showcar‘ą“ pavadintą Espace F1 ir sukurtą kartu su Matra kompanija. Automobilis buvo skirtas paminėti tiek Espace 10 metų jubiliejų, tiek Renault kompanijos dalyvavimo prestižinėse F1 varžybose 10 metų jubiliejų. Ši nepaprasta transporto priemonė buvo greičiau F1 bolidas nei Espace vienatūris. Jis turėjo itin lengvą anglies pluošto važiuoklę ir kėbulą, bei 3.5 litro 40 vožtuvų F1 Renault RS5 V10 variklį. Šio „universalo“ duomenys tokie: 800 AG galia leidžianti nuo 0–100 km/h įsibėgėti per 2.8 sekundės ir pasiekti maksimalų 312 km/h greitį. Įspūdingi keraminiai stabdžiai leido šiam F1 Espace nuo 0–270 km/h įsibėgėti ir visiškai sustoti 600 metrų atkarpoje. Ši Espace versija buvo pristatyta video žaidime Gran Turismo 2.

Espace F1 bolidas:


Patalpino: Arvydas | 2017-01-09
Renault espace 2,2 benzinas-dujios mechanika 1995m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
dizainas, pakankamai taupus, smagus važiuoti, pakankamai pigios dalys šrotuose, nerūdyja rėmas, variklis draugiškas dujoms, gana platus viduje, puikiai transformuojamos sėdynės, pigios padangos R14-185, vidutiniškai brangi eksploatacija
prastas apšildymas žiemą, dažnokai tenka remontuoti, iš po ratų arkų girdisi šniokštimas nuo žieminių padangų ir važiuojant šlapi danga taip pat
Pagaminimo metai: 1995
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas
Važiavimas smagus vidutiniškai komfortiškas iki 100km. didesniam greičiui prastoka garso izoliacija, labai talpi 3000 cub, labai kompaktiška įpatingai į ilgį tik 4,3m. labai geras pravažumas, valdymas su neaštriais posūkiais geras, apsisukimo spindulys puikus, viduje išėmus galines sėdynes salono ilgis ir plotis reikalui esant garantuos nulines išlaidas poilsį prie ežero kas mano galva yra daug saugiau ir jaukiau negu nakvynė palapinėje, geri stabdžiai, labai geras matomumas ir aukštingumas, labai patogus išlipimas ar įsėdimas, sėdėsena patogi tik nugarinei daliai reikalinga spec. nugarėlė orinė leidžianti prisitaikyti nugarai, važiavimas nenuvargina, trauka vidutinė čia variklis 2,2 benzas-dujos, kartą teko važiuoti be generatoriaus krovimo, tai tik akumo pagalba be įjungtų šviesų parvažiavau iš Šventosios iki Kauno kam įdomu. Tarp kitko kėbulas rėmas padengtas 65 mikronų cinko sluoksniu ir kėbului yra 22 metai garantija nuo prarūdijimo. Apžiūrėjau neseniai iš apačios kėbulą tai yra šiokių tokių rūdžių židinukų bet nekritiniai, ties vieną skylę teko pavirinti. Tai tiek...
Variklis
Gana patikimas, gerai draugauja su dujine įranga.pravažiuota su dujomis 260000km vis dar 4 bėgiu laisvai užtempia į Parodos kalną Kaune, tepalo nevalgo nei gramo, bent ant matuoklės to nesimato, pilami tik ELF 10w - 40 tepalai, tik vožtuvus reikia reguliuoti kas 50000km jei važiuojama dujomis.Žodžiu su varikliu bėdų labai esminių ar kritinių nėra.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau 2002m 7 metų senumo, nuvažiavo 260000km prieš tai 140000km. važinėju su ja iki šiol nes rimtai pavedusi buvo tik vieną kartą kai į tepalus pro galvutės tarpinę patekdavo antifrizas, bet šiaip per keturiolika metų keičiau greičių dėžę, priekines sėdynes, visus ratų guolius gal po du kartus, sankabos trosus keturis, važiuoklė priekinė sutvarkyta atlaiko apie 3-4metus po to jau kažkas iš važiuoklės pareina, labai dažna problema su šviesų perjungimo svirtimi, ją keičiau gal 4 kartus bet iš šroto tai ir nelaiko kaip naujos, pakeistas vieną kart galinių stabdžių slėgio reguliatorius, po du kartus generatorius ir tris kartus starteris, priekiniai amortizatoriai, galiniai amortikai gal penkis komplektus keičiau, pora katų galinės spyruoklės lūžo, po to į vidų įdėjau priekines golfo spyruokles tai per 10 metų tik viena galinė sulūžo, keistos duslintuvo kelnės ir kiti dusliai N kartų, galinių durelių mechanizmas remontuotas ir pakeistas du kartus, galinis dangtis buvo trūkęs ir maskuotas su skardom ir špakliais teko ir tą pakeisti, benzino siurblys du kartus, vakuminiius benzino reguliatorius gal 6 pakeičiau, prietaisų skydelis ir jo trosas, rankinio rankena ir trosas gal 2 kartus, priekiniai stabdžių diskai pakeisti 4 komlektai, aišku kaladės visos N kartų, buvo sugedęs pečiaus ventilitorius prieš 3 metus iki tol viskas buvo OK, jam pakeista buvo varža ir 3 greičio rėlė pravalytasnuo dulkių ir praplauti, sutepti slydimo guoliai, po remonto 3 metai veikia nepriekaištingai, pakeisti žvakių laidai paskirstytojo dangteliai ir jo riebokšliai po 2 kartus alkūninio veleno riebokšlis, sankabos diskas su diskatoriumi, vairo stiprintuvo siurblio riebokšlis, kas 80 tūkst. dirželiai įtempimo guolis, vandens pompa, priš technikinę šviesų pakėlimo mechanizmo pildymas, užvedimo spyneles pakeičiau 4 vnt., du kartus priekinis stiklas, saugiklių bloką su lizdais nes išdega šviesų jungtys ir dingsta šviesos, priekinių durų stiklo pakėlėjai pakeisti 3 vnt vairuotojo 1 kart keleivio, benzo šlangutes ir priekio stabdžių šlangeles po 2 kartus, žvakes kas 100000km, neseniai keičiau surūdijusius stabdžių vamzdelius, buvo atnaujinti visi stabžių cilindriukai, pakeistos valytuvų ašelių savadarbės gumos nuo lietaus vandens, nes pradeda varvėti vanduo ant kolektoriaus ko pasekoje trūksta išmetimo kolektoriai, tiesa pakeistas ir kolektorius. Mašina varoma dujomis tai maždaug kas 2 metai pakeičiamas dujų reduktoriaus komplektas, termostatas ir jo spec šlangos gal po 3 kartus. Nuvertėjimas be žodžių bet mašina perkama važiuoti ir parodykit man daiktą kuriam 22 metai ir kainuotų ne pagal metus, bet būna ir išimčių kaip ir visur, tarkim nuperki naują pastatai idealiose klimatinėse sąlygose, sulauki pensijos ir parduodi kaip istorinę vertybę kolekcininkams ar gamintojo muziejui.
Patarimai perkančiajam
Jeigu dar rastum puikios būklės su maža rida ir nevažinėtą dujomis 2,2 i variklis mechaninė dėžė, vienareikšmiškai pirkti, jei neglumina kad jau morališkai pasenęs. Yra žmonės kurie taiso reno ir pan. tai jų pasirinkimas taip pat šitas modelis. sako važiavau važiuoju ir važiuosiu... tik gal siūlyčiau labiau kas apie techniką išmano, nes gesti šitas daiktas kartais mėgsta, nors būna ir pora metų nieko netaisai, pili ir važiuoji. Sėkmės renkantis jei ką naudingo radote...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt