Zemaitis | 2012-01-15 |
Laguna 94 . 2.0 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas,viduj malonus,talpus
Kol sutvarkai smulkmenos uzknisa,sunkus prieimas prie peciuko ir padiatoriaus
|
Pirkau 04m.technikines iskart nepraejau .tvarke vazuokle,lemputes keite. per antena lasejo vanduo-susitvarkiau pats. galinio lango apsildimas dingo-nudege klema tai susukau du laidus ir uzizuoliavau. per tuos metus pakeiciau sankaba,guoli,radiatoriu.isploviau peciuka. tvarke stabzius-uztraukus rankini neatmesdavo viena puse.buvo cilindriuko guma suplysus . Kas gerai-nera buvus uzgesus ar neuzsivedus. Dabar esu ismetes galines sedynes ir naudoju kaip darbine masinike-malkom parvest,siuksles isvest ir pan.neberemontuoju nieko-tik kad technikine apziura praeit. Niekaip neina nudrost...tiesa parudijo truputi sparnai-privariau montaziniu putu ir uzdaziau su Hameraitu variklis puikus-nera buve kad neuzsivestu.Nieko nekeiciau nieko nepilu paskutinius 2 metus. anksciau tai tepalus keisdavau -dabar koki 30 tuk.nieko nebedarau. dirzeli ir visa kita keiciau kai nusipirkau 2004. benzo ima trasoj apie 7 lt ,mieste virs 10 lt.traukia gerai-esu bandes 165 km-daugiau nerizikavau. o kiek nuvertejo-sunku pasakyt. yra pirkejas dabar-duoda 1500lt. bet gaila kazkaip jos parduot. galima pirkt. susitvarkai ir turi gera masina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Nerijus | 2012-01-07 |
Renault Laguna 1995m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Minksta vaziuokle, patikimi varikliai, grazus dizainas, jaukus, minkstas salonas, dinamiskas.
Neekonomiskas, megsta parudyti, nelaiko atraminiai.
|
Turejau jas gal 6, ir vel zadu tureti nes tai patikimas, grazus, patogus ir dinamiskas automobilis, vaziuokle gan minksta, varikliai patikimi, salonas dar ir dabar atrodo graziai ir jaukiai, daug privalumu jau standartineje versijoje (el.langai, vairo stiprintuvas, imobilaizeris, centrinis uzraktas, veliuras ir t.t.), tikrai fainas masiniukas tik nereikia noreti geros masinos uz centus, dauguma 1000-2000lt kainuojancios masinos nera itin patikimos, parudijusios (ypac slenksciai). Varikliai geri bet neekonomiski, 1.8l dinamiskas bet daug suryjantis, 2.0l pats tas o 3.0 jau sportiskas varikliukas, dyzeliukai patikimi ir ekonomiski, beja benzininiai draugauja su dujom. Siaip dalys nera pigios, guoliai ir granatos vieni nesikeicia tad tenka pamoketi, bet vaziuokle gan stipri, tik neipatingai laiko lagunose atraminiai. Na o del nuvertejimo tai jis baisiai didelis, pilna ju po 1400lt bet jau triperiai ten kogero, normalus nuo 2000lt eina. Butinai pasiziurekite atraminius, ar slenksciai nekiauri, jai yra klimatronikas ar puikiai veikia bei visa kita kas budinga naudotam automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rytis | 2011-09-07 |
Renault Laguna 1.9 Dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geri dci varikliai, gera garso sistema
vargina ilgose kelionese
|
Paprastas, kasdieninis auto. Malonus vairuoti bet tik po miesta, vaziuojant daugiau nei 200Km atstumu nugara ir ranka paskausta. Turi didele bagazine, nebloga standartine garso sistema, grazus salonas. Daznai duslintuvo antgalis supuva. Genda elektroninis laikrodis ir skaiciukai paneleje per karscius, tad butina uzdengti panele vasara. 1.9 yra tikrai puikus variklis, galios netruksta. Dyzeliniai dci varikliai yra tikrai patikimi. Gan pigi eksplotacija, ziurint kaip vazinejama, jei graziai tai daug ir nereiks keist. Reno Laguna geriausia yra dyzeliniai dci. Patikrinkit duslintuva, ar tepalu neleidzia, kondicionieriu, ar veikia turbina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romas | 2011-08-29 |
Renault Laguna
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patikimas, patogus, didele bagazine net ir checbeko
Guoliai nepigus :)
|
Siaip labai geras automobilis, 5 menesiai kasdien zvirkeliuose ir duobese. Vaziuokles dalys nera brangios, tik guoliai prastesni virs 200 lt geresni virs 400 lt :) 2 litru varikliai traukia gerai, jai vaziuokle tvarkinga vaziuoji konfortiskai. Kuro sanaudos pagal masina geros. 7litrai 100 km
2 litrai labai geras Labai gerai eksloatuojasi. Nuvertejimais kaip ir visu :) Ligu nepastebejau :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dainius | 2011-05-26 |
Renault Laguna 1995
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas, patogus, niekada nebuvo užgeses kelyje.
Didelės kuro sanaudos mieste ypač žiema, silpna priekinė važiuoklė, nepatikimas variklio dangčio atidarymo mechanizmas
|
Renault Laguna, pagaminimo metai 1995 10, Modelis RT. Automobilis su skurdžia komplektacija, buvo tik vairo stiprintuvas, priekiniai elektriniai langai. 2.0L benzinas 8 vožtuvai Automobilis buvo pirktas 2006 10, rida 128000km, kaina 7000Lt. Parduotas 2011 05, rida 173000km, kaina pardavimo metu 2500Lt. Per ta laiką buvo keistos priekinių amortizatorių atramos (turginiai buvo kažka suchimičija), sankabos trosas (pradėjo girždėti), galinis duslintuvo bakelis (dar gal buvo galima suvirinti), dvi vairo traukės, vienas vairo traukės antgalis, žvakių laidai, 2 kart keisti stabilizatoriai, keistas paskirstymo dirželis, galinių stabdžių kaladėlės su cilindriukais (cilindriukai praleisdavo skysti ko pasekoje apsinešė kaladėlės realiai buvo galima dar nekeisti), teko keisti kuro žarnelę (sunkėsi benzinas ir lašėjo ant išmetimo kolektoriaus :-) ) nestipriai buvo pradėjus ūžti 5 pavara. Po paskutinės žiemos prieš paradavimą pradėjo po truputi lįsti rudis (nieko keisto juk automobiliui jau buvo 15,5 metu). Per 4,5 metu į remontą buvo įdėta apie 2500Lt. Grubiai tariant atgavau 1/4 sumos kiek į automobilį buvo įdėta (karti su kaina) neskaitant eksploatacinių išlaidų (tepalai, filtrai, padangos). Automobilis tech. apžiūra praeidavo be dideliu problemų (visi gedimai TA metu lemputės ir silpnas rankinis stabdis) Vis dėlto galima sakyti, kad nuvertėjimas buvo labai didelis. Kuro sąnaudos mieste 10-12L, užmiestyje ~7L. Tepalų nevalgė. Dingdavo antifrizas tekdavo per metus supilti nemažiau 1L papildomai Kiekvienas nenaujas automobilis yra individualus. Todėl sunku ką nors konkrečiai patarti. Tiesiog prieš perkant reikia išbandyti visas automobilio funkcijas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2011-05-17 |
Renault Laguna 2.0 85Kw Baraccuda
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, gerai apskaiciuotas mases/galios santykis, pakankamai patvari jei priziuri
Elektronika - bet susigyvenus tikrai nekels papildomu rupesciu
|
Automobili turiu 5 metus. Per 5 metus nuvaziavau ~40 000 km. Turint tai omenyje, automobiliu likau patenkintas. Jis nerudija, ne vienos rudies ant kebulo. Elektronika - turejau keleta bedu. Visu pirma vaziuojant dingo trauka is niekur nieko - padejo kompo reset. Antra - prasidejo magijos su klima: tai veikia, tai neveikia. Trumpam padedavo kompo reset, bet galutinis variantas - teko isplaut visa sistema, turbut del to kompas ir rekdavo kad ji neveikia. Nuo tos dienos metus jau vazineju be problemu. Trecia - ziema karts nuo karto kompas rekia kad neveikia ABS. Pasidomejau - greiciausiai kazkuris vienas is davikliu uzsala. Apart siu problemu, kitu bedu neturejau. Automobilis pakankamai dinamiskas, galios uztenka. Pakankamai manevringas, tik jeigu reikia apsisukt mazoje vietoje - kaip karve :) Komforto atzvilgiu galiu sakyti tik komplimentus - erdvus, tiek salone tiek bagazineje tikrai daug vietos. Surinkimo kokybe gera - kaip 1996 m auto dalys kokybiskos ir nesimato jokio surinkimo broko. Galios 110 AG auto tikrai pakanka. Vienintelis variklio trukumas - maksimali galia yra isvystoma prie 4000 ir daugiau apsuku (sakau is praktikos, nesigilinau internete...) iki 3500 is leto renka greiti, o po to kardinaliai pasikeicia trauka, toks ispudis kad is diesel i benza persedi. Tiesa, dar viena trukuma galima ivardinti kad nuo 3000 RPM variklis tampa labai garsus, tad autostrada vaziuojant ~120 ir daugiau salone darosi tikrai garsu (susineket dar imanoma). Visa kita - variklis tarnauja kaip nuolankus darbinis arkliukas. Super! Pagrinde teko tvarkyti pakaba ir elektronika. Kadangi detaliu pasiula tikrai nemaza, kainomis skustis negaliu. Nuvertejimas - ka cia ir kalbet apie nuvertejima, kai masinos amzius 15+ metu. Visu pirma, kadangi auto jau ne pirmos jaunystes - svarbu ivertinti kebula, ar nera/nesimato rudziu ir ar ju artimiausiu metu nebus. Butinai pravaziuot ir patikrinti pakaba ar nesigirdi metalo barskejimo vaziuojant per duobes, ar nemusa ratu - jei kazkas yra - problemos su pakaba - kita vertus, juk viskas pataisoma. Del variklio problemu nematau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
unknown | 2011-02-16 |
Renault Laguna
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Trauka nebloga, nesiskundžiu. Viduje durų plastmasės atšokusios. Labai girdisi variklio garsas salone. 1.9 dTi Priekinį ir galinį guolius, stabilizatoriaus traukes, vidines granatas, virinta duslintuvo alkūnė prie galinio bakelio, vairuotojo pusės balkio guma, priekiniai bei galiniai silent blokai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
laguna | 2010-11-02 |
renault
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortas
elektronika-genda dažnai. Bet viskas pataisoma garaže, nes dažniausiai būna kaltos jungtys.
|
Minkštai važiuojantis, gražus su išskirtiniu salonu automobiliukas. Salone pakankamai vietos tiek gale tiek priekyje. Dalys nėra brangios, surasti nesunku. turiu 2,0l benzininę reno. traukia neblogai, taip pat tikrai nėra labai ekonomiškas. per 7,5 metų pakeičiau žvakes, diržus, tepalus ir pan(tą reikėtų daryti ir kitoms markėms). Kaina krenta greitai ir stabiliai. eksploatacija nėra brangi, nes ,kaip minėjau, dalys nebrangios. prieš perkant išpurtyti servise ir pažiūrėti ar nesupuvusios galinės arkos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mantas | 2010-10-28 |
reno laguna
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, erdvus, didelis gan, manevringas, patogus, konfortiskas
gal biski vaziuokle, bet ir ji tikrai puikei dirba. o genda ir kitu
|
liux masinike, labai lengvai valdoma, manevringa, ilgose trasose nevargina. nesigailiu kad ja pirkau, nors labai atkalbinejo kiti, kad tipo prancuzas bus baisu... :) variklis kaip laikrodis... turiu dyzeli ai nezinau, bisk vaziuokle paremontavau ir viskas, nors vaziuoju jau trecius metus diena is dienos. Ir tikrai labai daug. vaziuoju ir labai didelem distancijomis. o prieziura tai tas pats kas ir kitiem auto. tepalai filtrai ir daugiau nieko :) ziurek kad su geru meistru pirktum na pusbroliu ir artimu tikru specu,o ne su miesto servyzistais klaunais :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
N3xt | 2010-09-30 |
RENAULT - LAGUNA' RT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Išvaizda, konfortas, stabilumas, patikimumas, lengvas valdymas.
Elektros jungtys, sipnoka priekinė pakaba.
|
Automobilis turintis išvaizdą, konfortiškas, lengvai valdomas ir pakankamai patikimas kaip už tokią kainą. Daugelis pyksta dėl rudyjančio kėbulo, bet nuo 96 metų šis automobilis buvo dengiamas antikorozine danga ir kėbului suteikiama net iki 12 metų garantijos.
Silpna vieta elektra, kuri dažniausiai sutvarkoma namuose, nes gedimo priežastis būna nekontaktavimas.
Priekinė važiuoklė nepasižymi stiprumu, bet dalys tikrai sveikomis kainomis.
Galinė pakaba ilgaamžė, labai retas gedimas galinėje pakaboje.
Perkant šitokį automobilį reikia atydžiai ringtis, žiurėti kas veikia, ivertinti kėbulo būklę (ypač perkant 94-95 metų)
Varikliai patikimi ir primityvūs. Daugelis nemėgsta šio variklio, bet reikia pastebėti jog lagūna su 1.8 varikliu bei su pilnu ipurškimu ir dviem uždegimo ritem (kalbu vis dar apie 8v variklį), šis variklis daug geresnis ir smagesnis už mono ipurškimus, kaikuriais ekspektais pasitaiko net daugiau pliusų nei 2.0.
1.8i varilis turi 70 kw, ir maksimalią galią išvysto esant 5200 apsisukimų, kur kiti varikliai dirba maksimaliai esant ties 5800 - 6200 apsisukimų.
Todėl šis automobilis trasoje begėjasi lenkimo atvėju, mieste taipogi nejaučiamas galios trūkumas šiam kėbului, pakankamai ekonomiškas varijantas, bei patikimesnis.
96m. laguna RT komplektaijos labai pigiai remontuojama, važiuoklėje nėra kažkokių stebūklų, gale esant bugniniams stabdžiams yra privalumas, kadangi diskiniams stabdžiams guolis kainuoja 200-300 lt, o bugniniams kainos prasideda nuo 45 litų. Dažnas defiitas galiniai suportai taipogi atkrenta bugniniams stabdžiams.
Variklio bene brangiausia dalis tai pgr. diržo guolis-itempėjas, kuris kainuoja realius pinigus ir pakankamai normaliai kaip tokių metų automobiliui, apie 200-250, Lt.
Tikrai vykes varijantas remontui. Atydžiai apžiurėkite kėbulą ypač perkant 94-95 metų lagūną.
Peržiurėkite kebulą ir dugną, dažniausiai pūva slenkščiai ir galinės arkos, dažnai nupūva bako laikančios šleikos. Ivertinkite pakabą, nepatingėkite ja išpurtinti auto servise.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123456789 |