Markės
1259 iš 1623
Renault Espace 2002 - 2014
Renault Espace, 2002 - 2014
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 79% Ne 21%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Erdvus, praktiškas salonas
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neekonomiški benzininiai varikliai
  • Sėdynės nesusilanksto į plokščią paviršių
Ketvirtos kartos Espace pristatytas 2003 metais buvo pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje. Nauja transporto priemonė buvo taip pat pirma turinti visą kėbulą gaminamą tik iš plieno. Automobilis tęsia naują Renault dizaino kryptį, kurią pradėjo Vel Satis ir Avantime modeliai. Interjeras kaip įprasta pasižymi įvairiomis konfiguracijomis - galines sėdynes galima lengvai išimti ir įstatyti atgal, bei nustyti į bet kokią pasirinktą padėtį. Kiekvienos sėdynės atrama, ją sulenkus, tampa labai patogiu staliuku žaidimams, skaitymui arba valgymui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje.

Automobilis pasižymi puikiu saugumu. Laidoje „Fifth Gear“ buvo atliktas susidūrimo testas su 1990 metų visureigiu Land Rover Discovery abiem automobiliams važiuojant 64 km/h greičiu. Susidūrimo pasekoje Land Rover Discovery akivaizdžiai nukentėjo labiau nei vienatūris.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 24
vidas | 2014-08-25
tikras seimyninis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
greitas,manevringas,patikimas
kol kas nera
2004 m.2.0 t su mech.deze,idetos 4 kartos dujos,nepakeiciamas seimos auto,nekeisciau i joki kita.su 2-os laidos renuku draugavau 10 metu ir kur tik as nebuvau ir niekad manes nepavede.si pirkau pavasari,idejau dujas valgo vid.11 kol kas nieko blogo pasakyt negaliu,deze mech.6 begiu trauka ispudinga galios gana,komfortas liuks.atjungiau ratu slegio daviklius nes dejau kitus lietnykus ir dar kuro skale kazkaip blefuoja bet kaip yar dujos tai tas neaktualu.vienu zodziu labai geras auto,nors kiekvienas turi savo nuomone. 2.0 t,16 v,jega ir ant benzo ir ant duju investuota tik i dujine iranga nezinau kaip kiti bet dyzelinio niekad nepirkciau,nors tokio ir neturejau,jei kas renuskiu fanas tai be abejo tik pirkt
Pilnas atsiliepimas...
nerijus | 2014-06-14
espace 2004 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus automobilis visais atvejais minkstas erdvus patikimas.
nera
labai puikus automobilis patogus ir patikimas, neprylygsta nei sharanui nei galaxy, apskritai kiti auto daugiau genda nei prancuzai bet tyli ir remontuoja, o jei sugedo prancuzas tai rekia kad blogas auto , tokie lietuviai yra... be to priklauso kas ir kaip pries tai vazinejo ir priziurejo automobili, turejau ne viena auto renault jau trecias ir tuo patenkintas jokiu gedimu rimtu neturejau, kaip raso kad viskas byra nesamone ir remontuoti priejimas normalus yra automobiliu kur priejimas zymiai sunkesnis remontui. variklis nekelia jokiu rupesciu puikiai sukonstruotas tyliai dirba.n nuvertejimas prancuzu ir italu didesnis nei japonu ar vokieciu, detales gana pigios , melas kad brangios, zmones nezino kokios brangios detales kitu automobiliu paprasciausiai ir skleidzia gandus. nebijokite pirkti prancuzisko auto jie tikrai geri ir gana patikimi .
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2014-04-12
Pirma mano renūškė!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, modernios išvaizdos, gerai valdomas, komfortabilus, ergonomiškas.
mūsų klimatui reikalingas webastas
Prieš pirkdamas Renušką, prisiskaičiau visur ir visko - šūdas, genda, nesamonė ant ratų ir pan. ir t.t. Pasirinkimas, tiesa sakant, renkantis pavažinėtą nebrangų (3-4gab euru) minivaną gana kuklus: VW, Seat, Ford 1-2 karta morališkai užglušinta + silpnos pakabos, MB Vito abžora puvekas, Chrisler , Dodge - 1 karta - žavus bet senas, 2-3 karta tai pigi amerika su blizgančia plastmase ir baisinėm kuro sanaudom, Mazda MPV puvekas be garso izoliacijos, Pežo, Citroen, Fiat, Lancia - gana patrauklūs bet atbaidė aibė elektros ir sudėtinga pakaba. Labai masino Honda Odissey 2 kartos bet atsisakiau dėl itin reto pasitaikymo mūsuose ir didelio variklio. Liko gerokai manelių ir neišmanėlių išpi..davotas Espasas IV. Paklausiau vieno protingo patarimo (perku mašiną užsienį brangiau ir daugiau nuvažiavusią negu LT turguje dėl to ir važiuoju be problemų :) ) žmogaus kuris jau antra Espasa IV brūžija ir nesiskūndžia (su baisiausiu reno 2.2 dizeliniu košmaru) ir parsivariau mašiną iš Vokietijos pats o ne iš turgaus. Koleikas baisiniai patenkintas - automobilis itin komfortiškas, tylus, minkštas (nors apaviau R18 ratais su žemo profilio padangom) bet stabilus, erdvus, kaip dėžė tai dar ir visai manevringas, gal kiek nuvylė muzikinė sistema su itin prastais garsiakalbiais ( pakeičiau galingesniais ). Pakaba pigi, paprasta ir patikima. Pirkau su sankabos defektu bet jau numyniau 10000 km o ji vis dar laiko bei neveikiančiu panoraminiu stogu (vis nerandu laiko pasikrapštyt). Jeigu Lietuvoj tokio kaip manasis kaina startuoja nuo 2000 eurų tai aš paklojau visu 3500 + kelionės išlaidos bet užtat neturiu labai kuo skūstis. Pasirinkau 2.0 litrų turbininį benziną ir Propane įsidėjau dujų įrangą su kuria Renault varikliai gana gerai sutaria. Trauka smagi tik gan didokos kuro sąnaudos, aišku, jeigu važiuoju aktyviai, 14 - 16 l mieste ir 8 - 12 užmiestyje 90 - 140km/h. Gana nuvylė šešiabėgė greičių dėžė - važiuojant 120km/h šešta pavara apsukos viršija 2500 apsisukimų per min. Per pačius žiemos šalčius užlinko vandeniu aušinamas 150a generatorius apie kurį buvau visokių baubų prisiklausęs (naujo kaina 3200Lt, čia po blatu). Paprastame vagenų - bumerių servise murzinas kulverstukas paporino, kad išimti - įdėti generatorių užtruks mažiausiai 300Lt (jeigu be šalutinių poveikių), bet reno garažinis masterspecas procedūrą išpildė už 100Lt o Dagas už pilną remontą su garantija paėmė 120Lt. Taigi reziumuojant - biznis gavos pigiau grybo. Kolkas daugiau neinvestavau. Jeigu yra galimybė ieškokis automobilio (visiškai nesvarbu kokio) užsienyje iš privačių pardavėjų. Jeigu galėčiau rinktis dabar pirkčiau Grand Espace, nors tik 20cm ilgesnis bet ..... ilgesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2013-10-06
Dėl Espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kruizo kontrolė
viskas sutvarkyta už 5000
na žinote, negaliu apsieiti neparašęs komentaro.,.... jei galite apeikite šitą automašiną ratu nes patikėkite, kiek sumokėsite už, tiek per metus dar įkišite,,, na mano pvz..... pirkau už 10 000 Lt, tai dar sukišau per 5000... pirmiausia gedo generatrorius. Pasirodo buvo įkištas nuo Lagūnos, o turėjo būt vandeniu aušinamas, dėl to teko pakeist ir akumą (bendrai per 1000 Lt), paskui užkalė motoras (apie 2350 :t), po to nei iš šio nei iš to subyrėjo galinis langas (420 Lt) būkit geri, nupirkit iš manęs už tuos pačius 10000 .... viskas kapitaliai sutvarktya, servizuose.... sakiau jei išloščiau tele tolo milojoną, apmy.....čiau ir padegčiau šitą velnio mašiną.... skambinkit 67671788 .... SMS nedomina valgo lygiam kely apie 6,3, mieste virš 8 ..... yra autopilotas ir kt navarotai.... sukišau apie 15k, atiduodu už 10 k...... apeikit šonu.....
Pilnas atsiliepimas...
Gintautas | 2013-04-08
Renault Espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai smagus minivenas, jokių elektronikos gedimų. Vienintelis ,,trūkumas" - mechaninė pavarų dėžė, noriu automato. 2.2 cdi Akumuliatorių, pagrindinį diržą, avarinio mygtuką.
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2013-01-31
Renoult grand espace 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,erdvus,manevringas,greit transformuojamas salonas,tyliai dirba stovint,gera garso izol.
greit nuvertėja,generatoriaus gedimas
Rašau vien dėl to kad,jau 3m.laiko važiuoju ir labai džiaugiuosi ,nežiūrint visų sudarytos nuomonės kad tai labai brangus remontuoti ir gendantis aut. Tai tikrai geras ,labai patogus šeimyninis automobilis. Nors auto ir didelis tačiau labai smagus vairuoti,labai manevringas ,ypatingai geras apsisukimo spindulys.Ypač patogu jei reikia ką vežti visos sėdynės lengvai išsiima ir įsistato. Variklis 2,2dci su automatine dėže.Pakolkas jokių problemų nekilo,traukos ir jėgos pakanka,greitai bėgėjasi.Kuro sąnaudos mieste apie 9,5-10,5,užmiestyje apie 7,4l/100km. Laiku keičiu gerus castrol tepalus ir kt.ir manau kad viskas bus garai. Eksplotacija tikrai nebrangi jei ne renoult servise ,yra meistrai kurie tikrai viską gerai padaro ir labai normaliomis kainomis.Keičiau šarnyrus apie 120 lt su darbais,generatoriaus diodai su darbais apie 450lt. Manau kad auto tikrai vertas dėmesio nežinau , kodėl jis tiek tekainuoja palyginus su išgirtu Wv šaranu.
Pilnas atsiliepimas...
Arūnas | 2012-11-08
Renault Grand Espace Privilege
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manau dėl komforto konkurentų nedaug
Nepatikima streikuojanti elektronika , labai nepatikimas variklis
Renault Grand Espace 2003 m. Privilege komplektacijos , visi navarotai išskyrus kruizo kontrolės . Pirktas prieš tris metus , prieš tai metus važinėjo Lietuvoje . Automobilis labai komfortiškas , patogus važiuoti visai šeimai ( šeši žmonės ) , bet kaip po to išaiškėjo labai nepatikimas . Pradėjo streikuoti ESP sistema, priežastis bloga ratų geometrija- atlikta ratų geometrija perkrautas kompas 120 Lt. Generatorius nekrovė akumuliatoriaus, priežastis lietuvaičiai suchimičino su generatoriaus aukštos įtampos tiltais - pakeistas generatorius nauju, su darbu 1200 Lt . Sprogo galinis stiklas, priežastis "taip būna"- stiklo pakeitimas su nauju stiklu 1000 Lt. Užstrigo el. rankinis stabdis, priežastis surūdijo trosas , naujos sistemos , kadangi niekas neišsiardo apie 1500 Lt. radau naudota už 300 Lt. su darbu 350 Lt. Praeinant tech apžiūra užstrigo šviesos, vairo traukės antgalis ir pusašio čecholas , blogiausiai dėl šviesų pasirodo jos reguliuojasi automatiškai už jas atsakingas daviklis-reguliatorius su plast. svirtele, matyt dėl sniego svirtelė pasimetė taigi .... Atskirai jos niekur negausi , o komplektas 450 Lt. plius antgalis, čecholo stvarkymas viso 750 Lt. Technikinė praeita viskas veikia, bet... po kiek laiko sutraškėjo dešinys pusašis - komplektas su darbu plius galiniai stabdžių diskai su kaladėlėm 2500 Lt. Galu gale puse metų važinėta be problėmu su komfortu, nors dar reikėjo tvarkyti pečiuką atėjus šalnoms prastai šildė saloną, bet to daryti neprireikė nes sutrūko švaistiklis ir iššoko per karteri lauk, taigi šiuo metu šita mašina atsikratyta . Variklis 2,2 dCi 110 kw , esant tvarkingoms sistemoms traukia neblogai , labai ekonomiškas vid. 100 km apie 7,4 litr., kaip tokiai sunkiai mašinai tikrai neblogai . Detalių kainos netgi Lautroje pakenčiamos , juolab dabar atsirado analogų, bėda kad dažnokai reikia kažką keist, o tai jau gaunasi nemenkos sumos . Jokiu būdu nepirkti eksploatuotos transporto priemonės Lietuvoje , ieškot modelių su naujesniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
Remis | 2012-08-31
Renault Espace 2,2 DCi Privilege
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomiškumas, erdvė, saugumas, kaina
Elektronika, vardas ( Reno gi gavno ).
Renault Espace 2,2 DCi 110 kW 169 000 km rida, mechaninė 6 bėgių greičių dėžė,Privilege komplektacija: juodas odinis salonas, panoraminis stoglangis, el. langai ir veidrodėliai, 4 zonų klima, stogo bagažinė, xenon, padangų slėgio davikliai, automatinės šviesos ir krituklių daviklis, parktronikai, kruizo kontrolė, ESP/ASR ir.t.t. Važiuoti labai smagi ir erdvi, patinka galimybė sėdynes statiti kaip tik širdis geidžia arba išvis visas išimti ir vežti gana didelius krovinius, saugiausia minivenų klasėje 5/5*, komforto sistemos išdėstymas ir borto panelės valdymas ir išvaižda man nemaišo ir gerai atrodo, audio aparatūra nebloga (6 CD ketiklis, distancinis pultas, ekranas prietaisų skydelyje). Autostrada skrieja, žvirkeliu nelakstau nes pakabos gaila:D tai nzn kaip laiko skraidant.. aukštai sėdi ir viską gerai matai, žodžiu kaip už tokius pinigus tai nieko geriau nerasi. P.S. karts nuo karto išmeta tai ESP tai AIRBAG klaidas, bet čia gi reno, ner ko norėt (po to vėl pati susitvarko). 2,2 DCi 110 kW dyzelinis varikliukas. Dirba gražiai, turbina lengvai švilpiai ir traukia palyginti neblogai, vidutinės kuro sąnaudos apie 7,3 litro, šeip mažos nes daug mieste važinėju. Kaip pirkau nepamačiau buvo FAP filtras išpjautas, tai pergyvenau dėl technikinės, bet praėjau:) be papildomos investicijos:D nzn ka jie ten matuoja pagal gamyklinius parametrus bet praėjau ir be filtro, todėl kai rinksitės auto labai nepergyvenkit jei jis išpjautas bus, vistiek galima TA prateit. Pirkau už 10 300 lt. norėjo 11 300 lt, tai 1k nuderėjau. dabar po beveik 4 mėnesių važinėjimo nuvertėjimo nėra. Dabar pakalbėkim apie eksploataciją: pakeisti oro, kuro, salono, tepalo filtrai ir tepalai elf 5W40 viso apie 300 lt. buvo nudėvėti vairo traukių antgaliai, keitimas 160 lt, po 2 mėn keistas akumas į normalų (buvo 70Ah 330A) pakeičiau į bosch 85Ah 800A 300 lt, buvo užlužus užvedimo kertelė, rekontas 70 lt. Žieminių padangų komplektas 350 lt, draudimas 300 lt, kolkas viskas. Reikėtų visgi nuvažiuot ir patikrint prieš perkant servise kokiam, nes automobilis buvęs tvarkytas pas kokius "kreivarankius" pridarys problemų nemažai, jei neišeina tada važiuokit su žmogumi kuris bent kažką nusimano ir galėtų patikrint auto važiuojant ir pan, turi nedegt jokie servisai ir AIRBAG ar ESP ir pan. lemputės, rida gali būti ir atsukta, tik iš salono nudėvėjimo galimą ką nors spręsti.
Pilnas atsiliepimas...
Vitalijus | 2012-05-10
Espace IV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Turtinga iranga, komfortas
Elektra
Espace'as IV geriausias pasirinkimas kam reikia komforto, grazaus salono, daug irangos ir didelio turio(bet tik kalbant apie minivenus). Interjeras to modelio is visu minivenu pats maloniausias.Komforto iranga priklauso nuo komplektacijos. Siulau jeskoti turtingiausios komplektacijos- Initiale Espace. Tada jus turesite begalia "navarotu"- nekalbant apie klima, uzsilenkiancius veidrodelius,padangu slegio kontrole, automatini rankini,6 CD keitiklis, 2 stoglangiai (beveik standartine iranga), bet bus ir AutoLock(automobilis pats uzsirakins nuejus nuo automobilio, ir pats atsirakins, uzkisus ranka uz duru rankenos, nereikes kisti korteles i lyzda, tik tureti su savimi, kad uzsikurtum), automatiskai temsinantis veidrodeliai(isoriniai taip pat), lietaus davikliai, odinis salonas(sediniu atmintis prirista prie korteliu- atrakine masina sedine susiregulios pati) ir navigacija. Teko matyti modeli su gamikliniais monitoriais atlasuose ir DVD gruotuvu. Ne viename kitame minivene tokios irangos nera. Bet cia ir atsiranda pagrindine Espacu beda- ta iranga kita karta sugenda(mano galva normalu- nera nieko amzina).Pirma kas nustoja normaliai veikti padangu slegio kontroles sistema(slegio jutikliai su vienkartiniu elementu skirti tarnauti 10 metu , bet realiai je tarnauja 8 metus(salciu itaka))gana nesunkiai galima juos pakeisti (naujas apie 250lt, devetas 50lt), teks tik nuvaziuoti pas elektrikus kad prirystu prie automobilio, nepirkit senesniu nei 5 metu senumo davikliu!!!(data yra ispausta ant ju). Paprasius elektrikas gana nesudetingai gali ta sistema atjungti- ir ji jum netrukdys. Kita problema- automatinis rankinis, buna kad sugenda valdymo blokas, buna kad nuplesia trosus- keiciasi visas kartu nesunkiai, bet devetas kainuoja apie 400lt.Yra auksarankiu , kurie pakeicia trukusius trosus, jeskokite per Renault kluba.Kita gana dydele beda - generatorius, juo diodai neislaiko galingo peciuko(yra sumontuoti kaitinimo elementai apie 2KW)- teks remontuoti(apie 300lt)deveto pirkti nepatariu.Vaziuokle patvari, kebulas nerudija.O siaip visi kiti gedimai suristi su jungciu kontaktais ar laidu nupuvimu- klimos, parktroniko, ksenoniniu sviesu. Kita vertus galite nusipirkti plika ir tada nebus kam sugesti. Jeskodami daliu prisiminkite kad gana daug ju tinka nuo Lagunos II ir VelSacio. I Espacus dejo gana ivairius motorus- pats populiariausias 2.2dCi- juo galios pilnai pakanka tokiam auto, 1.9dCi per silpnas. Is benzininiu pats geriausias 2.0T 120KW Prie visu tu motoru eina 6 pavaru dezes- juos geros , bet smagraciai nelaiko.Nepatarciau imti 3.5i benzininio, ar 3.0dCi je yra ne renault gamybos.1.9dCi nelaiko turbina, 2.2dCi nelaiko kolektorius, visiem dizeliams opus purkstukai, EGR uzsikisa, zvakiu kaitinimo blokelis sugenda, 1.9dCi problemos su generatoriaus dirzo itempeju- butinai atkreipkite demesi i ji- kitaip remontuosite motora. Eksloatacija nepigi , kuro sanaudos nemazos, ir reikalauja gero elektriko. Bet modelis populiarus , taigi su detalem problemu nebus. Dar: keista kad tas modelis stovi valdymo desumtuko virsuje- jis tikrai negali puikiai valdomu buti- cia minivenas, taigi uz valdyma duodu mazai(tik del desimtuko) . Pirkit kartu su elektriku ir diagnostine iranga.
Pilnas atsiliepimas...
McDonis | 2012-03-04
Grand Espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, stabilus
Elektronikos gedimai
Turimas automobilis yra PRIVILEGE modifikacijos. Nėra šildomų sėdynių, panoraminio stogo, gamyklinės navigacijos. Sudėti parktronikai, kritulių daviklis (valytuvų darbo intensyvumas reguliuojamas pagal kritulių kiekį), foto elementas (sutemus šviesos įsijungia pačios), autopilotas (palaiko nustatytą greitį, galima nustatyti max greičio ribą), veidrodėliai elektriniai, šildomi, patys užsilenkia, dešiniajame veidrodėlyje įmontuotas išorės temperatūros daviklis, visi langai valdomi elektra, dviejų zonų klimato kontrolė, multifunkcinis vairas, prie vairo radijos ir CD keitiklio valdymo rankena, xenonai. Labai erdvus ir patogus automobilis šeimai. 2.2 dCi vienas populiariausių variklių. Neveltui didžiojoje dalyje Espace modelių sumontuotas šis variklis. Pirkau automobilį su variklio defektu. Dariau kapitalinį remontą. Teko keisti porą purkštukų, stūmoklį, žiedus, virinti ir šlifuoti galvą. Susipyliau XADO tepalus su revitalizantu. kaštai skaičiuojami nuo minties apie tokio automobilio įsigyjimą :) Galite prieš pirkdami varyti jį į servisus nuskaityti turimų klaidų ir jas išsivalyti. Bet, čia tik vaikų žaidimas, kuris jums kainuos ~100-200. Nusipirkus reikia daryti išsamią variklio diagnostiką. Matuoti kompresiją, slėgį ir vakuumą cilindruose, tikrinti visų daviklių veikimo ribas, purkštukų darbą, turbinos būklę. Tai gali padaryti gali, toli gražu, ne kiekvienas meistras ar sevisas... Tokia patikra gali kainuoti ~500. Taigi, kad sužinotumėte kokį Š nusipirkote, išleisite ~600 :). Tada prasidės atrastų trūkumų šalinimas... :) Man tai kainavo ~3000 :) Prieš patekdamas į jūsų rankas, automobilis dažniausiai būna pravažiavęs virš 300000 (draugauju su spidometrų sukinėtojais). Maniškis rodė ~10300. Pasirodo, spidometras 2010m gamybos. Jis irgi mėgsta dažnai užsilenkti ir yra neremontuojamas. Kuro sąnaudos trasoj 7-8, mieste ~12. Kurpiu planą įstatyti Brauno dujas, populiariai vadinamas vandeniliu. Su mano važiavimu sutaupomi ~25% turėtų atsipirkti per metus. Automobilio nuvertėjimas prasideda nuo jo įsigyjimo. Bet, teisingai atstačius mašinos tech būklę ir daugmaž sąžiningai ją prižiūrint, ji tarnaus 100000-150000km be didesnių problemų. Daryti diagnostiką kompiuterinę, nusipirkus nepagailėti lėšų ir laiko detaliai variklio ir turbinos diagnostikai.
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClioClio
    ZoeZoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence  
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna  
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė    Avantime   
  Roadsteriai    Wind  
  Mini krosoveriai     CapturCaptur
  Krosoveriai     Kadjar
    Arkana
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt