Markės
1259 iš 1623
Renault Espace 2002 - 2014
Renault Espace, 2002 - 2014
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 79% Ne 21%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Erdvus, praktiškas salonas
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neekonomiški benzininiai varikliai
  • Sėdynės nesusilanksto į plokščią paviršių
Ketvirtos kartos Espace pristatytas 2003 metais buvo pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje. Nauja transporto priemonė buvo taip pat pirma turinti visą kėbulą gaminamą tik iš plieno. Automobilis tęsia naują Renault dizaino kryptį, kurią pradėjo Vel Satis ir Avantime modeliai. Interjeras kaip įprasta pasižymi įvairiomis konfiguracijomis - galines sėdynes galima lengvai išimti ir įstatyti atgal, bei nustyti į bet kokią pasirinktą padėtį. Kiekvienos sėdynės atrama, ją sulenkus, tampa labai patogiu staliuku žaidimams, skaitymui arba valgymui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje.

Automobilis pasižymi puikiu saugumu. Laidoje „Fifth Gear“ buvo atliktas susidūrimo testas su 1990 metų visureigiu Land Rover Discovery abiem automobiliams važiuojant 64 km/h greičiu. Susidūrimo pasekoje Land Rover Discovery akivaizdžiai nukentėjo labiau nei vienatūris.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: renault | 2014-11-11
Renault espace 1,9 DCI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Daug privalumų, ganėtinai normali kaina, nebrangios detalės, nesudėtingas remontas (daug ką pats savo rankomis gali atlikti)
smulkūs elektros gedimai
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Bendras automobilio aprašas
Prieš tai 8 metus su Espace II 2,2 benzinas-dujos atvažinėjau, pigus išlaikymas buvo. Vasarą įsigijau espace IV 2003 m. 1,9 l dyzelinas. Pilkos spalvos (praktiškos, dulkių nematyti), Komplektacija ne pati gausiausia: paprastas kondicionierius (veikiantis), paprasta radija su CD valdoma nuo vairo ir prie prietaisų skydelio pririšta, 8 air bag sumontuoti, 5 sedimos vietos, salonas paprastas ,,maišas" , net parktronikų nebuvo. TA praėjo iš pirmo karto. Automobilis iš pietų prancūzijos, manau, kad tikros žiemos nelabai matęs, Dabar man automobilis jau atsistojo apie 8500 lt. Važiuoja puikiai, protingai važinėjant ir kuro sąnaudos normalios. Žinoma, jei ant geležėlės drūčiau užminsi, tai ir kuro gerokai daugiau suris.
Variklis
1,9 DCI, rida 235000 km, pravažiavus apie 4000 km, paaiškėjo, kad į aušinimo sistemą varo kompresiją (pučia šlangas), pradegus tarpinė. Pradėjus ardyti, paaiškėjo, kad jau ir turbinai beveik kaput. Teko vežti į Kauną. Ten pakeitė naują ,,kapsulę"(900 lt) , be to prireikė naujos tarpinės, galvą šlifavo, naujų varžtų galvai, dar pakaitinimo žvakės nei viena neveikė, abiejų kolektorių tarpines pakeitė, antifrizą naują supylė, bei tepalą su fitru pakeitė ( iš viso apie 500 lt). Nuėmus galvą paaiškėjo, kad beveik visi kanalai užsikimšę (išvalė). Dabar variklis dirba kaip laikrodis, o ir saloną puikiai šildo,
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Keičiau pagrindinį diržą, bei tempikus, tepalą, visus 4 filtrus, pirkau 2 vasarines ir 4 žiemines dėvėtas, bet nesenas padorias padangas r16 (apie 600 litų visos), 3 ratlankius už 150, be to buvo nusprogęs prietaisų skydelis, kurį už 150 lt Kaune sutaisė. Kitą buvau gavęs, bet nepilnai veikė (dešinėje pusėje tik oro temperatūrą, bei laiką rodė, o radijas nuo vairo neveikė, pirkau naują akumuliatorių 80ah (200 lt 2 m. garantija). Jei tektų dabar pirkti tokį pat automobilį, pirkčiau iš mobile.de su variklio defektu ir naujesnį. Tuo metu kai ieškojau sau auto, su benzinu-dujomis Lietuvoje buvo 2 pasiūlymai (abu po 13000 litų 2003 m,), vokietijoje nieko normalaus neradau. Taip, kad dar tik eksploatacijos pradžia.
Patarimai perkančiajam
Pirkti iš gero pažįstamo, arba su variklio defektu (jei dyzelinas), o šiaip tai benzinas-dujos būtų pats geriausias variantas ir galėtų būti Grand
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClioClio
    ZoeZoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence  
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna  
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė    Avantime   
  Roadsteriai    Wind  
  Mini krosoveriai     CapturCaptur
  Krosoveriai     Kadjar
    Arkana
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt