Markės
1259 iš 1623
Renault Espace 2002 - 2014
Renault Espace, 2002 - 2014
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 79% Ne 21%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Erdvus, praktiškas salonas
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neekonomiški benzininiai varikliai
  • Sėdynės nesusilanksto į plokščią paviršių
Ketvirtos kartos Espace pristatytas 2003 metais buvo pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje. Nauja transporto priemonė buvo taip pat pirma turinti visą kėbulą gaminamą tik iš plieno. Automobilis tęsia naują Renault dizaino kryptį, kurią pradėjo Vel Satis ir Avantime modeliai. Interjeras kaip įprasta pasižymi įvairiomis konfiguracijomis - galines sėdynes galima lengvai išimti ir įstatyti atgal, bei nustyti į bet kokią pasirinktą padėtį. Kiekvienos sėdynės atrama, ją sulenkus, tampa labai patogiu staliuku žaidimams, skaitymui arba valgymui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje.

Automobilis pasižymi puikiu saugumu. Laidoje „Fifth Gear“ buvo atliktas susidūrimo testas su 1990 metų visureigiu Land Rover Discovery abiem automobiliams važiuojant 64 km/h greičiu. Susidūrimo pasekoje Land Rover Discovery akivaizdžiai nukentėjo labiau nei vienatūris.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 24
julijus | 2012-02-06
ranaul espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didelis patogus grazios formos
kolkas nesusiduriau
labai patikimas ir nuostanus auto jau vazineju metus ir jokiu rupesciu. geras lengavia prieinamas pirkit nepasigailesit
Pilnas atsiliepimas...
Dzūkas | 2011-08-25
Renault Espace IV; 2003m; 1,9 dci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, saugumas, apsauga nuo ilgapirščių, automobilis kelionei geru keliu su šema
Variklio ir elekronikos prietaisų nepatikimumas
Komplektacija Expresion automobilis iš Belgijos: 5 sėdimos vietos su galimybe įkišti dar 2 sėdynes; vairo stiprintuvas; stabdžių antiblokavimo sistema; rankinis stabdys el. pavara; oro pagalvės 6vnt.; tonuoti stiklai; prabuksavimo sistema; 6l.mechaninė greičių dėžė; kondicionierius su autoklimato kontrole; užpakalinis stiklas šildomas su stiklo valytuvu; veidrodėliai elektriniai vairuotojo šildomas. Radio magnetola įmontuota panelėje gamyklos su bagažinėje stovinčiu CD keitikliu (turi kodą, kurį pardavėjas turėtų žinoti); išorinis termometras -daviklis dešinės pusės veidrodėlyje; automobilio užvedimas ir centrinis užraktas valdomas kortele, ratų oro slėgio davikliai - nuo temperatūros poveikio jautrūs ir gali dezinformuoti - nusipirkau mechaninį slėgio matuoklį. Priekiniai žibintai halogeniniai, kiek supratau pirmas šeimininkas priešrūkinius žibintus įsidėjo papildomai. Važiuojant atbuline eiga nepakankamas apšvietimas, ko pasekoje būtų gerai parktronikas, kurio komplektacijoje nėra. Kelyje automobilis komfortabilus mėgaujiesi erdve. Priekinėje panelėje daug stalčiukų. Keliauti 6-7 žmonėms būtų geresnis Grand Espace variantas ir su galingesniu varikliu. Kaimo keliais ir bekele su automobiliu važinėti nerekomenduočiau. dci 88kW/1870cm3 su turbina; pirmas įspūdis - švelnus pajudėjimas, netinkamas sportinio stiliaus važiavimui - turbinos veikla pasijunta po 2000 apsukų. Ekonomiškas, tylus, "mėgstantis" sintetinę ELF 5W40 alyvą (matyt pirmas šeimininkas dėl šios priežasties ir pardavė, kai rida 124598 km). Varikliui buvo išvalytas alsuoklis, EGR vožtuvas, įsiurbimo kolektorius ir pakeista pagrindinis paskirstymo diržo komplektas, vandens pompa. Apdorojus Xado variklis tapo tylesnis pastovesnis darbas, bet apetitas tepalui liko. Ties 133564km rida motoras užkalė (diagnozė sugedusi grandininė tepalo siurblio pavara). Išardžius variklį rasta - užsikoksavę žiedai, cilindruose išdrožos, tepalo slėgio siurblys apgailėtinos būsenos - paskendęs suodžiuose (čia prailginto tepalo keitimo kas 30000km ciklų pasekmė ir EGR sistemos buvimas). Po remonto variklio apetitas tepalui neišnyko - žarnose prie turbinos rasta ELF alyva - laukiamas turbinos remontas arba keitimas... Tepalai varikliui tik sintetiniai 5W40. Naujos originalios atsarginės detalės brangios. Autolaužynuose detalių negausu. Esant 136053 km atsisakė vakuuminis stabdžių stiprintuvas Pvz.: naujas vakuuminis stabdžių stiprintuvas Lietuvoje 1800-1400Lt. Autolaužyne 150-250Lt Angliškas variantas netinkamas. Gerai suremontuoja tik autorizuoti Renault servisai arba specializavęsi meistrai (motoristai, stabdistai ir t.t.). Po kapotu variklio erdvės užtenka tik tepalui ir eksploataciniams skysčiams pakontroliuoti. Remonto atveju turbiną galima pamatyti tik įkišus moterišką ranką per veidrodį. Šiaip auto nuo korozijos apsaugotas - sparnai plastmasiniai, priekinis kapotas aliuminio, durelės cinkuotos plieno. Korozijos židinių nepastebėta. Jeigu esate Renault fanas ir automobilio formai neabejingas, tai automobilis Jūsų šeimai.
Pilnas atsiliepimas...
Valentinas | 2010-05-16
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grtazus,patikima,komfortabilus
Brangokas servisas jei originaliom dalimis
Puikus automobilis.Vazineju 3 metus ,pravaziavau virs 60000 km,didesniu bedu neturejau.Variklis 2,2 dci.Rida 160000,automatas
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2009-03-23
Grand Espace
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, šeimyninis automobilis
Įvairūs elektros-elektronikos gedimai
Grand Espace 2003m. 2,2dci, Privilege komplektacija, originalus, lesiniai, reguliuojami nuo pakrovimo aukscio, xenon zibintai, zibintu apiplovimas, automatinis sviesu isijungimas, automatinis langu valymas (isijungia nuo lietaus), dvieju zonu klimato kontrole su galimybe keisti salono temperatura atskirai abiejuose auto pusese ir greicio reguliavimu antroje eileje, uzuolaideles ant langu, liukas per visa stoga, parktronikas, autopilotas, padangu slegio kontrole, priesrukiniai zibintai, R17 originalus lieti ratlankiai, tonuoti stiklai, sildomi ir el. reguliuojami veidrodeliai, el. langai ir t.t. 2,2dci 16V 110kW
Pilnas atsiliepimas...
 
123

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Renault modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   TwingoTwingoTwingo
  Maži   ClioClioClioClio
    ZoeZoe
  Kompaktiniai   MeganeMeganeMeganeMegane
   Fluence  
  Vidutiniai   LagunaLagunaLaguna  
  LagunaLagunaLagunaTalisman
  Dideli   SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė    Avantime   
  Roadsteriai    Wind  
  Mini krosoveriai     CapturCaptur
  Krosoveriai     Kadjar
    Arkana
  Visureigiai    KoleosKoleos
  Pikapai     Alaskan
  Mini vienatūriai   ScenicScenicScenicScenic
   Modus  
  Vienatūriai    Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic
  Dideli vienatūriai   EspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai   KangooKangoo
  Komerciniai   MasterMasterMaster
   TraficTrafic
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt